zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Zo leuk, Gecko! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd gecko!!

Wilde vd week nog sturen dat zwangerschapssymptomen érg lijken op menstruatiesymptomen.. Alleen ik realiseerde me dat ik je niet meer hoop wilde geven!

Niet nodig geweest dus.

Ik kom net vanaf de eerste afspraak vanaf de verloskundige. Kruisverhoor is voorbij haha

Nu toeleven naar de eerste echo!!

Afspraken voor de combinatietest zijn ook gemaakt! Willen jullie dit ook allemaal laten doen?!

Met als welk doel?

Ik ben best positief en ga er vanuit dat alles gewoon goed is. Nergens in onze families komt iets voor en mijn vriend en ik zijn allebei nog jong en goed gezond.

Mocht er een verhoogde kans zijn kan je gaan voor een vlokkentest.. En dan?

Dan weet je het..

Om je voor te bereiden op een kindje met handicap.. Of om de zwangerschap af te breken..

Ik was er eerst best duidelijk in dat ik het waarschijnlijk weg zou laten halen..

maar nu...
Wauuuuw dames! Wat een goede berichten allemaal!!!!

Gefeliciteerd alle zwangere meiden!

Ik heb heeeel lang niet meegeschreven, wilde even wat afstand nemen omdat mn vriend nog niet wilde.

Maar dat is sinds 3 weken veranderd en we zijn dus echt begonnen! Nod is zondag/maandag. Zijn nu op vakantie en en geeft wel afleiding in deze spannende weken.

Voelde eergisteren wat lichte krampen, en gisteravond weer. Ook wat verminderde eetlust, maar dat kan ook door de warmte komen.

Spannend zeg allemaal!

(Snap als ik niet meer in de tabel hoor, na zo'n lanage radiostilte. Maar nod zondag/maandag)
Wow wat leuk! Gefeliciteerd!!! Hier ligt het gemiddelde erg laag...

Hier altijd een hele lange en onregelmatige cyclus. 13 Juni begon mijn laatste menstruatie. Dus nu wachten we rustig af....
Wow! Gefeliciteerd allemaal!!

Wat fijn dat iedereen zo snel zwanger wordt!

Ook ik heb een tijd in de meeleesstand gezeten, maar ik hoop dat ik me weer bij jullie mag aansluiten.

Begin augustus verwacht ik ongesteld te worden en daarna gaan we ervoor! Afgelopen vruchtbareperiode was het wel lastig hoor, om er niet een maandje eerder voor te gaan, maar dat gaat door mijn opleiding gewoon niet, dus ik heb nog iets langer geduld

Wie is er nog meer niet gestart? Ben het een beetje kwijt en volgens mij klopt de tabel ook niet helemaal meer...
Wauw Gecko, gefeliciteerd!!

Leuk dat er wat mensen weer schrijven die lang niet gereageerd hebben. Goed om de tabel te updaten inderdaad, wie zou dat kunnen doen? Ik ben er ook niet zo goed in.

Maisie, ik ben ook nog niet gestart! Wel sinds deze week met foliumzuur begonnen. Ik wacht nog een menstruatie af (die ik half augustus verwacht) en dan gaan wij ook eindelijk van start!

@Sue, wat gek lijkt me dat, wat die hormonen allemaal met je kunnen doen! Gelukkig heb je het zelf in de gaten inderdaad.

@ Huisje, ik weet eigenlijk niet of we dat zouden doen. Ik denk het wel hoor, maar ik zou echt niet weten wat we zouden doen, mochten we een gehandicapt kindje verwachten. Wel spannend denk ik, ook al is de kans groot dat er niets aan de hand is!
Pfoe door al jullie leuke en positieve berichtjes kriebelt het wel nog meer bij mij! Kan niet wachten tot het zo ver is!

Gelukkig hebben we over anderhalve week een weekje vakantie (en ben ik blij dat ik dan in ieder geval niet ongesteld ben), dus dan gaat het weer wat sneller voorbij!
Oh trouwens, nog over de tabel;

Is het misschien leuk om een aparte tabel te maken voor degene die nog aan het wachten/proberen zijn en de gene die al zwanger zijn? Met daar de uitgerekende datum bij? /
Goed idee sfietje

Ik heb alleen geen idee hoe dat werkt haha

Zoals het nu berekend is ben ik 2 maart uitgerekend.

Kan dus ook paar daagjes later of eerder zijn. Dat hoor ik volgende week
Gefeliciteerd Gecko!!
Gefeliciteerd Gecko!
Ik denk dat als wij de test gaan doen, wat nog niet helemaal zeker is. Dat het dan meer bedoeld is, om, wanneer de uitslag niet goed is, ons in te lezen en ons voor te bereiden op een kindje met een bepaalde handicap.

Jullie?
Gecko gefeliciteerd!

Test: nog geen idee eigenlijk.

Ik ben nog niet ongesteld geworden, als dat vandaag niet gebeurd dan ga ik vanavond een test kopen... Niet gedacht dat ik het zo spannend zou vinden, dat ieder toiletbezoek nu spannend is, haha.
happiness = reality - expectations
Ja sfietje goed idee!

Gefeliciteerd gecko.

Ik heb 2 augustus mijn NOD.
Oehh spannend!! Hou je ons op de hoogte?
Spannend Whoopsadaisies!!!
Spannend!!!
Iedereen super bedankt! Heb 't doorgegeven aan de huisarts en even een verloskundigenpraktijk gebeld; 15 augustus eerste echo: spannend!

Whoopsadaisies; spannend! Ik ga duimen

En inderdaad Dekentje; houd ons op de hoogte!
leuk vooruitzicht Gecko .

Ik zit hier met een negatieve test. Heb denk ik iets teveel gerekend op een regelmatige cyclus, dus als ik deze test moet geloven moet ik nog ongesteld worden of heb ik gewoon te vroeg getest. Ik denk dat ik zondag nog eens test (had er gelukkig ook al 2 gekocht). Maar als ik ongesteld wordt ook prima, op naar de 2e ronde! Ik dacht al, weer iemand in de 1e ronde zwanger hier dat kan haast niet
Wat jammer Whoopasadaisies. Nog even afwachten of je MS komt of dat je inderdaad toch te vroeg getest hebt.
Swirls, hoe zit het bij jou? Ik ben even kwijt wanneer je ongesteld geworden was, en wanneer je 'nod' zou zijn, als je regelmatig bent. Hopelijk hoef je in ieder geval niet zo lang meer te wachten op je menstruatie als de vorige keer.
Jammer Whoops! Duimen nog!
Is iemand zn nod in de buurt? De mijne is zondag. Nou is mijn cyclus de afgelopen maanden zo geweest: 30/31/27/31/31. Gemiddeld 30 zegt de app. Dus zondag. Maar wil liever pas een aantal dagen testen, als ik dat volhou. Maar samen testen op zondag lijkt me veel leuker dan van de week heel vroeg voor het werk.. (Ach, als ik uberhaupt mag testen ben ik al heeel blij!)

Hihi, ik loop weer te hard van stapel!
haha badedas ik snap het wel, was hier ook een beetje ongeduldig denk ik . Sinds ik stopte met AC had ik volgens mij 28, 28, 25 en 28 dagen in een cyclus. Nu had ik weer op 28 gerekend, dat was woensdag. Maar misschien is het nu weer een paar dagen langer. We zullen zien. Mijn man zei ook al, je bent weer eens ongeduldig, hihi (met een knipoog). Hopelijk kun je nog even wachten Badedas, spannend! Hoeveelste ronde is dit ook alweer voor jou?

Ik kan vanavond de tabel trouwens wel even proberen aan te passen.
Eerste ronde bij jou ook toch?

Ik hoop het zo voor je Whoops! Ongeduldig zal er wel bijhoren.

Fijn dat je de tabel wilt aanpassen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven