Entertainment alle pijlers

Yuri van Gelder

09-08-2016 15:16 1609 berichten
Nog geen topic hier over Yuri?

Wat vinden we ervan?

Wat zou er nu echt gebeurd zijn?

http://www.volkskrant.nl/ ... de-en-weer-viel~a4354438/
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo!!
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:Dragisa schreef op 12 augustus 2016 @ 13:43:

[...]

Goh, apart. Ik werk al 10 jaar in de voetballerij op het hoogste niveau. Ik ken welgeteld 1 prof die rookt.http://www.goalsandglamour.nl/19615-10- ... etballers/

http://www.hln.be/hln/nl/ ... en-doen-het-weleens.dhtml

http://www.soccernews.nl/ ... rs_die_rokend_zijn_gespot
Terechte uitspraak.
Zo, kan hij het met een gerust hart op een zuipen gaan zetten vanavond
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen!
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Jammer
Tjezus, wat vals
Had ik ook niet verwacht..zeker als je andere sporters hoort die aangeven niet goed te weten waar de grens ligt. Ik had verwacht dat hieruit wel een duidelijkere norm uit voort zou komen.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Net wat ik al schreef.

Maar ja dit geldt natuurlijk niet voor Yuri want hij vind dat hij ook niet op iedere training hoeft te verschijnen zoals hij zelf zei....
Nou, zijn carrière is wel voorbij nu.

Die kan zich melden bij het uitzendbureau maandag.
Pfff belachelijk. Als hij bezopen uit de ringen wil vallen (en dat is op zich nooit gebeurd he) is dat zijn eigen verantwoordelijkheid. Zijn prestatie, zijn verantwoordelijkheid.
quote:VivaFleur schreef op 12 augustus 2016 @ 16:00:

Had ik ook niet verwacht..zeker als je andere sporters hoort die aangeven niet goed te weten waar de grens ligt. Ik had verwacht dat hieruit wel een duidelijkere norm uit voort zou komen.

De norm voor hoeveelheid en de overlast die hiermee gepaard (kan) gaan is natuurlijk voor iedereen anders.

Wat dat betreft beter om je te onthouden van drank als je hier niet goed tegen kunt, of als je al zware problemen rondom verdovende middelen hebt gehad.
Wow, had dit niet verwacht. Vind het ook verre van terecht. Ben erg benieuwd naar de motivering. Hoop dat Yuri alsnog in beroep gaat, zijn argumenten waren vele malen sterker en onderbouwd.
quote:strikjemetstippels schreef op 12 augustus 2016 @ 16:01:

Pfff belachelijk. Als hij bezopen uit de ringen wil vallen (en dat is op zich nooit gebeurd he) is dat zijn eigen verantwoordelijkheid. Zijn prestatie, zijn verantwoordelijkheid.Ja hoor, mag. Moet ie alleen wel even een ander land vinden die hem nog willen laten uitkomen.

Pfff belachelijk. Als hij bezopen uit de ringen wil vallen (en dat is op zich nooit gebeurd he) is dat zijn eigen verantwoordelijkheid. Zijn prestatie, zijn verantwoordelijkheid.

Oh, zeg je dat ook even tegen zijn trainer, psycholoog en het hele team van mensen die net zo goed jarenlang keihard gewerkt hebben om hem hier te krijgen?

Wat mij betreft volkomen terecht, wat een sukkel!

Nee dat is de verantwoordelijkheid van de trainer.Als hij bezopen uit de ringen ongelukkig terechtkomt en zijn nek breekt.

Dat MOET de trainer voorkomen en mag Yuri geschorst worden.Eigen schuld dikke bult,je hoeft je maar 2 weken te gedragen,als je dat al niet kunt. Terug naar de afkickkliniek.
quote:nbk schreef op 12 augustus 2016 @ 16:03:

[...]

Oh, zeg je dat ook even tegen zijn trainer, psycholoog en het hele team van mensen die net zo goed jarenlang keihard gewerkt hebben om hem hier te krijgen?

Wat mij betreft volkomen terecht, wat een sukkel!

Hij heeft zich toch geplaatst voor de finale? Dus dat is toch goed gegaan? Daar naast, die trainer, psycholoog en heel team kunnen mij ook jaren lang trainen, ik donder echt nog steeds de ringen uit...

Eigen prestatie, eigen talent, eigen keiharde werken. Eigen verantwoordelijkheid. Als mensen zo'n aanstoot nemen aan wat biertjes, dan kennen ze zich zelf misschien een te groot belang toe in Yuri zijn prestaties.
quote:Habbekratz schreef op 12 augustus 2016 @ 16:04:

[...]

Nee dat is de verantwoordelijkheid van de trainer.Als hij bezopen uit de ringen ongelukkig terechtkomt en zijn nek breekt.

Dat MOET de trainer voorkomen en mag Yuri geschorst worden.Eigen schuld dikke bult,je hoeft je maar 2 weken te gedragen,als je dat al niet kunt. Terug naar de afkickkliniek.Dat je een probleem hebt met coke wil niet zeggen dat je een drank probleem hebt. Die zaken zijn niet het zelfde.
Ik vind het wel terecht, maar die mening was ik ook al toegedaan. Maar wel zaak voor NOC*NSF om veel duidelijker te communiceren en zaken veel duidelijker op schrift te zetten.
quote:strikjemetstippels schreef op 12 augustus 2016 @ 16:06:

[...]

Dat je een probleem hebt met coke wil niet zeggen dat je een drank probleem hebt. Die zaken zijn niet het zelfde.Hij is een verslaafde. En dus extra gevoelig voor een andere verslaving naast coke.
quote:strikjemetstippels schreef op 12 augustus 2016 @ 16:05:

[...]

Hij heeft zich toch geplaatst voor de finale? Dus dat is toch goed gegaan? Daar naast, die trainer, psycholoog en heel team kunnen mij ook jaren lang trainen, ik donder echt nog steeds de ringen uit...

Eigen prestatie, eigen talent, eigen keiharde werken. Eigen verantwoordelijkheid. Als mensen zo'n aanstoot nemen aan wat biertjes, dan kennen ze zich zelf misschien een te groot belang toe in Yuri zijn prestaties.

Dus alle tijd, energie en vertrouwen die deze mensen in hem hebben gestoken, telt eigenlijk niet?

Wat een onzin, zonder deze mensen was van Gelder helemaal nooit ergens gekomen.
Ik applaudisseer voor de rechter. Wat een moeilijke beslissing. Maar terecht vind ik. Je kent je eigen tekortkomingen. Je moet je niet als kat op het spek laten binden. Je moet van jezelf weten waar je zwaktes liggen.

Echt eigen schuld, hele dikke bult. 33 jaar en verslavingsgevoelig. Beïnvloedbaar. High van het behalen van de finale. En dan 40 km de andere kant op gaan naar het HHH. Tja, hij heeft het gewoon echt over zichzelf afgeroepen en nu krijgt hij terecht de deksel op de neus. Je kan tot zover gaan in je arrogantie.
Zonder dat team was Yuri nergens geweest, hij moest vanaf 0 alles weer opbouwen na zijn verslaving. Dat heeft hij niet alleen gedaan en kon hij alleen doen omdat men kennelijk genoeg vertrouwen had om dat weer op te pakken.
quote:nbk schreef op 12 augustus 2016 @ 16:09:

[...]

Dus alle tijd, energie en vertrouwen die deze mensen in hem hebben gestoken, telt eigenlijk niet?

Wat een onzin, zonder deze mensen was van Gelder helemaal nooit ergens gekomen.Maar hoe veel invloed zou dit nu écht gehad hebben op de finale maandag? Die ene training missen? Die paar biertjes? Ik zeg niet dat dit slim was of zo, helemaal niet, maar geldt dan niks van de voorbereiding en zijn prestatie om zich te plaatsen voor de finale? Was er nou niets anders mogelijk dan dit qua maatregel?
quote:strikjemetstippels schreef op 12 augustus 2016 @ 16:15:

[...]

Maar hoe veel invloed zou dit nu écht gehad hebben op de finale maandag? Die ene training missen? Die paar biertjes? Ik zeg niet dat dit slim was of zo, helemaal niet, maar geldt dan niks van de voorbereiding en zijn prestatie om zich te plaatsen voor de finale? Was er nou niets anders mogelijk dan dit qua maatregel?Het gaat niet alleen om Yuri's prestatie maandag, maar vooral om het negatieve effect op het team en alle medewerkers.
Iets met druppels en emmers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven