Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
De nieuwe van NCOI

"Pap hoe hoog leg JIJ de lat?"

braaaakkkkk
Er word al 3 weken lang reclame gemaakt voor de aardbeienvlaai van de Plus. Het was 3 weken geleden in de aanbieding, dus niet relevant
Alle reacties Link kopieren
Oooh en dan dat meiske van 'medifacts' (o.a. xls medical direct)... ik kan haar accent, met name haar rrrrr, niet aanhoren! Word er gewoon agressief van!!
Time spent with a cat is never wasted
Trouwens, ik zit nu al eventjes TV te kijken en eerlijk waar... bijna iedere reclame van op dit moment is verschrikkelijk!

Die enge man van de Mediamarkt die ineens is afgetraind, de pubertjes van Hollands Nieuwe, die van Old Amsterdam geitenkaas is gewoon doodeng, alle nagesynchroniseerde ellende over wasverzachters, oepsmomentjes enzovoorts... reclameblokken zijn een ware kwelling.
Time spent with a cat is never wasted
Vandaag sinds lange tijd weer eens in de bioscoop. De RedBull reclame was weer vreselijk.
En dan zijn er nog mensen die zeggen. Dan zap je toch weg. NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Want overal is op hetzelfde moment reclame dus dat heeft geen zin.
Vet annoying als ik iets van RTL kijk op Horizon tv via 'afspelen vanaf het begin' dan kan ik de reclames niet doorspoelen
Vooral leuk als op driekwart van een programma je internet wegvalt of je telefoon perongeluk vastloopt want hij onthoudt niet waar je bent gebleven.....

Dus dan weet je nooit of de gekkie in kwestie door Doctor Phil naar Dr Lawless wordt gestuurd of naar La Hacienda...
Kan iemand mij het verhaaltje uitleggen vd Douwe Egberts reclame? Een papa met paar kids en een dame die er even is. En dan krijgt pap een brok in zn keel bij de aanblik van een stokbrood.
En ik word helemaal gek vd reclame van een pretpark waarin de ouders een aantal pluspunten opsommen en elkaar daarna een high5 geven. Echt - tenenkrommend - slecht
quote:Leekje schreef op 08 augustus 2016 @ 18:26:

De tandartsreclame met mw. Van Lexmonx (familie van?) Die hoofden die ze trekt tijdens het praten. Irritant!!!En ze praat irritant :-)
quote:MinionX schreef op 05 augustus 2016 @ 22:34:

De hornbachreclame: ik snap 'm nietIk ook niet. Je ziet een vrouw zagen als een malle. That's it..?
quote:KaitlynTodd schreef op 31 juli 2016 @ 17:06:

Ik snap die reclame van Douwe Egberts niet. Die met vader en 2 zoons en nemen afscheid van hun moeder. Snap er niks van, vader is schijbaar ontzet als hij de stokbrood ziet, zoon geeft dan kop koffie.Oei deze comment zie ik nu pas. Praktisch dezelfde omschrijving hihihi
Ik lees hier dat de reclames van Hornbach niet begrepen worden.

Herkenbaar.

Vooral die met die kerel die met een kroonluchter in zijn ene hand en in zijn andere hand een hamer naar het plafond staat te storen.

Op hetzelfde moment loopt in de kamer ernaast een cowboy voorbij op een Shetlandpony.

Waar slaat dit op ????
quote:Marlin2007 schreef op 14 augustus 2016 @ 21:59:

[...]

Oei deze comment zie ik nu pas. Praktisch dezelfde omschrijving hihihi

Moeder gaat een paar dagen op stap.

Vader is heel onhandig zonder moeder en laat het eten mislukken (verbrand stokbrood). Zoon denkt dat pa ook ma mist, net als hij, en schenkt als troost koffie in.
quote:Stofmuis schreef op 09 augustus 2016 @ 23:15:

Oooh en dan dat meiske van 'medifacts' (o.a. xls medical direct)... ik kan haar accent, met name haar rrrrr, niet aanhoren! Word er gewoon agressief van!! Begin van het jaar deed René Froger hier nog reclame voor en vertelde elke week hoeveel hij afgevallen was, toch? Zou het niet meer gelukt zijn?
Later is nu
quote:amarna schreef op 15 augustus 2016 @ 10:09:

[...]

Moeder gaat een paar dagen op stap.

Vader is heel onhandig zonder moeder en laat het eten mislukken (verbrand stokbrood). Zoon denkt dat pa ook ma mist, net als hij, en schenkt als troost koffie in.

Wat dus echt dubbel zo erg is, dat zo'n vent nog niet eens een stokbroodje kan afbakken

(gelukkig kan hij wel koffie zetten, bij afwezigheid van z'n vrouw )

Over die Hornbach zei ik van de week nog. Ze hebben nu de slogan "wie is de goedkoopste" en dan komt hun logo in beeld. Je zou ervan uit kunnen gaan, hierdoor, dat zij de goedkoopste zijn, maar ze zéggen het niet. Misschien zijn ze dus niet de goedkoopste?
Later is nu
quote:Deadpool schreef op 08 augustus 2016 @ 18:28:

De nieuwe van NCOI

"Pap hoe hoog leg JIJ de lat?"

braaaakkkkkDeze vind ik erruggg. Dat wijsneuzerige van dat kind. Gatverdamme.
Trivago mag van mij ook verbannen worden van de buis.
En ook die reclame waarin chantal jansen een zeikerig kutliedje zingt. Weet niet eens voor welk merk.
Die stomme wakker dier reclame. Mij eerst lekker maken met grappige kippen in m'n Happy Meal en dan blijkt daarna dat die niet als speeltjes in het Happy Meal zitten :( :(
Secret escapes, waarin ze steeds fluistert en op het eind zegt go go gooo now!
quote:klop schreef op 15 augustus 2016 @ 10:28:

Die stomme wakker dier reclame. Mij eerst lekker maken met grappige kippen in m'n Happy Meal en dan blijkt daarna dat die niet als speeltjes in het Happy Meal zitten :( :(Zitten die er niet in? Mijn man vindt ze zo leuk, vooral omdat we zelf een dwergpapegaai met een mank pootje hebben, en hij wilde daarom deze week een keer naar de Mac. Niet dus!
quote:aragornlotr schreef op 31 juli 2016 @ 16:13:

Calve mayonaise,

De moeder gaat gelijk naar huis, aangezien haar dochter "zogenaamd" ziek is.

Dubbelfris Iceteach

Het meisje twijfelt wat voor activiteit ze wil doen.

Een jongen zegt, : "waarom kiezen, lieverd?

Het is meer hoe hij de zin uitspreekt, en met name het woord lieverd.Die moeder die met een smoesje naar huis gaat omdat ze frites met mayo lekkerder vindt dan het heerlijke gerecht in dat restaurant
Waarom heeft die vrouw in de Secret Escapes reclame nu ineens een andere stem? Één die nòg irritanter is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven