Entertainment alle pijlers

Yuri van Gelder

09-08-2016 15:16 1609 berichten
Nog geen topic hier over Yuri?

Wat vinden we ervan?

Wat zou er nu echt gebeurd zijn?

http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Alle reacties Link kopieren
Nu komt de kern
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:Tamboti schreef op 12 augustus 2016 @ 13:36:

Oh ik ben echt enorm benieuwd naar de uitspraak zeg. Zou toch wat zijn als hij gelijk krijgt... je zal de rechter maar zijn die dit onder zoveel media-aandacht moet beoordelen.Zeg dat wel.
Even tussendoor....hoe lang duurt dit 'korte' geding nog...is er daar iets over te zeggen?
quote:Nelladella1 schreef op 12 augustus 2016 @ 13:34:

[...]

Nou, ik ken dat wel van mijn zoon... Die heeft soms 1000 nieuwe whatsapps. Het is ook onrustig om de hele tijd op je telefoon te kijken. Voor hem was het afgesloten.Eeh, dat was mijn reactie op de vraag of het wel verstandig was Yuri zelf aan het woord te laten. Ik vind zijn woordkeuze in deze nou niet zo handig als je jezelf moet verdedigen tegen alcoholmisbruik.
Hebben ze geen honger daar onderhand? Vanaf 11 zitten ze daar al, het is kwart voor 2...
quote:LaFleurNoire schreef op 12 augustus 2016 @ 13:33:

"Ik weet dat turners iedere dag trainen, maar voor mij geldt dat niet altijd"Hahahaha,moeten de sporters waar ik mee werk mee aankomen. Die worden direct ontslagen.
Ik heb ook wel het idee dat de advocaat van Yuri geloofwaardiger is.
Mogen ze het dorp nu wel of niet uit?
quote:Timetraveler schreef op 12 augustus 2016 @ 13:37:

Even tussendoor....hoe lang duurt dit 'korte' geding nog...is er daar iets over te zeggen?

tot 14.00 volgens mij

en dan beraad en om 15.00 uitspraak.
quote:MevrouwJack schreef op 12 augustus 2016 @ 13:35:

En hoeveel appjes zal hij gehad hebben die avond?Veel denk ik, sporters worden op zn moment overspoeld door allerlei tweets, whatsapjes, fb berichtjes, smsjes. Ik snap wel dat hij zijn telefoon heeft weggelegd. Daarnaast is het de vraag of hij een braziliaanse simkaart heeft en of het netwerk dusdanig goed is dat de whatsappjes ook hetzelfde moment binnen komen als verstuurd. Dit had ook net zo goed uren later kunnen zijn.
Om 15.00 uitspraak, dus niet zo enorm lang meer, als de rechter ook nog na moet denken.
quote:Tamboti schreef op 12 augustus 2016 @ 13:36:

Oh ik ben echt enorm benieuwd naar de uitspraak zeg. Zou toch wat zijn als hij gelijk krijgt... je zal de rechter maar zijn die dit onder zoveel media-aandacht moet beoordelen.Nou idd. Ben blij dat ik dat niet hoef te doen.
Oeh wat een overtuigende zelfverzekerde vent is die Hellingman zeg.
quote:Tamboti schreef op 12 augustus 2016 @ 13:38:

Oeh wat een overtuigende zelfverzekerde vent is die Hellingman zeg.Nou he, ik ben meteen helemaal overtuigd van zijn kant van het verhaal.
quote:Star schreef op 12 augustus 2016 @ 13:38:

Mogen ze het dorp nu wel of niet uit?Wel.
quote:Tamboti schreef op 12 augustus 2016 @ 13:38:

Oeh wat een overtuigende zelfverzekerde vent is die Hellingman zeg.Kan ik hem ook inhuren voor scriptie-verdediging?
quote:-Isabella- schreef op 12 augustus 2016 @ 13:37:

Ik heb ook wel het idee dat de advocaat van Yuri geloofwaardiger is.In ieder geval duidelijk veel beter voorbereid. Wat een blamage voor die andere advocaat.
Advocaat hangt de schuld aan trainer (alles is op zijn beoordeling gebaseerd). En zegt, dan had hij zelf moeten weggaan. Idd.
Is de advocaat naast de mevrouw in het groen, de advocaat van noc/nsf?
quote:-Isabella- schreef op 12 augustus 2016 @ 13:39:

[...]

Nou he, ik ben meteen helemaal overtuigd van zijn kant van het verhaal.Je ziet op social media overal mensen van mening veranderen. Die vent gaat geld verdienen na deze zaak, zeker als ze winnen.
Wordt toch lastig maandag denk ik, want de NL rechter kan hem wel gelijk geven, zijn finaleplaats is vergeven inmiddels. Dus dan moet daar weer zo'n lang kort geding over.
Hij is heel sterk ja, maar hij raakt ook gewoon alle goede snaren.
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:thee schreef op 12 augustus 2016 @ 13:40:

Is de advocaat naast de mevrouw in het groen, de advocaat van noc/nsf?Yup
Als Epke zegt dat Yuri heeft aangegeven dat hij desperado's heeft gedronken, dan geloof ik eerder Epke dan Yuri. Al ontkent Yuri nu dat hij dat gezegd heeft.
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven