Het stamcafé XVII

02-07-2016 20:58 3020 berichten
En weer een nieuw deel! We zijn neergestreken in Oostenrijk.

Zuigregels zijn inmiddels wel bekend, dus daar gaan we verder niet op in

Drink mee met Lee, Elvee, Yas en Star

quote:Star schreef op 13 juli 2016 @ 21:59:

[...]

De vierde is het toch? Die blijft vast niet tot 42 weken zitten (hoop ik voor je ).Dat zeiden ze bij de vorige 3 ook..
quote:Solomio schreef op 13 juli 2016 @ 22:01:

[...]

Nee. Alleen de weekends. Dus ik mag niet klagen hoor, maar oudste wordt in de vakantie 18 en dan wordt alles anders. En dat is a) enorm veel geregel en b) nog volstrekt onduidelijk of hij dan op de plek kan blijven waar hij nu is.Wat een gezeik met die plek, daar ben je toch al langer mee bezig? Dan gaat hij over van de gemeente naar de GGZ zeker?
quote:ana_isabel schreef op 13 juli 2016 @ 22:02:

[...]

Dat zeiden ze bij de vorige 3 ook.. Neeeee heb je echt tot 42 weken gelopen drie keer?
quote:Solomio schreef op 13 juli 2016 @ 22:02:

[...]

Ik hoor wel van vriendinnen van mijn leeftijd dat de overgang tot slaapproblemen leidt.

Ik moet gewoon eerder naar bed.

lastig...lig je daar naar het plafond te staren.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 13 juli 2016 @ 22:02:

[...]

Dat zeiden ze bij de vorige 3 ook..

Volgens mij heeft dat niet zozeer te maken met de hoeveelste het is, alswel met jouw lijf.

Bij mij begonnen alle bevallingen (ruim) voor de 40e week.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Star schreef op 13 juli 2016 @ 22:03:

[...]

Wat een gezeik met die plek, daar ben je toch al langer mee bezig? Dan gaat hij over van de gemeente naar de GGZ zeker?Hij gaat van de jeugdwet naar de Wmo. Allebei gemeente dus, maar een lager tarief.
quote:Star schreef op 13 juli 2016 @ 22:03:

[...]

Neeeee heb je echt tot 42 weken gelopen drie keer? yep! ik moet wel zeggen dat deze keer het toch "anders " voelt. Kan mij niet voorstellen dat ik nog 4 weken moet doorlopen zo. Maarja,inleiden zit ik ook niet op te wachten,dus ik moet gewoon niet zeiken!
quote:Solomio schreef op 13 juli 2016 @ 22:04:

[...]

Volgens mij heeft dat niet zozeer te maken met de hoeveelste het is, alswel met jouw lijf.

Bij mij begonnen alle bevallingen (ruim) voor de 40e week.

Tja, dat moet haast wel?

ruim voor de 40ste week...voelde je dat ook aan?
quote:Solomio schreef op 13 juli 2016 @ 22:08:

[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 443424815c[/img]Aah, die is lief!
quote:ana_isabel schreef op 13 juli 2016 @ 22:08:

[...]

Tja, dat moet haast wel?

ruim voor de 40ste week...voelde je dat ook aan?Ik voelde dat niet aan nee, maar ja, ik ben laaggevoelig hè, dat helpt dan niet echt.
Zo ik lig in bed met GG (Gilmore Girls, niet onze kroegmaat ) vandaag ook een paar pokemons gevangen, moet toch ff weten wat het is.

Wel met hoofdpijn en opgezette klieren en een koortslip dus al met al bleh.

Half en half beetje bijgelezen maar er blijft niet echt iets hangen.
quote:Solomio schreef op 13 juli 2016 @ 22:09:

[...]

Ik voelde dat niet aan nee, maar ja, ik ben laaggevoelig hè, dat helpt dan niet echt.Bedoel je hoge pijngrens? ( Dat lijkt ik nl te hebben...Pas als het echt zeer gaat doen ,ben ik al reeds 6cm verder.. ik merk het nooit!)
quote:Star schreef op 13 juli 2016 @ 20:02:

Mijn kat drinkt alleen warm water van de badkamervloer

Drinkfontein heb ik laatst maar weggegooid, want hond vond 'm eng. En is nu dood

Sorry Star.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ana_isabel schreef op 13 juli 2016 @ 22:10:

[...]

Bedoel je hoge pijngrens? ( Dat lijkt ik nl te hebben...Pas als het echt zeer gaat doen ,ben ik al reeds 6cm verder.. ik merk het nooit!)

Hoge pijngrens, zo kun je het ook noemen.

Maar ik noem het bij voorkeur laaggevoelig, gewoon, als tegenhanger van de hele hooggevoeligheidshype.
quote:feow schreef op 13 juli 2016 @ 20:04:

[...]

Is eens wat anders dan hangtieten.

In combinatie met die halsslagader in de knakworst ben ik even op zoek naar mijn gezonde verstand.

(Wilde bijna Pokemon schrijven, dacht vandaag minstens de aankomst van de koningin te missen toen ik door kluitjes klaarstaande telefoons moest fietsen. Bleek ik over superpokemon heen te rijden met mijn woeste ros.)Nieuw nick en ava Pumps?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:dolfje schreef op 13 juli 2016 @ 22:09:

Zo ik lig in bed met GG (Gilmore Girls, niet onze kroegmaat ) vandaag ook een paar pokemons gevangen, moet toch ff weten wat het is.

Wel met hoofdpijn en opgezette klieren en een koortslip dus al met al bleh.

Half en half beetje bijgelezen maar er blijft niet echt iets hangen.

He bah..das naar.Beterschap

Koortslippen doen zo zeer...
quote:Solomio schreef op 13 juli 2016 @ 22:12:

[...]

Hoge pijngrens, zo kun je het ook noemen.

Maar ik noem het bij voorkeur laaggevoelig, gewoon, als tegenhanger van de hele hooggevoeligheidshype. snap hem.
quote:Nouschi schreef op 13 juli 2016 @ 22:12:

[...]

Nieuw nick en ava Pumps?Spmup voor intimi.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Goedemorgen!
Oh dear, how sad, never mind.
Goedemorgen.
mogguh. Ik heb serieus zitten denken om weer f terug te gaan en pas om 930 te beginnen maar toch maar niet gedaan. Nu moet ik haasten maar zit nog aan de koffie.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen

Prrrr, mauw miawwwww.
Hoi!
Goedemorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven