Tjoerie Topic
zaterdag 20 augustus 2016 om 12:56
Tjoeries, wat zijn dat?
Waarom maak je er eentje?
En waarom weet bijna iedereen meteen wat ermee bedoeld wordt?
Het schijnt vooral de niet donkere vrouw zo nu en dan te fascineren hoe de donkere dames met een opgetrokken wenkbrauw en een zuigend geluidje met hun lippen kinderen in het gareel krijgen, ruzies beslechten en versierpogingen de lucht uitschieten. De kracht van een tjoerie is soms verbazingwekkend.
Op verzoek open ik dan dus het officiele tjoerie topic als plek van vermaak en kennis.
Laten we het lekker luchtig houden.
Waarom maak je er eentje?
En waarom weet bijna iedereen meteen wat ermee bedoeld wordt?
Het schijnt vooral de niet donkere vrouw zo nu en dan te fascineren hoe de donkere dames met een opgetrokken wenkbrauw en een zuigend geluidje met hun lippen kinderen in het gareel krijgen, ruzies beslechten en versierpogingen de lucht uitschieten. De kracht van een tjoerie is soms verbazingwekkend.
Op verzoek open ik dan dus het officiele tjoerie topic als plek van vermaak en kennis.
Laten we het lekker luchtig houden.
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:23
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:24
quote:fashionvictim schreef op 20 augustus 2016 @ 23:23:
Soms heb ik weleens irl dat ik zou willen dat ik een heel gesprek in gifjes kon voeren. Een beetje zoals de tjoerie, maar dan to the extreme, zeg maar.
Eens!
Heerlijk!
Soms heb ik weleens irl dat ik zou willen dat ik een heel gesprek in gifjes kon voeren. Een beetje zoals de tjoerie, maar dan to the extreme, zeg maar.
Eens!
Heerlijk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 20 augustus 2016 om 23:40