Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 18 juli 2016 om 18:50
quote:PowerCube schreef op 18 juli 2016 @ 18:03:
[...]
Mageirocophobia.
Ah. Eindelijk erkenning. Ik zit huilend van opluchting hier.
Al die jaren me maar geforceerd, het onbegrip en de harde reacties van mijn omgeving maar lijdzaam onderging.
Nu is het even tijd mezelf te accepteren zoals ik ben, en als ik eraan toe ben (gevoelsmatig) en bekomen ben van decennia, ja. Ik zeg het gewoon, mishandeling.
Iedere afkeurende blik, iedere keer als ik mezelf toch dwong in actie te komen, doet zeer hoor.
Pas dan kan ik er iets aan doen.
Eerder niet.
Eerst helen.
[...]
Mageirocophobia.
Ah. Eindelijk erkenning. Ik zit huilend van opluchting hier.
Al die jaren me maar geforceerd, het onbegrip en de harde reacties van mijn omgeving maar lijdzaam onderging.
Nu is het even tijd mezelf te accepteren zoals ik ben, en als ik eraan toe ben (gevoelsmatig) en bekomen ben van decennia, ja. Ik zeg het gewoon, mishandeling.
Iedere afkeurende blik, iedere keer als ik mezelf toch dwong in actie te komen, doet zeer hoor.
Pas dan kan ik er iets aan doen.
Eerder niet.
Eerst helen.
maandag 18 juli 2016 om 19:07
maandag 18 juli 2016 om 22:10
quote:AllieBrosh schreef op 18 juli 2016 @ 17:42:
Fascinerend, al die gaatjes. De 'echte' dan, zoals lotusbloemen, honinggraten en alle bovengenoemde huisraad. Ik zou ze allemaal willen aanraken. Die geshopte huid heb je na drie plaatjes wel gezien.
Eens.
Ik heb er ook niet zoveel mee.
Behalve dan dat Pa de lotusplant van de buren nu steevast Tietenplant noemt.
Dat gaat gegarandeerd nog een keer fout
Fascinerend, al die gaatjes. De 'echte' dan, zoals lotusbloemen, honinggraten en alle bovengenoemde huisraad. Ik zou ze allemaal willen aanraken. Die geshopte huid heb je na drie plaatjes wel gezien.
Eens.
Ik heb er ook niet zoveel mee.
Behalve dan dat Pa de lotusplant van de buren nu steevast Tietenplant noemt.
Dat gaat gegarandeerd nog een keer fout
Huts!
maandag 18 juli 2016 om 22:11
maandag 18 juli 2016 om 23:40
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 18:41:
[...]
Ik ben er niet bang voor, ik gruwel er gewoon van.
Ik heb de douche altijd boven me hangen, dus nergens last van. mijn doucheputje heeft ook gaatjes
[...]
Ik ben er niet bang voor, ik gruwel er gewoon van.
Ik heb de douche altijd boven me hangen, dus nergens last van. mijn doucheputje heeft ook gaatjes
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 19 juli 2016 om 12:42
dinsdag 19 juli 2016 om 12:46
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 12:44:
34 graden in Tel Aviv we hebben ons terug getrokken, naar de hotelkamer met airco aan.Richting 30 graden hier, zit ff binnen, nog zonder wapper.
34 graden in Tel Aviv we hebben ons terug getrokken, naar de hotelkamer met airco aan.Richting 30 graden hier, zit ff binnen, nog zonder wapper.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)