Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 20:24:

[...]

Ja, hoor eens, dan wil ik eens iets leuks organiseren, ik toon initiatief en dan moeten wel alle neusjes dezelfde kant op. Een middenweg dan, wel cupcakes, maar daarna een workshop chakra's lezen?

Chakragewijs ben ik volslagen dyslectisch.

Ik wil wel een uurtje moppen tappen? Ik heb net weer zo'n leuke gehoord
quote:Oudblond schreef op 18 juli 2016 @ 20:10:

[...]

Hier kan je hem/haar of/en de rest van de crew uitbesteden hoor! heerlijk! Alleen geen stomme eisen stellen he, als ze terug komen hebben ze andere geplogendheden.

Wij zijn heul makkelijk...Als haar hoofd er nog opzit bij thuiskomst,zijn wij al tevreden!
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 20:25:

Ik neem aan dat de bruid niet in het wit is. Dat zou ook ernstig detoneren met het schort van mijn dirndl.

Dat zou niet juist zijn, het huwelijk is tenslotte al geconsumeerd voor de voltrekking.

Zwart.
Ja, mag m'n lbd nu weer niet? Had je geen eisen voor je bruidsmeisjez?

Goed, ik ga een topic openen hoor.

En ik haal voor 20€ aan wijn.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juli 2016 @ 20:25:

[...]

Vertel!

Is een worksop tarot lezen wat?
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 20:27:

[...]

Dat zou niet juist zijn, het huwelijk is tenslotte al geconsumeerd voor de voltrekking.

Zwart.Zo dan, dan heb je echt wel je best gedaan met consumeren
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 20:26:

[...]

Wij zijn heul makkelijk...Als haar hoofd er nog opzit bij thuiskomst,zijn wij al tevreden!

Dan mag ze ook naar mij

Dat kan ik nog wel redden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juli 2016 @ 20:28:

[...]

Zo dan, dan heb je echt wel je best gedaan met consumeren O zeker
quote:Peacy schreef op 18 juli 2016 @ 20:27:

Ja, mag m'n lbd nu weer niet? Had je geen eisen voor je bruidsmeisjez?

Goed, ik ga een topic openen hoor.

En ik haal voor 20€ aan wijn.We hadden 17,50 afgesproken, opschepper. Anders blijft Phae ook maar zitten met die spaarpot.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juli 2016 @ 20:25:

[...]

Goed plan. In het geval moppen tappen laat ik oma thuis en neem ik opa mee. Die kent alle moppen uit "De Stamtoavel" uit zijn hoofd. Hij lacht zelf het hardste.

En goede moppen lees ik graag, LV!
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juli 2016 @ 20:29:

[...]

We hadden 17,50 afgesproken, opschepper. Anders blijft Phae ook maar zitten met die spaarpot.17,50 dan. Prima!
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 20:27:

[...]

Vertel!

Is een worksop tarot lezen wat?Ik heb altijd dezelfde kaart. Vaak cirkelt er ook nog een kraai boven mijn tafel als ik de kaarten lees. De lampen zijn ook regelmatig aan vervanging toe, voor mijn gevoel.
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 20:30:

[...]

Goed plan. In het geval moppen tappen laat ik oma thuis en neem ik opa mee. Die kent alle moppen uit "De Stamtoavel" uit zijn hoofd. Hij lacht zelf het hardste.

En goede moppen lees ik graag, LV!Nee nee, nu hou ik mijn mop even geheim. Anders wordt het helemaal zo'n saai vrijgezellenfeest.
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 20:31:

[...]

Ik heb altijd dezelfde kaart. Vaak cirkelt er ook nog een kraai boven mijn tafel als ik de kaarten lees. De lampen zijn ook regelmatig aan vervanging toe, voor mijn gevoel.Dan laat ik het helemaal aan jou over.
Nog geen uitsluitsel voor de bruidsmeisjes...

Hmm.. Wordt lastig shoppen zo
quote:Peacy schreef op 18 juli 2016 @ 20:33:

Nog geen uitsluitsel voor de bruidsmeisjes...

Hmm.. Wordt lastig shoppen zoWe hebben nog wel wat jasjes over, op de wasserij.
Ik denk dat we ipv ringen allebei een tepelpiercing nemen. Wat vinden jullie? Of is het te ordi?
Weet ik niet. Is het een piercing met een roze diamantje? Dat zou ik wel wat overtrokken vinden.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juli 2016 @ 20:32:

[...]

Nee nee, nu hou ik mijn mop even geheim. Anders wordt het helemaal zo'n saai vrijgezellenfeest.Ik verheug me er op. Zou je ook een kunnen voorbereiden met een olifant, twee Belgen, een reep chocolade en 6 vuilniszakken? Dat zijn mijn lievelings.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 20:35:

Ik denk dat we ipv ringen allebei een tepelpiercing nemen. Wat vinden jullie? Of is het te ordi?Doe je dat dan wel live tijdens de bruiloft?
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 20:35:

Ik denk dat we ipv ringen allebei een tepelpiercing nemen. Wat vinden jullie? Of is het te ordi?Leuk, met een kettinkje ertussen. Twee tepels, gloeiend aaneengesmeed door de eeuwig brandende liefde.
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 20:35:

Weet ik niet. Is het een piercing met een roze diamantje? Dat zou ik wel wat overtrokken vinden.Onyx.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juli 2016 @ 20:37:

[...]

Leuk, met een kettinkje ertussen. Twee tepels, gloeiend aaneengesmeed door de eeuwig brandende liefde.O, wat mooi simbolies!
quote:dolfje schreef op 18 juli 2016 @ 20:37:

[...]

Doe je dat dan wel live tijdens de bruiloft?

Dat is wel de bedoeling.

Iemand van hier die kan piercen?
quote:barbaracartland schreef op 18 juli 2016 @ 20:36:

[...]

Ik verheug me er op. Zou je ook een kunnen voorbereiden met een olifant, twee Belgen, een reep chocolade en 6 vuilniszakken? Dat zijn mijn lievelings.Mijn moppen zijn meestal wat basaler. Van het type 'ken je die mop over die cursus rietdekken? Die ging niet door, want Riet was ziek'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven