Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Stond de opstand tegen de mods (AKA de forum lente) alweer op de agenda trouwens?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 16:19:

[...]

Natuurlijk heeft ze gelijk, zo gaan de mods nu eenmaal te werk. Het enige waar ze streng tegen optreden is dat je in het modtopic niet over beleid mag praten. Hebben ze het zo druk mee, dat ze modereren op de racistenpijler erbij inschiet. Da's nou jammer.Als mensen zich gewoon aan de regels houden die notabene in de OP van het moderatortopic staan dan hebben de mods ook tijd voor andere zaken.

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Wat dacht je YellowDiamond, dat ik niet kan lezen als het niet vetgedrukt is?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 16:34:

Wat dacht je YellowDiamond, dat ik niet kan lezen als het niet vetgedrukt is?

Wat mekker je dan over bans die uitgedeeld zijn om het oftopic gaan op het modtopic?

Het is niet eerlijk boehoe..
quote:YellowDiamond schreef op 20 juli 2016 @ 16:33:

[...]

Als mensen zich gewoon aan de regels houden die notabene in de OP van het moderatortopic staan dan hebben de mods ook tijd voor andere zaken.

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Maar dat is een probleem. Heel veel mails komen niet aan.

Echt zelden zo'n slecht excuus gehoord van zo'n 'groot' bedrijf.

Alsof in deze tijd mailtjes vaak niet meer aankomen
quote:juliaaana schreef op 20 juli 2016 @ 16:36:

[...]

Maar dat is een probleem. Heel veel mails komen niet aan.

Echt zelden zo'n slecht excuus gehoord van zo'n 'groot' bedrijf.

Alsof in deze tijd mailtjes vaak niet meer aankomen

Klopt dus als je gaat mailen dan is het verstandig om de mail op te slaan zodat je hem nog 2 of 3 keer kunt versturen.

Doe ik ook scheelt een hoop typwerk..
quote:YellowDiamond schreef op 20 juli 2016 @ 16:36:

[...]

Wat mekker je dan over bans die uitgedeeld zijn om het oftopic gaan op het modtopic?

Het is niet eerlijk boehoe..Ik mekker niet over bans die zijn uitgedeeld, ik zeg iets over de ongelijkmatige manier van modereren, maar dat is een nuanceverschil en blijkbaar niet aan jou besteed.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 16:38:

[...]

Ik mekker niet over bans die zijn uitgedeeld, ik zeg iets over de ongelijkmatige manier van modereren, maar dat is een nuanceverschil en blijkbaar niet aan jou besteed.Overspoel de mods met mails zou ik zeggen,dat zijn de enigen die er iets mee kunnen doen..
Nee, ik praat daarover in het napraattopic, omdat het napraattopic o.a. daarvoor bedoeld is.
quote:YellowDiamond schreef op 20 juli 2016 @ 16:38:

[...]

Klopt dus als je gaat mailen dan is het verstandig om de mail op te slaan zodat je hem nog 2 of 3 keer kunt versturen.

Doe ik ook scheelt een hoop typwerk..

Maar jij gelooft dat de mails niet aankomen? En gaat dan echt extra moeite doen om het op te slaan en weer te sturen?

In lees vooral vermijding van de mods om iets te doen. Alleen als een stel kleuterjuffen wat mensen in de hoek zit en met machtsvertoon bannen zodat iedereen z'n mond houd.

En naar mijn idee ook nog eens de mensen die gelijk hebben en de vinger op de zere plek leggen.

Nee, heel incompetent die mods (wat dit stuk betreft). Het lijkt er inderdaad op dat ze gewoon niet weten wat te moeten doen en dan maar niets doen.
quote:mariposita schreef op 20 juli 2016 @ 16:06:

[...]

Eigenlijk is het mijn schuld, want ik zei dat als grapje hier op Napraat. En ik was zo stom om daarop te reageren dat ik de neiging had om dat in het mod topic te vragen. Zei wel nog dat het waarschijnlijk geen goed idee was. En toen nam Phaedra het voortouw. Met dit als gevolg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:juliaaana schreef op 20 juli 2016 @ 16:42:

[...]

Maar jij gelooft dat de mails niet aankomen? En gaat dan echt extra moeite doen om het op te slaan en weer te sturen?

In lees vooral vermijding van de mods om iets te doen. Alleen als een stel kleuterjuffen wat mensen in de hoek zit en met machtsvertoon bannen zodat iedereen z'n mond houd.

En naar mijn idee ook nog eens de mensen die gelijk hebben en de vinger op de zere plek leggen.

Nee, heel incompetent die mods (wat dit stuk betreft). Het lijkt er inderdaad op dat ze gewoon niet weten wat te moeten doen en dan maar niets doen.Neuh..
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 16:42:

[...]

En ik was zo stom om daarop te reageren dat ik de neiging had om dat in het mod topic te vragen. Zei wel nog dat het waarschijnlijk geen goed idee was. En toen nam Phaedra het voortouw. Met dit als gevolg.Aah.. jullie zijn lief
quote:Nouschi schreef op 20 juli 2016 @ 15:58:

[...]

Het begon ermee dat Phaedra op het modtopic vroeg of zij actueel ook op de negeer hadden staan. Van het een kwam het ander met als gevolg Phaedra en Yas een ban en hier en daar nog een paar waarschuwingen.

De mod is wel zo fair om te laten staan dat hij zelf vroeg 'wat is je vraag?'

De bannen zijn uitgedeeld toen er antwoord gegeven werd op die vraag van de mod. Maar het klopt hoor, een vraag beantwoorden is off topic als de stafcontroleur van dienst zegt dat het off-topic is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 20 juli 2016 @ 16:45:

[...]

De bannen zijn uitgedeeld toen er antwoord gegeven werd op die vraag van de mod. Maar het klopt hoor, een vraag beantwoorden is off topic als de stafcontroleur van dienst zegt dat het off-topic is.Dat is 'uitlokking' toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 juli 2016 @ 16:34:

Wat dacht je YellowDiamond, dat ik niet kan lezen als het niet vetgedrukt is?Ik vind het wel lekker duidelijk dat vetgedrukte..... ja hoor .
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:feow schreef op 20 juli 2016 @ 16:45:

[...]

De bannen zijn uitgedeeld toen er antwoord gegeven werd op die vraag van de mod. Maar het klopt hoor, een vraag beantwoorden is off topic als de stafcontroleur van dienst zegt dat het off-topic is.

Ik heb altijd een 'zij' in mijn hoofd.

Dat is nog het raarst idd, een vraag stellen en de antwoorden gummen en bannen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2016 @ 16:51:

[...]

Ik vind het wel lekker duidelijk dat vetgedrukte..... ja hoor .Ja, maar jij vind post met rode kaders erin ook geil toch?
Eigenlijk niet de moeite waard.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 16:59:

[...]

Ja, maar jij vind post met rode kaders erin ook geil toch?Posts met rode kaders daar sop ik ook van van mijn stoel af hoor..
quote:mariposita schreef op 20 juli 2016 @ 15:34:

[...]

Misschien moeten we allemaal ons motto veranderen in dat onze aanwezigheid op dit forum niet inhoudt dat we het eens zijn met wat er op de pijler Actueel gebeurt. Er is een forummer die dat heeft, ben even kwijt wie.

edit: dat is @Dana.Geen denken aan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:YellowDiamond schreef op 20 juli 2016 @ 16:43:

[...]

Neuh..Gelukkig maar
quote:simbalabimba schreef op 20 juli 2016 @ 17:13:

[...]

Geen denken aan. Dit dus..
Er is een mod bezig op aktueel!!

Ik heb namelijk een waarschuwing
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 17:22:

Er is een mod bezig op aktueel!!

Ik heb namelijk een waarschuwing Joepie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven