December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hooiii!!

Heb niet veel zin om lang achter de laptop te vertoeven dus hou het kort

De controle bij de vk was weer helemaal goed.

Toen ze mn buik wilde onderzoeken had ze meteen het ´hoofdje te pakken´ ze schrok dr zelf een beetje van

Normaal is het bij deze termijn (23wkn) namelijk niet/ nauwelijks te voelen hoe t kindje precies ligt maar nu had ze de kleine meteen bij t koppie te pakken.

Was trouwens wel ff een naar gevoel, te vergelijken ofdat ze voelen ofdat t kindje volledig is ingedaald maar dat ze het hoofdje dr toch nog uit kunnen ploppen... weet niet ofdat iemand t gevoel herkendmaar zo voelde t dus

Bloedsuiker was prima (omdat ik tot nu toe 2 grote baby´s heb gekregen houden ze mn bloedsuiker in de gaten)

Bloeddruk 120/75 ook netjes dus.

Laat t hier bij en kruip tegen mn mannetje aan.

Ohja, het doorslapen van Yasmine pas was helaas tot nu toe een 1 malige actie.

Liefs!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 04-12-2008 21:25
Reden: stukkie vergeten
% gewijzigd

Davientje en paps en mams gefeliciteerd!!! (En meeleesoma )

Mainecoon:

Als cadeautje voor jezelf mag je nu best wat extra bij de Lush bestellen. Kan ik mijn retro lush wensen misschien ook even aan je doorgeven?

(In de nacht aan een tekst werken werkt het lekkerst.)

Indian: nogmaals veel succes dan met Sophie!

*heb flauwe foto van de hele familie Indian dan maar aan de helm inclusief kat, toch maar verwijderd
Gefeliciteerd Davina!!!

2 jaar alweer!!! Joepie!

Geniet van je Bob de Bouwerschildering die mama mooi voor je hebt gemaakt!

Mainecoon, ziet er gaaf uit!!!

Speciaal voor jou en Davina nog een taartje:

Zo, nu snel aan de slag (aankleden, eten, douchen enzo) want om 10.00 uur moeten we op het kinderdagverblijf zijn voor Sinterklaas!!! (ohja, Joeri was vanmorgen dus AL om 07:30 uur wakker, het wordt steeds vroeger, help!!! Ik dek dat meneer echt geen middagslaapje meer nodig heeft!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Davientje, sinterklaaskindje: GEFELICITEERD!!

Davina:

Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag meissie!

Een hele fijne dag gewenst aan jullie allemaal

Kuss!!
Hey Tinus:

Ze wordt 2 ! Geen 20 ! haha!

hahaha Tinus..

Davientje van harte gefeliciteerd!!!! En je papa en mama ook. Een hele leuke dag!
Mainecoon gefeliciteerd met de verjaardag van Davina!!

Indian heel veel succes vandaag.

Iedereen veel plezier met pakjesavond, misschien dat ik vanavond nog even langskom
oh ja nog even snel.

Controle van de baby's was goed! Ze groeien lekker. Net als bij Brian lopen ze voor op t gemiddelde ongeveer 2 weken. Dus ik hoop dat t lekkere dikkertjes worden. Bloedruk was ook nog steeds super (77 onder) en suiker ook, net als bij Nursie houden ze dat in de gaten. Schildklier-storing heeft helemaal geen gevolgen voor de baby's

Ik ben blij dus.
Oh Oef, ik was al helemaal benieuwd! Ben blij dat het met je kiddies goed gaat en ze geen last hebben van jouw schildklier-storing!!!!! Mooi zo!

En Indian, veel succes en sterkte vandaag!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
oeps... verkeerd gezien sorrrrrry!! hihi Ik vond het gewoon een leuke taart, hahaha!
Oef: Goed nieuws!!

Nurse: JIj ook goed nieuws lees ik!

Indian Rose: Heel veel succes vandaag met Sophie!

Manuel wegbrengen ging vandaag ietsjes beter. HIj ging wel spelen toen ik naast hem aan de tafel ging zitten, maar toen ik wegging was het wel weer brullen. Volhouden, Tinus, volhouden!

Hij heeft wel een leuk Sint-feest op het kdv voor de boeg dus het zal wel goed komen vandaag!
Oef, fijn dat de babies het goed doen! Echt heel leuk en spannend een tweeling.. Wel vervelend je schildklier, je moet nog maar zien wat dat na de zwangerschap gaat doen dus.

Hoera voor Davina!

Sannie, ik denk dat het toch meer spanning en vermoeidheid was bij Justin, want na een poosje op bed gelegen te hebben kwam hij beneden en zei dat alles weer over was en vroeg of de zwemles al afgelopen was

Lijkt me inderdaad maar niks als je elke dag mensen in moet sturen...

Wij hebben trouwens een dame van 107 op de afdeling liggen nu, zou oud had ik ze nog niet gehad!

Oef, balen dat je schildklier weer zo van slag is, maar gelukkig heeft het geen gevolgen voor de kids!

Fijn dat alles weer goed was gisteren!

Indian, leuk dat je zo'n gezellig dagje hebt gehad met Stijn!

Succes vandaag! Ik hoop dat het met stijn goed gaat op het kdv.

Joni, succes met de sollicitatie!

Kidon, beterschap voor Dylan!

Mooie foto van Dylan! hele bink al.

A1mee, jeetje een ontstoken duim! Justin zit ook aan zijn duim vastgegroeid ongeveer, maar dat heeft hij nog nooit gehad! Ik hoop voor jou dat het snel over is, al is dit misschien wel een manier om van het duimen af te komen!

Yora, wat een maf systeem bij c&a!

Wij zitten ook te denken aan een kindercursus ja, schoonzus zou informeren bij de kleuterjuffen bij haar op school.

Om die tijd dat jij vanacht zat ga ik niet met je meetypen hoor

Knorretje, Justin tekent thuis best snel vind ik, maar let er daar ook niet echt op, kleuren vind hij maar niks, dus dat zijn 3 sterepen en dan moet ik het afmaken!

We hebben wel wat tips gekregen om in iedergeval de taalvaardigheid en geheugentraing te stimuleren.

Tinus, het is inderdaad nog een ukkie dan!

Fijn dat het wegbrengen al weer wat beter ging!

Nurse, fijn dat alles weer goed was bij de vk! weer een groot kind dan als ze nu alles al zo goed kon voelen?

Net bij Justin op school op de sint staan wachten, eerst kwamen er 3 pieten, maar die waren de sint kwijt!

Toen duurde het een eeuwigheid tot de sint na een hoop gezang en geschreeuw toch nog kwam met de politieauto met toeters en bellen! En daar zat natuurlijk ook de dief in! Hij had heel veel spijt vanwat hij allemaal had gedaan en teweeg had gebracht en mocht nu hulp piet worden..eing goed al goed dus! nu maar hopen dat bij Justin de ergste spanning er ook af is!

Heb 2 lamme armen van het tillen van Amber, want die wou niet staan en dan is een ruim half uur heeeeel lang!

Gezellige dag allemaal! Ik zal het fototoestel in de aanslag houden vanavond voor het mega mindypak!
Yiehoee Davientje 2 jaar!

Hele fijne dag!!

Hier druk met de sintvoorbereidingen, net nog even het allerlaatste cadeautje voor m'n vader gekocht.

Veel plezier met pakjesavond! Ik ben zooo benieuwd naar de foto's van Justin, uhhh Mega Mindy Volgens mij heb je van zoiets nu al zoveel voorpret
Hoi Mainecoon, Van harte met Davina!! Een hele leuke dag gewenst

Ik ga nu even Dylan halen van de creche, ze hebben Sinterklaas daar. Kom later nog even uitgebreid.

X
anoniem_4979 wijzigde dit bericht op 05-12-2008 11:32
Reden: Plaatje lukte niet
% gewijzigd

Jaha! Een roze bob-de-bouwer voor Davina!

Ben ook ff snel. Kom later nog weer eens terug.

Veel plezier met pakjesavond voor degene die dat vieren. (wij niet iig, al loopt Kaya al de hele ochtend met onze schoenen te slepen al "paard" en "piet"roepend haha)
Voor Davina, onze jarige jop vandaag

Davien; gefeliciteerd !!!!

Knor; was Joerie vergeten zag ik. Sorry. Heb maar ff op je hyves gekrabbeld.

Laptop is kapot hier idd. Vandaar dat ik er wat minder ben. Dat ding pak je er zo makkelijk bij......

En daarnaast ben ik moe moe moe. Lig elke avond om 20 uur op de bank al te gummynekken en ben blij als ik 20.30 red. Dan slaap ik om 21.30 uur.........Heb dus ook echt geen fut moet ik eerlijk zeggen........

Alees verder prima. Zo komt een vriendje van Timo om de kids te schminken als pieten. Dan kunnen ze naar het kdv feest. Daarna bij mijn ouders. Kan me nu al verheugen op die koppies als ze hun cadeautjes zien !!!!!!!

Nou, ik hol even verder voor dat mijn vriendinnetje op de stoep staat !!
Kidon leuk dat je ook weer meeschrijft!

Yora, je bent net te laat kreeg vandaag een pakketje binnen vanuit engeland (de retro lush dus) hihihihi.

Bedankt voor alle felicitaties heb het aan Davina laten zien. Knor je Bob de bouwer was favoriet hahahah. Ze werd er helemaal enthousiast van. Vanavond nog even een taart bakken ben er nog helemaal niet aan toe gekomen zo druk druk druk.

Oef wat las ik ga het minder goed met je schildklier? Je was daar toch aan geholpen?

Nou ik heb vandaag een afspraak bij de Gyn gemaakt. Aangezien we niet (in de nabije toekomst) voor een tweede gaan moet de boel toch maar eens opnieuw gehecht worden.
Davina, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Hoop dat je goed verwend bent met heel veel leuke cadeautjes Mainecoon en hub, jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid!!!

@ Mainecoon, gaan ze de boel down under weer hechten? Ik moet dus ook een correctie ondergaan, maar bij mij wordt het onder narcose of met een ruggeprik gedaan Wacht nu op de oproep.

Verder even snel hoor, we zijn druk met opruimen en poetsen. We krijgen morgen al visite voor Stijn z'n verjaardag en ook nog boodschappen doen. Druk druk druk Het is vandaag heel goed gegaan met Sophie, ze hebben weer een meting gedaan en daaruit bleek dat de afplatting in de afgelopen weken alleen maar erger was geworden Drie weken geleden had ze nog 110% en nu had ze dus alweer 113 % en er wordt een helmpje geadviseerd bij 108%. Dus de arts vond het een hele goede beslissing van ons om met het helmpje van start te gaan. Sophie vond het allemaal wel prima, ze vond het heel erg gezellig met al die mensen om haar heen ahhahha.

Ze is eerst door een arts onderzocht en ook goedgekeurd (had ook niet anders verwacht ) En daarna werd haar hoofdje dus in het gips gezet. Het gipsen zelf vond ze niet zo erg, was juist reuze interessant maar het eraf halen vond ze echt niet leuk. Maar zodra dat ding eraf was waren de tranen ook weer weg gelukkig.

Op 22 december moeten we terug komen en dan wordt het helmpje gepast en afgesteld zeg maar. De instrumentenmaker zei al dat we daar een dagdeel voor uit moeten trekken We hebben het kleurtje ook al gekozen (nou ja, vooral ikke dan) Het wordt een lila kleurige met vlinders. Die zag er het liefste uit hahahha. René heeft foto's gemaakt van het gipsen, als ik tijd heb dan zet ik die hier het weekend wel even neer.

Ik ben blij dat we de keuze hebben gemaakt om voor het helmpje te gaan. Het is toch echt het beste voor Sophie en we willen natuurlijk allemaal het beste voor onze kids! En toch blijft het slikken...

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve sterktewensen! Ben echt blij met jullie...

Fijne avond en heel veel liefs
Indian leuke kleur en dan die vlinders erop. Gelukkig geen saai medisch uitziend gevalletje dus. Bij Davina op de groep zat ook een binkie met zo'n helmpie op. Geloof niet dat ie er ook maar iets van had hahaha. Alleen met dat hele warme weer was het wel beetje vervelend ging toch wel zweten eronder. Maar ja als dat alles is. Denk dat de ouders het vervelender vinden dan zo'n kleine zelf. Oh jij moet ook opnieuw gehecht worden? Fijn he?! Ja bij mij zal het ook met ruggeprik waarschijnlijk gedaan worden. Is echt heel erg nodig en dat zei de dokter ook. Hij wist ook al helemaal naar wie hij me zou sturen. Is een oud studie genoot en hij is heel secuur en blablablabla haha. Ach zolang ik maar weer een normale doos heb en weer normaal sex kan hebben enzo vind ik het allang best.
Hooiii!

Mainecoon:

Jullie meisje een leuke verjaardag gehad!??

Indian:

Fijn dat het meten goed is gegaan!

En meis, ik kan me voorstellen dat je eeen keer moet slikken hoor..

Opnieuw hechten... Ten eerste: auw!

Ehh, mag vragen wat er ´mis is´ dat er opnieuw gehecht moet worden? (of is dat ooit al es verteld maar weet ik t niet meer? )

Zo! en nu op de bank! Pakjesavond met de meiden was gezellig geweest!!

Kusssss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 05-12-2008 21:36
Reden: mainecoon vergeten :)
% gewijzigd
We hebben een supergezellige avond gehad, met weer veelste veel cadeautjes...

Zoals beloofd:

Later meer, ga zo mijn bed in want moet morgen weer werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven