Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 3 augustus 2016 om 23:27
quote:Hayek schreef op 03 augustus 2016 @ 23:17:
[...]
Als ik had geweten hoe leuk dat topic zou worden, had ik het niet gedaan.....
In het begin was het leuk, maar op eem gegeven moment had ik alles al drie keer in hethaling zien voorbij komen. Toen werd het eentonig.
Er schrijft trouwens sinds vandaag een forummer in hele intellectuele zinnen. Te schattig. Beetje oud hollands achtig of Surinaams Nederlands. Dat dateert ook nog van lang geleden.
[...]
Als ik had geweten hoe leuk dat topic zou worden, had ik het niet gedaan.....
In het begin was het leuk, maar op eem gegeven moment had ik alles al drie keer in hethaling zien voorbij komen. Toen werd het eentonig.
Er schrijft trouwens sinds vandaag een forummer in hele intellectuele zinnen. Te schattig. Beetje oud hollands achtig of Surinaams Nederlands. Dat dateert ook nog van lang geleden.
woensdag 3 augustus 2016 om 23:36
quote:Wittelelie143 schreef op 03 augustus 2016 @ 23:27:
[...]
Maar wel met her en der knoeperds van spelfouten
Ik mag dat soort mensen wel. Lekker moeilijk doen om slim over te komen en het tegenovergestelde bereiken. Al denk ik dat deze forummer precies weet wat 'ie (ze?) doet.
[...]
Ik mag dat soort mensen wel. Lekker moeilijk doen om slim over te komen en het tegenovergestelde bereiken. Al denk ik dat deze forummer precies weet wat 'ie (ze?) doet.
Slik die kikker!
donderdag 4 augustus 2016 om 00:09
quote:AllieBrosh schreef op 03 augustus 2016 @ 23:36:
[...]
Ik mag dat soort mensen wel. Lekker moeilijk doen om slim over te komen en het tegenovergestelde bereiken. Al denk ik dat deze forummer precies weet wat 'ie (ze?) doet.Ik hou er ook van. Om dezelfde reden die jij noemt
[...]
Ik mag dat soort mensen wel. Lekker moeilijk doen om slim over te komen en het tegenovergestelde bereiken. Al denk ik dat deze forummer precies weet wat 'ie (ze?) doet.Ik hou er ook van. Om dezelfde reden die jij noemt
donderdag 4 augustus 2016 om 21:21
vrijdag 5 augustus 2016 om 00:13
quote:Tas29 schreef op 04 augustus 2016 @ 23:31:
Ik heb dorothy al een tijdje niet gelezen klopt dat?Die is wel vaker langer afwezig geloof ik. Misschien heeft ze het nu voorgoed gezien. Zou ik niet verkeerd vinden want dit forum deed haar geloof ik niet veel goeds.
Ik heb dorothy al een tijdje niet gelezen klopt dat?Die is wel vaker langer afwezig geloof ik. Misschien heeft ze het nu voorgoed gezien. Zou ik niet verkeerd vinden want dit forum deed haar geloof ik niet veel goeds.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
vrijdag 5 augustus 2016 om 00:27
quote:Alixane schreef op 05 augustus 2016 @ 00:13:
[...]
Die is wel vaker langer afwezig geloof ik. Misschien heeft ze het nu voorgoed gezien. Zou ik niet verkeerd vinden want dit forum deed haar geloof ik niet veel goeds.Bedankt voor je antwoord ik was gewoon benieuwd je hebt natuurlijk altijd de vaste mensen die altijd op het forum zijn zij was daar 1 van vandaar dat ik het me afvroeg.
[...]
Die is wel vaker langer afwezig geloof ik. Misschien heeft ze het nu voorgoed gezien. Zou ik niet verkeerd vinden want dit forum deed haar geloof ik niet veel goeds.Bedankt voor je antwoord ik was gewoon benieuwd je hebt natuurlijk altijd de vaste mensen die altijd op het forum zijn zij was daar 1 van vandaar dat ik het me afvroeg.
vrijdag 5 augustus 2016 om 00:44
En wat betreft Kia, laat me met rust meid ik weet niet wat je van mij wil of zoekt, bij deze vertel ik je zoals je wel gemerkt hebt, ik ga je niet voeden. Ik heb geen zin om kat en muis spel te spelen of om elk dingetje die ik zeg dat je daar zout op legt. Iam a grown ass woman. Ik ben op het forum voor mij plezier en er zijn leuke mensen hier en focus me op het positieve. Ik ga geen jij dit jij dat spelen. Daar ben ik allang over heen. Het begint oud te worden.
vrijdag 5 augustus 2016 om 01:24
vrijdag 5 augustus 2016 om 01:33
quote:MevrouwJack schreef op 05 augustus 2016 @ 00:28:
[...]
Waarom is dat zo'n rare vraag?
Als je DP bedoelt Tas, die was vorige week nog actief.
Omdat ze een tijdje terug niets van Dot moest hebben en haar geregeld verzocht heeft uit haar topics te vertrekken en te blijven.
Dus ik vind het best een vreemde vraag. En zet er zo mijn vraagtekens bij.
[...]
Waarom is dat zo'n rare vraag?
Als je DP bedoelt Tas, die was vorige week nog actief.
Omdat ze een tijdje terug niets van Dot moest hebben en haar geregeld verzocht heeft uit haar topics te vertrekken en te blijven.
Dus ik vind het best een vreemde vraag. En zet er zo mijn vraagtekens bij.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.