Meest irritante reclame - DEEL 2

woensdag 10 augustus 2016 om 20:42
Trouwens, ik zit nu al eventjes TV te kijken en eerlijk waar... bijna iedere reclame van op dit moment is verschrikkelijk!
Die enge man van de Mediamarkt die ineens is afgetraind, de pubertjes van Hollands Nieuwe, die van Old Amsterdam geitenkaas is gewoon doodeng, alle nagesynchroniseerde ellende over wasverzachters, oepsmomentjes enzovoorts... reclameblokken zijn een ware kwelling.
Die enge man van de Mediamarkt die ineens is afgetraind, de pubertjes van Hollands Nieuwe, die van Old Amsterdam geitenkaas is gewoon doodeng, alle nagesynchroniseerde ellende over wasverzachters, oepsmomentjes enzovoorts... reclameblokken zijn een ware kwelling.
Time spent with a cat is never wasted

zaterdag 13 augustus 2016 om 05:04
zondag 14 augustus 2016 om 21:59
quote:KaitlynTodd schreef op 31 juli 2016 @ 17:06:
Ik snap die reclame van Douwe Egberts niet. Die met vader en 2 zoons en nemen afscheid van hun moeder. Snap er niks van, vader is schijbaar ontzet als hij de stokbrood ziet, zoon geeft dan kop koffie.Oei deze comment zie ik nu pas. Praktisch dezelfde omschrijving hihihi
Ik snap die reclame van Douwe Egberts niet. Die met vader en 2 zoons en nemen afscheid van hun moeder. Snap er niks van, vader is schijbaar ontzet als hij de stokbrood ziet, zoon geeft dan kop koffie.Oei deze comment zie ik nu pas. Praktisch dezelfde omschrijving hihihi
maandag 15 augustus 2016 om 10:07
Ik lees hier dat de reclames van Hornbach niet begrepen worden.
Herkenbaar.
Vooral die met die kerel die met een kroonluchter in zijn ene hand en in zijn andere hand een hamer naar het plafond staat te storen.
Op hetzelfde moment loopt in de kamer ernaast een cowboy voorbij op een Shetlandpony.
Waar slaat dit op ????
Herkenbaar.
Vooral die met die kerel die met een kroonluchter in zijn ene hand en in zijn andere hand een hamer naar het plafond staat te storen.
Op hetzelfde moment loopt in de kamer ernaast een cowboy voorbij op een Shetlandpony.
Waar slaat dit op ????
maandag 15 augustus 2016 om 10:09
quote:Marlin2007 schreef op 14 augustus 2016 @ 21:59:
[...]
Oei deze comment zie ik nu pas. Praktisch dezelfde omschrijving hihihi
Moeder gaat een paar dagen op stap.
Vader is heel onhandig zonder moeder en laat het eten mislukken (verbrand stokbrood). Zoon denkt dat pa ook ma mist, net als hij, en schenkt als troost koffie in.
[...]
Oei deze comment zie ik nu pas. Praktisch dezelfde omschrijving hihihi
Vader is heel onhandig zonder moeder en laat het eten mislukken (verbrand stokbrood). Zoon denkt dat pa ook ma mist, net als hij, en schenkt als troost koffie in.
maandag 15 augustus 2016 om 10:14
quote:Stofmuis schreef op 09 augustus 2016 @ 23:15:
Oooh en dan dat meiske van 'medifacts' (o.a. xls medical direct)... ik kan haar accent, met name haar rrrrr, niet aanhoren! Word er gewoon agressief van!! Begin van het jaar deed René Froger hier nog reclame voor en vertelde elke week hoeveel hij afgevallen was, toch? Zou het niet meer gelukt zijn?
Oooh en dan dat meiske van 'medifacts' (o.a. xls medical direct)... ik kan haar accent, met name haar rrrrr, niet aanhoren! Word er gewoon agressief van!! Begin van het jaar deed René Froger hier nog reclame voor en vertelde elke week hoeveel hij afgevallen was, toch? Zou het niet meer gelukt zijn?
Later is nu
maandag 15 augustus 2016 om 10:18
quote:amarna schreef op 15 augustus 2016 @ 10:09:
[...]
Wat dus echt dubbel zo erg is, dat zo'n vent nog niet eens een stokbroodje kan afbakken
(gelukkig kan hij wel koffie zetten, bij afwezigheid van z'n vrouw )
Over die Hornbach zei ik van de week nog. Ze hebben nu de slogan "wie is de goedkoopste" en dan komt hun logo in beeld. Je zou ervan uit kunnen gaan, hierdoor, dat zij de goedkoopste zijn, maar ze zéggen het niet. Misschien zijn ze dus niet de goedkoopste?
[...]
Wat dus echt dubbel zo erg is, dat zo'n vent nog niet eens een stokbroodje kan afbakken
(gelukkig kan hij wel koffie zetten, bij afwezigheid van z'n vrouw )
Over die Hornbach zei ik van de week nog. Ze hebben nu de slogan "wie is de goedkoopste" en dan komt hun logo in beeld. Je zou ervan uit kunnen gaan, hierdoor, dat zij de goedkoopste zijn, maar ze zéggen het niet. Misschien zijn ze dus niet de goedkoopste?
Later is nu

maandag 15 augustus 2016 om 10:32
quote:klop schreef op 15 augustus 2016 @ 10:28:
Die stomme wakker dier reclame. Mij eerst lekker maken met grappige kippen in m'n Happy Meal en dan blijkt daarna dat die niet als speeltjes in het Happy Meal zitten
:(Zitten die er niet in? Mijn man vindt ze zo leuk, vooral omdat we zelf een dwergpapegaai met een mank pootje hebben, en hij wilde daarom deze week een keer naar de Mac. Niet dus!
Die stomme wakker dier reclame. Mij eerst lekker maken met grappige kippen in m'n Happy Meal en dan blijkt daarna dat die niet als speeltjes in het Happy Meal zitten

maandag 15 augustus 2016 om 10:34
quote:aragornlotr schreef op 31 juli 2016 @ 16:13:
Calve mayonaise,
De moeder gaat gelijk naar huis, aangezien haar dochter "zogenaamd" ziek is.
Dubbelfris Iceteach
Het meisje twijfelt wat voor activiteit ze wil doen.
Een jongen zegt, : "waarom kiezen, lieverd?
Het is meer hoe hij de zin uitspreekt, en met name het woord lieverd.Die moeder die met een smoesje naar huis gaat omdat ze frites met mayo lekkerder vindt dan het heerlijke gerecht in dat restaurant
Calve mayonaise,
De moeder gaat gelijk naar huis, aangezien haar dochter "zogenaamd" ziek is.
Dubbelfris Iceteach
Het meisje twijfelt wat voor activiteit ze wil doen.
Een jongen zegt, : "waarom kiezen, lieverd?
Het is meer hoe hij de zin uitspreekt, en met name het woord lieverd.Die moeder die met een smoesje naar huis gaat omdat ze frites met mayo lekkerder vindt dan het heerlijke gerecht in dat restaurant