Het stamcafé XVI

20-06-2016 18:27 3014 berichten
En weer een nieuw deel! Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Cheers!

Zéér belangrijke edit: lieve groetjes van Yas, LV, Leo en Stardienietmeerinrusteis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 17:25:

Halen Lady! In het gunstigste val heb je dubbel.

Hahaha dat is precies wat ik gedaan heb

En ze zijn heerlijk!

Edit: en niet gesmolten, appie vlakbij huis
The owls are not what they seem
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 17:54:

Fijn, dan kun je vanavond lekker rust nemen voor jezelf. En heel fijn dat Maman er zin in heeft, dat lijkt me een opluchting, dat ze niet noodgedwongen met heel veel tegenzin gaat.Hele grote opluchting inderdaad. We gaan morgen samen een nieuwe kast kopen voor haar kamer. Dat wil ze echt echt echt met mij doen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 18:11:

[...]

Hele grote opluchting inderdaad. We gaan morgen samen een nieuwe kast kopen voor haar kamer. Dat wil ze echt echt echt met mij doen Wat lief . Stoere moeder heb je.
Oh ja, en qua eten: brood. Wel lekkere broodjes hoor, met een enorme keuze aan beleg (kaas, tomaat, ei, sla, komkommer, zalm, rosbief, kipfilet, ham, filet americain, vegetarische kipfilet, heks'nkaas.... en dan hebben we natuurlijk ook nog altijd smeerkaas, pindakaas, jam en chocopasta in de aanbieding).

Eigenlijk stond er bloemkool met gekookte aardappels op het programma, maar ik ging al dood bij het idee dat klaar te moeten maken laat staan het op te moeten eten, met dit gore weer.
Wij ook LV. Ik kreeg een appje of friet van de snackbar een idee was.

Prima! De rest friet, ik een salade. Geen gekook vandaag. Bah.
En ik zit nog steeds te wachten op die wolkbreuk.

Vanmiddag kreeg ik een waarschuwing van het Buienalarm (leve mijn mobieltje!) dat het over tien minuten zou gaan regenen. Dochter en ik dus heel blij naar buiten, en ja hoor: regen. Wel zo veel dat zelfs de poes (die buiten voor Pampus lag) de moeite niet nam om zich van haar luie kont te verheffen. We waren echt Diep Teleurgesteld.
Oh ja, en we hebben een toetje ook: Calippo's. Het is hier nu een geslurp van jewelste
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juni 2016 @ 18:50:

En ik zit nog steeds te wachten op die wolkbreuk.

Vanmiddag kreeg ik een waarschuwing van het Buienalarm (leve mijn mobieltje!) dat het over tien minuten zou gaan regenen. Dochter en ik dus heel blij naar buiten, en ja hoor: regen. Wel zo veel dat zelfs de poes (die buiten voor Pampus lag) de moeite niet nam om zich van haar luie kont te verheffen. We waren echt Diep Teleurgesteld.Same here. Maar goed, wij hebben pas geleden nog gezwommen door de straten hier, dus nu mag west een keertje.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Ik vond een marsijsje in de diepvries! (Zul je zien, komt over 5 minuten de ijscoman)

In de stad waar ik stage loop tegen de voorspellingen in geen onweer.

Hier was er wel even een hoosbui. Precies toen zoon buiten gym had
quote:AllyMcBeal schreef op 23 juni 2016 @ 17:32:

[...]

Roosje zucht ik heet Ally.

Kost voor iedere keer een reep hoor. deze keer was ik het niet
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 17:48:

Ik ga morgenochtend heel vroeg omdat ik er tegenop zie om alleen in het ouderlijke huis te zijn (man werkt) en zus 3 vanavond bij Maman is. Ik krijg fijne berichten van zus arts door. Maman heeft er zin in Dat klinkt goed, dat zij er zin in heeft. Jij veel sterkte met daar alleen zijn, is toch steeds een beetje afscheid nemen zoiets.
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 18:11:

[...]

Hele grote opluchting inderdaad. We gaan morgen samen een nieuwe kast kopen voor haar kamer. Dat wil ze echt echt echt met mij doen Fijn Veel winkelplezier samen morgen. x
quote:OliviaMoore schreef op 23 juni 2016 @ 18:58:

[...]

Same here. Maar goed, wij hebben pas geleden nog gezwommen door de straten hier, dus nu mag west een keertje.

Nou in mijn deel van west was het vanmorgen bar en boos. In de straat waar mijn school staat, stonden vanmorgen allemaal mensen op straat, tot over hun enkels in het water. Ik heb dus heel erg gezocht naar een plekje waar ik met droge voeten uit kon stappen. Mijn enige paar schoenen mag niet zo nat worden dan heb ik echt een probleem. Als het weer zo gaat regenen gooi ik denk maar even rubberlaarzen in de auto.

Al die regen was echt een ramp met 45 kleuters die niet even naar buiten konden vanmorgen. Dus toen het even niet zo hard ging zijn we binnendoor heel stil naar de hoofdingang gelopen langs alle hogere groepen die gewoon les hadden en mochten ze een rondje om de school rennen. Om het klimrek, om de zandbak en dan door de kleuteringang weer naar binnen. Zonder jas! Twee meisjes gingen een beetje miepen, de een omdat ze van mama nooit in de regen zonder jas mocht en de ander omdat haar haren dan nat werden . Die kwamen helemaal glimmend van de pret weer binnen en gingen het niet aan hun moeder vertellen Dat hoeft van ons ook niet! Sommige kinderen moet je gewoon leren om eens ongehoorzaam te zijn.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 juni 2016 @ 19:22:

[...]

deze keer was ik het niet
leuk!
quote:inkie12345 schreef op 23 juni 2016 @ 20:01:

[...]

OMG, eindelijk! Dolgelukkig nu.
Life is short. Eat dessert first.
Ik mis iets geloof ik..,
quote:Kittens schreef op 23 juni 2016 @ 20:05:

Ik mis iets geloof ik..,Inkie is terug!
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 20:04:

[...]

OMG, eindelijk! Dolgelukkig nu. Zie je wel hoeveel moeite ik moest doen pom een nick aan te maken, 12345
quote:inkie12345 schreef op 23 juni 2016 @ 20:07:

[...]

Zie je wel hoeveel moeite ik moest doen pom een nick aan te maken, 12345 Had je schrik dat je teveel repen moest gaan eten?
Ik ben nu wel aan het dubbelnicken
Heb je een verjongingskuur gehad ?

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 23 juni 2016 @ 20:09:

Heb je een verjongingskuur gehad ?

Moet je ook eens proberen
quote:inkie12345 schreef op 23 juni 2016 @ 20:08:

Ik ben nu wel aan het dubbelnicken Ojee! Snel die andere dumpen of de mods even mailen.
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 20:06:

[...]

Inkie is terug!Wie is Inkie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven