Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 12:03:

Haha, dat zullen ze op je werk wel cool vinden Phae. Doet jouw kind dan ook iets geks met het haar?

O, dat is wat hij met zijn eigen haar wil

Ik ben echt te oud voor dat soort kleuren. Ik zie hier veel vrouwen tussen de 30-50 met blauw en groen haar lopen en ik vind het echt geen gezicht.

Misschien als het heel erg kinky geknipt is dat het nog kan, maar gewoon lang haar, neuh.

Ik ga het toch weer proberen de roodkant op te verven.
Oh, duh, Woll.

Succes met je eigen haar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 12:00:

[...]

Ik wel, vind het echt niet leuk.En wat vind je er erg aan dan?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 13 augustus 2016 @ 12:25:

[...]

En wat vind je er erg aan dan?

Dat ik niet meer jong en fris en fruitig en strak ben.

Dat klinkt heel ijdel en ik ben wel wijzer geworden en zit mentaal beter in mijn vel, maar toch vind ik het lijflijke verval niet leuk.
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 12:27:

[...]

Dat ik niet meer jong en fris en fruitig en strak ben.

Dat klinkt heel ijdel en ik ben wel wijzer geworden en zit mentaal beter in mijn vel, maar toch vind ik het lijflijke verval niet leuk.Ik schijn van nature nogal mindfull te zijn: ik vind echt elke leeftijd zijn charme hebben.
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 12:00:

[...]

Ik wel, vind het echt niet leuk.Idem. Grijs haar en mn leesbrilletje wanneer ik mijn lenzen in heb. Vreselijk, echt. Grijs haar maakt me tien jaar ouder dan ik ben en ik zie er echt oud, moe en afgeleefd door uit. En dat leesbrillletje.... manmanman. Ik wil er helemaal niet aan dus ook geen zin om een dure te kooen maar wat een achterlijke ouwe wijven modellen zijn dat allemaal zeg!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Solomio schreef op 13 augustus 2016 @ 12:30:

[...]

Ik schijn van nature nogal mindfull te zijn: ik vind echt elke leeftijd zijn charme hebben.

Is ook zo. Maar dan nog.........

Dus verf ik mijn haren. Verder ben ik ook niet zo ijdel, geen make-up of hele mooie kleren.
quote:hatsetats schreef op 13 augustus 2016 @ 12:33:

[...]

Idem. Grijs haar en mn leesbrilletje wanneer ik mijn lenzen in heb. Vreselijk, echt. Grijs haar maakt me tien jaar ouder dan ik ben en ik zie er echt oud, moe en afgeleefd door uit. En dat leesbrillletje.... manmanman. Ik wil er helemaal niet aan dus ook geen zin om een dure te kooen maar wat een achterlijke ouwe wijven modellen zijn dat allemaal zeg!Ja, die verrekte leesbril. Zo irritant, op-af-of-af-op-af, waar ligt ie nou weer, heb ik hem wel in mijn tas gedaan toen ik wegging. Wat een aandachtsgeil object is dat.
Ik ben sinds een jaartje aan de multifocale bril (heet dat zo?) Ik heb het lang uitgesteld omdat ik allemaal verhalen hoorde over 'niet aan kunnen wennen en slecht zien'. Maar wat ben ik blij met mijn bril!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb tig leesbrilletjes. In elke tas en op diverse plekken in huis ligt zo'n ding. Grijp ik nooit mis.
Heeft iemand een tip hoe je brillenglazen echt goed schoon maakt?
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 12:50:

Heeft iemand een tip hoe je brillenglazen echt goed schoon maakt?Afwasmiddel.
Gewoon er op doen, wrijven en spoelen? Of na de pannen in het sop?
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 12:53:

Gewoon er op doen, wrijven en spoelen? Of na de pannen in het sop? Druppel er op, wrijven en afspoelen.
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 12:53:

Gewoon er op doen, wrijven en spoelen? Of na de pannen in het sop?

Maakt niet uit. Mijn moeder deed haar bril elke dag even in het sop.

Ik heb een vaatwasser, dus doe een beetje afwasmiddel op de bril, beetje water erbij, poetsen, afspoelen, afdrogen (met keukenrol doe ik dat) en klaar.
Merci dames: werkt inderdaad top!
'middag

Mijn opticien zou zeggen theedoek ipv keukenrol. Brilpoetsdoekjes raden ze af om het spul/vocht dat daar in zit. Zullen dan ook wel een mening hebben over afwasmiddel, maar daar heb ik niet naar gevraagd. Gewoon water volstaat wel meestal.
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 11:59:

Wij hebben onder ons flatgebouw kelderboxen, die liggen aan een gang. Nu staat daar sinds gisteren een scooter in de gang, ziet er een beetje uit alsof hij daar is neergesmeten. Daar waar je de sleutel in moet steken om hem te starten zitten allemaal krassen. Niemand laat ooit een fiets of scooter in die gang staan, dus ik vermoed dat het om een gestolen scooter gaat.

Als ik het nummer(bord) noteer, kan ik dan de politie bellen? Of beter de woningbouwvereniging?Politie is waarschijnlijk beter te bereiken dan de woningbouw..... Is die gang gewoon toegankelijk of heeft men dan een sleutel nodig voor een (portiek)deur? Als er een deur is zal de woningbouw ook wel willen weten dat iemand met slechte bedoelingen een sleutel heeft. Hoeft niet per se één van de huidige bewoners te zijn..., maar woningbouw wil dan misschien dat slot vervangen en moet dan nieuwe sleutels uitreiken aan de bewoners.
Onvoorstelbaar, maar ik ben de enige in mijn omgeving zonder leesbril. Nog steeds niet nodig. Als ik de leesbril van man of anderen opzet kan ik niet meer lezen.
quote:Kittens schreef op 13 augustus 2016 @ 09:20:

Er stond een rij bij de douches en ik werd uitgelachen omdat er wc-papier onder mijn schoen geplakt zat.

Ga nu maar koffie zetten en daarna mijn afwasje meenemen en hopen dat er voor de wasbakken geen rij staat.

2 tenten verder is er al ruzie en wie heeft er bedacht dat honden toegestaan zijn op de camping?

Gelukkig ruikt het lekker zo in de ochtend en de zon begint de tent al lekker op te warmen.

Wat staat er op het programma vandaag?

Water halen en bij de tent afwassen! Hoef je niet twee keer met die vaat te lopen.

Hier gelukkig geen honden of ruzie of andere gedoetjes.

Net over strand naar dorp gewandeld en op terras gezeten. Nu koffie bij de caravan en straks misschien nog naar strand maar het waait nogal en ik zit hier ook goed.
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 11:59:

Wij hebben onder ons flatgebouw kelderboxen, die liggen aan een gang. Nu staat daar sinds gisteren een scooter in de gang, ziet er een beetje uit alsof hij daar is neergesmeten. Daar waar je de sleutel in moet steken om hem te starten zitten allemaal krassen. Niemand laat ooit een fiets of scooter in die gang staan, dus ik vermoed dat het om een gestolen scooter gaat.

Als ik het nummer(bord) noteer, kan ik dan de politie bellen? Of beter de woningbouwvereniging?Politie.
Ik ben gewoon al jaren kippig dus die leesbril sla ik gewoon over
Joejoe!

Ik loop in den dierentuin in een snikhete soort hal met planten waar men de ringstaartmaki's gevangen houdt, die vergezeld worden door een soort upgepimpte blauwe kippen en uitsloverige, veelkleurige papegaaien!

Wat een feest!
Ik heb wel een bril, maar dat is geen leesbril. Ik maak die altijd schoon met afwasmiddel
Uitsloofpapegaaien zijn leuk Leo!

Hier katten slapen gewoon door al het lawaai heen. En de bank dendert toch echt mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven