Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aardbeienmilkshake schreef op 02 november 2008 @ 18:18:

En pandaberenontbijt (weet niet meer hoe het heet). Toen ik een jaar of 6 was had je dat. Een soort kleine koekjes in de vorm van pandabeertjes voor in de melk. HEERLIJK!! Helaas hebben ze dat toen uit de handel gehaald, heb het daarna nog een keer in Spanje gehad maar daarna nooit meer!!Ja! Dat heette gewoon Pandaontbijt. Die had je in een paarse, groene en oranje doos. Chocolade, Vanille en Honing. Ik spaarde toen ik 8/9 was alles wat met panda's te maken had (hoezo doelloos..) en ik heb die drie dozen nog steeds op zolder staan.
quote:kimm schreef op 26 november 2008 @ 16:36:

Sinterklaastijd;

Die gevulde chocolade kikkers van vroeger. Gevulde kikkers bestaan nog wel maar smaken lang niet meer zo lekker.

Die chocolade sigaren, gevuld met advocaatmousse. Ohh wat waren die lekker!Grappig zeg, ik zit van de week met een goede vriend kikkers en muizen te eten, en ik zeg nog zo van: vroeger waren ze wat meer plakachtiger in de mond en meer smaak, ook waren ze iets groter.
Of was dat omdat je toen een kind was en zo'n kikker of muis iets heel speciaals was omdat het sinttijd was?
De realiteit haalt de werkelijkheid in
quote:ingmagh schreef op 06 oktober 2008 @ 15:19:

Oh, en wat wij vroeger na school wel eens bij de texaco gingen halen: van die zoete, harde repen met daarin poeder ofzo, dat dan een beetje zurig was. Die buitenkant leek wel een beetje op de roze dummies (die je ook niet meer ziet trouwens..)

Ze zijn weer terug in oude variant heb gelijk een hele doos gekocht Helemaal happy.. en de naam...

Snap and Crackle.. roodgele en geelblauwe verpakking
Zag ik vanochtend in de nieuwe geopende Albert Heyn bij ons in de buurt tot mijn aangename verbazing ineens runderrookworsten van Unox in het schap liggen....

Was in de veronderstelling dat deze uit het assortiment waren (net als kiprookworst) vanwege gebrek aan animo...dit is mij meerdere malen verteld en de worsten waren ook nergens meer te krijgen...

Maargoed...misschien een voorbeeld van superlekker en gelukkig weer te koop
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:rascalles schreef op 13 maart 2008 @ 10:17:

De Magnum Double, nergens meer te krijgen..Weet niet of het al gezegd is maar deze is er nog hoor! Zitten in zo'n mixpack van Magnum. Zitten er 6 in geloof ik, ook die witte met aardbei-ijs!
Ja idd, die choladesplit met in het midden een stuk chocolade!mmm.

Er is trouwens nog een vergelijkbaar ijsje (die er niet meer is , een geribbelde ijsreep met chocolade aan de buitenkant, binnenin roomijs en daarbinnenin weer een stuk chocolade (als een Bros)...

Deze had je ook in de smaak kokos: het roomijs was dan kokosijs en de chocolade buitenkant van de reep daar zaten stukje kokos door....

Nu we toch bezig zijn, in Spanje had ik ook (bijna iedere dag) zo'n goddelijk ijsje gehad, zo'n 3 jaar terug..was van Magnum en beetje zoals de oude Winner Taco, de ene helft was een soort winner taco en de andere helft was ijs met daarbinnenin ook chocolade dacht ik...mmm. Ijsjes met stukken chocolade hebben wel mijn voorkeur zoals je merkt! Waarom gaan alle lekkere dingen eruit? Of heb ik zo'n aparte smaak dat niemand anders die dingen koopt?
quote:sheann schreef op 25 november 2008 @ 19:42:

Mijn vriend is gek op beef jerky maar ik kan dat nergens vinden. Dit was een tijdje terug bij de Lidl te koop maar ik was natuurlijk net te laat.Sheann, ik heb bij Super de Boer onlangs beef jerky gekocht. En ik weet dat ze het bij Bever in verschillende smaakjes hebben!
Na lang zoeken weer gevonden EN in de aanbieding,dit moeten jullie weten.PIZZA QUIK SAUS (tomatensaus voor op brood,kaas erop en dan even in de oven) deze week 1 EURO bij de C1000,heb gelijkk 4 potten ingeslagen.

en als ik het nog steeds zo lekker als vroeger vind haal ik er nog veel meer mmmmm
quote:mamalief schreef op 26 november 2008 @ 14:57:

[...]

jumbo verkoopt het ook. hier in huis doen we gewoon speculaasjes op brood, lekker economisch!er is nu speculoospasta,mjammie!
quote:Freda12 schreef op 28 juli 2008 @ 01:05:

Vroeger hadden ze van die emmertjes caramelpopcorn! Dezelfde als in de bioscoop.

Helaas hebben ze die zowel in de winkel als in de bios niet meer...

Kan ik dan nóóit meer caramelpopcorn eten? in eindhoven bij de "ZIEN" bioscoop nogwel hoor,vorige week nog gegeten,mjammieeeeee
een jaar of 10 of langer geleden had ik altijd een soort sausje/kruidenmengseltje voor over de sperciebonen,was heerlijk,maar geloof dat ik de enige was die dat vond...geen idee hoe het heette.....
Misschien al eerder genoemd maar ik heb niet alles gelezen maar de chocotoff in moccasmaak was tot een jaar of 8 te koop en toen ineens nergens meer te krijgen
na het lezen van deze topic kwamen er zeker wel een aantal dingen terug die er niet meer te koop zijn namelijk:

- Flipz ( zoute krakelingen met chocolade)

- Knorr Saigon sticks

- Maxibon (ijs) wel te koop in Duitsland

- 1 persoons pakjes Mona yokidrink. die kreeg ik vroeger altijd mee naar school.

- thaise kip. zo'n pakket met rijst saus en cashewnoten. was geloof ik van lassie . was zo ineens weg.

- Potloodijsjes

- blackdrop

- bier bommetjes

- Frubetto ijsje

- Fireballs
anoniem_54840 wijzigde dit bericht op 13-03-2009 12:15
Reden: spelfout
% gewijzigd
quote:Lollelita schreef op 13 maart 2009 @ 12:12:

na het lezen van deze topic kwamen er zeker wel een aantal - FireballsZijn gewoon verkrijgbaar bij Jamin.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:curlygurly schreef op 12 december 2008 @ 14:04:

Ja idd, die choladesplit met in het midden een stuk chocolade!mmm.

Er is trouwens nog een vergelijkbaar ijsje (die er niet meer is , een geribbelde ijsreep met chocolade aan de buitenkant, binnenin roomijs en daarbinnenin weer een stuk chocolade (als een Bros)...

Deze had je ook in de smaak kokos: het roomijs was dan kokosijs en de chocolade buitenkant van de reep daar zaten stukje kokos door.... Nu we toch bezig zijn, in Spanje had ik ook (bijna iedere dag) zo'n goddelijk ijsje gehad, zo'n 3 jaar terug..was van Magnum en beetje zoals de oude Winner Taco, de ene helft was een soort winner taco en de andere helft was ijs met daarbinnenin ook chocolade dacht ik...mmm. Ijsjes met stukken chocolade hebben wel mijn voorkeur zoals je merkt! Waarom gaan alle lekkere dingen eruit? Of heb ik zo'n aparte smaak dat niemand anders die dingen koopt?Was dat niet het ijsje dat Sky heette?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:girlxxx schreef op 02 december 2008 @ 17:59:

[...]

Grappig zeg, ik zit van de week met een goede vriend kikkers en muizen te eten, en ik zeg nog zo van: vroeger waren ze wat meer plakachtiger in de mond en meer smaak, ook waren ze iets groter.

De goede kikkers en muizen haal je of bij Jamin en de Aldi, zijn wel zakken waar er heleboel inzitten maar dit zijn de enige echte.

Dit zijn de plakkerige, die neppers zijn van gehard suiker.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Mexicano chips van smiths, en de paarse van Croky mmmmm
Een ijsje in de vorm van een punt watermeloen, met uiteraard meloensmaak en de pitjes van de melone waren van chocolade.
quote:matte schreef op 13 maart 2008 @ 10:55:

Speculaaspasta voor op brood, mjam! Maar helaas nergens meer te krijgen....Jawel, bij de C1000, de Jumbo en de Plus onder de naam Speculoospasta.
quote:Annie Ooi schreef op 13 maart 2008 @ 11:07:

Tomatenchips van Croky, in het buitenland of in van die turkse winkeltjes zie je het nog wel eens, mmmmmmm!

Heel lang was Pizzaquick niet meer te vrekrijgen, nu wel weer.

Dokter Pepper wordt bijna niet meer in grote flessen verkocht.Nnie, bij de Jumbo hebben ze wel 1,5 liter flessen DrPepper. En Pizzaquick trouwens.
quote:Miss Moneypenny schreef op 13 maart 2008 @ 12:44:

Wat ik nu mis is de Mandarijntjes yoghurt, en Punica, die zie je ook nergens meer Mandarijntjesyoghurt is er bij de Aldi. En Punica bij de JUmbo.
quote:annah schreef op 13 maart 2008 @ 12:46:

Oh, nu verlang ik ineens naar Japanse pinda's. Kent iemand die nog? Ze waren er in verschillende smaken, pinda's met zo'n glad, knapperig laagje eromheen. Daar was ik verslingerd aan. Volgens mij al zeker 10 jaar niet meer te koop. Zo jammer...Appie!
..
cream & chives chips ( werd later sour cream and onion)

was zomaar ineens verdwenen :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven