Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels gevonden. Triest, diep triest........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 23 juni 2016 @ 15:46:

Inmiddels gevonden. Triest, diep triest........Ja waar dan? Ik moet nog 3 kwartier overbruggen hier.
Found it
quote:Hayek schreef op 23 juni 2016 @ 15:46:

Inmiddels gevonden. Triest, diep triest........Ik heb net een ijsje gepakt, wist dat er hier nog eentje in de diepvries had liggen. Langzaam opeten en dan 10 x tot 10 tellen
quote:yette schreef op 23 juni 2016 @ 15:40:

Welk topic?

Ik gooi vanavond diepvriespizza's in de oven, maar zou toch graag kunnen zeggen dat ik heb gekookt.En dan de ravioli uit blik van hunniehusbie afkraken?
quote:Hayek schreef op 23 juni 2016 @ 15:42:

[...]

Welke?Ja welke? Ik kijk rond..
Iemand die niet weet welke kant ze op moet, iemand die haar verhaal niet kwijt kan en iemand die jaloers is of toch niet, heel precair.

quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:49:

[...]

En dan de ravioli uit blik van hunniehusbie afkraken?Ik heb helemaal niks over je ravioli gezegd! Kotste me trouwens wel enige moeite.
Aha inderdaad gelezen maar verder laten gaan
quote:yette schreef op 23 juni 2016 @ 15:54:

[...]

Ik heb helemaal niks over je ravioli gezegd! Kotste me trouwens wel enige moeite.
Was ravioli à la hunniehusbie, NIET hunniebunnie, nogal een verschil Yet!
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:52:

Iemand die niet weet welke kant ze op moet, iemand die haar verhaal niet kwijt kan en iemand die jaloers is of toch niet, heel precair.

Als je ze zo achter elkaar opsomt, moet ik toch wel lachen. Al heb ik ook tegen mijn scherm zitten tieren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 15:57:

[...]

Als je ze zo achter elkaar opsomt, moet ik toch wel lachen. Al heb ik ook tegen mijn scherm zitten tieren.

Well, that about sums it up, right? Haha, ik ga nu maar in standje ZEN. Beter voor mijn gestel.

O ja, en er was nog een vis-incident op Napraat, zou ik bijna vergeten. Maar nu in chillstand hoor!
Zo nu heb ik het wel warm. Gatverdamme wat plakt het.
Ja ik heb het ook warm, zo eerst koken en dan spring ik maar onder de douche voor ik ga werken.
Ik moet er straks uit voor boodschappen. Dan zal ik wel merken hoe heet het is hier. Schijnt 32 gr te zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Hier is het 22 graden. Binnen, met airco. Ik blijf denk ik nog even zitten........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 16:01:

[...]

Well, that about sums it up, right? Haha, ik ga nu maar in standje ZEN. Beter voor mijn gestel.

[afbeelding]

Dit was toch zuigstengel? Mag dat wel?

*verwarring alom sinds uitgeruste ster te lui was om de regels in de OP te zetten*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Hayek schreef op 23 juni 2016 @ 16:53:

Hier is het 22 graden. Binnen, met airco. Ik blijf denk ik nog even zitten........22 graden zonder airco. Als ik de ramen niet openzet, blijft het gewoon fris binnen. Nu wel leuk.
24,5 hier binnen maar ik ben aan het koken en de oven staat aan.
Ik zit intussen in een klamme tram, mijn weekend is begonnen. En ik vraag me af of er thuis nog ijsjes zijn, of dat ik die beter even kan halen onderweg. Dilemma
The owls are not what they seem
quote:LadyL0101 schreef op 23 juni 2016 @ 17:21:

Ik zit intussen in een klamme tram, mijn weekend is begonnen. En ik vraag me af of er thuis nog ijsjes zijn, of dat ik die beter even kan halen onderweg. Dilemma Dan moet je ze wel heel dicht bij huis halen anders zijn ze gesmolten.
I like being a mess. It's who I am.
Halen Lady! In het gunstigste val heb je dubbel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:AllyMcBeal schreef op 23 juni 2016 @ 17:25:

[...]

Dan moet je ze wel heel dicht bij huis halen anders zijn ze gesmolten. Die eet je onderweg op, ALLY.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven