Het grote slierten & sexpijlert reunie topic

11-10-2008 00:12 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit het niets kwamen zoveel oud slierten, oude sexpijler posters weer eens tezamen via de Tam Tam op het Viva Forum. Reden genoeg voor mij om dit topic te openen.

Angel 5 liet ons een weekend op de Sex Pijler schrijven, vervolgens zijn we verhuisd naar de Overige Pijler. Bekende namen komen voorbij en iedereen is enthousiast weer even 'back in the old days' te duiken....

Omdat er naar aanleiding van dit reünie-topic het idee ontstond voor een meeting, hebben Doris en Fausty besloten spijkers met koppen te slaan en de organisatie op zich te nemen. Hieronder volgen wat regels en feiten die je even mee moet nemen als je interesse hebt om bij die meeting aanwezig te zijn. Ik plak dit namens de organisatie in mijn openingspost.

Namens (kusje van) Doris & Fausty. Meeting info!

Wat je voorál niet moet verwachten is een dermate vrije sfeer die doet denken aan de Fun4two. Als we dat willen, gaan we daar wel heen. Wat wij voor ogen hebben is:

Een stijlvolle, gezellige, hartelijke meeting van de mensen die zich onder de categorie oudgedienden* scharen.

De meeting zal worden gehouden op:

ZATERDAG 17 JANUARI 2008 2009

We hebben een uitermate geschikte, sfeervolle, besloten gelegenheid op het oog, waar we vanaf 17 uur terecht kunnen.

We streven naar een minimale bezetting van 25 personen, zodat de prijs per persoon rond de 35 euro zal liggen.

Dit is inclusief eten en drinken (drinken tot een bepaalde hoogte uiteraard).

* Onder oudgedienden scharen we de mensen die destijds (2004-2005-2006) frequent mee schreven op de sexpijler.

Niet degenen die wel mee lazen, maar zelden tot nooit postten

Niet degenen die nú frequent schrijven, maar toen nog niet

Niet de partners van de (oud)-forummers

Niet degenen die er op uit zijn om te rellen

*einde bericht*

Tot die tijd schrijf hier! Heerlijk
djoels wijzigde dit bericht op 30-10-2008 10:29
Reden: smart ass New74 ;-)
% gewijzigd
DTEEZ!
* gaat zitten mijmeren ..... Djoels, Doris, Danzig, Dushi, Doornroosje .. hmmmm *

Me and my big mouth....

But then again, lieve DS, na nr 1 ben je uit ge-allitereert hoor ...een man kan maar zoveel hebben ..

You're welcome Soof
quote:fausty8 schreef op 18 november 2008 @ 23:43:

* gaat zitten mijmeren ..... Djoels, Doris, Danzig, Dushi, Doornroosje .. hmmmm *

Me and my big mouth....

But then again, lieve DS, na nr 1 ben je uit ge-allitereert hoor ...een man kan maar zoveel hebben ..

Is dat zo Faust..... tss ik bent ver-an-derd, dat het ik toch al gezegd!
DTEEZ!

1. Doris

2. Faust

3. Greece

4. Laminaat

5. Dushi

6. Doornroosje

7. Danzig

8. Sofia

9. Donkeyshot

10. Maybi

11. Pebbles

12. Djoels

13. Giulia

14. Njoy

15. Tiggert

16. Kaateke

17. Tink

18. Vlammetje

19. Ted

20. Frank24

21. Houvanjezelf

22. Tums

23. Dusz

24. Mare

25. Gelaarsde Kater

26 AnneWil/ AWisback

27. Miss Innuendo

28. Mr Innuendo

29. Roseetje

30. Jasmijn

31. Not4Bree

32. Cyberwitch

33. Sammy Jo

34. YinYang

35. Bate

36. Q-Q

37. Ananya (formally known as jufB)

38. Speelseninteger
quote:fausty8 schreef op 18 november 2008 @ 23:43:

Me and my big mouth....

Onderschat nooit een ezel: ze staan bekend om hun uithoudingsvermogen ...

* zwaait ff naar Speels & Integer *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:fausty8 schreef op 19 oktober 2008 @ 22:25:

O ja ! Hoewel hij bij de eerste meeting illegaal aanwezig was... quote:Pebbles schreef:

die schreef idd nog niet op viva voor de meeting

Zo zat het niet hoor.

Bij de 1e meeting had Minne een heel streng toegangsbeleid. Alleen mensen die voldoende én inhoudelijk hadden geforumd, mochten komen. Op grond van die criteria stond ik vooraf al op de lijst van forumbezoekers. Als Speelseninteger dus.

De verwarring ontstond doordat niemand wist wie S&I was, maar dat wel diverse meetingers mij al irl kenden. Net alsof er dus 2 verschillende personen waren: ik zelf en S&I. Het duurde even voordat men door had, dat dat een en dezelfde persoon was.

Het leek voor sommigen dan ook even of ik illegaal was. Maar S&I was zeer legaal, aangemeld en al, en al voorafgaand aan de meeting een schrijvende forummer.
quote:Pebbles77 schreef op 21 oktober 2008 @ 23:59:

Embee schreef nooit mee he?

Beetje selectief geheugen?

Embee schreef wellicht de langste postings van allemaal. Al haar LN-belevenissen werden hier neer gepleurd. Elk detail, elk knoopje op een lingeriesetje werd beschreven. Elke gedachte, elke twijfel.

Het leken wel Russische romans. Als Embee beschreef hoe ze van de bar naar het restaurant liep, was je al gauw weer 3 pagina's verder. Hoe kun je dat gemist hebben?
Was dat niet Esmee? Ben altijd in de war met die namen, lijken zo op elkaar.
quote:sofia75 schreef op 22 november 2008 @ 17:19:

Was dat niet Esmee? Ben altijd in de war met die namen, lijken zo op elkaar.

Nee was 100% Embee. Ik ken haar.

Esmee zegt me niets. Was die niet van een ander forum?
quote:speelseninteger schreef op 22 november 2008 @ 16:29:

en al voorafgaand aan de meeting een schrijvende forummer

Dat had ik ook al gezegd, hoor. Zeker niet gezien?

quote:kaateke schreef op 20 oktober 2008 @ 21:48:

P.S. Speels&Integer schreef wel al mee bij de eerste meeting, hoor!

Ik zie ineens een lief eendje tussen de emoticons staan...moet ik hier even neerzetten hoor

Mijn hele huis staat vol met (bad)eendjes....dochter van 15
Dan schreef Embee voordat ik vollop kwam schrijven. Want ik ken haar wel maar niet als schrijvend lid hier. Ik wist wel dat het een nick was die bij enkele hier bekend was, mar niet zozeer omdat ze zelf actieve schrijfster was geweest!
quote:kaateke schreef op 22 november 2008 @ 19:38:

[...]

Dat had ik ook al gezegd, hoor. Zeker niet gezien?

Tuurlijk heb ik dat gezien, maar je mist de essentie. Het gaat niet om het meeschrijven, maar om de gesuggereerde illegaliteit.

Niet gehinderd door enige kennis, maar wél ondersteund door een gebrekkig geheugen, zijn er nogal wat mensen die de meest bizarre onwaarheden rondbazuinen. Het irritante is dat anderen dat dan weer gewoon voor waar aannemen. En als ik er dan niet als de kippen bij ben, word ik straks gestigmatiseerd als illegale partycrasher. Als het niet al te laat is. Gezaaide kwaadsprekerij is hardnekkiger als onkruid.
Hold your horses S&I...ok, als het zo gegaan is als jij zegt, dan laat mijn geheugen mij idd even in de steek, dat kan.

Maar je doet nu net alsof er een enorme discussie gaande is en je dus 'onmiddellijk' (mijn posting is van 19/10) moet ingrijpen...valt allemaal best mee.
Mijn paarden hebben hier niets mee van doen.

Wordt meeting III soms gesponsord door de PvdD? De een begint over eenden, de ander over paarden.

Nee, ik doe niet alsof er een enorme discussie gaande is. Integendeel! Was het maar waar. Want bij discussies komen de andere kanten aan het licht en willen de onwaarheden nog wel eens spontaan ontmaskerd worden. :-)

Het venijn zit hem nou juist in de achterklap. Het zaadje wordt geplant en gaat een eigen leven leiden.

Weet je hoe dat werkt? Als ik nou bijvoorbeeld hier zou schrijven dat het zo gezellig was dat Seahorse op de eerste meeting was, en niemand gaat daar op in. Maar iedereen leest het. Over een paar maanden is dan iedereen overtuigd dat Seahorse daadwerkelijk aanwezig was. Maar dat was helemaal niet zo. :-)

Straks komt nog iemand op het idee om mij te weigeren voor meeting III. En dan zeggen anderen: 'tja, op de eerste meeting was hij ook al een ongenode gast'. Dat wil ik natuurlijk voorkomen. Ik ben ook op alle voorgaande meetings geweest, als welkome gast.
Esmee was ook van dit forum, en ik kan het weten . Last van gebrekkig geheugen, of toch niet alwetend?
quote:sofia75 schreef op 23 november 2008 @ 13:46:

Esmee was ook van dit forum, en ik kan het weten . Last van gebrekkig geheugen, of toch niet alwetend? Quote: Esmee zegt me niets. Was die niet van een ander forum?

Er zijn dingen die ik weet.

En er zijn dingen die ik niet weet.

Als ik iets niet zeker weet, ga ik het ook niet stellig beweren.

Als ik het niet weet, of als ik twijfel, dan vraag ik het gewoon. (Dat zouden meer mensen moeten doen )

Vandaar ook mijn vraag, in bovenstaande quote.

Dank je wel voor het antwoord!
1. Doris

2. Faust

3. Greece

4. Laminaat

5. Dushi

6. Doornroosje

7. Danzig

8. Sofia

9. Donkeyshot

10. Maybi

11. Pebbles

12. Djoels

13. Giulia

14. Njoy

15. Tiggert

16. Kaateke

17. Tink

18. Vlammetje

19. Ted

20. Frank24

21. Houvanjezelf

22. Tums

23. Dusz

24. Mare

25. Gelaarsde Kater

26 AnneWil/ AWisback

27. Miss Innuendo

28. Mr Innuendo

29. Roseetje

30. Jasmijn

31. Not4Bree

32. Cyberwitch

33. Sammy Jo

34. YinYang

35. Bate

36. Q-Q

37. Ananya (formally known as jufB)

38. Speelseninteger

39. Renskenw

40. Lekkerrrrdanzeg (OV)

41. Zoyla (OV)
en sorry, speels en integer zegt me nix....?
quote:Pebbles77 schreef op 22 november 2008 @ 20:54:

Dan schreef Embee voordat ik vollop kwam schrijven. Want ik ken haar wel maar niet als schrijvend lid hier. Ik wist wel dat het een nick was die bij enkele hier bekend was, mar niet zozeer omdat ze zelf actieve schrijfster was geweest!

Ik ken dr ook niet Pebbs, ik ben dan wel benieuwd wie haar dan wel allemaal kent. Want zo te lezen is het maar een enkeling. Of ik moet het mis hebben. En ik schrijf toch al wat jaartjes mee.

Kaateke, leuk he badeendjes! Het vrolijkt je huis wel op.
Embee zat met name op de bi-babe en LN-topics dus logisch dat degenen die daar niet rondhingen haar niet zullen kennen.
Aha, Frank dat is dan duidelijk! Maar wel grappig dat ook meiden van die topics (die daar dus meeschreven) Embee niet kennen. Maar zo te lezen ken jij dr daar wel van :-)
Volgens mij ken ik Embee ook...

Kaateke, ze was toch bij ons etentje toen, lang lang lang geleden, in Adam ?
Djoels!
Je weet toch!
Muchacha!!!! Girl!!

Embee ken ik zeker wel. Dames jullie kennen haar toch wel van het LN topic of niet? De dame met de lange haren. Ze schreef inderdaad tot in detail, maar het mooiste vond ik altijd dat ze niet wist wat ze aan moest doen en zich altijd weer goed voelde bij haar leren rokje! Dit is nostalgie mensen! Embee schreef alleen om en rond de Ladiesnight en verder niet op het LN topic, vandaar dat de meesten haar niet zullen kennen...

Zo people, hoe is alles daar? Gaat alles goed met de voorbereidingen. Renske, wat grappig dat je ook komt!!! leuk!

Ik ga een kopje thee drinken, tis nog heeeuuuul vroeg hier in Brasil!
djoels wijzigde dit bericht op 25-11-2008 08:59
Reden: tikfoutjes!
% gewijzigd
DTEEZ!
Brasil, geil!
Je weet toch!
Jazeker ken ik Embee. En inderdaad, heel lang geleden was ze ook bij ons etentje in Adam. We hebben nog vreselijk gerend om de laatste tram naar CS te halen, helaas niet gelukt, dat hele k**eind gelopen, en wat was het koud. Maar een gezellige avond was het wel!

En ja, ging ze aan mij vragen wat ze aan moest trekken...aan mij, ik trek gewoon het eerste uit de kast. En dat doe ik dan aan En ook weer uit ...op de LN dan he.

He, ik krijg steeds meer zin in de 17e!

Djoels, wauw Brasil....zou ik ook wel willen....ik heb het koud!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven