Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Gut, Odessa, dat was een grápje.... Vanwege de opmerking van Pammie. Kom nou.....
Dat was wel heeeel duidelijk een grapje inderdaad. Dat had echt iedereen behalve Odessa door denk ik.. Beetje flauw, Odessa.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hoi Angel,

Wil je even kijken naar de reactie van Mevrterp in Koortslip en baby, wie weet hoe het zit? (sorry, weet niet hoe je een link toevoegt ). Lijkt mij reclame, deze persoon heeft bij Wanneer naar de arts met een koortslip? op Gezondheid hetzelfde bericht geplaatst.

Groetjes, Mar10tje
anoniem_65357 wijzigde dit bericht op 27-11-2008 20:41
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
In het topic ovulatietest welke? (die geopend door Liesski) staat weeeeer reclame

(Wat doe ik toch ook op die topics )
Ik heb vaag het idee dat dit topic een spam topic is.. Flavourite/Mamaiship maakt volgens mij reclame voor haar (hun?) eigen site.. En als ik dan toch paranoide ben Sophia020 heeft 1 bericht, 0 dagen lid en plaatst een link die op zijn beurt weer een link op de site heeft naar flavourites.nl. Erg toevallig
Oproep in het topic "wij gaan voor de 1e...wie ook..." en in het topic over tweelingzwangerschappen.
Bedankt voor de meldingen allemaal. Ik ben ze allemaal langsgelopen en waar nodig heb ik actie ondernomen...
Zou ik het mailadres van Indian kunnen krijgen? Hebben we al over gehad in Juni2009.
Hoi Angels,

Ja je mag mijn mail adres aan Phillippa geven.

Dankje.
Het mailadres is verzonden dames. :-)
Hallo, lief Engeltje !

In Zoyla's topic staan de adressen van Laura en Frank hier en daar verstopt. Zouden die aan de "openingspost" toegevoegd kunnen worden ?

Je vindt ze in de posting van 3 december om 16:50 uur, sorry dat ik even de naam kwijt ben van degene die ze heeft geplaatst.
Moppetoet, dat wil ik uiteraard wel doen, maar dan wil ik zeker weten dat Zoyla dat ook oké vindt...
Het topic [ LOTGENOTENSITE ~ OUDERS MET KINDJE MET ONTW. ACHTERSTAND is naar het prikbord verplaatst.

Moppetoet, wil je me nog even laten weten of Zoyla het oké vindt?
Hoi,

Kan mijn topic Wie helpt mij mee? naar een pijler gezet worden waar het wel mag staan?

Pammie wees me erop dat het een oproep is en dus niet op de juiste plek staat.

Alvast bedankt!

en ... Lachvandaag!
Ga ik doen!
Hoi Angel,

het is misschien een ongewone vraag, maar kan er in dit forum een scheiding aangebracht worden in 'zwanger willen worden/ zwanger zijn' en 'kinderen'? Er staan zo veel kopjes met data, maanden, zwanger willen worden, twijfel over zwangerschap dat daardoor de onderwerpen over kinderen snel naar onder zakken... Terwijl ik denk dat daar ook veel animo voor is maar dat dat nu iets vervalt doordat je zo moet zoeken waar het onderwerp is gebleven! Misschien 2 subpijlers of een apart topic of zo of is dat niet haalbaar?

Groetjes, Cha
Beste Engel.

Op het topic 'augustus 2009' staat als eerste zin in de openingspost: ***LEDENSTOP*** mag niet?

Misschien is het handig als jij of een van je collega's even kan uitleggen dat ledenstops hier niet bestaan. Het staat nu namelijk niet zo aardig, vind ik. Er zijn al wat vriendelijk bedoelde opmerkingen over geplaatst, maar er wordt niks mee gedaan. Laatst hebben Star en ik afzonderlijk een nieuwbakken zwangere naar hun topic verwezen. Ik kan me voorstellen dat een diegenen zich niet zo welkom voelen door die eerste zin.

Kijk maar wat jullie ermee doen!

Groetjes van Ring!
Klopt helemaal Ring...ik ben augustus 2009 uitgerekend en opende met veel plezier dat topic...maar vind het ook niet leuk overkomen. Dat is dus exact de reden dat ik me nog niet aangemeld heb...
Geheel offtopic: wat leuk voor je Lalie, gefeliciteerd!!!

Maar inderdaad, het staat niet zo leuk. Anders moeten ze maar een besloten Hyvesgroepje beginnen toch? Het Vivaforum is nou eenmaal een openbaar forum.
Dank je Ring! Met jou ook nog alles goed?

Ik lees toch al veel met jullie mee, South, Mardjen, Dufty, Luaska en ik schrijven allemaal mee op het zelfde topic...en zij nu dus ook op het juli 2009 topic...

Maar nu ga ik wel heel erg off-topic ja
Wanneer ben je uitgerekend dan?

Anders kom je gezellig meekletsen in het juli topic, in plaats van deze te vervuilen met onze spam...

Angel, over en sluiten met het offtopic gepraat hoor! I promise.
Cha, het is op dit forum niet mogelijk om subpijlers aan te brengen. Een onderverdeling zoals jij voorstelt is dus niet mogelijk.

Ring, ik ga even kijken, dank je.
prullenbakvoer

luiergebruik enquete
Dag Angel,

Ik heb vandaag in het topic over overgewicht en zwanger willen worden, gereageerd op de reactie van een man, maar zijn en mijn reactie zijn weg. ?????????
beste angel,

ik heb zojuist het topic "als je allebei komt te overlijden, wat dan?" geopend. In de topictitel staat een foutje, nl ALLBEI ipv allebei.

wil je dit aub aanpassen, anders krijg ik weer een hoop off topic gezeik inzake deze stomme spelfout in mijn bloedserieuze topic.

thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven