Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan best hoor amalia dat ie het koud heeft,zo,n groot bed is veel moeilijker warm te houden met zo,n klein lijfje. Wel lekker dat ie nu nog slaapt.

Leuk is dat he al die haren, ik heb lang geleden al afgeleerd me daar druk over te maken, hahaha. Maar mopper maar hoo';)
Had je er dan niet beter naast kunnen blijven liggen Amalia? Of slaap je dan niet?

Bam, sterkte met Julian vandaag! Is hij een beetje te doen als zieke?

Mal, hoe was het? Nog een beetje kunnen slapen in het ziekenhuis?

Bridge, moeder gaat lekker. Gisteravond zelfs de hele avond mee geweest naar Edith Piaf. Leuk hoor, Geert Hoes deed het ook erg leuk.

Jin, gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! Voor hoeveel uur is het?
Neeeee Mamax, dan doe ik helemaal geen oog dicht. En Laurens trouwens ook niet. En daar wil ik ook echt niet aan beginnnen.

Geert Hoes, is die nou wel of geen homo? Hij heeft toch een kind maar laatst ook weer wat met Gerard Joling?

Jin, lekker zeg, die nieuwe baan! Doe je die er dan bij, of ipv die andere?

Ha ha, ik zit hier heel stil met Berend met de deur open omdat ik het wil horen wanneer Laurens wakker wordt. Hoor ik net: stappe stappe stappe stappe, deur open, boven aan de trap: ik ben eeeeer!!!!

Ha ha, grappig. Half 10, nou lekker hoor! Ik is jaloers!
Morning,

Irri Amalia, maar wel goed dat zijn eerste nacht zo geslaagd is (voor hem dan!). Vanavond dus weer vroeg in het mandje.

Bam, beterschap! Is hij wel aan het spelen?

Mamax, wat knap dat ze al weg is geweest! De hele galblaas is toch weggehaald? Goh, dan herstelt ze heel vlot, goed hoor.

Nee, niet naast de lekkere patatboer (voor de anderen: de patat is lekker, de boer niet!). Het is hier vlakbij, het Speelhofje heet het.

Ze zat vanmorgen onder de diarree en we blijven vandaag thuis. Straks gezellig visite van vriendin.
Bridges,ha, ha, die Ties, lekker bijdehand.

Mamax, fijn dat je moeder zo goed herstelt. En een gezellige avond gehad, toppie!

Beterschap voor Juul Bam.

Cin, balen dat je zelf niet eens kan schrijven. Online je kaarten versturen, is dat wat? Dan hoef je alleen de adressen in te voeren en kopiëer je de tekst en klaar ben je.

Even wat anders: ik kreeg gisteren een brief van mijn zorgverzekering. Als je sneller behandeld wil worden dan kun je de zorgverzekeraar inschakelen. Misschien heeft jouw zorgverzekeraar dat ook? Ik vind het vreemd dat je zo lang moet wachten, een kennis van mij kon ook helemaal niks en zij is binnen 2 weken geopereerd.
Nee, hij ligt op de bank onder een dekentje ( wilde ie graag), tv uiteraard aan. Kan mama mooi even foto's op zijn site zetten, dat was alweer lang geleden
quote:bambino schreef op 11 december 2008 @ 10:12:

Nee, hij ligt op de bank onder een dekentje ( wilde ie graag), tv uiteraard aan. Kan mama mooi even foto's op zijn site zetten, dat was alweer lang geledenHa, een echte man dus Lekker vertroeteld willen worden.
Hè bah, CG ook al diarree! Sam ook nog steeds. Ga zo even gauw de boodschapjes doen en dan blijven we verder binnen. Het Speelhofje ken ik niet. Hier in de buurt zitten ook een aantal houten speelgoedwinkels, kan wel eens kijken of ze ze daar ook hebben.

Bam, ik zal zo eens op Juul z'n site kijken.
Totaal niet belangrijk, maar jullie vroegen ernaar: vent werd gisteren voor algemene controle aangehouden. Geen bon dit keer. Hij belt trouwens altijd handsfree, dus dat kon het niet zijn.

Het is stil in huis zonder mijn meisje. Komt in de namiddag thuis, logeren bij opa en oma. Ga weer, tijd voor flesvoeding.
Volgens heerst er ook weer van alles. Niet ziek de kindjes met diarree?

Ik had juul op de zitzak gelegd met een boekje, terwijl ik aan het strijken was. Istie in slaap gevallen , heb ik mijn strijkplank maar uit dekamer geschoven en hem in bed gelegd. Mijn kleine Apie, echt zo sneu
Hallo allemaal! We zijn weer terug. Ging allemaal hartstikke goed. Jonathan vond het zowaar leuk en heeft lekker geslapen, en het apparaat werkte heel erg goed. Gisteren ook een gesprek gehad met de mevr die het allemaal heeft geregeld (de opname etc) en zij doet ook ouders begeleiden van zieke kindjes en aangegeven dat het niet zo goed ging en zij gaan nu met mij/ons gesprekken doen. Dus dat is wel fijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Echt de hele afdeling lag vol met babietjes die RS hadden, zo zielig die kleine humpies.
Fijn Mal dat alles goed is gegaan, en wat goed dat ze jullie gaat begeleiden. Hoe gaat het nu met jou
Fijn Mal dat het zo goed is gegaan! Zelf ook nog een beetje kunnen slapen? Ik ben blij dat je daar hebt aangegeven dat je er helemaal doorheen zit.
Ik heb zelf ook wel goed geslapen. Er kwam alleen om de 2 uur iemand binnen om te kijken of de meter goed werkte. Vind het ook wel fijn dat we hier in de woonplaats begeleiding krijgen. Ze zei dat ze heel makkelijk te bereiken is, dus dat is wel prettig (niet dat je belt en dan pas na 3 weken kan komen ofzo). Ik heb de eerste afspraak dinsdag al dus dat is lekker snel.
Ik ga even de kleine man een boterham geven en instoppen. Tot zo.

o ja, en hij heeft meteen weer gepoept nu. In het ziekenhuis durfde hij zeker weer niet. Onze thuispoeper...
wat fijn Mal! Goed dat je het hebt aangegeven, hopelijk helpt het jou/jullie.
Tja, zoals het thuis poept, poept 't nergens...

Wat lekker dat het zo goed is gegaan Mal. Klinkt positief.
Poes D is zo blij dat we er weer zijn dat ik haar keihard hoor spinnen (ligt 3 meter verderop blij te kijken naar mij en Mr J)

home sweet home

Star, wat heb je nou voor motto?

o de boterham is op, even Jonathan instoppen nu.
Hihi, poes in overdrive. Lief.

Mmm, ja zeg Star, wat is dat met dat motto? Klinkt als iets van Samantha SITC. Alleen dat "can't seem to get any" klopt dan niet. Mmm. Maareh Star, iets dat je met ons wilt bespreken soms?
Nee hoor, niks te bespreken. Komt uit Blackadder en vond 'm erg grappig. Uitspraak van The Prince Regent (voor wie het iets zegt )

Mal, wat een kanjer heb je toch, maar dat wisten we al. Ik ben trots op je dat je hebt aangegeven dat het niet zo lekker gaat.
Wat een lekker ding Star
Maakt niet uit, hij is briljant
Star, dat is toch House maar dan in een kostuum of zie ik dat verkeerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven