Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:honingbijtje schreef op 14 juli 2016 @ 22:12:

Overmorgen denk ik, dan kan ik een test met NL handleiding kopen.Welke taal is het nu dan?
Vanochtend wakker geworden omdat ik ongesteld werd.
Dank ana!
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 22:55:

[...]

Welke taal is het nu dan?Duits. Maar dus echt een strookje papier met niks erom verder. Hele gekke ervaring. Zo'n zuur/base papiertje van scheikunde leek het wel. Heb mijn tandenstoker doosje opgeofferd als opvangbakje om 'm in te dopen.
quote:Madderijn schreef op 15 juli 2016 @ 06:04:

Vanochtend wakker geworden omdat ik ongesteld werd.Klote zeg! Weer een maand wachten
Maar bijtje, zonder hormoon geen positieve test. (2 streepjes/kruisje/altijd controle en een test).

Voordeel van groot merk in Dld kopen is dat de vertaalde handleiding online staat.
Al een nieuwe test gedaan honingbijtje?

Balen madderijn
k heb afgelopen dinsdag een positieve test in mijn handen gehad, woensdag en donderdag was deze negatief.

Ik moest afgelopen donderdag op zijn laatst ongesteld worden maar ben dit op heden nog niet geworden. Nu zit ik nog steeds in onzekerheid en vraag ik mij af of ik toch zwanger kan zijn. Ik durf geen test meer te doen omdat ik niet weet wat ik nu het beste kan doen.

Ik heb wel sinds woensdag avond veel buikpijn wat op sommige momenten heftiger is dan menstruatie pijn.. heeft iemand hier ervaring me
Ik zou een digitale test van clear blue halen. Dan heb je een duidelijk antwoord. Als deze negatief is en je volgende week nog niet ongesteld bent, even naar de huisarts.
Nou hier mijn verhaal.

5 juli ongesteld 16 juli sex gehad. (condoom gebruikt stuk gegaan) (eisprong niet lang erna)

Slik geen pil. In mijn hoofd speelt zich van alles af momenteel nog niet ongesteld kan ook nog komen...

Gevoel van krampen gehad weeeig gevoel ineens honger in de avond (1avond maar)

Chocolade melk veel zin in...

Nu ook gevoelige borsten.

En weinig tot niks aan afscheiding terwijl ik dit altijd wel iets van heb...

Kan allemaal schijn zijn maar ik weet het niet meer. Cyclus is meestal wel regelmatig.

Misschien straks gewoon ongesteld dan blijft het bij dit verhaal...gewoon even van mij afschrijven. Maar ben ik nu zwanger???
Liefdesbeestje, de enige manier om daar achter te komen is door een test te doen. Dat kan in principe vanaf de dag van je verwachte menstruatie. Ik begrijp dat je hoopt van niet? Succes!
Het mag wel al is manlief nog niet toe aan een tweede...onlangs nog over gehad...

Maar met alle liefde komt deze kleine in ons leven hoor...
Weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden...verwacht dinsdag uiterlijk.

Lastig na het weekend zoiezo afwachten
Zou wel heel mooi zijn zo zwanger te zijn...

Zouden veel voor tekenen denk ik
Veel trek in chocolademelk? Absoluut zwanger!
Maar kan het wel met een condoom wat stuk is. Zat namelijk maar een heel klein scheurtje/gaatje in...

Zat nog wel zaadcellen in namelijk behoorlijk wat..

Nouja ik wacht het af...

Nog steeds niet ongesteld.
Nou honingbij wachten maar af...
Nou ik zou er niet voor tekenen hoor, als je man aangeeft er niet klaar voor te zijn..

Natuurlijk kan het met een stuk condoom. Gewoon testen op de dag dat je ongesteld zou worden.
Bedoel meer zonder allerlei poespas zwanger te raken.

Zo natuurlijk bedoel ik.

Dat mijn man er niet klaar voor is dat had ik liever ook anders gezien.

Maar vooralsnog nog niets over te zeggen.

Blijft toch iets...aparts
Bedoel meer zonder allerlei poespas zwanger te raken.

Zo natuurlijk bedoel ik.

Dat mijn man er niet klaar voor is dat had ik liever ook anders gezien.

Maar vooralsnog nog niets over te zeggen.

Blijft toch iets...aparts
Kan je lichaam je zo voor de gek houden?

Morgen de eerste dag van menstruatie als deze doorkomt?

Wachten is wel gek gevoel zeg...

Bij mijn eerste zwangerschap niets gemerkt en pas toen ik al 3+ was pas iets gemerkt.

Nu ben ik volgens de cyclus als ik dan al zwanger zou zijn pas 2 weken toch...

Begint vanaf eisprong en innesteling....

Verwacht overigens morgen gewoon ongesteld te worden.....

Weinig symptomen maar gekke is dat ik zo onwijs zenuwachtig en raar onderbuik gevoel heb hoe kan dat nou...misschien de spanning gewoon
Het van me afschrijven helpt wel
Ja je lichaam kan je voor de gek houden
.
liefdesbeestje, als je zwanger bent, dan telt de zwangerschapsduur vanaf je laatste menstruatie. Of eigenlijk vanaf 14 dagen voor je eisprong. Dus dan ben jij bij een positieve test 4 weken zwanger. Al ben je feitelijk inderdaad pas 2 weken zwanger.
Ik wacht nog even af...menstruatie zou morgen dag 28 kunnen beginnen of later daar ik me toch ermee bezig hou dezer dagen.

Misschien wanneer morgen nog niks gebeurd dan test halen... Welke is dan betrouwbaar...lastig spanning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven