Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juli 2016 om 20:27
quote:ThunderassMan schreef op 24 juli 2016 @ 20:25:
[...]
Er mag zoveel niet van iedereen.......
Of ben ik met lachen erg off-topic?Zoiets moet je aanvoelen
[...]
Er mag zoveel niet van iedereen.......
Of ben ik met lachen erg off-topic?Zoiets moet je aanvoelen
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 24 juli 2016 om 20:32
zondag 24 juli 2016 om 20:37
quote:ThunderassMan schreef op 24 juli 2016 @ 20:36:
[...]
Die waren voor de mods, qua zweerverhogend forummen.Oh gelukkig, ik vond je al zo onnatuurlijk snel capituleren.
[...]
Die waren voor de mods, qua zweerverhogend forummen.Oh gelukkig, ik vond je al zo onnatuurlijk snel capituleren.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 24 juli 2016 om 20:38
quote:Dana schreef op 24 juli 2016 @ 20:37:
Gewoon lekker lachen hoor Tam, leef je uit. Bugs voelt zich kennelijk op z'n stampertje getrapt. Niks van aantrekken.?
Gewoon lekker lachen hoor Tam, leef je uit. Bugs voelt zich kennelijk op z'n stampertje getrapt. Niks van aantrekken.?
zondag 24 juli 2016 om 20:45
zondag 24 juli 2016 om 20:49
quote:Isa_Bela schreef op 24 juli 2016 @ 20:48:
Ik had nog nooit wat gestaft , maar die Nieuw-Begin wordt wel heel erg irritant inmiddels. Kan daar niet eens wat aan gedaan worden?
(maar ongetwijfeld ben ik ernstig mosterd en hebben jullie het er allang over gehad ).Of je doet er zelf iets aan of je blijft bij d'r weg als je je irriteert.
Ik had nog nooit wat gestaft , maar die Nieuw-Begin wordt wel heel erg irritant inmiddels. Kan daar niet eens wat aan gedaan worden?
(maar ongetwijfeld ben ik ernstig mosterd en hebben jullie het er allang over gehad ).Of je doet er zelf iets aan of je blijft bij d'r weg als je je irriteert.
zondag 24 juli 2016 om 20:50
Ik verbaas me ook over het ergernisgehalte t.a.v. Begin. Dan lees je er niet (meer) maar nee, men buitelt bijna over elkaar heen om het beste vingertje op te steken en dingen uit andere topics erbij te halen. Tja, het kan je hobby maar zijn. Hoeveel topics zouden er geopend zijn als niemand had gereageerd?