zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Gefeliciteerd Whoopsadaisies! Super gaaf!
Gefeliciteerd Whoops!!

Leuk dat jullie zo enthiousiast zijn hihi!

@knotje, ja gaat snel. zie ook echt al een buikje voel me super, heb geen een keer hoeven overgeven dus heb echt geluk.

@chantilly, ik dacht altijd een jongen maar sinds een week ben ik aan het twijfelen, dus kan alle kanten op gaan
Wauw!! Gefeliciteerd whoops... dit gaat ecjt megahard hier!
Het gaat inderdaad echt superhandig hier! Leuk hoor!!
Whaa! Gefeliciteerd Whoops!!!

Ben net zoals Chantilly toch wel een beetje jaloers hoor. Straks is iedereen zwanger en moet ik nog beginnen

Wij gaan waarschijnlijk onze start verschuiven naar september/oktober. Als we in augustus zouden starten, wat tot nu toe het plan was, zou dat met mijn opleiding precies goed uit komen. De laatste tijd hebben we toch twijfels of dat wel zo handig is. Mijn opleiding is fysiek redelijk zwaar en ik moet wel kunnen laten zien dat ik alles goed uit kan voeren. Ben toch bang dat ik last krijg van mijn rug, bekken of misselijkheid waardoor ik dat niet zou kunnen en ik mijn opleiding zou moeten verlengen. En die wil ik toch wel graag af hebben voordat we een kindje krijgen.

Daarnaast is het prive best pittig geweest en merken we dat we allebei best moe en onrustig zijn en vragen we ons af of het handig is om dan zwanger te worden.

Lastig is dat starten in augustus niet betekend dat ik gelijk zwanger ben (alhoewel, in dit topic! ), maar is het zeker mogelijk.

Het gaat maar om een paar maanden en wellicht moet ik me niet aanstellen, maar ik ben gewoon toe aan zwanger worden en kinderen krijgen.

Wat zouden jullie doen?
Maisie, wij wachten ook nog een paar maanden. We willen eerst een huis vinden, en de financiering en papieren rond hebben.

Als ik jullie was zou ik die paar maanden extra wachten, het zou zonde zijn als je in de knel komt met je opleiding.

Ik ben benieuwd naar de echo van MiAnoo, hopelijk kunnen ze met zekerheid het geslacht bepalen.

Chantilly, ik vond het ook wennen toen mijn schoonzusje zwanger was. Maar nu ben ik alleen maar verliefd op mijn nichtje. Mijn schoonvader is ook niet altijd even subtiel, maar dat negeer ik gewoon.

Ook heb ik me alvast psychisch voorbereid op de hopelijke toekomstige zwangerschap van mijn andere schoonzus. Ze is bezig met zwanger worden, maar ze hebben niet echt een goede basis. Een half jaar geleden vond ik dat wel lastig, omdat wij zo lang wachten om alles goed voor elkaar te hebben, maar inmiddels ben ik al aan het idee gewend.
Dank jullie wel .

Maisie, dat is inderdaad lastig, als je voor die opleiding wilt gaan en je daar nog jarenlang de vruchten van wil plukken, dan is het misschien slim om toch nog even te wachten. Kan me voorstellen dat het nu vervelend is, maar als je op de lange termijn denkt, wat zou je dan doen? Wij hadden onze startdatum een maand of 5 naar achteren geschoven (om eind juni een grote reis te maken), dat leek eerst lang, maar achteraf gezien vloog het toch wel snel voorbij. Was jij trouwens al gestopt met eventuele hormonale AC? En ja, 1e ronde raak kan dus zeker , ik was (ben) er ook best verbaasd over, haha.
happiness = reality - expectations
Wauw whoops!! Gefeliciteerd!!!

Echt dit topic gaat echt super snel, echt bijna niet te geloven haha!

Ik zit nu een week voor NOD.

Maisie: ik zou gewoon doen wat goed voelt.. Is wel erg lastig. Kan je daar niet echt mee helpen haha. Wachten duurt gewoon lang, dat is nooit leuk! Succes ;)
Jeeetje wat gaat het snel hier! Gefeliciteerd Whoops! Super leuk en ook al 5 weken

Wat is je uitrekendatum?
Jaaaaaaa Whoooops! Super! Gefeliciteerd! Ga je meeschrijven in het maart of mijn april topic? :D
Wauw, wat tof, Whoops!! Gefeliciteerd!!

Nu begin ik toch stiekem wel een heel klein beetje jaloers te worden Ik kon het zo goed loslaten en heel nuchter bekijken, maar nu heb ik voor het eerst een heeeeeeel klein dipje. Maar goed, niet te lang bij stilstaan haha. Het is jullie allemaal zo gegund!

Maisie, ik wilde heel stoer een heel verhaal schrijven dat ik je aan raad om te wachten. Het wachten is lastig en vooral de laatste maanden dat je toeleeft naar de datum dat je ervoor gaat lijkt een eeuwigheid te duren, maar in mijn geval was het zo dat zodra ik de laatste pil had gepakt, werd ik echt super relaxed. Helaas zoals je hierboven ziet, ben ik ook maar een mens en gaat het nu heel even een heel klein beetje minder. Maar ik weet dat dit over een half uur alweer over is. Dus nog steeds zou ik zeggen, wacht een maand of twee maanden langer en neem die ruimte om je studie fijn af te kunnen ronden. Dat scheelt toch wel veel druk en stress denk ik. Zeker gezien je in dit topic mee schrijft, zou je zomaar de eerste maand zwanger kunnen zijn
Wij krijgen een jongen!

@ alle wachters, respect hoor! echt waar!
Wat leuk MiAnoo!!
Leuk MiAnoo! Had je al een voorgevoel qua geslacht van de baby?

Uitrekendatum: ik weet het nog niet zeker, maar als ik reken vanaf de laatste menstruatie (22 / 23 juni) kom ik net op de laatste week van maart uit (al best snel eigenlijk, hihi). Ik had je topic wel al gezien Badedas, lijkt me leuk om ook daar mee te kletsen, maar misschien wacht ik eerst even de echo af. Dan heb ik meer duidelijkheid of het allemaal goed gaat en wanneer de baby verwacht wordt.

Maisie hoe gaat het, al besloten of jullie nog wat langer wachten? En Sue-X hoe gaat het bij jullie?

Ik zal zo ook even de tabel aanpassen voor Badedas en mezelf .
happiness = reality - expectations
Whoopsadaisies wil je dan mijn gegevens ook aanpassen? Start augustus, 1e ronde en nod 16 augustus.

Mianoo, leuk een jongetje!

Maisie, lastig hoor. Ik denk dat ik nog zou wachten als ik jou was. Ook al is dat erg moeilijk. Succes met een keuze maken.
Had in het begin wel een voorgevoel voor een jongetje maar begon op t laatst toch te twijfelen, tis nu even wennen want ik heb mezelf altijd een moeder van meisjes voorgesteld
Wat leuk, MiAnoo! Je wordt vast ook een hele leuke jongensmama
Woooow! Weer een zwangere! Whoops gefeliciteerd.

Maisie ik zou ook wachten. Wij stellen het ook nog even uit. Ik denk oktober! Hopelijk mag ik wel hier mee blijven schrijven. Het is wel heeeel lastig om zo lang te wachten nu het hier zo snel gaat.

Gaaf mianoo, een jongen!
Meiden, net de tabel aangepast en een aantal meiden verwijderd uit de tabel..Eens met de huidige indeling?

Oh Juuf, natuurlijk mag je mee blijven schrijven!! Mag ik vragen waarom je het uit gaat stellen?
Tabel ziet er netjes uit Chantilly!

@ Mianoo; wat leuk, een jongetje!!
Ziet er goed uit chantilly, heel overzichtelijk nu!

Wauw het is ineens wel echt nu mijn NOD in de tabel staat.. spannend en leuk om er nu eindelijk echt mee bezig te zijn!!
Goed gedaan, Chantilly! Heel overzichtelijk nu
Chantilly: wil je voor de vorm bij mijn NOD neerzetten: ? (Onregelmatige cyclus).. Voegt niet heel veel toe, maar dan staat het er in ieder geval in (voor de vorm haha).
Is aangepast Swirls!
Mijn UD is 27 januari

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven