Feestende moeder vergalde jeugd

03-07-2016 14:36 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel erg vervelend om aan te horen van me moeder naar welke feestjes ze allemaal gaat daar maakt ze mij best wel boos mee. Omdat ze mijn hele jeugd van alles verboden heeft qua feesten en al die vrijheid nooit gegeven heeft zelfs op mijn 18de heeft ze me alles verboden ze heeft me alles verboden tot ik geen jeugdige meer was en nu komt ze populair doen met haar feestjes en al die shit en voelt het voor mij de omgedraaide wereld alsof ik de oudere ben en zei de jongeren ze neemt alles wat mij ontnomen is door haar en dan wil ik de verstandige ouder uithangen voor me kinderen en word ik gewoon kwaad als zij mij wil vertellen hoe of wat en word ik soms een beetje kwaad dat ze alles wil doen voor ons als ze bij mij en me vriendin is en als ze dan ook maar een kans krijgt en die neemt ze om ons het gevoel te geven dat we er bijvoorbeeld niet op tijd erbij waren als onze kinderen huilen ze moet perse ouwehoeren dat er nog niet gedweild of niet goed schoongemaakt is even tussendoor ze heeft smetvrees bla bla  en dat ik me irriteer dat ze alles naar zichzelf toe trekt en me vertrouwen in haar is best wel weg puur omdat een normaal iemand dit gewoon niet zou flikken is gewoon best wel trieste actie dit vind ik eigelijk  best wel lullig en dat haat ik het om van haar te horen wat ik het best ken doen als ouder zijnde of überhaupt elk advies wat ze maar wil geven aan te nemen ken haar niet serieus nemen eigelijk voor mijn eigen eer te behouden al is het advies misschien ook heel handig ik heb mijn zelfvertrouwen niet kunnen verkrijgen in mijn jeugd dus wil ik mijn zelfvertrouwen als ouder voor mezelf houden dat is iets van mijzelf daar blijf je van af. En dit is een gewoon een hele goede drijfveer om mijzelf te bewijzen als papa. Ik heb mijn jeugd genomen ik heb het niet in vrijheid verkregen. Hoe denken de meeste hierover wat ken ik het beste doen om hiermee om te gaan of hoe zou ik het beste hierop moeten reageren?.
Da's een enorm lange zin.
Je bent volwassen je hebt haar goedkeuring niet meer nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lucht het op?
Och ja de vakantie is begonnen.
Ik ben halverwege het lezen afgehaakt. Gebruik even leestekens want zo is het erg moeilijk te volgen.
En nu? Niks.

Ze is een volwassen vrouw en mag feesten hoeveel ze wil. Dat heeft niets te maken met jouw puberteit: zij had daar wat over te zeggen omdat ze je moeder is. Andersom gaat die vlieger niet op. Heb je last van haar dan zet je het contact op een lager pitje.
Gewoon ja zeggen en later nee doen. Je hoeft haar goedkeuring niet meer te verdienen, je hoeft alleen je eigen kinderen het beste te geven. Waarschijnlijk wist je moeder niet beter.
Ik ben gek op volzinnen, maar nu ben ik echt onder de indruk.
Ga jij nog 'uit' op je 40e?

Je moeder is vast niet de enige.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dus omdat je moeder jouw verbood om uit te gaan tot je 18 was mag zij dat nu ook niet? Jaja
quote:Lou88 schreef op 03 juli 2016 @ 14:41:

Ik ben halverwege het lezen afgehaakt. Gebruik even leestekens want zo is het erg moeilijk te volgen.+1
Begrijp ik goed dat je moeder je jeugd heeft vergald omdat je niet naar feestjes mocht? Agossie toch...
Interpunctie. Gebruik het.

Ik zou zeggen, ga de schade inhalen!
En je bent nu 25 ofzo, aan je Nick te zien? En al een kind? En nog steeds geen benul van spelling?
quote:ZaraZara100 schreef op 03 juli 2016 @ 14:38:

Da's een enorm lange zin.

Haha, ja, en de enige punt is nog overbodig ook.

Sorry to, ik heb het niet tot die ene punt uit kunnen lezen. Tijd om op jezelf te gaan wonen?
Wat zeg je?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
quote:Mevrouw75 schreef op 03 juli 2016 @ 14:49:

[...]

Haha, ja, en de enige punt is nog overbodig ook.

Sorry to, ik heb het niet tot die ene punt uit kunnen lezen. Tijd om op jezelf te gaan wonen?Ergens in die lange brij staat dat hij samenwoont met vriendin (en kind geloof ik, kom er niet helemaal uit )
Dit is niet te volgen!
Allemachtig
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
To weet niet echt een punt te maken.
Een kommaneuker is het ook al niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dragisa schreef op 03 juli 2016 @ 14:51:

[...]

Ergens in die lange brij staat dat hij samenwoont met vriendin (en kind geloof ik, kom er niet helemaal uit )Er staat zelfs "kinderen", meervoud dus. Het kind heeft zelf kinderen, maar loopt nu te huilen dat zijn moeder feest, terwijl hij dat in zijn jeugd niet mocht...

Jezus Gristus TO. Ga eerst eens even terug naar school voordat je je moeder de schuld geeft van alle ellende in je leven. Niet te filmen dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven