Augustus afvallen
donderdag 4 augustus 2016 om 10:44
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
maandag 22 augustus 2016 om 09:35
maandag 22 augustus 2016 om 10:11
58.3!!!! Wil iemand dat voor me in de tabel zetten? Alvast bedankt! Ik kan niet dikgedrukt doen...
Target niet gehaald maar toch tevreden met resultaat.
Fijn dat iedereen zo goed bezug is. Ik ga morgen nog een keer wegeb. Elke keer was er op dinsdag nog meer af. En op vrijdag weer meer erbij trouwens.. Weird.
Goeie dag allemaal! Laatste week!
Target niet gehaald maar toch tevreden met resultaat.
Fijn dat iedereen zo goed bezug is. Ik ga morgen nog een keer wegeb. Elke keer was er op dinsdag nog meer af. En op vrijdag weer meer erbij trouwens.. Weird.
Goeie dag allemaal! Laatste week!
maandag 22 augustus 2016 om 10:25
Ik wil trouwens ook wel meedoen met het septembertopic. Wil nog graag een paar kilo's extra afvallen. Er is volgens mij niemand schrikbarend veel aangekomen dus dan gaat het nog steeds goed toch! Soms heb je wat stilstand, soms kom je iets bij en soms is er ineens weer heel wat af. Je gewicht fluctueert natuurlijk altijd.
maandag 22 augustus 2016 om 10:46
quote:Flow186 schreef op 22 augustus 2016 @ 10:34:
Ik ben me vergeten te wegen vanmorgen, maar verwacht dat ik aangekomen ben... Lukt me niet om de knop weer om te zetten.. Zal me morgenochtend even wegen, wellicht geeft het motivatie om weer beter op te letten.Vandaag ff een balansdagje? Kan een hoop verschil maken!
Ik ben me vergeten te wegen vanmorgen, maar verwacht dat ik aangekomen ben... Lukt me niet om de knop weer om te zetten.. Zal me morgenochtend even wegen, wellicht geeft het motivatie om weer beter op te letten.Vandaag ff een balansdagje? Kan een hoop verschil maken!

maandag 22 augustus 2016 om 11:48
Ik heb zelf deze hoepel, is de lichtste:
https://sportbay.nl/nl/pr ... hoepel-Hula-Hoop-SOFT/427
Je kunt ook een zwaardere nemen maar hangt af van je lengte/gewicht.
https://sportbay.nl/nl/pr ... hoepel-Hula-Hoop-SOFT/427
Je kunt ook een zwaardere nemen maar hangt af van je lengte/gewicht.
maandag 22 augustus 2016 om 12:06
Goedemiddag! Gefeliciteerd meiden en voor de anderen: (en mezelf ) kop op!
Mijn weegschaal stond vanmorgen op 71 dat betekent -0,4
Ik ga gewoon heeeeeel slow.
Heb me vanmorgen meteen alweer ontzettend misdragen qua eten. Heftig nieuws in mijn vriendenkring en niet goed in mijn vel. Ik pak de draad wel weer op en gelukkig bijna vakantie. Dat zal wel loslopen. Mijn man is namelijk helemaal geen snoeperd of snaaierd. Kan dan pas over 3 weken weer een gewicht doorgeven, dus dat komt mooi in het september topic
Fijne dag!
Mijn weegschaal stond vanmorgen op 71 dat betekent -0,4
Ik ga gewoon heeeeeel slow.
Heb me vanmorgen meteen alweer ontzettend misdragen qua eten. Heftig nieuws in mijn vriendenkring en niet goed in mijn vel. Ik pak de draad wel weer op en gelukkig bijna vakantie. Dat zal wel loslopen. Mijn man is namelijk helemaal geen snoeperd of snaaierd. Kan dan pas over 3 weken weer een gewicht doorgeven, dus dat komt mooi in het september topic

maandag 22 augustus 2016 om 13:21
Zou iemand mij ook in de tabel willen veranderen?
Ik heb net zo'n soort hoepel maar van Flying Tiger (die zweedse winkel wasr ze echt van alles hebben, zelfs hoepels dus opeens), zag m daar toevallig voor 15 euro.
Ik had ook zo'n simpel kinderding maar mij lukt het daar niet mee. Dit is ook nog oefenen maar gaat stuk beter.
Bedankt voor alle steunbetuigingen! Ik ga gewoon door, eens zal het eraf gaan (en wat moet je anders? )
Ik heb net zo'n soort hoepel maar van Flying Tiger (die zweedse winkel wasr ze echt van alles hebben, zelfs hoepels dus opeens), zag m daar toevallig voor 15 euro.
Ik had ook zo'n simpel kinderding maar mij lukt het daar niet mee. Dit is ook nog oefenen maar gaat stuk beter.
Bedankt voor alle steunbetuigingen! Ik ga gewoon door, eens zal het eraf gaan (en wat moet je anders? )
maandag 22 augustus 2016 om 14:14

maandag 22 augustus 2016 om 15:15
Ik was vanochtend 98,5. Als klopt dat als je ziek bent halve kilo zwaarder bent dus eigenlijk 98
Tegenover vorige week dus 0,9 eraf als was ik dinsdag al 98,5. Maarja ik kom niet aan iig.
Vandaag tot nu gegeten:
O: 3 spelt crackers met filet
L: 4 rijstwafels met pindakaas
T: 2 x ontbijtkoek met boter
Zit nu erg vol maar moet ergens nog groente en fruit eten.
Fresiaatje: ik denk dat de oplossing is dat als je eens helemaal los gaat je de dag erna weer netjes doet normaal gezond eet je niet aankomt. Je moet alleen niet een week elke dag 3000 kcal innemen.
Ik weet nu dat vrijdag er veel verleidingen zijn dus doe nu tot donderdag netjes en vanaf zaterdag ook weer. Ik verwacht deze week niet af te vallen maar ook niet aan te komen.
Tegenover vorige week dus 0,9 eraf als was ik dinsdag al 98,5. Maarja ik kom niet aan iig.
Vandaag tot nu gegeten:
O: 3 spelt crackers met filet
L: 4 rijstwafels met pindakaas
T: 2 x ontbijtkoek met boter
Zit nu erg vol maar moet ergens nog groente en fruit eten.
Fresiaatje: ik denk dat de oplossing is dat als je eens helemaal los gaat je de dag erna weer netjes doet normaal gezond eet je niet aankomt. Je moet alleen niet een week elke dag 3000 kcal innemen.
Ik weet nu dat vrijdag er veel verleidingen zijn dus doe nu tot donderdag netjes en vanaf zaterdag ook weer. Ik verwacht deze week niet af te vallen maar ook niet aan te komen.

maandag 22 augustus 2016 om 18:34
quote:Fresiaatje schreef op 22 augustus 2016 @ 14:14:
Dames hebben jullie tips voor na augustus? Ik wil stabiel blijven en in de basus gezond en voedzaam eten maar wel af en toe kunnen genieten. Hoe doe ik dit? Ik ben van het type alles of niks. Ik ben bang dat aks ik straks wat lekkers mag het hek weer van de dam is..Ten eerste: probeer eerst van je suikerverslaving af te komen (wie heeft dat niet). Ik heb dat zelf vrij rigoreus aangemaakt (en misschien niet zo gezond, kilo's wel blijvend kwijtgeraakt, met een raw food detox van een paar weken). Laat je omgeving ook weten dat je een tijdje geen suiker eet. https://sochicken.nl/suikerverslaving
Je zult zien dat daarna je smaak helemaal anders is. Heel veel dingen vind ik nu te zoet. Echt dingen die ik een half jaar geleden nog súperlekker vond, waar je me echt wakker voor kon maken, lust ik nu niet eens meer.
Ik geef ongezond eten een cijfer, als ik het een 9 of 10 geef dan mag ik het van mezelf. Gun jezelf dat 1x per week (of wat je zelf wilt). Ik ga bijvoorbeeld volgende week naar België en daar verkopen ze m'n lievelingschocolade, dat mag ik dan kopen van mezelf en helemaal opeten. De voorpret is al zo fijn dat ik tot die tijd ook geen behoefte heb aan iets anders.
Succes!
Dames hebben jullie tips voor na augustus? Ik wil stabiel blijven en in de basus gezond en voedzaam eten maar wel af en toe kunnen genieten. Hoe doe ik dit? Ik ben van het type alles of niks. Ik ben bang dat aks ik straks wat lekkers mag het hek weer van de dam is..Ten eerste: probeer eerst van je suikerverslaving af te komen (wie heeft dat niet). Ik heb dat zelf vrij rigoreus aangemaakt (en misschien niet zo gezond, kilo's wel blijvend kwijtgeraakt, met een raw food detox van een paar weken). Laat je omgeving ook weten dat je een tijdje geen suiker eet. https://sochicken.nl/suikerverslaving
Je zult zien dat daarna je smaak helemaal anders is. Heel veel dingen vind ik nu te zoet. Echt dingen die ik een half jaar geleden nog súperlekker vond, waar je me echt wakker voor kon maken, lust ik nu niet eens meer.
Ik geef ongezond eten een cijfer, als ik het een 9 of 10 geef dan mag ik het van mezelf. Gun jezelf dat 1x per week (of wat je zelf wilt). Ik ga bijvoorbeeld volgende week naar België en daar verkopen ze m'n lievelingschocolade, dat mag ik dan kopen van mezelf en helemaal opeten. De voorpret is al zo fijn dat ik tot die tijd ook geen behoefte heb aan iets anders.
Succes!
maandag 22 augustus 2016 om 18:38
Trouwens, klinkt gek maar wat mij ook geholpen heeft om gezonder te eten is stoppen met cafeïne. Ik dronk liters koffie en thee om energie te krijgen. Snoep gebruikte ik op dezelfde manier: ik kreeg een kick door de suiker. Vooral als ik me down voelde. Drink nu alleen nog maar kruidenthee en merk dat ik het helemaal niets meer nodig heb om me energiek te voelen. Is wel veel tijd overheen gegaan hoor. Kan nu trouwens ook weer prima een keer een kopje groene thee drinken. Maar wel met mate.

maandag 22 augustus 2016 om 18:49
Goede tip van Jempo om ongezond eten een cijfer te geven. Op zo'n manier doe ik het ook: ik mag heus wel iets ongezonds maar alleen als ik het echt lekker vind. Dus als er op een verjaardag alleen maar taart is die zo-zo vind, dan neem ik het niet. Ik voel me niet verplicht om 'gezellig' dan toch taart te eten.