Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat hij dan al op het potje daar? Hoe doen ze dat precies?

Op het fietsie wil ik CG altijd warm aangekleed hebben. Ik zal eens experimenteren met haar mooie ondergoed, of dat goed blijft zitten.
Stomme kita...

Juf wilde even praten over het afscheid nemen telkens omdat dat zo dramatisch gaat (verder vindt hij het wel leuk). Vorige keer moest ik duidelijk zeggen mamma gaat straks naar huis, van te voren al, doe ik dat braaf is het nu weer niet goed. Nu moet er niet zo´n "ding" van gemaakt worden. Net moesten de moeders allemaal in een kamertje en de kindjes bleven dan even bij de muziekjuf. Juf wilde wat zeggen over haar opvolgster, zonder kindjes erbij. Oudste heeft vreselijk lopen huilen buiten. Stond helemaal met de handjes vooruit te huilen met snot en zo, echt heel hard. Siste zo´n moeder (allemaal van die moekes daar). Ach, de mijne huilt ook wel eens. Maar ik wil mijn jochie daar niet zo hard laten huilen, echt vreselijk. Ik ben er echt verdrietig van. Bah.
Compu, moet nog afspraak maken want krijg gegevens van psycholoog door van huisarts. Die zoekt dan de beste/eentje in de buurt uit.

He Jinny wat naar dat hij zo verdrietig is. Kan je er niet achterkomen waarom hij zo verdrietig is? Is hij bang dat je niet meer terug zal komen? Of vindt hij de juffen niet leuk?

Rare juffen trouwens dat ze eerst het een en vervolgens het ander zeggen.
Compu, zei arts gisteren ook al, deze tijd van het jaar lange wachtlijsten bij dat soort instellingen, dus daar zal CV ook wel mee te maken hebben dan inderdaad.
Wauw, Vingino-ondergoed! Dat is gaaf en stoer ondergoed! Hier krijgt Gijs saaie onderbroeken van de HEMA (wel boxertjes, die staan zo schetig :-) ). Gijs heeft wel gewone vinginospijkerbroeken, die staan 'm heel stoer.

Jammer Mal, dat jullie stichting het niet gered heeft, was mooi geweest! En ook weer epi, da's wel erg balen.

psychoStar, is dat geen leuke nieuwe nick?

Auw Bam, zeer voetje? Kusje erop doe ik niet hoor, dat vind ik al erg genoeg dat ik dat bij mijn eigen kroost moet doen.

Ik heb het koud, ik ga zo de verwarming maar weer hoger zetten.

Ik heb trouwens nog een heeeeeeeeeel leuk filmpje maar dat ga ik even op de groep posten want m'n middelste staat er nogal nakend op en voor je het weet gaan pedo's ermee aan de haal.

Verder heb ik zin om te snoepen en er is NIKS. Gewoon helemaal niks. Morgen komt er wel een boel te snoepen binnen want ik heb in een heel zwak moment heel veel rommel in mijn albertkarretje gegooid en dat brengen ze morgen (en toen ik weer bij zinnen was, kon ik het niet meer wijzigen ).

En we eten ook pas om 6 uur want Sam moet zwemmen tot half zes.

Ok, fijn weekend ladies! Maak er wat leuks van!

PsychoStar
Ah die lieve T, Jin.. Niets van die dames aantrekken hoor!

Het is ook wel verwarrend voor hem om te weten dat jij daar nog bent lijkt me.

Kun je thuis met hem erover praten? Dat doen we hier vaak. Dus ervoor (uitleg) en erna ('s avonds) een gesprekje.

Ben je alweer uitgerust? Stoere klus met al die kindjes!!

Cin, wordt je niet GEK van het wachten? Ik vind je zo relaxed overkomen, knap hoor. Of je moet van de morfine gesnoept hebben.

Oja, tijd van het jaar PsychoStar!
Jinny, Jonathan moet ook altijd verschrikkelijk huilen als wij hem wegbrengen, maar het is altijd na een paar minuten al over. Weet je toevallig of dat bij Thomas ook zo is? Misschien is het dan wat makkelijker om ermee om te gaan
Stressed is just desserts spelled backwards
Kutsint. Liep gewoon Jonathan voorbij. Het is dat ik andere kindjes geen trauma wil bezorgen anders trok ik die baard van zijn kop en stopte ik die mijter in een heel donker plekje waar normaal alleen maar dingen uitgaan.

Maar verder ben ik best lief hoor!

en gatverdegatverdamme Jonathan loopt lekker door een grasveldje met bladeren te rennen (nee geen hondenuitlaatplaats) glijdt uit over wat glads, valt op zijn gezicht nét naast de hondenpoep en nu zit zijn nieuwe schoen met diep profiel echt helemaal onder de hondeschijt.
En ik zit met een bord op schoot
Ik zie nu dat de hele presentatie van gisteren op de site staat van 3m. Misschien vinden jullie het interessant om te kijken. Dit is de arts die wij woensdag gaan bezoeken met Mr J. Hij staat vrij in het begin met de presentaties. Ik vind het erg indrukwekkend wat hij vertelt. Zat eigenlijk met tranen in de ogen. Potverdorie, dat geld moet er toch gewoon komen.

presentatie dr Smeitink

hij begint ongeveer na 8 minuten
Hier even een ego berichtje...

Heb vandaag vreselijk bericht gekregen over het dochtertje van mijn vriendin....

Zij heeft 3 kindjes, 2 jongens en 1 meisje. Nu zijn ze er deze week achter gekomen dat het meisje ongeneeslijk ziek is...

Ze is nu 3,5 jaar en heeft een tumor in haar hoofdje, en ze kunnen er niks meer aan doen behalve afwachten

Vind het verschrikkelijk, heb het vanmiddag gehoord van haar schoonvader, ze had hem gevraagd mij te bellen, want zelf had ze geen tijd omdat ze eigenlijk alleen in het ziekenhuis verblijven en ze het ook emotioneel nog niet aan kan.

Maar ze wilde toch dat ik het snel zou weten.

Ik heb direct mijn moeder gebeld en mijn hart bij haar gelucht, ook zij was helemaal ontdaan, zij kent haar ook goed, ken mijn vriendin al sinds de kleuterschool.

Ben gewoon even helemaal de kluts kwijt
O wat verschrikkelijk CD, dat arme meisje! Zo jong nog!
Cd, wat vreselijk. Heel veel sterkte. Afschuwelijk.
Jemig Cd, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je vriendin en Naaste. Hier zijn geen woorden voor
Afschuwelijk CD, echt afschuwelijk. Om kippevel van te krijgen! Sterkte ermee!
Jemig Cd wat een kut-nieuws! Bah. Krijg er hier helemaal kippenvel van. Sterkte...
Jin: knuf voor jou. Zo afscheid nemen is niet leuk, zeker niet als ze er zo raar over doen. Geen tips eigenlijk... Alleen succes ermee verder!
Wat vreselijk CD! Maar begrijp ik het goed dat er geen behandeling meer mogelijk is? Ongelovelijk wat erg..

Sterkte voor jou meid!
CD wat ontzettend verdrietig. Sterkte de komende tijd voor iedereen!
Hoe is het vandaag met iedereen?
Goed, hang lekker voor tv, Popstars kijken.

Vanmiddag met kind naar de bios geweest, ze vond het helemaal geweldig!
Oh wat leuk! Welke film? Hield ze het vol? Ik ga in januari met Ties naar het theater, de sprookjesboom op reis. Lijkt me ook zo leuk!

Hier eerste sintviering gehad. Kind is lekker verwend (goeie tip: spel koetje boe, errug leuk!) en liggen nu beiden uitgeteld op bed. Morgen sint bij mijn vader. Ook vast leuk.
Nu al Sintviering? Van werk ofzo? Dat is vroeg!

Ja die zat met open mond te kijken (en mama's popcorn te snoepen ). Zijn naar Madagascar geweest.
Nee bij de ene oma, mijn moeder. en morgen dus vader en vrijdag schoonouders. Werk was vorige week al

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven