Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Oh en dat taco ijsje!
quote:Lotte35 schreef op 11 oktober 2008 @ 19:13:

[...]

Joh, die is er nog gewoon hoor! Melkchocoladepasta in plastic pot met blauw deksel. Ik heb 'm altijd bij Hoogvliet.Nee, dat is dus NIET de pastachoca van vroeger!!!!! Die van vroeger was heel vloeibaar en veel en veel lekkerder dan de huidige (die smaakt gewoon als elke andere chocopasta)
quote:T1nk schreef op 09 oktober 2008 @ 16:41:

Sinds kort zijn de schuimblokken van Haribo uit het assortiment.

[afbeelding]

Er is wel een nieuwe versie, maar hier zijn de schuimblokken verkleind tot zuurtje formaat, echt waardeloos!

Had donderdag net een nieuwe gehaald bij de AH

Heb net het zakje leeg mmm was lekker
Ik mis al jaaaaren die lekkere bekers Fresh-ijs.

Je had kleine bekertjes bij de snackbar en de grote bekers in de supermarkt.

Verschillende smaakjes.Ik weet nog de perzik en de aardbeien en de bosvruchten.

Aardbei was het lekkerste.

Een yoghurtijs met een siroopje erdoorheen en kleine aardbeien.Die laatste haalde ik eruit.Brrr.

Maar de rest....goddelijk! Ik at zo'n grote beker in mijn uppie leeg.

Het was heeeel vaak uitverkocht dus dat het uit de handel ging door slechte verkoop,daar geloof ik niet in.

Maar waarom het wel uit de handel ging ben ik dan wel benieuwd naar.

Ik weet ook niet of het van Ola of wat dan ook was.(denk het haast wel) Zou eigenlijk eens een mailtje moeten sturen naar ze.
quote:draaiorgel schreef op 11 oktober 2008 @ 21:36:

[...]

Nee, dat is dus NIET de pastachoca van vroeger!!!!! Die van vroeger was heel vloeibaar en veel en veel lekkerder dan de huidige (die smaakt gewoon als elke andere chocopasta)He get, ik dacht dat ik iemand blij had gemaakt! Bálen is dat hè, als ze de smaak van dingen veranderen! Ik at het vroeger nooit, dus ik kan er niet over oordelen.
Van die blikjes kaas van Apericube geloof ik. Je hebt ze nu nog wel in naturel maar ik vond die blauwekaas/ui/en nog een smaak zo lekker!

En van die ouderwetse likkoekjes! Die smaken nu ook echt heel anders, heel chemisch ofzo.
Vietnamese Loempia´s van Mora, de hele dunne soort, man wat heb ik gebaald dat die eruit gingen!

*Boehoe*
quote:T1nk schreef op 09 oktober 2008 @ 16:41:

Sinds kort zijn de schuimblokken van Haribo uit het assortiment.

[afbeelding]

Er is wel een nieuwe versie, maar hier zijn de schuimblokken verkleind tot zuurtje formaat, echt waardeloos!Neeee... zijn die er niet meer? Wat erg!
Een jaar of 12 terug had je van de Douwe Egberts ik geloof zakjes waren dat om een cappuchino shake te maken, vanille ijs erbij en smullen maar....maar ook die zijn er niet meer :( Liters shake in die zomer naar binnen geslagen haha
quote:Pinkwin schreef op 26 oktober 2008 @ 16:32:

Van die blikjes kaas van Apericube geloof ik. Je hebt ze nu nog wel in naturel maar ik vond die blauwekaas/ui/en nog een smaak zo lekker!Bedoel je echt blikjes, of soms blokjes kaas? Want in dat geval weet ik welke je bedoelt. En bij de Jumbo hebben ze die nog in de smaken ui/olijf/geitenkaas. Met die lachende koe erop, je weet wel...
Eh, blikjes? Ik bedoel blokjes hahaha. Maar dan ga ik een keer naar de Jumbo!!!
quote:Pinkwin schreef op 26 oktober 2008 @ 16:32:

Van die blikjes kaas van Apericube geloof ik. Je hebt ze nu nog wel in naturel maar ik vond die blauwekaas/ui/en nog een smaak zo lekker!

.Jaaaa heerlijk, ik heb thuis nog een voorraadje liggen, maar dan wel tijdens de vakantie in Frankrijk meegenomen naar huis. Daar hebben ze echt TIG soorten in de supermarkt liggen.
Ik mis de PIZZA QUICK saus. Heerlijke saus waarmee mijn moeder altijd pizza- boterhammen uit de oven toverde. Boterham insmeren met die saus, kaas erover, even in de oven, heeeerlijk!!!

Kan ik nergens meer vinden.
quote:Lizzl schreef op 02 oktober 2008 @ 08:42:

Dibdab

Een wit poedertje met een lollie. Het had nogal een zure smaak en ik weet niet of ik 't nu nog lekker zou vinden, maar toen ik 6 was vond ik het haute cuisine

o ja hahahaha, dit vond ik ook heeeerlijk!!!

En van die knetterbolletjes, die zo heerlijk knetterde op je tong. kweetnietmeer hoe ze heten............
quote:wieske2 schreef op 27 oktober 2008 @ 15:06:

Ik mis de PIZZA QUICK saus. Heerlijke saus waarmee mijn moeder altijd pizza- boterhammen uit de oven toverde. Boterham insmeren met die saus, kaas erover, even in de oven, heeeerlijk!!!

Kan ik nergens meer vinden.Die zag ik gister bij een AH XL! Stond bij zoet broodbeleg. Had er nog nooit van gehoord..

Kan ik nergens meer vinden.Jumbo heeft hem ook!

Kan ik nergens meer vinden.heb ik laast zien staan bij de BONI, maar die supermarkt vind je niet overal helaas... :(
Pretletters van Smith's

Japanse pinda's van Duyvis (volgens mij al genoemd maar een keer extra kan geen kwaad)

Yoki Drink Naturel

En je hebt nu van Mona dat drinkontbijt, die had je een paar jaar geleden ook in kwarkjes met vezels...perzik appel goddelijk waren die...ook uit het assortiment.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Very Cherry schreef op 13 maart 2008 @ 09:38:

Belga kauwgum! Met zo´n laagje poeder eromheen. Met name de zwarte waren lekker Of van die kauwgum dat in zo'n rond doosje zat, 1 lange sliert geloof ik. Mmmm!

Kan ik nergens meer vinden.en SuperdeBoer verkoopt het ook.
Misschien is het al voorbij gekomen, maar ik maakte vroeger de 'aardappelgratin met spek en ui' uit een zakje van Knorr. Was heerlijk, En nergens meer te krijgen. snik!
En pandaberenontbijt (weet niet meer hoe het heet). Toen ik een jaar of 6 was had je dat. Een soort kleine koekjes in de vorm van pandabeertjes voor in de melk. HEERLIJK!! Helaas hebben ze dat toen uit de handel gehaald, heb het daarna nog een keer in Spanje gehad maar daarna nooit meer!!
oja quiksaus mmmm,ga gauw weer eens bij de jumbo langs.

Krijg trek en heimwee naar al t lekkers.]

een tijd geleden in tilburg geweest,daar hadden ze een echt ouderwets snoepwinkeltje,knetter kaugum hadden ze daar en van dat suikerspinspul in een zakjemmmmmmmmm
choba

mix tussen chocolade pasta en roomboter, zag eruit als een pakje roomboter, zo lekker dat ik er plakjes van afsneed en zonder brood opat
Die choba is nog wel te koop,maar in een gewijzigde versie:

http://www.brinkers.com/theproducts/bra ... /index.htm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven