Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Echt wanneer gaat dat ouwe wijf nou eens met pensioen?

Star in "Ons dochtertje waarschijnlijk ADHD"
Ik moet zeggen, de zwanger- en kinderpijlers zijn een goede vorm van mentale anticonceptie. Iedere keer als ik van die ontluikende moedergevoelens krijg en zit te koeren en kirren bij schattige kinderkleding, hoef ik alleen maar daar te lezen en het is weg!

Kinderen zijn nog wel het minste probleem, maar al dat gezanik eromheen...
Sterretje, maak je niet druk.

T komt door een etiketje, maar vroeger gaven ze dat nog niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Marquise schreef op 28 juli 2016 @ 20:21:

Ik moet zeggen, de zwanger- en kinderpijlers zijn een goede vorm van mentale anticonceptie. Iedere keer als ik van die ontluikende moedergevoelens krijg en zit te koeren en kirren bij schattige kinderkleding, hoef ik alleen maar daar te lezen en het is weg!

Kinderen zijn nog wel het minste probleem, maar al dat gezanik eromheen...O ik krijg door sommige mensen daar juist zin om er expres nog 5 te maken
quote:feow schreef op 28 juli 2016 @ 20:23:

T komt door een etiketje, maar vroeger gaven ze dat nog niet.Ooooo

T komt door een etiketje, maar vroeger gaven ze dat nog niet.Whahaha dat zei ik daar ook maar dan net ff anders verpakt
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

T komt door een etiketje, maar vroeger gaven ze dat nog niet.Pas nu op met de sterretjes .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ja ik ben er weg.

Mijn kind is potvolblommen niet ziek. Scheer je weg.
Ze snapt m niet
Star, adem in., adem uit en doe ff gummen
Godskolere, ik haak ook af daar.
quote:hatsetats schreef op 28 juli 2016 @ 20:32:

Godskolere, ik haak ook af daar.Nog zo'n ********. Echt zo fijn dat je weet hoe mensen over je kind denken.
quote:hatsetats schreef op 28 juli 2016 @ 20:28:

Star, adem in., adem uit en doe ff gummenMag toch hier? Of toch maar niet?
Je weet t nooit
Het wordt daar steeds vreemder en vreemder.
quote:Marquise schreef op 28 juli 2016 @ 20:35:

Het wordt daar steeds vreemder en vreemder.Het is toch te erg eat er ff tussen heus en lippen aan racistische kots wordt uitgegooid daar.
Oei, dat heb ik even gemist of bedoel je de 'met de PGB naar Turkije' opmerking? Die had ik meer opgevat alszijnde met de PGB naar een all-inclusive. Ik lees eerder een hoog niveau aan alu-hoedjes. Dat verandert overigens niet dat ik de opmerkingen aldaar op z'n zachts gezegd vreemd, verontrustend en bizar vind.
quote:Marquise schreef op 28 juli 2016 @ 20:40:

Oei, dat heb ik even gemist of bedoel je de 'met de PGB naar Turkije' opmerking? Die had ik meer opgevat alszijnde met de PGB naar een all-inclusive. Ik lees eerder een hoog niveau aan alu-hoedjes. Dat verandert overigens niet dat ik de opmerkingen aldaar op z'n zachts gezegd vreemd, verontrustend en bizar vind.Ja ik ook.
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 20:34:

[...]

Nog zo'n ********. Echt zo fijn dat je weet hoe mensen over je kind denken.Nee hoor. Die herkennen een kind met een diagnose helemaal niet. Die hebben hun eigen waanbeelden die niets met werkelijkheid, levende personen of cijfers te maken hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 28 juli 2016 @ 20:41:

[...]

Nee hoor. Die herkennen een kind met een diagnose helemaal niet. Die hebben hun eigen waanbeelden die niets met werkelijkheid, levende personen of cijfers te maken hebben.

Bedankt voor dit heldere inzicht

Serieus een goeie, want ik word er oprecht verdrietig van.
quote:Star schreef op 28 juli 2016 @ 20:44:

[...]

Serieus een goeie, want ik word er oprecht verdrietig van.Niet doen

[...]

Serieus een goeie, want ik word er oprecht verdrietig van.Ik kan wel zeggen 'Niet doen, heeft geen zin' maar het doet pijn en pijn doet zeer. Dat geleuter is, imo, terug terugverlangen naar een geromantiseerd beeld van de jaren stillekens. Dat heeft weinig met realiteit te maken.

[...]

Serieus een goeie, want ik word er oprecht verdrietig van. Dat vind ik echt heel rot voor je!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

[...]

Serieus een goeie, want ik word er oprecht verdrietig van.
Star

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven