Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,

en de olifant is terug :( Misschien blijf ik toch maar lekker nog even thuis vandaag, ga ik morgen wel naar dat vriendenweekend..
Uk; ik ben ook iets benauwder de afgelopen dagen, misschien ligt het aan het weer of door het schoonmaken? Gelukkig in mindere mate dan jij benauwdheid ondervindt want het is erg vermoeiend weet ik nog..

Ben vanavond hier alleen met Lief, dat is wel fijn. Hij staat ook strak van de stretsj. Gelukkig kunnen we óók dan elkaar verdragen :-)

Gedicht is af Nu nog inpakken. Heb een toilettas gekocht en kaarsen; nu hebben die kaarsen afgegeven... even kijken of ik dat kan fiksen.

en ik moet mijn telefoon zoeken want die ben ik kwijt en eht geluid staat uit
Och wat vreselijk.. zapte net in Oprah met een vrouw die haar dochter per ongeluk is vergeten bij de oppas te brengen en dat kindje heeft 8 uur in de auto gezeten, met 37 graden.. niet overleefd dus.. Wat onvoorstelbaar vreselijk verschrikkelijk dat dat je overkomt
quote:Pippin schreef op 05 december 2008 @ 15:05:

Uk; ik ben ook iets benauwder de afgelopen dagen, misschien ligt het aan het weer of door het schoonmaken? Gelukkig in mindere mate dan jij benauwdheid ondervindt want het is erg vermoeiend weet ik nog..

Ja, denk dat het het vochtige wisselende weer is.. al moet er hier ook een dweil door mijn huis, ga ik straks doen. En ja, die vermoeidheid is gewoon zwaar irritant, ik moet van zo'n benauwdheidsaanval altijd nog dagen bijkomen. Is vooral een beetje lastig aan omgeving uit te leggen soms, omdat ze het niet echt aan me zien.

Heb nu dus afgezegd voor vanavond, ik ga morgen wel die kant op, scheelt me vermoeiend in de file rijden en dan kan ik vanavond nog even lekker in mn eigen bed bijslapen.

Klinkt allemaal fijn met jou en lief!
Idd wel lekker om in je eigen bed bij te tukken. Ik ga zo ook nog even plat denk ik.

Ik zit alleen met een dilemma.. ik heb een toilettas gekocht voor mijn moeder, en heb daar een smeerseltje van 't een of 't ander bij gekocht en ingepakt. Die doe ik in de toilletas.

Ik heb ook nog kaarsjes en pollepels gekocht, moet ik die er nou ook in doen, of apart erbij? Ik weet ut niet en dit wordt weer zo'n dub-item waar ik waarschijnlijk tot aan morgenavond over blijf peinzen..

Iemand een idee?

Ik doe altijd zoveel mogelijk aparte pakjes
Aargh! Weer groepjes-gezeik. Net een mail van klasgenote 'wat ik verder met school van plan ben'. Ze zit ook niet lekker in haar vel; tezamen met onze 3e groepsgenoot maakt dat 3 mensen in 1 groepje die zich niet goed voelen.

En dan wordt het lastig. Ik ben echt boos, verdrietig en voel me de grootste kluns op aarde. Waarom lukt het echt niet 'gewoon', zonder dat gezeik?

Moet ik maar gewoon stoppen met die kutschool om er maar af te zijn? Ik ben echt kwaad, echt. Ik kies voor mijzelf, en dan doe ik het wéér niet goed.

Ik ga even heel hard mezelf uitleven voor Lief straks de volle laag krijgt.. dat gun ik hem niet.
Ik denk veel na, maar er uitkomen doe ik nog niet. D. en ik gingen woensdag eten bij mijn zoon. Ging goed. Terugweg van zoon naar mijn huis ging hij me opeens irriteren. En dat bleef zo, ook bij mij thuis. Die nacht kon ik niet slapen omdat zijn (lichte) gesnurk me wakker hield. Op zijn zij snurkt hij niet, maar elke keer als ik hem dan zachtjes op zijn zij duwde, zoals we hadden afgesproken, ging hij na 5 min weer op zijn rug liggen. Hij werd wakker en vroeg wat er was, ik zei eerst alleen dat ik last had van dat ie steeds weer op zijn rug ging liggen. Toen zei hij: daar wen je maar aan, of je went er niet aan. Op dat moment vloog het me opeens helemaal aan. Ik kreeg het er benauwd van.

Toen gooide ik er uit dat hij teveel bijelkaar wilde zijn, dat ik meer tijd en ruimte nodig heb.

Dat ik niet al vrijdags naar hem toe wil, het weekend, dat vrijdag "mijn" dagje is, wat hij niet helemaal snapte, wat moest ik dan allemaal doen dan.. vroeg ie. En dat ik bijna 20 jaar niet meer heb samengewoond en hij wil steeds vaker bijelkaar zijn en daar naar toe groeien, maar dat gaat me te snel.

Hij was erg aangedaan en ging donderdagochtend snel en wat stil weg. Hij belde die avond, zoals hij al dikke 6 weken doet, niet.

Vanmorgen smste hij me dat hij vanavond gaat bellen om erover te praten.

Ik weet niet waar die irritatie en beklemming opeens vandaan kwam, ik vond hem kort daarvoor erg lief en wilde met hem verder.

Heb mijn ouders verteld dat ik een vriendje heb, zo zeker was ik!

Ik moet ook ongesteld worden, dus ik heb besloten dit weekend geen beslissing te nemen, kan zijn dat dat verkeerd beinvloed.

Ik denk dat ik ook aan hem ga voorstellen dit weekend elkaar niet te zien, wat ik erg moeilijk vind, hij zal dat als een heel slecht teken zien. Hij is nogal zwart wit: als je van elkaar houdt wil je bijelkaar zijn en willen is kunnen, zoiets. Hoewel hij woensdag wel zei me wel ruimte te willen geven. Maar ik merkte dat hij geraakt is omdat ie niet belde en ook geen smsjes meer stuurde, wat hij gewoonlijk nogal veel doet.

Heb ik eindelijk eens een man die voor me gaat...

Maar ik geloof dat ik niet meer zo verliefd ben. Ik wil ook niet meer 3x per nacht polonaise, maar 1x en dan slapen.... dat is ook geen goed teken geloof ik..?

Misschien is dat ook een verklaring dat hij me ging irriteren, dat mijn verliefdheid wat zakt.... Wat hij zei, wat hij deed, het ergerde me, ik weet het, het is ongelooflijk truttig maar het gebeurde.

Ik vind het heel moeilijk dit. Het is een schat van een man.

Maar wil ik echt met hem verder, of was het ook het fijne gevoel dat hij zo serieus met me is en me op handen draagt?
B&S: Allereerst een hele dikke knuffel!

Kan me voorstellen hoe beroerd je je nu voelt... :(

Maar jij bent de enige die weet wat goed voor je is. Als dat nu even afstand is, moet je wat rust inbouwen. Misschien kleuren de glazen van je bril wel wat minder roze maar misschien is het wel gewoon de komende ongesteldheid.

Verstandig van je om dit weekend geen beslissing te nemen. PMS is een slechte raadgever (in dagen voordat ik ongesteld moet worden houdt er ook heulemaal niemand van mij).

Logisch dat hij erdoor geraakt is, dat zou jij andersom toch ook zijn? Is niet meer dan normaal als je van de ander houdt. Maar als hij echt om je geeft, geeft hij je ook die ruimte.

En niet 3x per nacht polonaise willen vinnik helemaal niet raar. Als God zou willen dat we dat doen, had hij wel konijnen van ons gemaakt. Geen kwestie van geen goed teken, maar meer van een gewoon leven vind ik.

Neem je tijd, dat is al het advies wat ik je kan geven. En luister naar jezelf...

Sterkte meis!
quote:Pippin schreef op 05 december 2008 @ 13:15:

En speciaal voor Clogs een dikke na de verhuisstress, verbouwstress nu de feestdagenstress... gelukkig is het niet meer zo lang tot carnaval Da's lief van je Pip, ik kan een hug goed gebruiken op dit moment. Vanmiddag een flinke nervous breakdown gehad in de aanloop naar pakjesavond met familie. Ben nu doodop dus ik ga mijn bedje in rollen. Ik kom morgen uitgebreid erover vertellen.

En zoals een vriendin deze week tegen mij zei: 'het wordt ook wel weer januari'

Voor jou een knuf terug Pip, je hebt het ook niet gemakkelijk!
Knuf voor iedereen die dat nodig heeft!
ha Divi!

Eeen bijzonder grote en uitgebreide groepsssss :hug

Met Mo gaat t erg lekker

Morning! klig nog lekker in mn bed, muziekje aan, kopje thee erbij. Gisteravond filmpje gekeken nog, allemaal heerlijk relax. Het gevoel dat ik weer wat minder moe ben en dat er ook weer ruimte in mijn hoofd heb Soms moet je gewoon even afstand nemen vanalles en je terugtrekken in je eigen huissie ofzo. Grappig is dat ik op zo'n ochtend als vandaag opeens weer kan denken: nu zou het fijn zijn om naast iemand wakker te worden.. maar het is ook lekker alleen zo.

@BaS, hoe is het nu met je? Je schreef dat ie gisteravond zou bellen, hebben jullie nog contact gehad ? En heb je gekozen voor een weekendje voor jezelf of toch samen met hem? Best moeilijk allemaal. Ik denk dat het goed is dat je het naar hem toe aangeeft, maar snap ook dat dat hem raakt en dat hij dat moeilijk vindt..Dat voor hem van iemand houden en bij elkaar willen zijn bij elkaar horen, maar dat het voor jou betekent dat als je van iemand houdt toch ook nog wat tijd voor jezelf nodig hebt.. Ik kan me nog zo een zin van mn ex herinneren 'als je iemand leuk vind, wil je toch altijd bij elkaar zijn?" Nou ik dus blijkbaar niet. Volgens mij is er niks mis mee met wat ruimte voor jezelf willen, en tja.. of dat is omdat het te snel gaat of omdat je niet meer zo verliefd bent, dat kun jij alleen zelf uitzoeken. Vind dat zelf overigens ook een moeilijke vraag..

@Clogs.. wat een drukte he, kun je de rest van het weekend wel lekker bijkomen? En zou je die feestdagen ook als gewone zaterdagen/zondagen kunnen zien zodat er minder stress op ligt?

Ik ga zelf 1e kerstdag sinterklaas vieren met mijn ouders, 2e kerstdag heb ik een dag voor mezelf.. vind dat wel prima zo.

@Pip, moeilijk allemaal met die schooldingen. Ik weet ook niet wat je moet doen, stoppen of doorgaan. Maar voel je niet te verantwoordelijk, als jij een stap terug moet doen, dan neem je die stap terug. Das dan maar even jammer voor die anderen. Het is ff niet anders toch?
Pippin: je niet laten beinvloeden door anderen of groepsdruk, je eigen koers blijven volgen waar jij je goed bij voelt!

Ukkie: lekker dat even uitstel van de reis je meer uitgerust doet voelen, dan zorg je goed voor jezelf dus. Veel plezier vandaag!

Gisteravond gepraat met D. Heb het gevoel dat hij me niet helemaal begrijpt. Voor de meeste mensen is het feit dat je bijna 20 jaar geen vaste relatie gehad hebt (wel veel lat, maar D. wil echt naar vast en laat dan in alles zien en merken) dat je dan de overgang naar vast geleidelijk wil laten gaan en af en toe tijd en ruimte voor jezelf wil, logisch.

Ook D. zegt dat "dingen moeten groeien". Maar toch had hij al een beetje een conclusie klaar over het feit dat ik dit weekend alleen wilde zijn. "Ik weet nu al waar dit toe leidt", zei hij en klonk ook wat verbitterd. Mensen die lang een latrelatie hebben, gaan niet echt voorelkaar, is zijn mening. Wat ik ook zeg over de overgang van mijn vrije leventje naar een heel close samenleven, hij lijkt het meer te zien als het begin van het einde en ik kreeg het gevoel dat hij zich al aan het afsluiten is voor mij. Hij wil niet weer teleurgesteld worden en dat is zijn bescherming, snap ik ook wel. Maar ik krijg niet echt het idee dat hij me probeert te begrijpen. Ik had gehoopt dat hij erover nagedacht had, maar alleen in de zin van: hoe voorkom ik weer een teleurstelling, heeft hij erover nagedacht.

Ik mis hem wel, wil hem af en toe bellen en zeggen dat ik volgend weekend weer bij hem wil zijn, maar dan bedenk ik dat ik niet moet negeren dat "woensdag" mij echt een signaal gaf. Ik kreeg het niet zomaar benauwd. Daarbij vind ik, dat zijn leven erg op een relatie, in dit geval op mij gericht is. Daarnaast heeft hij alleen zijn werk. Ik mis wat "het leven" erin, in onze omgang.

Ga vanmiddag eens wat vrienden van mij bellen, die mij goed kennen.

Clogs: je had het even gehad? Lees je verhaal wel als je het vandaag schrijft.
@Summer: bedankt voor je begrijpende reactie!
BaS, geef het wat tijd. Je hoeft niet nu een beslissing te nemen. Jammer dat hij het zo (negatief) opvat. Blijf bij jezelf.

Mijn moeder is gisteren uit het zkh. gekomen en we hebben een gezellig avondje gehad. Sinterklaas heeft goed zijn best gedaan.

Vanmorgen hebben we een HEULE grote kerstboom gekocht. . Hij komt helemaal tot aan het plafond. Hahaha.. ik denk dat ik er ballen bij moet kopen. Maar ik ben nogal kieskeurig als het om kerstballen gaat. Het liefst wil ik ouderwetse kerstballen. Ik had een paar jaar geleden een hele doos van mijn lieve omaatje gekregen, maar daar is inmiddels de helft van gesneuveld... . Ik was zwanger van meisje toen ik de doos liet vallen.. Nu ben ik steeds allerlei kringloopzaken aan het aflopen, maar dat wil niet zo vlotten.
Hij staat!!! Alle ballen hangen er in... ook de doos met 'eigenlijk afgekeurde, maar zonde om weg te gooien' ballen. Als ik naar de boom kijk, moet ik echt erg lachen. Het is echt een joekel... Hahaha....
Cool, die boom! Ik wil ook zo'n boom! Jullie zijn wel vlot trouwens, met de boom. Meestal doe ik dat zo'n week voor kerst ofzo (jaja, ik ben heel laat, haha). In het Gamma krantje stonden allemaal houten figuurtjes voor in de kerstboom, die vond ik zó leuk. Martijn roept bij al dit soort dingen: "I don't care..." Dus tja...

Oh, ons is actief aan het omrollen, zo schattig. Ze gaat eerst op dr zij liggen en probeert heel hard haar beentje over de andere te zwaaien zodat ze vanzelf omvalt, hihi.

Tijn heeft voor mij de Sims op de compu gezet. Verslavend! Vooral omdat ik ons gezinnetje heb nagemaakt en inmiddels ruim 200.000 simcentjes mag besteden! Naja. lekker belangrijk.

Morgen komt Sint zowel bij mijn vader als bij Martijns ouders, druk dagje dus.

B&S: ik lees er een beetje hetzelfde in, in jullie reacties. Hij neemt afstand en jij ook. Geen idee wat je ermee moet, maar ik zou in elk geval niks forceren. Als je je om wat voor reden dan ook ergert zou ik afstand nemen en gewoon maar zien hoe het loopt. Lijkt een beetje duwen en trekken zo. Hij wil meer tijd doorbrengenen en ziet dit als het begin van het einde, jij wilt afstand. Als jij straks toenadering zoekt, is hij weer voorzichtig. Ik zou het wel een beetje benauwd krijgen van iemand die van mij verwacht dat ik al mijn vrije dagen met die persoon doorbrengt, zonder daarbij te begrijpen dat ik gewoon ook zelf dingen wil doen (al was het maar mijn huis schoonmaken). Misschien heel naief van mij gedacht hoor, maar ik ben ervan overtuigd dat dit gewoon vanzelf en "natuurlijk" moet gaan.
Schattig he, dat omrollen. Zodra ze dat doorhebben gaat het hard..

Ja klopt, we zijn er vlot bij.. normaal zijn we zo laat dat alleen de kneusjes over zijn (ook welkom hoor...) maar wij (ehhh...ik ) wilde perse een HEULE grote boom. En ik vind het voor de meiden leuk alssie een tijd staat.

Hoe is het trouwens met je? Knapt de ziekenboeg een beetje op?
Ik kijk graag naar 'Ik hou van Holland'. Heerlijk programma. Ik kijk ook graag naar Jeroen trouwens

Ons plafond is 3,20 m. hoog en de boom komt tot 10 cm onder het plafond. Hij is ook erg rond. Volgens man heeft hij een diameter van 1,75m. . . Niet belangrijk verder...
Ik keek ook naar ik hou van Holland! Moet altijd zo lachen om die humor van Beau en Jeroen.

Ja, het gaat echt heel hard nu. Ik zie haar bijna met de dag groeien. Ik moet de kleertjes van maat 56 nu echt gaan opbergen. Ziekenboeg was opgeknapt, maar nu is weer snipverkouden. Meestal nadat ze op vrijdag naar het kdv is geweest, is ze op zaterdag verkouden en niest ze snot. Wat wel weer heel schattig is, is als ze aan de borst drinkt ze ineens los laat en mij aankijkt, dan heel hard gaat lachen en vervolgens weer heel serieus verder drinkt.

WOW! Die boom is ECHT heel groot!!!

Ik vraag me nu af, waar koop je eigenlijk een kerstboom...? Dit is vast een hele domme vraag, maar ik heb die twee keer dat ik zelf een kerstboom heb gekocht een bij de HEMA gekocht. Alle andere kerstkeren heb ik geen kerstboom gehad.
Najib op 1!
klam BOE!
Druif gaaf dat de boom al staat, leuk zo'n grote!

En wat heerlijk dat je moeder uit het ziekenhuis is en sinterklaasfeest bij jullie heeft kunnen vieren!

B&S, jammer dat hij het niet helemaal schijnt te begrijpen.

Kan het me van jou heel goed voorstellen dat het heel moeilijk is van lang alleen zijn en dan plotseling vaak samen of helemaal al samen, lijkt me niet meer dan logisch dat je dat wat rustiger wilt laten verlopen.

Als dat snelle voor je gevoel niet goed zit, moet je het niet forceren!

Gaaf Tink dat die kleine al omrolt!

Hier staat de boom achter op het stoepje, vanmiddag gehaald samen met smurf.

Tijd om hem al op te zetten hadden we niet, smurf had wedstrijd en daar kwamen we pas vanavond een uurtje of 8 weer van thuis!

Maar..... ze heeft haar limieten nu binnen en mag naar de synchrobeat!! Yeah, ik ben trots op mijn paapenheimer!

Verders alles goed hier, ben niet in m'n dip gerold, alles loopt lekker, soms wat zwaar op het werk, en ietwat melancholisch nu zo met het naderende einde van het jaar, zo'n beetje zo'n bluesgevoel.

Dat hoort wel bij die decembermaand, denk ik.

Nu nog een dagje vrij, en eerst maar eens even genieten van de vrije zaterdagavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven