Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridge, nee, ik wil juist weer aan de slag.

Jin, ligt er aan met wie je die date hebt

Ik benijd je niet wat betreft reuzenrad, iets met zeven kleuren stront enzo
Haha, een hele romantische date hihi. Ik ben ook niet zo´n held, want dat ding is hooooog!
Nou ja, Star, als je dan de kleuren:

rood, oranje, geel, groen, indigo, violet schijt hebbie tenminste nog een regenboog!
Oh, ik vergeet blauw
Hmmm 7 kleuren stront die uit een reuzenrad druipen. ja jin, ben echt jaloers nu!

Met je baas? En spannend joh, het gesprek. Leuk!

Star fijn dan dat je volgende week weer mag!
Hoe weet jij dat Bridges, ja met baas haha.
Had je al gezegd vandeweek geloof ik... (jaja hormonen raken uitgewerkt dus onthoud weer van alles!)
Hmmm, dan heb ik duidelijk nog last van hormonen, sorry!

Star, tolle Geschenke! Chanel5 heb ik jaren gehad, heerlijk!
Oh ja, moeder komt met tante begin januari en dan ga ik met Jinnyman naar Budapest! Leuk, leuk, leuk!
Nou dan heb ik zeker weer last van hormonen waar ik niks van weet, want ik had het niet onthouden

Maar leuk, een regenboog schijten. Kom ik dan op youtube?
BUdapest, schijnt erg mooi te zijn, leuk!
Ik proest nu bijna een regenboog!
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 02-12-2008 21:26
Reden: n te weinig...
% gewijzigd
Oh heerlijk!!! Goed vooruitzicht!!!

Regenboog proesten of schijten is beiden een vermelding waard hoor! Doe maar een gooi dames!
Poep gooien, ook leuk Bridge.
Hmmm daar is Julian alleen erg goed in toch Bam?
Goedeavond :-)

Gedicht mooi gemaakt op pc, nu nog een gratis cursus PSP. Ik word er gek van; kan niet eens een afbeelding op een achtergrond plakken. Plakken als nieuwe laag? Huh? Ik ben écht blond....

Bedankt voor jullie medeleven voor mijn ouders. Het is moeilijk, ik merk dat ik er emotioneel ook niet goed mee om kan gaan, het zijn tenslotte mijn ouders.

Bridges, je klinkt weer wat opgewekter. Ik hoop voor je dat dat zo blijft

Jin, Budapest is MOOOOIIIIII! Ik ben er met mijn broer geweest, met de trein. Het heette toen Interrail; kon je vier weken lang voor een leuk bedrag door Europa met de trein. Fantastische vakantie gehad, nu al ruim 15 jaar geleden: Amsterdam, Milaan, Rome, Florence, Athene, Budapest en Berlijn, Amsterdam.
Ik geef het op
Jinny, leuk! Nog een baantje. Veel succes! Fijn dat de liefde van je zoon vor de chick nog immer aanwezig is. Misschien in 2009 dan toch echt maar eens een bezoek brengen aan jullie?

Kokos, na, jij bent toch geen opgever zeker?? Een tip: maak er in word gewoon een watermerk van. Zelfde effect en een stuk eenvoudiger te realiseren.

Star, jij nog opties voor het Geluid?? En watsup met die kriptische mail wisseling tussen jou en Mal? (helemaal niet nieuwsgierig hoor... )

Lekker wijffie he? Ik kon zo gauw geen foto vinden met staartjes/vlechtjes maar dan is ze helemaal om op te vreten.

Zo, ik ga lekker duten, morgen weer werken.

Slaap lekker dames
Hai Suus, hoe ik het heb gedaan weet ik niet meer, maar het is gelukt. Je tip zal ik onthouden

Truste!
Trusten allemaal!

Met een extra dikke knuf voor Kokos en Cd.
Nou, de mails die ik krijg van mijn vriendin zijn niet goed.

Het gaat met de dag slechter met het meisje, ze kan nu al weinig meer, heeft veel krampaanvallen en verliest steeds haar bewustzijn. Ze is thuis, maar er is nu telkens een zuster in huis, ook vannacht.

Zat nog te denken aan de Doe Een Wens Stichting (dank je voor de tip Mal, dacht daar zelf idd ook al aan), maar dit kan ze al helemaal niet meer aan.

Ze bidden dat God haar snel tot zich neemt, want ze heeft duidelijk pijn en ze kunnen het lijden van haar niet meer aanzien, ook al genieten en koesteren ze de kleine momentjes met haar en het gezin.

Vreselijk, ik voel me nog steeds zo naar, denk constant aan ze.

Terwijl dit eigenlijk een feestmaand moet zijn....
anoniem_45253 wijzigde dit bericht op 03-12-2008 08:24
Reden: beetje kromme zin gewijzigd
% gewijzigd
Oh Cd wat een rampverhaal zeg... Hopelijk vindt ze dan inderdaad snel haar rust... Hoe hard het ook is... Sterkte ermee weer!
He gats CD, wat vreselijk verdrietig. Je kunt inderdaad alleen maar hopen dat er snel een einde komt aan de pijn en het verdriet. Ik heb er tranen van in m'n ogen. Veel sterkte, ook voor jou.

Kletspraatje komt straks wel weer.
Suus, ik heb je gemaild over Het Geheim

Het Geluid niet gehoord, zal de radio eens aanzetten.

Vlechtjes zijn gaaf! Stoer en lief tegelijk.

He bah CD, wat erg dat het zo rap gaat. Gelukkig putten ze kracht uit hun geloof, denk dat dat in tijden als deze wel erg 'fijn' is.
quote:Star schreef op 03 december 2008 @ 09:05:

Suus, ik heb je gemaild over Het Geheim

Ja ik was al nieuwsgierig maar had keurig mijn mond gehouden, maar nu word ik nog nieuwsgieriger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven