Het stamcafe XVIII
dinsdag 19 juli 2016 om 19:45
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 19 juli 2016 @ 19:40:
[...]
Dan houden we het wel een beetje simpel toch? Iets met truffels, pate, croquembouche enzo. Allemaal zelfgemaakt natuurlijk.Eensch! Nu al helemaal op 1 lijn, ik heb er zin an! Zorg je er wel voor dat de wijn in de pan gaat en niet in mij?
[...]
Dan houden we het wel een beetje simpel toch? Iets met truffels, pate, croquembouche enzo. Allemaal zelfgemaakt natuurlijk.Eensch! Nu al helemaal op 1 lijn, ik heb er zin an! Zorg je er wel voor dat de wijn in de pan gaat en niet in mij?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 19 juli 2016 om 19:48
dinsdag 19 juli 2016 om 19:51
dinsdag 19 juli 2016 om 19:56
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 juli 2016 @ 19:41:
[...]
Inmiddels weer fris maar nog wel wat down. Komt wel weer.Is ook een proces. 'Weg' gaan het verdriet en de pijn niet, maar heel goed dat je kneedsessies en zo voor jezelf regelt. Jezelf even verwennen/belonen.
[...]
Inmiddels weer fris maar nog wel wat down. Komt wel weer.Is ook een proces. 'Weg' gaan het verdriet en de pijn niet, maar heel goed dat je kneedsessies en zo voor jezelf regelt. Jezelf even verwennen/belonen.
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 19:45:
[...]
Eensch! Nu al helemaal op 1 lijn, ik heb er zin an! Zorg je er wel voor dat de wijn in de pan gaat en niet in mij?
Is goed, we kunnen natuurlijk geen dronken keeteraar hebben.
Ik wil misschien een keer een wijnproefcursus gaan doen. Komt goed van pas dan.
[...]
Eensch! Nu al helemaal op 1 lijn, ik heb er zin an! Zorg je er wel voor dat de wijn in de pan gaat en niet in mij?
Is goed, we kunnen natuurlijk geen dronken keeteraar hebben.
Ik wil misschien een keer een wijnproefcursus gaan doen. Komt goed van pas dan.
dinsdag 19 juli 2016 om 20:00
Vriend in Italie waar we heen wilden gaan heeft slecht nieuws over vader in NL gekregen en zij komen nu (natuurlijk) naar NL in de periode dat wij hen wilden bezoeken. Toch gaan, andere bestemming zoeken, thuis blijven en vriend opzoeken en steunen... Ik weet het even niet.
dinsdag 19 juli 2016 om 20:01
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 20:00:
Vriend in Italie waar we heen wilden gaan heeft slecht nieuws over vader in NL gekregen en zij komen nu (natuurlijk) naar NL in de periode dat wij hen wilden bezoeken. Toch gaan, andere bestemming zoeken, thuis blijven en vriend opzoeken en steunen... Ik weet het even niet.Gaan! Jullie hebben inmiddels wel een vakantie verdiend.
Vriend in Italie waar we heen wilden gaan heeft slecht nieuws over vader in NL gekregen en zij komen nu (natuurlijk) naar NL in de periode dat wij hen wilden bezoeken. Toch gaan, andere bestemming zoeken, thuis blijven en vriend opzoeken en steunen... Ik weet het even niet.Gaan! Jullie hebben inmiddels wel een vakantie verdiend.