Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.

woensdag 20 juli 2016 om 20:26
In het oosten hoorde ik een enkele knal (zie de berichten van mij hierboven) en de temperatuur zakte wat naar ongeveer 27 graden.
De voorspelde regen kwam niet, al was het wel zwaar bewolkt. Ik krijg nu de indruk dat de bewolking weer iets lichter wordt (en volgens mij daarmee ook dunner).
De voorspelde regen kwam niet, al was het wel zwaar bewolkt. Ik krijg nu de indruk dat de bewolking weer iets lichter wordt (en volgens mij daarmee ook dunner).
World of Warcraft: Legion

woensdag 20 juli 2016 om 21:07
Het regende hier even flink, dus ik ben naar buiten gegaan en ik heb gedanst! Het koelde lekker af, nu is het wel weer benauwd maar ik ben al blij dat er geen zon meer is. Die heeft vandaag al heel veel geschenen! Ik ben benieuwd of er nog onweer naar het noorden komt. Wij hebben niet zo vaak onweer hier.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.

donderdag 21 juli 2016 om 01:19
donderdag 21 juli 2016 om 13:29
Geen enkel druppel regen gevallen gisteren!
Ik zit ook al 4 dagen met amper slaap in mijn lijf en dat in combinatie met fysiek werk voel me echt niet lekker! Ik ben oprecht jaloers op mensen die hier tegen kunnen
Gisteren was het 36 graden vandaag nog steeds erg zonnig en warm niet zo extreem als gisteren maar toch nog een 28/29 graden wel een fijner windje. Maar ja nog tot en met maandag 27/28 graden dan zien we weer verder. Het is wel duidelijk dat we aan een eerste hittegolf bezig zijn.
Ik zit ook al 4 dagen met amper slaap in mijn lijf en dat in combinatie met fysiek werk voel me echt niet lekker! Ik ben oprecht jaloers op mensen die hier tegen kunnen
Gisteren was het 36 graden vandaag nog steeds erg zonnig en warm niet zo extreem als gisteren maar toch nog een 28/29 graden wel een fijner windje. Maar ja nog tot en met maandag 27/28 graden dan zien we weer verder. Het is wel duidelijk dat we aan een eerste hittegolf bezig zijn.

donderdag 21 juli 2016 om 16:25
Het regent hier nu! En ik heb wat gedonder gehoord! Ik lag buiten (in de regen ), maar ik vertrouw het niet als ik gedonder hoor, dus ik ben nu binnen. Het is opnieuw een hete dag geweest. Het weekend ziet er nog redelijk warm uit (als je richting het zuiden van Nederland gaat), daarna daalt de temperatuur in het hele land naar waarden ONDER de 25 graden.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
donderdag 21 juli 2016 om 16:28