Entertainment alle pijlers

Yuri van Gelder

09-08-2016 15:16 1609 berichten
Nog geen topic hier over Yuri?

Wat vinden we ervan?

Wat zou er nu echt gebeurd zijn?

http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Dat hij een stomme sukkel is. Regels overtreden is op de blaren zitten, klaar.
Alle reacties Link kopieren
Lord of the Drinks

Ik vind het wel een beetje een te zware straf. Die Russen stonden 4 jaar geleden allemaal stijf van de drugs en die mogen nu wel gewoon weer meedoen.
Staat in het OS-topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik lees nu overal dat t te streng is en er lopen ook andere sporters rond met ergere overtredingen etc etc.

Dat kan allemaal wel zo zijn maar Yuri wist/kende de regels toch ?

Daar heeft ie toch mee ingestemd ?

Dan neem je dus een risico.

En dat de regels te streng zijn/niet consequent en weet ik veel wat dat vind ik een andere discussie. Dat er nu weer Russissche sporters mee doen..daar kun je je niet achter verschuilen

Als je dat allemaal zo inconsequent en erg vindt moet je aan deze hele poppenkast niet mee doen.
Wat er echt gebeurd is: Hij is z'n hotel ontvlucht om z'n braziliaanse vriendinnetje op te zoeken, heeft daarbij alcohol gedronken en was niet op tijd terug. En dat mag niet. Als meneer van Gelder wil dat er bijzondere regels voor hem gelden, dan moet meneer van Gelder vooraf in overleg met de leiding om toestemming te krijgen. Als meneer geen toestemming heeft, dan moet hij zich net als de rest gewoon aan de regeltjes houden, en anders mag hij met 't eerstvolgende vliegtuig naar huis. Het is geen spelletje, er worden miljoenen uitgegeven om hem daar te hebben, en z'n contract is heel duidelijk en hard.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
De zoveelste keer... Ik kan die man nu echt niet meer serieus nemen. Die heeft echt een groot probleem, lijkt me.

Het is elke keer weer iets met hem.

Hoe serieus neem je je sport en je carriere dan.
quote:GateKeeper schreef op 09 augustus 2016 @ 15:21:

Lord of the Drinks

Ik vind het wel een beetje een te zware straf. Die Russen stonden 4 jaar geleden allemaal stijf van de drugs en die mogen nu wel gewoon weer meedoen.Yuri ook
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Stomme actie, vind ik ook.

En ik geloof er geen drol van dat het enkel om een biertje is. Ammehoela.

Het siert ze juist dat hetgeen echt is gebeurd niet naar buiten wordt gebracht.
Ik las ergens dat het niet in zijn contract stond vermeld. Het was hoe dan ook niet verstandig om risico's te nemen in zijn geval.
Ik denk dat hij ontvoerd is door een team van de concurrentie, vastgebonden op een barkruk en de alcohol is uiteraard onder dwang en protest naar binnen gegaan *sarcasm mode off*

Hij is gewoon verslaafd (wat de hele wereld ook al wist) en hij heeft moedwillig z'n eigen kansen vergooid en zijn team en sponsors in de shit laten zakken voor een paar glaasjes drank. Ontzettend stom en zonde dat iemand anders nu geen kans heeft gekregen, omdat hij die plek bezette en vergooid heeft
Maar goed, misschien dan geen gouden medaille, wel een Viva Topic.

Heeft Dafne Schipppers dan weer niet.
Die komt toch nergens meer aan de bak?

Wie gelooft zo'n jongen nu nog?

Zouden jullie hem aannemen als hij zou solliciteren op jouw vacature?
Hij zat toch in het leger? Of is hij oneervol ontslagen door zijn coke gebruik?
quote:GateKeeper schreef op 09 augustus 2016 @ 15:29:

Hij zat toch in het leger? Of is hij oneervol ontslagen door zijn coke gebruik?Ik mag toch hopen dat ze bij defensie direct korte metten maken met junks!
Hij had nota bene een heel begeleidingsteam om zich heen om hem door de OS te krijgen(psycholoog, media-adviseur, advocaat, de hele club), had door zijn eerdere gedrag al geen enkele credit meer en dan flik je dit. Een topsporter is niet alleen fysiek top, dat blijkt maar weer.

Jammer dat Casimier Schmidt thuis moest blijven ter faveure van hem.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 09 augustus 2016 @ 15:22:

De zoveelste keer... Ik kan die man nu echt niet meer serieus nemen. Die heeft echt een groot probleem, lijkt me.

Het is elke keer weer iets met hem.

Hoe serieus neem je je sport en je carriere dan.

Inderdaad

Volledig met je eens
quote:*nightsky* schreef op 09 augustus 2016 @ 15:31:

[...]

Ik mag toch hopen dat ze bij defensie direct korte metten maken met junks!Hij was al weg bij defensie.
quote:GateKeeper schreef op 09 augustus 2016 @ 15:29:

Hij zat toch in het leger? Of is hij oneervol ontslagen door zijn coke gebruik?Dat laatste inderdaad.
Deze man is een junk en geen topsport materiaal. Ze kunnen beter stoppen met geld en tijd in hem steken om ooit medailles te halen. Het zit er gewoon niet in, hij kan niet de juiste keuzes maken (om welke reden dan ook) ondanks alle hulp en begeleiding die er al was. Daarbij is hij nu 33 en wordt volgens mij toch wat oud voor de topsport. Ik gok dat het nu wel klaar is voor hem..
Dan rest er niets dan een "carrière" in de criminaliteit. Drugshandel.

Of als kickboxer. In die kringen bevond hij zich toch al.
Hij zou met zijn teamgenoot Jeffrey Wammes bier en bitterballen hebben genuttigd in de Holland Heineken House. Kennelijk is hij daarna nog weggeweest anders was die Jeffrey ook wel weggestuurd. Stom van hem, enorm stom.
quote:*nightsky* schreef op 09 augustus 2016 @ 15:37:

Dan rest er niets dan een "carrière" in de criminaliteit. Drugshandel.

Of als kickboxer. In die kringen bevond hij zich toch al.Echt?
Hij is het olympisch dorp uit gegaan, zonder toestemming, om de bloemetjes buiten te zetten met zijn (Braziliaanse) vriendin.

Voor slechts een biertje in het HHH wordt niemand weggestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven