Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14
maandag 3 november 2008 om 23:29
quote:Poezelein schreef op 03 november 2008 @ 19:59:
choba
mix tussen chocolade pasta en roomboter, zag eruit als een pakje roomboter, zo lekker dat ik er plakjes van afsneed en zonder brood opat
Ik heb deze een jaar geleden nog gekocht, ligt gewoon bij de boter in het schap bij de supermarkt hoor!
Heerlijk spul
choba
mix tussen chocolade pasta en roomboter, zag eruit als een pakje roomboter, zo lekker dat ik er plakjes van afsneed en zonder brood opat
Ik heb deze een jaar geleden nog gekocht, ligt gewoon bij de boter in het schap bij de supermarkt hoor!
Heerlijk spul
DTEEZ!
dinsdag 25 november 2008 om 19:37
Kunnen jullie je "Jiffy" nog herinneren? Dat was een strooisel voor door de Yogurt. Je had in ieder geval aardbeien en banaan smaak. Maar er waren volgens mij wel 6 verschillende smaken. Het zat in een soort corn flakes achtige doos. Allemaal kleine zakjes met een soort poeder. Ik was er gek op. Uiteraard zaten er weer kankerverwekkende stoffen in *zucht* dus verdween het uit de handel.
Jaren later zag ik nog eens een doos in de etalage van een winkeltje staan (kan me niet meer herinneren waar; maar de zaak was gesloten op dat moment) en ik heb altijd spijt dat ik daar niet achteraan ben gegaan. Grrrr..
Jaren later zag ik nog eens een doos in de etalage van een winkeltje staan (kan me niet meer herinneren waar; maar de zaak was gesloten op dat moment) en ik heb altijd spijt dat ik daar niet achteraan ben gegaan. Grrrr..
woensdag 26 november 2008 om 14:57
woensdag 26 november 2008 om 15:05
woensdag 26 november 2008 om 16:44
woensdag 26 november 2008 om 16:46
woensdag 26 november 2008 om 19:56
quote:Stephanietje schreef op 03 oktober 2008 @ 20:36:
Oeh op dat plaatje, die onderste ijsjes, waterijsjes maar dan in andere vormen, donald duck enzo geloof ik.
Ik heb een hele lijst;
-Van die drakenei-kauwgom, smaakte erg naar kaneel
-Jive aardbeien (?)
-Mierenzeikers, vieze luiers etc.
-Een ijsje dat ik altijd in Portugal op het strand at maar in Nl was het er ook, een chocoladeijsje in de vorm van een split met nootjes erop en dan roomijs en in het midden nog een stuk pure chocolade, hmmmm...
-Ook uit Portugal; een groenig drankje met prik dat héél chemisch smaakte
-Rang
-Dropijsjes, ullie ofzo heette dat
-Zelfmaaksnoep
-Shuttles Pizza
-Benbits!
-Chicklets
-Ben&Jerry's met marshmallowiets.Zou Guarana kunnen zijn, frisdrank uit Brazilië en vast ook in Portugal te koop. Ook in NL overigens, voornamelijk in tropische winkels...
Oeh op dat plaatje, die onderste ijsjes, waterijsjes maar dan in andere vormen, donald duck enzo geloof ik.
Ik heb een hele lijst;
-Van die drakenei-kauwgom, smaakte erg naar kaneel
-Jive aardbeien (?)
-Mierenzeikers, vieze luiers etc.
-Een ijsje dat ik altijd in Portugal op het strand at maar in Nl was het er ook, een chocoladeijsje in de vorm van een split met nootjes erop en dan roomijs en in het midden nog een stuk pure chocolade, hmmmm...
-Ook uit Portugal; een groenig drankje met prik dat héél chemisch smaakte
-Rang
-Dropijsjes, ullie ofzo heette dat
-Zelfmaaksnoep
-Shuttles Pizza
-Benbits!
-Chicklets
-Ben&Jerry's met marshmallowiets.Zou Guarana kunnen zijn, frisdrank uit Brazilië en vast ook in Portugal te koop. Ook in NL overigens, voornamelijk in tropische winkels...
zondag 30 november 2008 om 09:57
quote:ingmagh schreef op 06 oktober 2008 @ 15:19:
Oh, en wat wij vroeger na school wel eens bij de texaco gingen halen: van die zoete, harde repen met daarin poeder ofzo, dat dan een beetje zurig was. Die buitenkant leek wel een beetje op de roze dummies (die je ook niet meer ziet trouwens..)
De naam is me ontschoten maar ik weet welke je bedoelt.
Bij het horecacentrum hier vlakbij nog te koop, Den Haag, maar ze smaken niet meer zoals vroeger, zijn niet meer hard en de lekkerste smaak is er uit
Grootste gemis voor mij: pastrelli chips
Die zijn sinds enkele maanden nergens meer te krijgen en die mis ik echt enorm! Al is het ook wel goed voor de lijn, want dat was pure bodemdrift
Die choba boter ligt nu ook in mijn koelkast, ook verkrijgbaar bij de Hoogvliet
Oh, en wat wij vroeger na school wel eens bij de texaco gingen halen: van die zoete, harde repen met daarin poeder ofzo, dat dan een beetje zurig was. Die buitenkant leek wel een beetje op de roze dummies (die je ook niet meer ziet trouwens..)
De naam is me ontschoten maar ik weet welke je bedoelt.
Bij het horecacentrum hier vlakbij nog te koop, Den Haag, maar ze smaken niet meer zoals vroeger, zijn niet meer hard en de lekkerste smaak is er uit
Grootste gemis voor mij: pastrelli chips
Die zijn sinds enkele maanden nergens meer te krijgen en die mis ik echt enorm! Al is het ook wel goed voor de lijn, want dat was pure bodemdrift
Die choba boter ligt nu ook in mijn koelkast, ook verkrijgbaar bij de Hoogvliet
zondag 30 november 2008 om 10:29
quote:kimm schreef op 26 november 2008 @ 16:36:
Sinterklaastijd;
Die gevulde chocolade kikkers van vroeger. Gevulde kikkers bestaan nog wel maar smaken lang niet meer zo lekker.
Ja vind ik ook. Erg vervelend dat eten in de loop der tijd altijd goedkoper geproduceerd moet worden. Uiteindelijk blijft er niets meer van de originele smaak over.
Sinterklaastijd;
Die gevulde chocolade kikkers van vroeger. Gevulde kikkers bestaan nog wel maar smaken lang niet meer zo lekker.
Ja vind ik ook. Erg vervelend dat eten in de loop der tijd altijd goedkoper geproduceerd moet worden. Uiteindelijk blijft er niets meer van de originele smaak over.