Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nou daar kreeg ik een nog hele discussie over:

Ik zei voor de grap tegen een vriend van me, zo die moet ik even op hyves opzoeken. |Waarop hij zei ja maar ze heeft al 5 jaar een vriend.

Dat vond ik niet ter zake doen, hij wel en daarop kwamen wij op de vraag:

Als jij in een gegeven situatie vrijgezel bent en je valt op iemand die in een relatie zit maar die aangeeft wel een wipje te willen maken en dat wil jij ook, wat doe je dan?

Vriend: ik ga niet meewerken aan vreemdgaan

Badmeester: Ik ken hem en haar niet (in de zin van vriendschap) dus het kan mij niets schelen, ik maak die wip.
Hai allemaal!

BM: dat vind ik nu een interessante discussie..sta daar ook heel dubbel in, dus ben niet voor jou en ook niet voor je vriend (dat helpt dus :-). heb je haar al gevonden op Hyves?

Mozz: goed dat het nu uitgesproken is en fijn dat ie meteen dan weer naar jou toekomt en zelfs zn werk afzegt...tenzij dat je benauwt, maar dat doet t niet volgens mij.

MizzAardbei: wanneer is zn oma overleden dan? Dacht dat jullie msn contact nog heel recent was of vergis ik me. Idd blijft het feit dat hij jou krabbel verwijderde..dus blijf achterdochtig (wijze ouwe vrouwen raad)

Pop; heb je nog lekker gedanst gisteren?

Ingelke: fijn dat je 1e dag zo leuk was! Maar wel vermoeiend altijd.

Miran: hoe is het met jou?? Ben benieuwd of de (hot) date nu staat!

Met mij zo-zo, had vannacht een hele nare droom, over mn ex (die van 9 jaar) en ons huis in Amsterdam etc. Was nog steeds beetje in de war vandaag daardoor. Was toch confrontatie met de tijd waarin ik alles had: relatie, eigen huis, topbaan, auto etc. en spookte vandaag toch door mn hoofd, zo raar. Moest even mn beste vriend zien en gelukkig had ie tijd in de pauze, luchtte even op en we konden het beiden weer relativeren. Kortom, ik kijk nu weer naar wat ik wel heb en niet naar wat ik niet heb. Wel ben ik me beetje aan het orienteren voor andere baan (wil toch graag weer officemanager zijn,dat is gewoon mn vak).

Voor rest voelt de datingstop als een opluchting (okok, 2e dag nog maar he, moet er nog 88 of zo :-)
Ik deel de mening van je vriend BM

Ingel, ik heb RPP2date as zondag. Leuk gedanst, maar niet met onbekende lekkere kerels. Het feestje was van een andere dansschool die een andere salsastijl leert. Veel afgekeken en geleerd, maar het was zo druk dat dansen wel wat lastig ging met alle ellebogen en voeten enzo!

Mozz, ik vind het heel dapper en goed van je dat je een goed gesprek hebt gehad met PD. En dan ook nog ex voor de deur.. Pfoeee.. ik hoop echt voor jou dat hij snel een leuke meis tegenkomt en jou met 'rust' laat.

Fijne avond voor allemaal!
Hola,

Ff thuis, eten en dan zo lekker sporten

Gisteren lekker gewerkt, daarna bij vriendin op visite wat erg gezellig was, gekookt en gewijnd en oproep gemist van TM.....leuk voicemailberichtje. Belde ik hem net terug, hij nam niet op en stuurde me daarna smsje....."sorry, ben weer ziek, kan haast niet praten, bel je als ik weer beter ben". Dusss geen hotdate deze week ben ik bang helaas.

Hoe is het hier?

Ga wel ff bijlezen...... :-)
Oh Miran, das balen...maar hoe klonk zn stem op voicemail dan?
gisteren heel normaal en enthousiast
en nu kan ie bijna niet meer praten? ok het kan natuurlijjk....
ach ja.......

Ben een slechte qua bijdrages hier momenteel. Sorry !!

Moet zo alweer weg.............
Ingel met het drukke rooster... fijn dat het 'leuk' druk is! Wel vermoeiend lijkt me, al die nieuwe indrukken. Beetje leuke collega's enzo?

Enne... ja, ik was nog aan het werk gisteravond... vrijdag een deadline... ja, het was me het weekendje wel. Werken, ex voor de deur (ja, ik hoop ook dattie gauw iemand anders tegenkomt Pop) en PD gesprekken... pfoe.

En morgen iets doen voor mijn werk wat ik nog nooit gedaan heb, en ook nog met een bekende nederlander! En dat vind ik eigenlijk best enggg.....

Xen, vervelend hoe dromen kunnen blijven hangen he, gedurende de dag. Goed dat die vriend er voor je was om te relativeren!

Leuk, salsafeestje Pop. Mijn salsacursus is weer afgelopen... dus zit ff zonder nu. Binnenkort (na de deadlines) maar eens kijken of er nog leuke feestjes zijn

BM, ik ben ook best principieel geloof ik daarin, zou niet met iemand een wipje maken als ik weet dat 'ie bezet is.

Maar jij (en zij) moeten het uiteraard zelf weten. Wel snap ik ook van die vriend van je dat 'ie daar niet aan mee gaat werken. Zou ik ook niet doen.

Gek dat TM nou alweer ziek is... en gisteren nog niets aan het handje?
(Ingelke, ik breek ff in, heb op het boekentopic een tip gegeven voor het kerstkado voor je pa)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
En morgen iets doen voor mijn werk wat ik nog nooit gedaan heb, en ook nog met een bekende nederlander! En dat vind ik eigenlijk best enggg.....

Uh, Mozz... is het nou MIJN dirty mind die er iets dirties van maakt? Hahahaha!

Trusten voor straks!
Haha, ja dat is jouw dirty mind! Het is niets dirties! Verre van!
ik ben er weer .....
Zelfs WM slaapt al ?
ok, dan doe ik het lichtje uit. Snaveltjes toe ! tot morgen
Goedemorgen!! (ja hier is het morgen)

Gaat nog steeds goed hier! Zit in het hart van Australie, midden in de woestijn. Heb in Darwin wat problemen gehad met de huur van een camper...was een goor ding :puke: Ben nu op een andere manier aan het reizen.

Het valt me op dat nu ik alleen reis, dat familie/vrienden vaak vragen of het wel goed met me gaat?? JAHAAA het gaat goed met me....pffffffff. Het ging juist niet goed met me toen ik met m'n ex aan het reizen was 2 jaar geleden, maar dat zijn ze al vergeten.

Zit een beetje met mijn semi-verkering in mn maag...(die ik vlak voor vertek ontmoet heb). Hij wil de laatste dagen overkomen. Ik heb alleen gemerkt dat ik hem niet mis of heel veel aan hem denk. Ik denk er ook sterk over om dat af te blazen. Hij is ontzettend aardig en lief, maar hij is net gescheiden en kan het over niks anders hebben. Hij moet gewoon maar eens goed rond gaan nøken!! Mijn gevoel zegt dat het toch niks wordt, want ik glij nou niet bepaalt van m'n stoel van hem

Komt ook doordat ik, terwijl ik hier Down Under zit, iemand anders via Paiq heb leren kennen...en dat klikt heel goed. Was totaal onverwacht..pats boem toen ik zijn foto's zag. hij had mij al gezien, de stinkerd. Hij had er een paar credits tegenaan gegooit

Moet je nog maar zien hoe dat IRL is natuurlijk, maar hij zit wel al in mn hoofd. Gek is dat...

Verder alles goed met iedereen? BM, normaal gesproken woon ik niet zover van R'dam, maar nu gaat het een beetje moeilijk zo'n eetafspraak

groetjes!
Goodmorning y'all !

Appel; wat fijn om iets van je te horen ! En verrassend dat je een wereldreis aant maken bent, en dan nog iemand via paiq tegenkomt.... Ik ben benieuwd ! Ja, en als ik zo je verhaal hoor over die man die over wil komen; laat hem maar daar. Het kan dan volgens mij alleen maar jullie vakantie verpesten.

Moz; spannend met je bekende nederlander. Hoe ging het?

Hooi Miran !

BE: ja, ben ook nogal tegen vreemdgaan in de hand werken. Heb daarentegen vriendinnen die dat niets uitmaakt.....

Xen; ja, zo'n droom kan indd aardig blijven hangen. Vervelend meis. Hoe voel je je nu?

Wel al aant solliciteren ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
wat mijn situatie betreft: de jongen over wie ik gedroomd had, vind al iemand anders leuk. Nou, fijn. Maar ik ga er verder ook geen aandacht meer aan besteden. Gisteren had ik hem nog even op school gezien, maar midden in het gesprek ben ik maar naar huis gegaan en heb ik er geen aandacht meer aan besteed. Nog ff winkels bekeken en toen naar huis gefietst met mn mp3 speler op. Heerlijk.

Ik heb ook besloten om geen initiatief meer te nemen richting McSteamy en verder geen detective meer te gaan spelen. Wat, wanneer en hoe die oma van hem is gestorven interesseert me eigenlijk vrij weinig. Mijn zusje en ik konden het begrijpen en daar heb ik vrede mee.

Vanmorgen veelste laat op school gekomen. Ik was er om half 10 terwijl ik om kwart voor 9 er moest zijn. Ik ben toen maar iets voor mezelf gaan doen. Maar het wil niet echt lukken met al die afleiding om me heen en een vage opdracht.
Even mn forumvriendinnetjes bezoeken in mn lunchpauze!

Hai allemaa!

Appeltje; wat klinkt dat allemaal goed zeg, vind het nog steeds zo stoer en dapper. Zal altijd een verrijking van je leven zijn denk ik! Laat die reboundzoeker maar mooi in Nederland, je wilt toch niet het risico lopen dat je laatste dagen kut worden?

Misschien loop je nog wel een aboriginal tegen het lijf!

Veel plezier nog! Wanneer ben je weer in het kikkerlandje?

Mozz: succes met de BNér! Ik had helemaal geen dirty mind hierover..alleen Pop dus:-)

Nou, ga nu even met collega huwelijkscadeua kopen. Moet om 5 uur naar nagelstudio, dus laat thuis...

Tot later! Prettige dag allemaal (met name Ingelke in haar nieuwe job!)
Hee Appel! Wat een belevenissen daar Vind het echt dapper dat je dat doet, zo in je eentje! En als je je semi-verkering niet echt mist, en er zit al een ander in je hoofd... dan lijkt me zo dat je semi-verkering niet moet laten overkomen. Denk dat dat ook meteen zo'n belofte is naar hem toe, terwijl je nu al aanvoelt dat het 'm niet gaat worden.

Ingel, leuke tweede dag gehad?

Aardbei, je hebt het maar druk met denken aan al die Mc's. Lijkt me goed plan om het even te laten voor wat het is, blijkbaar gaat het toch niet ergens heen. Je even te richten op school. Zeker met van die vage opdrachten, dan schiet het sowieso al niet zo op

Was leuk met de BN'er! Aardige vent, zitten kletsen bij de koffie en daarna aan het werk. Best gek om 'de baas' te spelen over iemand die al een ouwe rot in het vak is, terwijl ik zelf pas net kom kijken. Zo voelt het althans. Maar heb 'm hard laten werken
Halloooooooooo

Zo..weer een werkdag erop zitten!

Alles ok met iedereen??

@WM; Zo te lezen was het feestje leuk?

@Mizz; Wat een vreemd verhaal van die MCSteamy..misschien wel de goede keuze..

@Appel: Wat gaaf dat je in Australie zit!! *jaloers*

@Xenia: Weer mooie nagels??

@Mozzarella: Dat klinkt best gezellig die afspraak met een Bn-er

@Iedereen die ik vergeten ben: Hallo!!

Hier alles ok. Had gisteren een vriendin op bezoek. Het was erg gezellig. Volgende week moeten de rapporten mee, dus daar moet ik ook nog mee aan de slag..

Ik heb me trouwens ingeschreven bij Paiq..Ik snap het alleen nog niet zo heel goed geloof ik..
quote:Mozzarella schreef op 02 december 2008 @ 15:41:

Was leuk met de BN'er! Aardige vent, zitten kletsen bij de koffie en daarna aan het werk. Best gek om 'de baas' te spelen over iemand die al een ouwe rot in het vak is, terwijl ik zelf pas net kom kijken. Zo voelt het althans. Maar heb 'm hard laten werken

Wat heb jij in hemelsnaam voor werk Moz? Dat je de baas speelt over BN-ners? Wow. Krijg je dan ook van iedereen een kerstpakket?

Tot morgen weer, druk dagje vandaag.x
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 02 december 2008 @ 19:13:

Krijg je dan ook van iedereen een kerstpakket?

Nee, dat dus juist niet, omdat ik freelancer ben... krijg er nooit een

Indi, als je vragen hebt over paiq... vraag maar! Ik zit er ook! Tis even anders met al die credits en contacten enzo, maar het went! Daar heb ik PD (paiqdate) opgescharreld :-)
Hai allemaal,

Kom even snel hoi en dag zeggen! Was pas 7 uur thuis van nagelstudio (het was t wel waard,weer mooie lange acrylnagels), gekookt en gegeten en moet/wil nu douchen, want R. komt koffie drinken.

Ben nu ook wel heel benieuwd wat Mozz doet...fotograaf of journalist gok ik heeel wild....

Indi: paiq is even wennen hoor, maar na paar uurtjes heb je t wel door. Heb 4 leuke dates van paiq gehad, is niet meer geworden dan dates maar toch leuke mannen ontmoet en leuke avond (met 1tje 3x) gehad. Nu voor mij even een stop, maar dat had ik al verteld :-)

Miran, hoe is t met jou? Zag dat je op dat andere topic gepost had, hopelijk heb je daar wat aan!

Misschien tot later,lieverds (want wil toch wel alleen slapen van8, anders tot morgen!

X
Oh leuk Mozzarella!

Misschien heb je wat beginnerstips? ik kreeg al wat meldingen voor een speeddate..maar ik heb geen idee of ik daar gelijk op in moet gaan

Zo leuk! Mijn nichtje is op tv geweest bij Z@ppsport..ik ben het nu aan het terugkijken. Ze ging leren schermen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven