Staatsgreep in Turkije

15-07-2016 22:18 2330 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.ad.nl/buitenla ... -coup-te-plegen~a419a948/

Sjonge, nu weer een staatsgreep. Never a dull moment in deze wereld.

Wat zou dit betekenen voor toeristen die nu daar zijn?
quote:2Italy2 schreef op 17 juli 2016 @ 16:58:

Een bevolking krijgt de leiders die het verdient.En dat geldt helaas ook voor ons land. Waaraan hebben wij in hemelsnaam Rutte en zijn prutsers verdiend.
quote:2Italy2 schreef op 17 juli 2016 @ 16:58:

Een bevolking krijgt de leiders die het verdient.Zullen Duitsers blij mee zijn met deze opmerking. Of Italië. Velen hebben slechte leiders gekend.
quote:muurbloempje66 schreef op 17 juli 2016 @ 17:32:

[...]

Zullen Duitsers blij mee zijn met deze opmerking. Of Italië. Velen hebben slechte leiders gekend.Is dit de enige opmerking die je nog kunt maken?
quote:Nymeria schreef op 17 juli 2016 @ 16:15:

[...]

Hoe denk je dat ze gelijk zouden weten dat precies deze duizenden rechters hebben meegewerkt? Daar zitten rechters tussen die werken in familierecht, commercieel recht en andere rechtsgebieden die niks te maken hebben met welke coup dan ook. Rechters worden ontslagen en gearresteerd omdat zij de rechtsstaat en de mensenrechten beschermen. Dit is een puur een makkelijke gelegenheid om deze rechters uit de weg te ruimen net zoals ook al met journalisten is gebeurd en zoals ook met academici en andere critici zal gebeuren de komende weken en maanden. Dit is het begin van een operatie om alle mensen die een positie van macht hebben en zich kritisch opstellen tegenover de regering uit te schakelen. Dit is nog maar het begin.Er was een lek, en de coup moest hals over kop plaatsvinden. En is daarom ook mislukt.
quote:tvandattum schreef op 17 juli 2016 @ 17:43:

[...]

Is dit de enige opmerking die je nog kunt maken?Past bij de onnozele opmerking van jou.
Tayyip Erdogan en zijn islamitisch fascistische leermeester

‘We gaan het land zuiveren’

http://www.groene.nl/artikel/we-gaan-het-land-zuiveren
quote:Tresmarias schreef op 17 juli 2016 @ 17:01:

[...]

En dat geldt helaas ook voor ons land. Waaraan hebben wij in hemelsnaam Rutte en zijn prutsers verdiend.Ik zou snel niet weten wie het beter gedaan zou hebben gezien de wereldwijde crisis die in 2008 begon.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
quote:muurbloempje66 schreef op 17 juli 2016 @ 17:32:

[...]

Zullen Duitsers blij mee zijn met deze opmerking. Of Italië. Velen hebben slechte leiders gekend.De Duitsers stonden massaal te juichen voor Hitler. De nederlaag van 1945 hadden ze dan ook verdiend. Gelukkig hebben ze daar in Duitsland van geleerd en zijn Duitsers nu de meest vredelievende en beschaafde mensen van Europa.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
quote:muurbloempje66 schreef op 17 juli 2016 @ 12:19:

[...]

Je mag in Nederland zeggen wat je wil, iedereen beledigen, maar heb je dan ook echt vrijheid? Alles is wordt voor je bepaald met regels en beperkingen.Dat valt wel mee hoor. Maar je kunt meehelpen regeltjes en beperkingen weg te nemen. http://stemlp.nl/politiek-programma/
quote:Tresmarias schreef op 17 juli 2016 @ 17:52:

http://www.groene.nl/artikel/we-gaan-he ... zuiverenZo dan...
quote:Tresmarias schreef op 17 juli 2016 @ 17:52:

http://www.groene.nl/artikel/we-gaan-het-land-zuiveren

Brrrrr.

Ik mag toch hopen dat onze 'leiders' dit eens gaan inzien en Erdogan eens terug in z'n hok schoppen.

Maar ik ben d'r bang voor.
quote:oudebaas schreef op 17 juli 2016 @ 18:03:

[...]

De Duitsers stonden massaal te juichen voor Hitler. De nederlaag van 1945 hadden ze dan ook verdiend. Gelukkig hebben ze daar in Duitsland van geleerd en zijn Duitsers nu de meest vredelievende en beschaafde mensen van Europa.Eens.
We gaan het allemaal meemaken.
quote:oudebaas schreef op 17 juli 2016 @ 18:03:

[...]

De Duitsers stonden massaal te juichen voor Hitler. De nederlaag van 1945 hadden ze dan ook verdiend. Gelukkig hebben ze daar in Duitsland van geleerd en zijn Duitsers nu de meest vredelievende en beschaafde mensen van Europa.Nou beschaafd??? Ik noem ze eerder zeer overdreven politiek correct. Ze pikken alles als ze maar niet verdacht worden van racisme, xenofobie en islamofobie. Maar goed, het is een kwestie van tijd voor de deksel van de ketel ploft.
Duitsers zijn niet echt beschaafd nee
Ik vind ze wel het meest beschaafde volk van Europa in ieder geval.
quote:muurbloempje66 schreef op 17 juli 2016 @ 18:37:

Ik vind ze wel het meest beschaafde volk van Europa in ieder geval.

Eerder het meest hypocriete volk van Europa.

Ze zeggen namelijk nooit wat ze echt denken/vinden om niet beticht te worden van antisemitisme of rasicme.

Compleet doorgeslagen in politieke correctheid.
quote:granny71 schreef op 17 juli 2016 @ 18:39:

[...]

Ze zeggen namelijk nooit wat ze echt denken/vinden om niet beticht te worden van antisemitisme of rasicme.

Compleet doorgeslagen in politieke correctheid.+1
quote:granny71 schreef op 17 juli 2016 @ 18:39:

[...]

Compleet doorgeslagen in politieke correctheid.

Maar wel beschaafd. En een normale rechtsstaat. Beetje raar om NU te doen of de Duitsers bij wijze van van God los zijn.

En ja, politiek correct. Maar dat geldt voor Nederland, België, Zwitserland, Noorwegen, Denemarken, Zweden etc ook. Europees dus.

Maar wel beschaafd. Echt raar om te doen alsof dat niet zo is en het daar het wilde westen is ofzo.
Ik zeg niet dat ze niet beschaafd zijn maar dat ze ook vooral hypocriet zijn.

En inderdaad zijn er meerdere landen die doorslaan in politieke correctheid.
quote:ThunderassMan schreef op 17 juli 2016 @ 18:11:

[...]

Brrrrr.

Ik mag toch hopen dat onze 'leiders' dit eens gaan inzien en Erdogan eens terug in z'n hok schoppen.

Maar ik ben d'r bang voor.

Gaat niet gebeuren.

Maar in het westen gaan ze dan procedures van stal trekken, de boel traineren, ja zeggen en nee doen enzo.

Dus er is nog hoop :-)
quote:granny71 schreef op 17 juli 2016 @ 19:10:

Ik zeg niet dat ze niet beschaafd zijn maar dat ze ook vooral hypocriet zijn.

En inderdaad zijn er meerdere landen die doorslaan in politieke correctheid.Volgens mij geldt dat voor elk land waar dan ook ter wereld. Hypocriet zijn. Kan nu niet zeggen dat ik Duitsland daar zo afwijkend in vind.
Fake?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat gaat Denk met die namen doen???, dat zou ik wel eens willen weten......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 17 juli 2016 @ 19:39:

Ja mensen, verraad uw buren, vrienden familie, Denk wacht er op........

[afbeelding]Niets, want dit is niet het officiële account van Denk...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven