Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Sterkte tiny
Sterkte tiny.

Wow, goed bezig cherokee.

Goed om te lezen dat de meesten goed gaan. Hier gaat het wat minder. Ongesteld geworden en veel feestjes en etentjes e.d. de hele week. Ik hoop iig niet aan te komen deze week.
Dank jullie wel allemaal! Het smaakte erg lekker!

Nu ga ik me voorbereiden op mijn volgende etentje van as zaterdag

Wordt de midden oosterse keuken.

Maar eerst nog even call the midwife kijken en dan naar bed.

Welterusten allemaal!
Pffft ik heb het ff moeilijk... Gisteravond kei honger, vriend ging tostis maken. Ben maar in bad en daarna naar bed gegaan. Baby helaas weer aan het spoken. Zit nu weer beneden en heb honger en trek en ben ff down. Het liefst had ik nu een doos negerzoenen weggewerkt. Gelukkig is er niks in huis.

Heb echt de behoefte om mezelf te troosten met slechte dingen.
Heb je het vol kunnen houden fresiaatje? Ik kan me voorstellen dat je zo midden in de nacht al dat lekkere eten bijna hoort roepen!

Wie heeft er een tip voor lekkere magere griekse yoghurt? Ik was aan het uitkijken naar een lekker bakje griekse yoghurt met honing en walnoten. Ik neem een hap. VIES! Kon je echt geen griekse yoghurt noemen. Ik snap dat de 0% vet variant minder lekker zou zijn dan de echte maar dit was niet eetbaar. Ik gooi niet vaak eten weg maar deze beker is door de gootsteen gegaan. Het was trouwens 0% vet griekse yoghurt van melkan.
Ha fresiaatje, hoe gaat het nou? Balen dat je je niet fijn voelde, hopelijk nu weer wat beter en anders, ook deze dag gaat gewoon vanzelf voorbij.

De weegschaal was mij vanmorgen vriendelijk gezind, er is weer wat vanaf! Bye bye vakantie-onsjes!
Ri88 ik vind de volle variant ook het lekkerst maar heb nu van die kleine bakjes yoghurt Griekse stijl 10% van de Jumbo en vind die ook lekker.
Balen Fresiaatje, hopelijk voel je je snel weer beter! Een doos negerzoenen is even troostend, maar je geeft jezelf een groter cadeautje als je weer strak en lekker in je vel zit toch?

@tinypotato, klinkt heftig, veel sterkte!

@eefje677, dat klinkt niet echt geruststellend ik ga hem zo maar meteen doen, kan ik er ook niet tegenop zien.
Tinypotato, dat klinkt naar, sterkte..

Fresiaatje, wat vervelend dat je kleintje 's nachts zo spookt. Als ik moe ben ga ik ook gauw snaaien. Denk dat die suikerdrang komt omdat je lichaam uit de vermoeidheid wil komen (geen idee hoor, is maar een theorie). Is een schaaltje yoghurt met fruit dan een idee? Dat kun je langzaam eten, is zoet en dan heb je toch wat in je maag.

Gisteren een redelijke dag. Lunch op het terras, ben voor het broodje beenham met sla gegaan, dat leek me nog een van de minst ongezonde dingen. Bij de koffie een chocolaatje. Vanmorgen was er wel 0,2 af gelukkig.

Ik zou graag wat meer willen sporten maar ik heb weer erg last van mijn knieën. Dagelijks 10.000 stappen halen lukt wel maar dan voel ik aan het eind van de dag ook echt mijn knieën weer. Heb nu maar weer zo'n oefeningen schema geprint, als ik dat weer een tijdje streng doe gaat het hopelijk beter. Misschien kan ik daarna gaan sporten.
Gelykkig nog wat kunnen slapen samen. Ga zo even wegen, hopelijk geeft dat een extra boost. Ik heb het wel volgehouden gelukkig!

Ja straks mijn oude kleren aan is een mooier cadeau. Gister de kledingkast opgeruimd en leuke dingen herontdekt, ik ben er bijna!

Ri88, 0 procent vet griekse yoghurt van total vind ik heel lekker. Magerder dan skyr en ook lekkerder vind ik. Ik eet het zo met wat fruit maar gooi ook in mijn baksels.
Knap dat je het hebt volgehouden Fresiaatje! Je mag echt wel trots op jezelf zijn! In mijn ergste vreetbuien greep ik soms zelfs naar het pak hagelslag...

Ik kom hier even een vreugdedansje doen de weegschaal gaf vanochtend 80 kilo aan! Mijn voornemen van 2016 was om 10 kilo af te vallen, ben nu de eerste 8 kilo kwijt... nog maar twee kilo te gaan!
.
jempo wijzigde dit bericht op 17-08-2016 10:42
Reden: dubbel
% gewijzigd
Jempo, wat goed zeg! Erg knap! Die 2 gaan zeker lukken! Heb je al iets in gedachten om jezelf te belonen na die 10 kilo?
Goed gedaan Jempo!
goed zo Jempo!!!
Lilyo: kittens zijn zo schattig. Gewicht gaat goed

Chiao: je eet idd wat weinig maar is dat hoe je meestal eet?

Tinypotato:sterkte

Jembo: gefeliciteerd

Vandaag nog steeds onder de 99. Dus dat is goed nieuws. Gister ging mijn man opeens pannekoeken bakken. Ik heb 3 happen genomen. Nadat hij er eerst 3 had weg gewerkt. Merkte wel na de 1e hap dat je meteen nog meer trek krijgt in zoet.

Vandaag vroeg ontbeten met 4 beschuitjes en net nog 2 boterhammen met salami. Misschien nog iets kleins vanmiddag en dan avondeten natuurlijk.
Dankjulliewel als ik in de spiegel kijk zie ik helemaal geen verschil, gek is dat he? Heb net iets te optimistisch m'n kleren van zolder gehaald die ik niet meer paste, pas het allemaal nog nét niet maar toch nog een jurkje gevonden die ik weer pas. Zit nu wel in de fase van hoelang blijf ik kleding dragen die eigenlijk nét ietsjes te groot is. Heb een paar broeken en een jumpsuit die me eigenlijk een beetje flubberen bij m'n kont maar om ze daarvoor nou naar de kringloop te brengen... hoe doen jullie dit?

@fresiaatje Goeie, moet ik nog even over nadenken. Ik neem mezelf volgende week woensdag een weekje mee naar België, dat is al een beloning opzich, heb dan ook m'n scriptie ingeleverd en een examen gemaakt, dus m'n plan is om mezelf sowieso te belonen met een paar pumps of een leuk jurkje. maar dan zit ik nog niet op m'n streef natuurlijk.
Dat klinkt al goed, een weekje belgie.

Nee nog niet streef maar 10 kilo is erg knap en toch een mijlpaal. Om de moed erin te houden mag je jezelf best belonen vind ik. Inderdaad met een mooi kledingstuk oid.
@ Jempo; Wauw wat goed! Je bent er bijna!

Ik zag vanochtend op de weegschaal -0,3/-0,4. Haha, hij twijfelde en bleef maar overspringen tussen de 68,9 en de 69. Dus de 68 is in zicht! Hopelijk kan ik dat dit weekend volhouden.

Merk wel dat ik me nu ook beter en zekerder begin te voelen. Voordat ik hier startte ben ik in Juli ook 2 kilo kwijtgeraakt, dus ga nu richting de 3,5 in totaal.

Dus lekker paar dagen weg zometeen. Heb een leuk setje gekocht om het vriendje mee te verrassen. Het is toch fijn dat ik daar nu ook wat zekerder in kan shinen
Marrebas, goed hoor! Veel plezier met je mooie nieuwe setje! Ik kan niet wachten tot ik mag shoppen! Weg net de omaonderbroeken en voedingsbh's!
Waa superleuk Marrebas! Heerlijk als je je wat zelfverzekerder gaat voelen Dat heb ik nu nog niet, maar komt nog. En kijken of je vriend ook kan zien of je bent afgevallen! Veel plezier met je paar daagjes weg!

En fresiaatje heel herkenbaar. Draag jij voedingsbh's dan alleen nog maar omdat je gewone bh's te klein zijn? Heb al m'n te kleine kleren ook bewaard in de hoop dat ik ze ooit weer aan kan, kan ik ook niet op wachten! Maar dat voelt nu nog héél ver weg... heb stiekem even gepast maar krijg sommige broeken niet eens over m'n knie...

Heb net de stoute schoenen aangetrokken en álles wat te groot is in zakken geknikkerd voor de kringloop, ook de broeken waar ik het net over had. Drie zakken vol! Noem me naïef, maar ben m'n hele leven slank geweest op de afgelopen anderhalf jaar na (moeilijke periode met mezelf gehad), dus heb er vertrouwen dat de kilo's er nu voorgoed af zijn. En ga over een tijdje verhuizen en zal dan wat meer minimalistisch (minimalistischer?) moeten gaan leven (wil ik ook graag!), dus de eerste stap is gezet.
Jempo, ik draag Ze en omdat ik nog bv geef en omdat se rest niet meer ( of nog niet) past.

Ik snap wel dat je ze wegdoet. Ook symbolisch en een goede stok achter de deur: hier nooit meer naar terug.

Bij te kleine dingen moet je ook reeel zijn. Ik heb dingen bewaard die eigenlijk al jaren te strak zijn. Mss zelfs wel te strak gekocht. Er gaat nog wat af maar mijn lijf is toch veranderd door de zwangerschap. Die dingen zullen altijd te strak blijven, dus nu afscheid genomen. Bied ook weer ruimte voor nieuwe dingen, haha!
Tinypotato, jammer dat we je even niet zien/horen, sterkte!

Sneeuwvlokje, hoe vond je level 2? Ik heb 'm net voor de tweede keer gedaan, ging al wat beter dan gister gelukkig. Circuit 3 kon ik nog niet volhouden.

Jempo wat goed zeg, 8 kilo! Dat moet je toch echt al wel kunnen zien/merken lijkt me.

Marrebas, geniet van een paar dagen weg!

Ik merkte vandaag dat m'n spijkerbroek wat losser zat, goed gevoel is dat. Een andere spijkerbroek die ik een paar maanden niet droeg om dat ie net te strak zat om lekker te zitten, zit nu al weer een flink stuk beter.
Jempo: iets lossere broeken bewaar ik altijd voor als ik off day heb????

Ik merk niks aan mijn kleding maarja er is maar 2 kilo af denk ik. En daarbij ben ik 1.82 dus die 2 kilo eraf zie je niet. Ik heb wel een broek die ik vorig jaar paste bij 93 dus zodra ik dat gewicht heb ga ik passen. Mijn buik is wel minder opgeblazen door minder te eten dus dat is wel fijn.

Vandaag teveel gegeten om af te vallen. Het is lekker weer dus nog een keer gebbt.

O: 4 beschuitjes

L: 2 boterhammen met salami

T: bakje mango, paar frambosen, 2 zelfgebakken koekjes

D: 6 kipsaté (1,5 kipfilet)met satesaus, 3/4 stokbrood met satésaus en boter, sla met ei en komkommer.
Klinkt lekker schorpioen!

O: yoghurt met bessen en cruesli

L: pruimen en veel stukjes tony chocolony (helft van de reep was te lekker)

D: groente met couscous, salade en kikkererwt falafel 5 stukjesj en drie eetlepels romige indonesische soep om te proeven

morgen echt geen snoep meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven