Het stamcafe XVIII
maandag 18 juli 2016 om 18:05
quote:Oudblond schreef op 18 juli 2016 @ 17:26:
[...]
Lief dat je dat vindt, maar afgelopen jaar was heel hectisch. Er zijn een paar rotte appels uit gegaan en nieuwelingen gekomen. En door goede wil en inspanningen van ieder teamlid is een precaire situatie omgebogen. Dus het kan op dit moment zonder het bedrijf/de omzet te 'schaden'. Gewoon verdiend dus en voor mij als leidinggevende ook met 'voorbedachte rade'. Klinkt negatief maar is het echt niet: tevreden mensen werken graag en goed. Dus ik probeer gewoon alle belangen te behartigen.Klinkt nog steeds als een fijne leidinggevende
[...]
Lief dat je dat vindt, maar afgelopen jaar was heel hectisch. Er zijn een paar rotte appels uit gegaan en nieuwelingen gekomen. En door goede wil en inspanningen van ieder teamlid is een precaire situatie omgebogen. Dus het kan op dit moment zonder het bedrijf/de omzet te 'schaden'. Gewoon verdiend dus en voor mij als leidinggevende ook met 'voorbedachte rade'. Klinkt negatief maar is het echt niet: tevreden mensen werken graag en goed. Dus ik probeer gewoon alle belangen te behartigen.Klinkt nog steeds als een fijne leidinggevende
maandag 18 juli 2016 om 18:22
quote:nienke_g schreef op 18 juli 2016 @ 18:01:
[...]
En qua huishouden idem: er MOET maar heel weinig. Je moet wassen als je anders geen schone onderbroeken meer in de kast hebt, maar verder gaat het leven ook gewoon door als het wat minder picobello is. En verder: Dat is ook zo , dat weet ik wel .
[...]
En qua huishouden idem: er MOET maar heel weinig. Je moet wassen als je anders geen schone onderbroeken meer in de kast hebt, maar verder gaat het leven ook gewoon door als het wat minder picobello is. En verder: Dat is ook zo , dat weet ik wel .
maandag 18 juli 2016 om 18:39
Niet gaan is geen optie heb ik net besloten. Tanden gepoetst, kek outfitje aan, de boel nog ff snel geschoren want korte broek. Mascara bijgewerkt. Lekkere bodymist. Dat ik binnen vijf minuten eruitzie en ruik als n ontplofte zeekoe met pandaogen en n slechte pruik mag de pret niet drukken
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 18 juli 2016 om 18:39
maandag 18 juli 2016 om 18:42
quote:Oudblond schreef op 18 juli 2016 @ 18:39:
Phae Ik snap die kolder in je kop. Maar nu moet je echt ophouden: van naam wisselen en dan ook van AVA!!!! Voor ik het weet heb ik een ban omdat ik je gewoon weer '***' ga noemen!
Ja sorry. Dat wilde ik al eerder, maar dan had niemand me herkend.
Ik ben klaar met die andere ava, dus je zal het met deze moeten doen
Phae Ik snap die kolder in je kop. Maar nu moet je echt ophouden: van naam wisselen en dan ook van AVA!!!! Voor ik het weet heb ik een ban omdat ik je gewoon weer '***' ga noemen!
Ik ben klaar met die andere ava, dus je zal het met deze moeten doen
maandag 18 juli 2016 om 18:58
quote:yasmijn schreef op 18 juli 2016 @ 18:54:
Wat lees ik nou? Pha een liefde? https://www.youtube.com/watch?v=ZW0DfsCzfq4
Wat lees ik nou? Pha een liefde? https://www.youtube.com/watch?v=ZW0DfsCzfq4
maandag 18 juli 2016 om 19:01
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 18:42:
[...]
Ik ben klaar met die andere ava, dus je zal het met deze moeten doen Nieuwe liefde heeft een beetje invloed Nieuwe fase: go girl!
[...]
Ik ben klaar met die andere ava, dus je zal het met deze moeten doen Nieuwe liefde heeft een beetje invloed Nieuwe fase: go girl!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 18 juli 2016 om 19:03