Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Kom nou met die regen en dat onweer, aub! Hier wel steeds minder zon en iets meer bewolking maar nog niet dik of zo.

Mijn laptop is van slag door dit weer!

En dank je wel voor die sneeuwbol, daar heb ik nu wel behoefte aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:SinDudas schreef op 20 juli 2016 @ 18:12:

Er was hier een harde onweersbui!!!

Heb alles tegen elkaar open en het waait heerlijk door in huis. Heerlijk!Kun je daarvan een kopie naar mij PB-en?
World of Warcraft: Legion
Hier (onder de rook van Nijmegen) al weer gestopt met rommelen. Er zijn wat spetters gevallen en het ruikt erg lekker nu.

Heb raam en deur open staan (waaien doet het niet echt).
Snjókorn falla, á allt og alla
Zie een dun en slap streepje met wat regen en 2 rode vlekjes op buienradar. Niks in mijn buurt in ieder geval
Het kan dadelijk zomaar flink gaan spoken buiten! Het waait en de koelere lucht probeert de benauwde lucht te verdrijven.
Gerommel in de verte.

KLABAM! Daar heb je het al!
hans66 wijzigde dit bericht op 20-07-2016 19:45
Reden: KLABOEM!
% gewijzigd
quote:hans66 schreef op 20 juli 2016 @ 18:32:

[...]

Kun je daarvan een kopie naar mij PB-en? en cc naar mij aub? de border colli en ik willen wandelen...
escape to the country met jonnie irwin, allistair, jules , nikki, denise 16 hr bbc1
Hier onweert het al een half uur lang
ik ben jaloers...ik zweet
escape to the country met jonnie irwin, allistair, jules , nikki, denise 16 hr bbc1
In het oosten hoorde ik een enkele knal (zie de berichten van mij hierboven) en de temperatuur zakte wat naar ongeveer 27 graden.

De voorspelde regen kwam niet, al was het wel zwaar bewolkt. Ik krijg nu de indruk dat de bewolking weer iets lichter wordt (en volgens mij daarmee ook dunner).
quote:Schoenmaat40 schreef op 20 juli 2016 @ 20:06:

ik ben jaloers...ik zweet Het is nog steeds warm :(
Hier ook. Tijdens en vlak na het onweer was het iets afgekoeld. Maar de wind is weer gaan liggen en de warmte weer terug :( Dus ik zweet ook
Het regende hier even flink, dus ik ben naar buiten gegaan en ik heb gedanst! Het koelde lekker af, nu is het wel weer benauwd maar ik ben al blij dat er geen zon meer is. Die heeft vandaag al heel veel geschenen! Ik ben benieuwd of er nog onweer naar het noorden komt. Wij hebben niet zo vaak onweer hier.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Hier nog niks veranderd, behalve dan dat de lucht donkerder wordt omdat de zon bijna ondergaat. Maar helaas geen regendruppeltje of onweersklap geweest. Maar voor degenen onder ons die het wel hebben mogen meemaken vandaag, het is jullie gegund!
Ik heb in de verte rond 19:30 een donderklap gehoord (zie eerdere berichten van mij). Het werd zeer zwaar bewolkt, en meer dan dat was er niet, dus ook geen regenbui.

Met de regenbui had ik anders misschien gezongen: "I'm singing in the rain"!
Nu is het iets minder zonnig maar nog altijd warm en benauwd.
De tijd lijkt deze dagen heel sloom te gaan. Vandaag weer heel warm, en het stomme is dat het overal warm is. Dit duurt tot maandag.
Geen enkel druppel regen gevallen gisteren!

Ik zit ook al 4 dagen met amper slaap in mijn lijf en dat in combinatie met fysiek werk voel me echt niet lekker! Ik ben oprecht jaloers op mensen die hier tegen kunnen

Gisteren was het 36 graden vandaag nog steeds erg zonnig en warm niet zo extreem als gisteren maar toch nog een 28/29 graden wel een fijner windje. Maar ja nog tot en met maandag 27/28 graden dan zien we weer verder. Het is wel duidelijk dat we aan een eerste hittegolf bezig zijn.
Getver ik ben er nu al weer helemaal klaar mee...niks afkoelen he. Zou zaterdag regen en 23 graden...nu gewoon nog dagenlang 27 en hier ( salland) ook geen spet regen.
Ik trek dit ook niet meer. Maar laten we ook positieve dingen zeggen!

Ik heb zojuist heerlijke bevroren aardbeien en bramen gegeten. Veel gezonder dan ijs en heel erg lekker.
Het regent hier nu! En ik heb wat gedonder gehoord! Ik lag buiten (in de regen ), maar ik vertrouw het niet als ik gedonder hoor, dus ik ben nu binnen. Het is opnieuw een hete dag geweest. Het weekend ziet er nog redelijk warm uit (als je richting het zuiden van Nederland gaat), daarna daalt de temperatuur in het hele land naar waarden ONDER de 25 graden.
Het begint telkens harder te regenen, ik fleur helemaal op!
Het onweert hier nu een uur en het regent ongeveer een half uur lang....heerlijk
quote:blauwuiltje schreef op 21 juli 2016 @ 14:09:

Getver ik ben er nu al weer helemaal klaar mee...niks afkoelen he. Zou zaterdag regen en 23 graden...nu gewoon nog dagenlang 27 en hier ( salland) ook geen spet regen.Haha, er komen juist meldingen van stormschade binnen uit Salland en Twente
Ik heb even niet op het weer gelet. Het is koeler en het regent. 22 graden nu. Volgens mij komt de warmte dadelijk weer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven