December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Mette: Ik herken die angst bij Nova niet echt, maar Manuel is wel ineens veel eenkenniger geworden. Woensdag en vandaag heel erg huilen bij het wegbrengen op de crèche. Echt vervelend, want dat ken ik helemaal niet van hem. Zal nog wel een staartje van de verhuizing zijn denk ik.

Wel zielig dat Nova zo moet huilen om al die vreemde geluiden. De wereld is ook zo groot! Ik denk dat het inderdaad wel een fase is en dat je haar rustig gerust moet stellen en dat het vanzelf wel over gaat. Maar wel heel vervelend!

Nurse: Haha ik moest wel lachen omdat je dat stukje van Mette verkeerd interpreteerde. Ze schreef 'haar insmeren' en je dacht dat ze bedoelde 'haar haar'. Ik zie Roxanne al zitten in bad met die smurrie op haar koppie. Ach arm meisje... Hoe is het vannacht gegaan?

Joni: Ziet er leuk uit dat feestje van Boyd! Hij is weer erg verwend met mooie cadeaus zie ik.

A1mee: Wat rot dat jullie weer spruw hebben!! Hardnekkig goedje hoor! En ook nog steeds gefriemel met de fles. Wat kun je je toch zorgen maken om die kleintje, hè? Ik denk nu dat een tweede makkelijer is, maar als ik je zo lees dan lijkt het helemaal niet makkelijk. Ik hoop dat je een goede manier vindt om ermee om te gaan.

Ik herinner me dat ik bij Manuel ging oefenen met de fles en dat ik echt een uur lang met hem heb lopen aanmodderen. Ik wilde doorzetten en uiteindelijk is het gelukt. Ik herinner me dat ik huilend JP opbelde op zijn werk om te vertellen dat hij eindelijk uit de fles had gedronken.

Gisteren is Loewyz even op de thee geweest met Merijn. Was erg gezellig. Jammer alleen dat Manuel een beetje een bullebak is, want Merijn mocht niet aan zijn speelgoed komen. Ook al is Manuel een stuk kleiner, hij is echt een baasje. Vond ik wel sneu voor Merijntje.

's Middags waren we nog even bij de buurvrouw en daar speelde Manuel wel lief met de buurjongetjes. Scheelt misschien dat die kindjes qua karakter wel op hem lijken en zich niet zomaar laten wegduwen door Manuel. En bovendien was Manuel natuurlijk te gast bij de buurjongetjes en was het niet zijn eigen speelgoed.

En zoals ik al zei is hij ineens zo moeilijk met wegbrengen. Ik ging vanmorgen ook zelf met tranen in mijn ogen weg, omdat Manuel zich helemaal aan mij vastklampte en bleef huilen. De eerste weken op zijn nieuwe kdv gingen best goed, maar nu is het ineens brullen! Ik heb net nog even gebeld maar hij was na een tijdje wel lekker gaan spelen. Toen ik belde zat hij zich vol te proppen met fruit zei de leidster (ik vraag me af of ze het wel over hetzelfde kind had...)

Goed, ik ga aan het werk. Misschien tot later vanmiddag!
Hoi,

zo gek is het niet om het koppie met die prut in te smeren, want daar zaten bij M de meeste waterpokken!

haha, die Manuel.. eet hij thuis nog steeds geen fruit? M ook niet (ja laatst ineens bij het avondeten, een appel!!). Af en toe eten we pannenkoeken en dan stop ik er bij hem een hele banaan in.

Sneu dat hij zo moet huilen (vooral voor jou)..

Knor, die auto, jemig! Total loss en toch geen gewonden? Sjees.. wat een schrik. Ik ben sinds M er is aldoor bang dat man met hem op de fiets een ongeluk krijgt, als ik rond half 6 sirenes hoor loeien in de stad word ik ontzettend onrustig. En dan krijg jij een telefoontje dat de auto in de prak ligt!

Nu lekker een nieuw kopen dus!
Och Knorretje, wat een schrik (had er net overheen gelezen). Wie zijn schuld was het weet je dat? Zoiets kan heel goed uitpakken hoor, als het niet je eigen schud is tenminste. Wij hebben er ooit een nieuw bankstel aan overgehouden...

Falcon: Haha, ja zo probeer ik ook fruit te geven. Door sapjes en door het toetje enzo. Manu eet nog steeds wel banaan en heeeeel soms een appel, maar meer dan een paar hapjes is het niet. Oh ja en druiven lust hij ook wel, maar die ik laatst had gekocht waren weer te zuur voor hem en dan spuugt hij ze weer uit. Tis echt een muts af en toe...
He meiden, eventjes snel, druk aan het werk, maar wil op tijd naar huis vandaag

allereerst BOYD Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je leuke dagen hebt gehad en flink bent verwend.

@Tinus

Was gezellig gister. Erg leuk geworden jullie nieuwe huisje! Merijntje laat gewoon een beetje over zich heen lopen is niet erg komt wel goed. Toen we gister thuis kwamen en poes, Jawel POES! zat op een blaadje van hem met auto'tjes begon ie in ene MIJ, MIJ, MIJ... dus t zit er wel in hahaha..

Fijn weekend allemaal!
Ben net bij het cb geweest. M was 86 cm en 13,4 kilo.. een beetje aan de bolle kant dus Voor het eerst, want hij zat altijd heel erg op het gemiddelde met gewicht en lengte. Ik ga maar een beetje opletten met suiker.. ik hoop dat hij snel de lengte ingaat zodat dat wat compenseert

Doeg!
of laat ik me nu wat aanpraten door die arts.. hm.

Dag dames!

Joni:

Wat een heerlijke mannetjes hebben jullie toch, kun je trots op zijn!

Indian:

Manlief moest dus de pc hebben blijkbaar

A1mee:

Je oefeningen gedaan? en hoe gaat t vandaag met de voedingen?

Ben je dr trouwens al uit ofdat je dingen gaat bestellen?

Mette;

Lastig ja, waarschijnlijk kun je dan idd niets anders doen dan deze fase uitzitten...

Join the club van t uitzitten van fases

Havermoutprut:

Hihihi, had het idd verkeerd begrepen dan ja Ze zat gisteren dus met dr koppie vol smurrie dat er best lastig uit te spoelen was (kom steeds vlokjes tegen bij t borstelen haha! )

Falcon:

Oooohh, lekker zo´n thermengedoe! geniet dr van hoor!

Enne, geef je M. dan veel zoetigheid? Ik zou me dr iig niet te druk over maken, idd wat opletten maar verders... ach...en als ie een dag veel gesnoept heeft, de volgende dag een balansdagje houden

Knor:

Ohjee, maar idd, ook een manier om van je auto af te komen gelukkig heeft je kerel niets...

Wat was de toedracht ? Was t zijn schuld?

Tinus:

He jak wat vervelend dat eenkennig zijn... enne hihi, Manuel een bullebak,zie al zo´n klein pissig menneke dat zn speelgoed bewaakt met zn leven

Is ie niet te corrigeren als jij dr tussenkomt?

Hier:

Best een hele goede nacht gehad!

Roxanne: van 20:00 tot 6:30, papfles en toen geslapen tot 9:00

Yasmine van 20:00 tot 22:00,fles toen tot 2:00,fles toen tot 6:15, fles en toen ook tot 9:00 geslapen

Hopelijk gaat het vanavond/vannacht ook goed, zodat we dr een beetje zicht op hebben hoe het de zaterdagavond/nacht zal gaan...

We hebben dan namelijk een soort van concert hier in de buurt en kaartjes/oppas zijjn allemaal al geregeld maar laat de oppas natuurlijk niet rondtobben met de kinderen.

Hmm, ik hoor Roxanne nog babbelen, ben vanmorgen met ze de bossen in geweest om ze moe te krijgen omdat ze toch al uitgeslapen hadden maar weet niet ofdat t gaat lukken...

Ga de beestjes buiten maar es verzorgen en voeren... ze staan binnen op stal ivm het weer.

(schapen en pony)

Fijne dag allemaal!

OHJA!

Vandaag is het de laatste dag werken voor M.!!

Heb ik em weer lekker 3 mnd thuis.

xx
O wat heerlijk weer Nursie, M. thuis, gezellig hoor!

O ja over het haverprut; het kan ook in het haar, vooral als daar veel pokken zitten, maar het is idd lastig uit te spoelen. Voordeel daaraan is dat het restje wat achterblijft extra goed de pokken uitdroogt. Hoe is het met je krentenbollie?

Tris zit vandaag in Utrecht, maar is al op tijd klaar! Gezellig!

Knor; jeetje meis, o ik weet nog hoe ik me voelde toen Tris een ongeluk had gehad, en de auto in de prak lag. Bij ons was niet Tris z'n schuld maar door de dagwaarde van de auto moesten we nog behoorlijk wat bijleggen om weer een zelfde auto (uit hetzelfde jaar) terug te kunnen kopen. Wij gingen er dus wel op achteruit.

Maar goed, dat maakte mij niet uit. Als ik zag hoe de auto eruit zag, dank ik echt God op mijn blote knietjes, dat hij er redelijk goed uit was gekomen. Hij mocht toen na een paar nachtjes ziekenhuis weer naar huis en heeft maar een paar maanden last gehad van zijn rug.

Hele dikke knuf voor de schrik

Tinus; Noof is soms ook een BuurvrouwBaasje hoor. Vooral als de kindjes jonger zijn en bij ons spelen. Ken je nog die reclame van een aantal jaar terug; Doet ie anders nooit hoor... Zo voel ik me dan altijd..

Loewyz; jij ook alvast fijn weekend! Ik hoop dat je op tijd naar huis kan!

Falcon: Tja, ik denk dat als hij eenmaal de lengte ingaat het weer bijtrekt. Als hij zich niet overeet aan zoete dingen kun je er verder niet zoveel mee. Noof weegt ongeveer hetzelfde maar is wel 6 cm langer, daardoor valt ze in de hogere curve, en is haar gewicht prima. Ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou was.

Veel plezier op je weekendje! Lijkt me heerlijk!

O ja, allemaal de groetjes van Kidon en van Basu. Heb ze allebei even 'gesproken' via Hyves.

Hier is het weer lekker schoon. Vanmorgen lekker de creabea uitgehangen samen met Noof. Ze heeft heerlijk zitten kleuren, plakken en verven. Muziekje erbij, gezellig hoor!

Morgen en overmorgen de families over de vloer voor het Sintfeest, dus een lekker druk maar gezellig weekend.

Dus voor Amber alvast:

Van harte gefeliciteerd!!
Eeehh, mette, ik zat dr nogal naast qua chocolademelk van ons mam Heb dr net speciaal voor jou gebeld

Zo maak je heerlijke chocolademelk en de blits :

Benodigdheden:

Droste cacaopoeder

Suiker

Koffiemelk

(halfvolle) Melk

De cacaopoeder in een pannetje doen, zelf suiker naar smaak erbij voegen want de cacaopoeder is niet gezoet.

De suiker en cacaopoeder met wat koffiemelk aanlengen tot een mooi glad papje

(is belagrijk ivm het voorkomen van klontjes)

Daarna de (halvolle) melk erbij doen en het al roerend warm laten worden.

Citaat van ons mam: ´En dan na het schaatsen met een beschuit dr indopen.... héérlijk!!!´

Jammer dat dr geen ijs ligt haha!

Enne, mocht je nu al chocorepen in huis hebben gehaald, die kun je dr bij serveren.. (of anders opsturen naar mij, ik neem ze wel van je over )

fijn weekend!

xx

P.s. het gaat al wat beter met ons krentebolleke, ze heeft nog wel wat jeuk maar er beginnen dr al een heel stel mooi in te drogen Thanks.
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 28-11-2008 15:25
Reden: smiley vergeten
% gewijzigd
Zo ik heb lekker net mijn internetabonnement opgezegd en ga naar een ander. Lekker puh!

Omdat ik al ruim een maand zonder inernet zit kan het per direct. Bij een nieuwe provider duurt het misschien ook weer even voor ik ben aangesloten maar dan weet ik tenminste dat het wordt geregeld.

Fijn weekend allemaal!! En alle jarigen: have fun!!
Nursie, bedankt voor het bellen, je bent een schat *smak*! En die tas (toch? ) komt wel op

Tinus; Gelijk heb je! Anders sturen wij een mail: *Wij willen Tinus terug, Wij willen Tinus terug ) *

Hier alles goed, kwam alleen even bijlezen. Tris is Noof in bad aan het doen, en ik zit lekker op de bank met de laptop.

Knor: I. al een beetje van de schrik bekomen?

Fijne avond allemaal!
Hallowwwwwwwwww!

Graag gedaan Mette, kleine moeite *smak terug*

Hahaaaaaaaa! groot gelijk Tinus!

Dat ze er in stikken. Tssssk.

En hier:

Tis stil!

De meiden sliepen zowat meteen!

Hopelijk gaan we een goede nacht tegemoed.

Zul je zien he?

Vorig jaar was dat ook met Roxanne; ik was al wéééééken aan het tobben.

M. zei dat hij t wel zou oplossen als hij thuis was van de winter.

En jahoor, meneer zat thuis en voila, Roxanne sliep door...

Hij heeft er volgens mij destijds niet 1x uitgehoeven.

Grrrrrrrrrrrrr.

Nou, meiden; Fijne avond!!
Enne, idd, een tas
A1mee; knuf !!

Knor; wel schrikken zeg !! Fijn dat het met een sisser is afgelopen !!

Ehh Falcon; tja, ik weet niet met die gewichten. Denk dat ze allemaal zo een groeispurt hebben. Nu in gewicht, straks een keer in de lengte... Zal wel loslopen toch ?! Opletten met suiker kan nooit kwaad maar daar zou ik het zeker bij laten !!

Nurse; fijn dat het beter gaat met Rox en het slapen !!

Amber: alsovast Gefeliciteerd !!

Mette; heel veel plezier dit weekend !! Klinkt gezellig in elke geval !!

Tinus; wellicht scheelt het waar Manu is ? Eigen speelgoed is natuurlijk ook veel meer te verdedigen als dat van de buuf........

Heb hier ook 2 assertieve kindjes die bij anderen heeeel lief kunnen spelen :-)

Nou, zo maar even
Morgen moet P heel vroeg weg en komt pas in de nacht ergens thuis. Vanavond is ie weg, woensdag en dinsdag avond was ie weg. Kortom, druk druk. Gelukkig is de rust er na dit weekend weer. Kunnen we ook in huis een beetje aan de slag eindelijk.

14weken

17 weken

Zondag al weer 18 weken, al weer bijna op de helft. Pfffff, zo snel !!

Pietje

Heerlijk alleen spelen

Heeeeeeeerlijke nachten in het nieuwe bed :-) !!!!

Onder de indruk bij de sint

Samen met broer.

Dit lijkt me wel weer even genoeg toch :-) ?!

Heb weer een heerlijke nacht achter de rug. Die daarvoor niet maar Floortje is ook weer erg verkouden. Lijkt er 's nachts toch wel weer last van te hebben. Dus al weer een poosje goed aan het spuiten.

Moet zo lachen om Floortje. Die kan gapen !! Hard haha geweldig. En dan zegt ze er heel lief achter aan; ben zo moe mama. En dan heeft ze een hele goede nacht en ruim 2 uur in de middag er op zitten. Maar gewoon, die hele zinnen die ze al gaan maken en die dingen die ze aan elkaar koppelen al. Zo snel !!
Aaahhh

Vooral die laatste foto dat ze samen op t bankje liggen

Hoe heb je ze eigenlijk zover gekregen??

Enne, jij ookalweer bijna op de helft.... gaat echt hard ja!! Mooie buikfoto´s hoor, ben benieuwd ´wat´ jullie krijgen.

xx
Zo, we zijn er klaar voor!!!

Vandaag nog een drukke dag gehad om alles aan kant en geregeld te krijgen.

Net het fornuisje in elkaar gezet en de slingers opgehangen, laatste cadeautjes ingepakt...laat maar komen dat bezoek!

Morgen ochtend eerst nog naar haar vriendin die ook jarig is (dochter van vrienden van ons, we lagen samen op de kamer in het ziekenhuis!), dan misschien nog even slapen en dan barst vanaf 14:00 hier het feest los!

Bedankt voor alle felicitaties die al binnenstromen!

Het feestje op het kdv was erg leuk! foto's volgen!

Joni, leuke foto's!

A1mee, hoe is het vandaag gegaan met de fles?

Heb nog nooit wat besteld in de USA, dus geen ervaring, maar dit klinkt wel erg duur!

Mette, herken die angst niet, maar het lijkt me zo sneu voor haar.

Justin is op het moment ook best angstig, maar dat komt door 2 dingen: de spanning rond de sint en rondom het sinterklaasgebeuren hebben ze het op school ook over een dief (er zijn wat spullen verdwenen op school, de politie is geweest, er hangen opsporingsberichten met een dief op school en ze hebben vandaag een nagespeelde bewakingscameravideo bekeken waarop de dief weer te zien was op school) al met al vindt hij dat erg spannend en wij vinden het eigenlijk te ver gaan nu, weet ook niet wat de bedoeling van school hier mee is, we hebben maandag toch 10 minuten gesprek op school, dus ga toch maar eens zeggen dat dit nog niet echt handig is bij kleuters in mijn ogen....al helemaal niet in deze toch al spannende tijd....

Gezellig weekend!

Falcon, lekker zeg, geniet er van!

Knorretje, wat een schrik zeg, gelukkig is het goed afgelopen! Ben je al voor een nieuwe auto geweest?

Wat een leuk knorretje heb je trouwens bij je naam staan nu!

Tinus, lastig is dat he als ze zo'n moeite hebben met afscheid nemen, Amber klampt zich ook nog steeds aan me vast....maar later heeft ze het prima naar haar zin!

Amber is ook goed in het woordje MIJ, maar vanmiddag was er een vriendinnetje van Justin en die mocht zowaar met haar poppen spelen!

Goed zo, en nu maar hopen dat je hier wel snel aangesloten bent!

Nurse, gezellig dat M weer thuis is!

Ik hoop dat de meiden lekker blijven slapen!

Floddertje, lekker buikie al!

Lieve foto's van de kids!

Succes met deze drukke dagen! lekker dat de nachtennu tenminste wel beter gaan!
Hey meiden,

@ Amber, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Marloes, man en Justin jullie ook van harte met de peuter Hoop dat jullie een leuke dag hebben morgen! ( eigenlijk vandaag al )

we komen net uit het ziekenhuis met Stijn. Gevalletje pseudokroep! Bah, wat klinkt dat eng zeg. Hij had echt zo'n raspende ademhaling. Klonk echt heel naar! Het was René vanochtend al opgevallen dat ie zo'n blaffende hoest had ineens. Maar ja, iedereen is verkouden de laatste tijd dus we gingen er niet vanuit dat het bij Stijn wat anders zou zijn. Vanmiddag bij opa en oma gespeeld, daar ook gegeten en hij voelde vrij warm aan. Dus thuis meteen de thermometer erbij gepakt, had ie 39,1 dus meteen een lepel sinaspril en op bed. Hij was verder wel gewoon vrolijk. Werd ie rond een uur of tien huilend wakker en had veel moeite met ademhalen. Naar beneden gehaald en toch maar de huisartsenpost gebeld, we konden meteen komen en de huisarts zei meteen al dat het pseudokroep was. Kunnen ze niets aan doen, is een virusinfectie en moet vanzelf overgaan. Mocht ie nu weer zo'n aanval krijgen, dan mogen we meteen weer bellen en dan krijgen we een prednisontabletje. Hij ligt nu op bed, maar vind het toch best wel heel eng... Denk dat ik straks maar een matrasje bij hem in de kamer gooi en daar ga slapen. Ben toch wel flink geschrokken...

Veel liefs
Even snel een update:

we hebben de Ford Mondeo!

De aanrijding was niet vriendlief zijn schuld maar ja, je krijgt nooit meer de echte waarde van de auto. Een Volvo V40 uit 1996 levert als particuliere verkoop nog altijd meer op dan de dagwaarde... Ben benieuwd wat we ervoor gaan vangen. Mijn ouders hadden gisteren de auto nog even gezien (werd naar de garaage gebracht toen wij de Ford halen waren) en zeiden dat de auto er behoorlijk uitzag! (met behoorlijk bedoel ik dus dat ie mer in de kreukels lag dan ze dachten)

Vandaag werken, na thuiskomst direct weg naar Broer voor Sintfeest, morgen Sintfeest op het werk, dan 2 daagjes cursus en dan weer vrij tot maandag. Volgende week maandag ( de 8e) wordt er dan ook eindelijk begonnen met de verbouwing!

Gisteravond ngo uit eten geweest met 2 collegaatjes, was weg gezellig! Alleen bij thuismkomst nog even bij de buurtjes gaan zitten (vriendlief zat daar) en daarom lag ik weer eens later in bed dan de bedoeling was en sliep ik uiteindelijk pas ver na 1 uur...werd ik 's nachts ook ngo wakker door een blaffende Joeri dus vriendlief eruit gestuurd voor hoestdrank voor Joeri en daarna nog geslapen tot 05:15 uur, toen werd ik wakker en heb ik min of meer wakker gelegen tot wekker ging om 05:40 uur... (ja, zul je net zien, toen was ik dus net weer ingedommeld...)O

Nu maar even lekker douchen om wakker te worden, koppie koffie (tas!) zit er alweer in!

Mette thanks voor de knuf! Vriendlief was er niet eens echt van geschrokken hoor, ik des te meer!

Indian, wat een schrik! knuf!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Owja:

Amber:Gefeliciteerd!!!!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Indian: jee wat schrikken, bah !! Hoe is de nacht gegaan? Hier adviseren ze tijdens zo'n aanval de douche heel heet aan te zetten en met je kindje in de doucheruimte te gaan zitten. Dat stoom helpt het tegen te gaan op een of andere manier. De medische uitleg weet ik dan weer niet. Maar dit heb ik onthouden omdat het idd heel naar lijkt om je kindje zo benauwd te zien. Hij zal wel moe zijn vandaag. Succes in elk geval !!
Nurse; kweenie, was er niet bij. Ik lag ziek op bed en P is toen met kids en hond naar het bos geweest. Maar ik zie koek dus dat kan hem wel zijn denk :-)

Ik heb al de hele tijd het idee nog steeds dat het een jongen wordt. En jij ??
O en een mijlpaal (of 2 eigenlijk) !!

Floortje heeft eergister voor het eerst op het potje geplast !!

En ze is gister voor het eerst ondeugend geweest sinds ze een groot bed heeft :-) Had alle billendoekjes uit de verpakking getrokken en er lag een heule stapel in haar bed :-) Rook haar bedje lekker naar zwitsal :-)
Knorretje: Bedankt voor je links! Zijn echt handig voor een volgende keer! Heb nu toch al besteld, kon gewoon niet wachten en had echt zin om mijn garderobe eens uit te breiden. Heb mooi 4 hoodies (met rits) en 2 paar schoenen besteld. Met een beetje geluk wordt het woensdag al bezorgd! En wie weet ga ik nog 1 extra trui bestellen die niet te krijgen is in europa maar die ik wel heel erg leuk vond:

Die kan ik mooi via die fromUStoEu laten komen (want ze mogen die niet naar een adres buiten de US versturen... stomme handelsovereenkomsten soms).

Hier een kleine juich-stemming... gisteren heeft Yahnoa een hele fles gedronken. D heeft hem slapend uit zijn bedje gevist en een fles aangeboden. Alleen sliep meneer zo diep dat hij na een kwartier nog niks had gedaan met die fles. Toen hebben we hem maar echt even wakker gemaakt en ondanks dat ie dat niet leuk vond, dronk hij wel de hele fles leeg! Was echt zoooo blij! Nu maar hopen dat hij vanavond dat huzarenstukje nog eens uithaalt want dan ga ik op stap met een vriendin en ben ik dus niet thuis.

Amber: speciaal voor jouw verjaardag:

Marloes en de rest van de familie: een hele fijne dag vandaag!

Floddertje: wat goed van Floor! Hier werkt het potje nog totaal niet, mevrouw vindt het niet echt interessant dus we laten het nu even voor wat het is, komt echt wel als ze er aan toe is.

Hier laat ik het even bij, lief is al de hele tijd met Kaya bezig, die ga ik eens aflossen!
Hoi!

Marloes:

Nog even en dan barst t feest los!

Veel plezier en van harte gefeliciteerd!!!

Indian:

Oohja, Pseudokroep... klinkt naar he!

Het zoontje van vrienden van ons heeft t ook gehad... brrrr, hoe hij toen klonk en hoeste Net een zeehond

Het helpt idd om in een vochtige ruimte gaan zitten (in de badkamer, warme douche aan, ramen dicht)

De nevel zou verlichten en het kindje (en moeder ) kalmeren

Frisse lucht, voor een open raam gaan zitten bijv. helpt ook.

Beterschap dr mee!

Knor:

Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop!, tis altijd een kwak geld hè... Heb je een foto van de auto? ben benieuwd.

Enne, over auto´s gesproken, ik stond vanmorgen met mn auto vol boodschappen en Roxanne ook te koekeloeren in het dorp... kreeghem niet meer aan de praat.. ANWB dr bij gehad en t is nu opgelost maar we moeten t wel ff na laten kijken bij de garage.

Weet je wat ik trouwens NIET snap?

Sta je daar op de weg, netjes aan de kant maar mensen moeten toch nog een beetje uitwijken, gevaarlichten aan en toch zijn dr nog mensen die toeteren..

Ik kan daar Zoooooo vals van worden!

Wat denken ze nou,dat ik daar voor mn lol sta, op een doorgaande weg aan de kant met kind?!?!

Toeter dan dus ook terug

Flodder:

Aaah, een koek, ja dat verklaard idd een heleboel

Wat goed trouwens die mijlpalen, vooral die van de billendoekjes

Enne, ik had idd een voorgevoel, weet niet of ik dat hier een keer had opgeschreven wat maar ga nu iig niet zeggen ofdat ie klopte want dan verklap ik t geslacht!

Misschien een stomme vraag, maar heb jij/jullie een voorkeur?

Valt me op dat mensen in de omgeving verwachten van ons dat we nu écht een jongen willen. Hoe is dat bij jullie?

A1mee:

Hihi, toch dingen besteld!

Enne,wat fijn dat ie zn fles nu goed dronk! Doe je kolven en wil je dat blijven doen als je straks aan t werk bent?

Veel plezier en t komt vast goed met jullie kleine man vanavond, geniet dr van!!

Zo, de meiden slapen, M. is even naar de gemeentewerf afval die op de aanhangr lag wegbrengen en gaat daarna naar de loonwerker om een bal kuilgras te laaien die we straks hier samen moeten lossen..

Opzich is dat wel een grappig plaatje, staan we met zn twee-en tegen een grote bal gras van 500 kilo te douwen

(je weet wel, die je in het weiland ziet liggen na het maaien, zijn van die groene/blauwe plastic ballen)

Fijne zaterdag iedereen!

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven