Het zaterdagmorgentopic!

25-06-2016 09:55 116 berichten
Hallo allemaal!

Het werd wel weer eens tijd.

Hoewel ik geen echte plannen heb, denk ik dat ik vandaag op mijn snorretje stap en de stad onveilig ga maken. Ik ben benieuwd naar wat er in het pand van V&D zit, als het alweer bezet is en ik heb zin om ietys voor mezelf te vinden, een kleinigheidje.

Wat gaan jullie vandaag doen? Hebben jullie woeste plannen of ben je van plan om lekker rond te hangen? Het is mij allemaal om het even, maar kom het even m,elden, dan maken we er een gezellig topic van.
Ach, Cateau! Wat leuk om je topic weer te zien!

Is in jouw stad ook een pop up store gekomen? Zag onlangs in mijn dichtstbijzijnde stad dat daar het V&D pand mee gevuld was, allemaal tafels met bakken. Ik ben zelf niet zo'n speurder, dus ben niet naar binnen gegaan. Maar door de raam gekeken heb ik wel, nieuwsgierig ben ik dan weer wel.

Dadelijk ga ik even naar de stoffenwinkel. Ik heb de naaimachine van mijn moeder mee mogen nemen en ga nu wat lapjes stof kopen om te wennen aan de naaimachine. Ga direct ook een paar knopen kopen zodat ik knopen kan leren aanzetten. Zoals je leest heb ik dus 0 ervaring met naaien. Maar ergens moet er een begin zijn, ga ook op cursus en hoop over een jaar toch leuke kleding voor mijn dochters te kunnen maken (en dekentjes, en kussens, en knuffels en veel ander leuks ).
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijke verhalen. Verse neefjes, familiefeestjes, uit eten top!

Ik ga nu de tweede was uit de machine halen en ophangen en dan toch nog even weg, mijn crashende laptop maar -weer- terug naar de winkel brengen. Nog eventjes over de fair hier in het dorp denk ik, en dan ga ik echt echt aan de poets beginnen.
668, the neighbour of the Beast
Ik was trouwens gisteren winkelen en ik mis de V&D echt wel, eigenlijk.

Ik liep daar toch altijd wel even binnen.
Een fijne zaterdag, Cateautje!

Net terug van de manege, even bijkomen en dan de filter van de wasmachine loswrikken met een tang want 'ie zit al tijden muurvast en het moet nu echt eens want de was ruikt niet erg lekker meer en ik moet na iedere wasbeurt water aftappen in een lege colafles

Nog maar een kopje koffie en een sigaret want ik zie erg tegen deze klus op ( vandaar dat 'ie al maanden lang vastzit )
Wat Marels zegt: heerlijk om al jullie weekendplannen te lezen! Veel plezier allemaal!

Ik heb mijn zaterdagkrant binnen. Er zitten broodjes in de oven en er staat een pot thee op tafel.

Dit is het eerste weekend in zeven weken dat ik helemaal niets moet. Nergens heen, niemand hier, zo fijn!
Ik wilde in de tuin aan 't werk, maar het weer nodigt niet uit.

Nu beetje huishouden, lezen en voor taxi chauffeur spelen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Lekker is dat hè Stippensokken! Ik kan daar ook zo van genieten.
Het (nieuwe) vriendje van mijn jongste is hier. Weet niet zeker of ik t een leuk kind vind moet steeds zeggen "oh doe dat maar niet, leg maar even terug, ruimen jullie t ook weer op", ben ik met z'n andere vriendjes/vriendinnetjes niet zo gewend. En ik hoor m zeggen dat mijn zoon om iets lekkers moet vragen.

Ach over 3 kwartier wordt ie weer opgehaald!

Moet nu echt de was ophangen en de vorige was vouwen. Geen zin in.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Het is dan wel geen zaterdag morgen meer maar ik reageer toch nog haha!

Leuk om ieders plannen te lezen, hoe ieder zijn zaterdag inplant en dat dat zo verschillend is

Om 8.50 opgestaan en daarna een eind met de hond gewandeld maar het was benauwd .

Daarna ontbeten met vriendlief en gezorgd dat hij braaf alle pijnstillers innam. Gisteren 2 kiezen moeten trekken dus hij is een beetje zielig nu haha.

Wat in de tuin gerommeld, was gewassen en gestreken en nog een was met alle handoeken en kleden van mn hond. Gestofzuigd en weer een ronde met de hond gewandeld.

Nu even op de bank met een boek en dan straks even me-time in de badkamer voordat ik met mijn 2 beste vriendinnen bij mijn opa en oma ga eten (oma kookt heeeeeeerlijk en heeft ons dus uitgenodigd )

Leuk topic zo Catautje!
Tralalalala
Hier net zo, sinds lang een weekend zonder afspraken. Lekker met een boek op de bank nu, bananenbrood in de oven dus het ruikt hier heerlijk.

Man maakt ondertussen het huis schoon.
Het is inderdaad wel het weer voor om een lekkere cake of taart te bakken.....

Nog een kopje koffie en dan ga ik echt aan de slag....
Hier is het best lekker weer hoor.

Ik ben terug van de stad. M'n laptop weggebracht en een bloemetje gekocht voor de ouders van mijn beste vriendin. Ze zitten hier in Zeeland in een huisje en mijn vriendin is er ook de hele week. Ik mag morgen een dagje komen, dus heb een mooi bloemstuk voor ze gehaald.

Nu even thee drinken en de kwalificatie van de moto GP kijken en dan ga ik echt opruimen en poetsen.

En de was opruimen, derde ligt klaar om opgehangen te worden, vierde en laatste zit in de machine.
Scheiss, man. Is er weer een zaterdagochtendtopic, heb ik het gemist.

Nou dan zwaai ik maar even .

Volgende week herkansing?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Als ik me goed voel, komt er volgende week ook een topic, Merano.
Dan hoop ik dubbel dat je je goed voelt, voor jezelf en voor het topic!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven