***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Wow Lievelust, ik vind het erg knap van je dat je nu alweer zo hard aan het werk bent hoor. Dat doe ik je dus echt niet na. Niet gek toch dat je moe bent aan het eind van de dag? Slaapt Meisje al wel door?

Xaloy, nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn hoor, alleen jammer dat het nog even duurt voor je kan beginnen.

Dropneus, die Fleur! Het is vast gewoon een fase, ik kan me echt niet voorstellen dat het zo blijft.

Lara, heb je echt het idee dat J. onderschat wat je allemaal doet? En was hij het met je eens? S. is er nooit tijdens het avondgebeuren van badjes en eten en alles wat daarbij hoort maar gelukkig wel vaak met het naar bed brengen. En hij zegt elke dag dat ik het zo fantastisch doe allemaal (heel slim van hem).
Lievelust, bedankt voor die tip van de osteopaat, dat ga ik straks ook proberen bij ons meisje.

Mich, ik ga dat Tracey Hogg boek ook maar weer eens erbij pakken, want ik ben toch een hoop kwijt denk ik.

Ik had vandaag ook iets mafs eigenlijk. Mijn leidinggevende en collega kwamen op kraamvisite en mijn leidinggevende werd gebeld op haar mobiel door een wervings-en selectie buro, die op zoek waren naar mij. Ze zei dat ik met zw.verlof was, en of het zakelijk of privé was en toen hij zei dat het privé was zei ze dat ze toevallig bij mij op kraamvisite was en gaf de tel. aan mij. Die man vertelde dus dat hij van een bedrijf uit onze branche goede verhalen over mij had gehoord en dat bedrijf was op zoek naar een nieuwe collega. Of ik interesse had in een oriënterend gesprek. Ik zei dat hij me nogal overviel, aangezien ik net bevallen ben enzo maar ik heb gezegd dat ik erover nadenk en hem terugbel. Ik ben er verder niet op ingegaan omdat mijn collega's erbij zaten maar ik ben toch wel nieuwsgierig welk bedrijf mij wil hebben. Ik denk dat ik dus toch maar naar dat oriënterende gesprek ga om eens te kijken welk bedrijf het is, welke functie en wat ze me te bieden hebben. Kan nooit kwaad natuurlijk. Ik denk dat ik niet zomaar wegga bij mijn huidige bedrijf, ik werk er bij elkaar al zo'n 16 jaar en het is bijna een soort familie van me geworden dus ik weet niet of ik wel weg wil, maar praten kan nooit kwaad natuurlijk.
LL; jeetje, wat een drukte allemaal en dat tijdens je officiele verlof. Petje af hoor! Heb je het trouwens aangekaart dat je meer ingewerkt wilt worden? Helpt het?

Micha: Wat super dat al jouw kleertjes nog bewaard zijn! Precies het goede jaar ook!

Tsja, wel jammer dat je zoveel thee moest kopen he? Vond het ook nogal gesjouw en ik had niet eens 3 kinderen mee...

Is S. ook niet op tijd voor het eten 's avonds? Eet hij dan alleen?

Nou, volgens mij was J. sowieso behoorlijk gestresst door werk (vond het ook even helemaal niet erg dat hij vanavond weg moest, mopperkont), maar ik heb ook het idee dat hij geen flauw benul heeft dat ik het soms echt druk vind om aan het eind van de dag -als ik moe ben en Puk ook- nog te koken, eten, badderen en naar bed brengen.

Dan heb ik gewoon wel eens zin om op de bank de krant te lezen, of om lekker bij een vriendin te eten en daar een keer op tijd te zijn (nu zit ik te mopperen, sorry).

Even een sollicitatie in elkaar klussen.
Pfoe Layla, wat goed! Die kun je mooi in je zak steken! En wat werk jij ontzettend lang bij dat bedrijf zeg!
goedemorgen
Mogguh!

Hier een redelijke nacht, ze had wel last van krampjes dus tot 1 uur was het spoken (maar man heeft met haar rondgelopen) , daarna gevoed en heeft ze bij mij geslapen tot 4 uur en daarna weer bij mij gelegen tot 9 uur. Nu heeft ze lekker haar badje gehad en ligt ze weer voor pampus.
Laar, ga je solliciteren?

LL, ik moet er niet aan denken om vers van de pers weer aan het werk te zijn! Ik vind het echt knap van je, serieus. (ik ben sowieso liever lui dan moe)

Layla, ik was een hoop van Tracy Hoggs vergeten, maar het is weer helemaal terug na het lezen van haar boek! Ten tijde van Steijn en Hugo zweerde ik erbij en nu weer!

Hier alles verder goed, maar wel een beetje last van rondvliegende hormonen. (lees: arme A.)
Och arme Muis (en arme A.!!) met die stomme hormonen. Val je vaak tegen hem uit? Hebben jullie trouwens veel bezoek, of valt het mee?

Nou, Puk is van zijn hoestje af, dus dat is weer fijn. Gisteren van 22:00 - 23:30 wakker geweest omdat hij niet kon ophouden met hoesten, maar blijkbaar heeft de Luuf en de zoutoplossing geholpen (of doet hij ook aan wonderbaarlijke genezingen, net als ik )

Vanmorgen sliep hij ook nog eens uit tot 8:45, dus ik ben weer tevreden.

Net zijn we gaan zwemmen en het was zo leuk! Puk mocht zijn schoen zetten en ze hadden een pakjesboot gemaakt. De kinderen mochten de pakjes eraf pakken en dan door de schoorsteen heen gooien. Ondertussen zongen ze sinterklaasliedjes (waarvan ik de tekst steeds kwijt was).

Nou, ik ben een beetje om me heen aan het kijken. Ik werk nu drie jaar bij dit kantoor en ik vind het ook wel eens goed om verder te gaan; ander soort zaken en clienten. Kan ik alleen maar van leren (en stiekem baal ik als een stekker van mijn kamer, maar dat is natuurlijk niet de reden).
Joehoe...! Waar zijn jullie allemaal? Wij in elk geval opgesloten in huis want het sneeuwt enorm. Brrrrrr....
Ik ben hier!

De jongetjes liggen allemaal op bed en A. gaat even bij Meesje Mees kijken. Vanochtend was hier nog een vriendin met haar drie maanden oude dochtertje (een reus vergeleken bij ons tuinboontje) en het was gezellig. Vanmiddag komt nog een vriendin met haar zoontje (vriendje van Steijn en Huug) en vanavond een knalzwanger vriendinnetje van mij. Ik geloof dat ik het te druk maak voor mezelf! (ik ben een sufferd)

Het sneeuw hier ook enorm! Helaas blijft het niet echt plakken...

Getver, ik baal van de kraamverzorgster. Ze bedoelt het allemaal goed, denk ik, maar ze is zo...Hoe zeg ik dat zonder arrogant te klinken? Simpel? Ja, simpel is het woord. Ze snuffelt in mijn spullen, heeft commentaar op van alles en nog wat en ik vind haar lomp met Mees. Gevolg: ik laat haar Mees niet oppakken, ben knorrig en vermijd elke vorm van gesprek. Morgen is haar laatste dag en ik denk dat ik daar heel blij mee ben!
Muis kan je niet bij de instantie waar de kraamverzorgster van komt je beklag gaan doen, wie weet sturen ze dan iemand anders.

Heb een foto van Xander , zwarte piet en Sinterklaas op hyves gezet. Xander zit daar gebiologeerd naar zijn cadeau te kijken. Een cadeau dat veel lawaai maakt. Maar ja als hij er maar gelukkig met is.

Verder gaat het niet zo goed met Xander, hij heeft een darminfectie en geeft regelmatig over.
En nu hoor ik dat vriend ook al ziek is, hoofdpijn, keelpijn etc ..
Beterschap voor Xander en voor je vriend Witchke.

Muis, wat een stoer kaartje!

God zeg, probeer je het enigszins rustig aan te doen? Dit is toch veel te druk??

Wat irritant zegm van die kraamverzorgster. Nouja, morgen is ze weer weg. Misschien kan ze vandaag nog even wat rotklusjes doen?
Pff weer een baalmoment vandaag. T is mijn dag niet. Had maar 6/10 voor handelsdocumenten, vooral de praktijkoefening was niet goed.

Zit nu in het tweede deel van mijn cursus, eerste einddatum was 6/12. Maar ben al begonnen deze maandag. Maar mijn god wat is het zwaar. Heb nu de volgende vakken :

-Franse correspondentie en telefoongesprekken.

-Engelse correspondentie en telefoongesprekken

-handelsdocumenten

-Office

-Nederlandse spelling en daarna Nederlandse handelscorrespondentie.

-solliciteren

Heb onlangs nog een totaaltest van Frans gedaan, ben erop achteruitgegaan tegen het assesment in september.

Ik word een beetje gek van Handelsdocumenten, Franse correspondentie en zelfs van Nederlandse spelling (nu ben ik bezig met aaneenschrijven of met koppelteken)

Ben nu van plan het volgende te doen. Afronden van Franse correspondentie en Office en dan werk te zoeken.
Ben druk, maar ff snel 2 reacties.

Muis, doe je een beetje rustig aan? Je bent net bevallen, je moet echt je rust nemen (zegt iemand die zelf ook nooit rust neemt).

Witchke, begrijp ik het nu goed dat je je cursus niet af wilt maken? Waarom wil je dat niet, omdat het te moeilijk is? Heb je niet genoeg tijd?

Ik weet natuurlijk niet veel over de cursus en wat je daarmee precies wilt bereiken, maar ik zou voordat ik zou stoppen toch eerst even met je psycholoog / psychiater / begeleidingspersoon ofzo spreken.

Ik heb het gevoel dat je juist zo goed ging, en dat je persoonlijke issues, nu ook je zelfbeeld gaan veranderen. Zie je het niet allemaal een beetje te somber in?

Het spijt me dat ik het zeg, maar als ik als HR medewerker ergens zou werken, zou ik een sollicitant die een cursus begint maar niet afrond, niet al te serieus nemen. Vooral in een markt waarin er meer aanbod dan vraag is naar banen, lijkt het mij niet verstandig te stoppen.

Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar ik zou niet te snel zo'n beslissing nemen.
Witchke, waarom wil je de cursus niet afronden? Het ging voor de rest zo goed en je hebt zo hard gewerkt. Dat zou toch zonde zijn? Daarnaast sluit ik me aan bij Swissie; ik dat het beter op je staat als je het hebt afgerond.
Fachat: wat heb je nu uiteindelijk voor het afscheid van Ole gedaan?
Koop ik eens een keer diksap, laat ik de fles uit mijn handen vallen. In 30 scherven en alles plakt. Bah.
Witchke, ik vroeg me eerlijk gezegd ook meteen af waarom je de cursus niet gewoon afmaakt. Je ging hartstikke goed en bent al ver, even doorzetten joh!

Muis, leuk kaartje! En zet die kraam inderdaad even op een paar rotklusjes voor ze weg is. Wel knap dat je haar zo lang om je heen getolereerd hebt hoor. Ik ben in de kraamtijd nog gevoeliger dan anders en zou haar echt de deur uitgestuurd hebben geloof ik.

Lara, S. is ook altijd laat ja. Ik eet meestal met de jongens, en hij eet lekker relaxed met een krantje en een biertje erbij. 'Maar ik heb dus wel echt heel erg veel honger omdat ik pas zo laat eet', zegt hij dan. Wat zielig!

Layla, lekkere opsteker zeg, dat mensen via via goede verhalen over je horen!

Lara, wat is er met je werkkamer gebeurd dan? Heb je niet meer die mooie kamer die ik heb gezien? O man, ik begin bijna weer te huilen als ik aan je werkplek denk. Ik heb namelijk zo ontzettend veel heimwee naar m'n oude buurtje!

Ik heb nu wel alle 6 de pip-kopjes en ik ben er zo blij mee!
Bedankt voor het mooie kaartje Muis!! heel Hollands, superleuk!!!!

Ga er weer vandoor want ben retechagrijning want moe door het vroege opstaan......
Layla, idd erg cool dat je zo wordt gevraagd, alleen al van het idee zou ik een mega kik krijgen. Gewoon even kijken wat het is.

Lara, succes met solliciteren. Goed hoor om een beetje om je heen te kijken. Klinkt trouwens erg smerig, die diksap op de grond. Ik vind het al irri als er een paar druppels zijn gevallen.

Leul sinterklaas, dat slaan wij natuurlijk over.

Pff, ben moe. En nu komt morgen op mijn enige dag alleen met Finn de schoonmaakster om 8 uur. Grrrr kan ik nog niet uitslapen en lekker met Finn alleen zijn. Ik heb mijn compu wel meegenomen, maar ga echt zo weinig mogelijk werken, genoeg gedaan de laatste tijd.

Werkster komt normaal op woensdag, maar nu was ze ziek. We krijgen zondag bezoek, dus het is wel handig als ze even komt. Maar ik heb dus 0,0 zin in haar een paar uur lang.

Ga ff filmpje klaarzetten. Man komt zo thuis.
Och meisje toch, je moet je draai gewoon nog even vinden Micha. Het komt allemaal vanzelf wel in je nieuwe buurtje.

Maar inderdaad, die mooie kamer ben ik dus kwijt omdat daar iemand anders zit. Ik ben nu naar een klein kamertje (lees: bezemkast) gezet en daar baal ik enorm van.

Swiss: kan ze niet later komen? Acht uur is echt vroeg!!

Welke film heb je gekeken?
Witch, beterschap voor Xander en je vriend. Wat die cursus betreft sluit ik me bij de voorgaande reacties aan, het zou zonde zijn als je het niet af maakt. Ik weet zeker dat je het kunt, je bent al zo ver gekomen. Heb je al contact met je psych gehad?

Micha, wat naar dat je zo'n heimwee hebt naar je oude buurtje. Ik hoop dat het een kwestie van tijd is en je over een tijdje je draai weer gevonden hebt.

Laar, ik kan me voorstellen dat je er flink van baalt dat ze je oude werkkamer aan een ander hebben gegeven. Rondkijken kan nooit kwaad natuurlijk.

Ik heb vandaag dat werving & selectie buro teruggebeld en een afspraak voor a.s. maandag gemaakt. Nu kreeg ik een bevestiging binnen dat ik mijn cv mee moet nemen, kopiën van diploma's en laatste loonstrook. Ik ga wel ff kijken of ik alles bij elkaar kan vinden, CV heb ik niet op mijn computer zitten dus hopelijk lukt het me om er 1 in elkaar te draaien van het weekend. Ik neem geen loonstrook mee want dat vind ik raar, als ze me graag willen hebben moeten ze met een verdomd goed voorstel komen denk ik zo. Ik heb het vermoeden dat onze grootste concurrent het bedrijf is waar ze iemand zoeken. Het is een sales support functie voor zowel nationale als internationale klanten. De reisafstand is ongeveer een half uur (buiten files), terwijl ik nu 5 minuten reistijd heb, dus dat is een minpunt, zeker met 2 kinderen die op tijd op het kdv moeten worden opgehaald.
Layla, even luisteren wat ze willen kan geen kwaad natuurlijk. wat goed zeg, dat ze je benaderd hebben!

Mich, hoe is je nieuwe buurt dan, heb je het wel een beetje gezellig daar?

Lara, diksap plakt als de neten! Ik heb het ook een keer katen vallen, maar gelukkig bleef alles netjes dicht, wat een troep zal dat spul geven!

Muis, zwaai je kraamhulp uit met vlag en wimpel en ga lekker genieten. Het zal ook al schelen als je niet een hele dag een vreemde in je huis hebt rondlopen.

Framboosje, hoe is het met jou?

Icke, red je het nog een beetje met buik en bekken?

Hm, Daan huilt..da's niets voor hem, ik ga even bij hem kijken.
Witchke, ik sluit me bij de anderen aan, je moet echt niet stoppen nu hoor! Je gaat zo goed en dat zou zo ontzettend zonde zijn! Je ligt ook echt veel beter op de markt als je je cursus afgerond hebt en voor je zelfvertrouwen is het natuurlijk ook een goede opsteker. Denk er nog maar eens goed over na!

Spitsmuis, erg mooi kaartje, leuk ook met die visjes aan de binnenkant, weer ik erg vrolijk van! Mooi die 3 namen ook zo bij elkaar!

Lara, uiteindelijk een zakje met pepernoten, taaitaaipopje en een bertenernie-ontbijtkoekje met daaraan een bob de bouwer kleurplaat geknoopt.

Ben ik nog iemand vergeten in de bevalpoule?

Ik ga weer verder met so you think can dance...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven