Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nee
Je krijgt nu een 5ling
2 keer een nee en andere zeggen dat je zwanger bent van een meerling, zou me nu toch wel zorgen gaan maken hoor TO
l'état c'est moi
Als je gewoon de bijsluiter leest, weet je dat je beschermd bent tegen zwangerschap
quote:Koettie schreef op 08 augustus 2016 @ 15:52:

Nee. Je bent veilig.

Nou al die verhalen hier op Viva van vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geworden.

Ik denk dat de pil in nog maar 5% van alle gevallen werkt...

Ik ga zelfs weer aan de pil, want dan word ik misschien WEL zwanger
de pil die ik slik (weet niet of het bij de andere ook zo is) is 99,5% tot 99,9% procent te vertrouwen. Maar de moeder van een viend van me is ook gewoon zwanger geworden dus daarom....
quote:Xmilaa schreef op 08 augustus 2016 @ 16:16:

de pil die ik slik (weet niet of het bij de andere ook zo is) is 99,5% tot 99,9% procent te vertrouwen. Maar de moeder van een viend van me is ook gewoon zwanger geworden dus daarom....Dan doe je een testje over een maand ofzo
Bloedtest van 4+1 onder 5 negatief maar moet morgen weer.

Als het hoger is ben k zwanger anders niet. Maar hou mijn hopen laag.
Zucht... zeg me dat het niet zo is....

Meid je bevalt overmorgen...

L.e.e.s. d.a.t. b.o.e.k.k.i.e wat er bij zit, das niet voor de sier hoor... gloeiende gloeiende...

Leren die kids nog lezen tegenwoordig?
Geen idee, even een test halen over een paar weken?
Das echt niet nodig. Je hebt hem binnen 12 uur geslikt dus op tijd.

En als jij die stomme rot pil slikt zoals beschreven staat in de gebruiksaanwijzing wordt je echt niet zwanger. Dat kreng lezen is zinvoller dan je druk maken om niks en op een forum gaan mekkeren. (Wij zijn niet medisch geschoolt, je huisarts wel )
quote:Alicemorgan82 schreef op 08 augustus 2016 @ 17:16:

Das echt niet nodig. Je hebt hem binnen 12 uur geslikt dus op tijd.

En als jij die stomme rot pil slikt zoals beschreven staat in de gebruiksaanwijzing wordt je echt niet zwanger. Dat kreng lezen is zinvoller dan je druk maken om niks en op een forum gaan mekkeren. (Wij zijn niet medisch geschoolt, je huisarts wel )Ik heb hem meer dan 5 keer helemaal doorgelezen en ook al slik je altijd de pil zoals het hoort blijft de kans gewoon bestaan dat je zwanger kan raken. Ik vraag het alleen voor de zekerheid en voor geruststelling.
Tja testen.. Dan heb je zekerheid...
wel eens biologie gehad?

je vriend is een sukkel trouwens... heel erg bang zijn heeft nog noooiit zin gehad, hij had beter een morning after pil kunnen halen voor je. maarja die krengen zijn niet gratis he en onze glazen bol natuurlijk wel...
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 08 augustus 2016 @ 17:22:

wel eens biologie gehad?

je vriend is een sukkel trouwens... heel erg bang zijn heeft nog noooiit zin gehad, hij had beter een morning after pil kunnen halen voor je. maarja die krengen zijn niet gratis he en onze glazen bol natuurlijk wel...het was zondag er waar ik woon is er dan niks open. graag even netjes blijven doen alsjeblieft.
quote:Xmilaa schreef op 08 augustus 2016 @ 17:24:

[...]

het was zondag er waar ik woon is er dan niks open. graag even netjes blijven doen alsjeblieft.

Je kunt de morning-afterpil tot 72 uur slikken....

Edit:

Loep: volgens een andere reactie ben je 15? Dan ben je ook te jong, volgens de regels, om op dit forum te zijn.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Is het nodig om zo te doen? Het meisje is hartstikke jong en onzeker en dan komen er een paar volwassen vrouwen lopen katten. Ga je schamen.
en natuurlijk nergens in dichtbevolkt nederland een stad in de buurt, iemand die zich echt zorgen maakt die handelt...

ik vind dat iemand die elke dag iets slikt zonder te weten hoe het eea zit zich misschien moet schamen.

maar nee dat vind ik eigenlijk niet persee dat ze zich moet schamen... alleen slaat dit topic ook nergens op

mensen op een forum weten niet of je zwanger bent hoor
Lorem Ipsum
quote:Xmilaa schreef op 08 augustus 2016 @ 17:19:

[...]

Ik heb hem meer dan 5 keer helemaal doorgelezen en ook al slik je altijd de pil zoals het hoort blijft de kans gewoon bestaan dat je zwanger kan raken. Ik vraag het alleen voor de zekerheid en voor geruststelling.

Nou dan was die in het chinees want daar staat toch echt dat als je binnen de 12 uur de pil vergeet er niks aan de hand is. (Zeker niet in week 3)

En het spijt me zeer maar dit is ongeveer de 12 miljardste vraag over de pil in een halfjaar en het is lastig om dat serieus te nemen. Je suis desolee .

(Waarom in godsnaam bel je je huisarts dan niet, die is daarvoor... en nee die zet jouw vraag niet op teletekst of facebook want dat mag hij niet)
quote:mwcactus schreef op 08 augustus 2016 @ 17:32:

Is het nodig om zo te doen? Het meisje is hartstikke jong en onzeker en dan komen er een paar volwassen vrouwen lopen katten. Ga je schamen.

Ja dit is nodig.... dit is echt de 578975431346799765444578e vraag daarover.

Dit is het viva forum hoor, geen clubje huisartsen....
zucht..

Er was voor dit soort vragen toch een speciaal topic?

En nog even dit: de allerbeste conceptie is geen sex he!onthoud dat goed:)
Dan zou ik weinig hoop hebben. Bij 1 dag overtijd moet er al heel wat hcg zijn. Meer dan 5 iig.

Raar van die positieve test wel
quote:Xmilaa schreef op 08 augustus 2016 @ 17:19:

[...]

Ik heb hem meer dan 5 keer helemaal doorgelezen en ook al slik je altijd de pil zoals het hoort blijft de kans gewoon bestaan dat je zwanger kan raken. Ik vraag het alleen voor de zekerheid en voor geruststelling.Volgens mij kun jij beter een spiraal nemen, heb je meer zekerheid wat betreft pil vergeten etc.
Mods:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven