Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nou, dat klinkt stukken beter WM :-)
Dat dacht ik!! Slaap lekker.....
quote:Xenia66 schreef op 10 december 2008 @ 23:00:

Truste Indi! Sory, was je even vergeten zojuist!

Hoe durf je!

Geeft niks hoor..je kan niet overal aan denken!

Pfffff..dit wordt weer zo'n avond..Heb 2 koppen koffie op en ben helemaaaaaaaal niet moe..maar moet wel om 6 uur op!

Ik heb vanavond heel kneuterig een workshop bloemschikken gedaan en we hebben een heel mooi kerststuk gemaakt. Was heel gezellig!
WM : sterkte , wanneer je je onzeker voelt en de behoefte hebt om VM te smsen of te bellen , zoek dan wat anders op ,bel een vriendin , kom hier posten , ga rondje hardlopen , ga je keuken schoonmaken od. Probeer je zinnen op andere dingen te zetten op die momentjes.

Niet piekeren maar straks lekker gaan slapen
Dank je wel Vleer....Ik heb hem niet meer gesmst, nadat ik hem toenet heb terug gesmst toen ik dat smsje kreeg.... Ga maar eens proberen op tijd in bed te liggen.....

Hoop dat alles ook goed gaat met jouw en de buurman....
Laat je me in de steek WM? nu moet ik alleen wakker blijven
WM : Goed idee lekker naar bed , morgen een nieuwe dag.

Lief dat je er naar vraagt. Het gaat goed tussen de buurman en mij. Wel beetje troubles soms met intimiteit wat vooral aan mij ligt.
Sorry Indi, lijkt me gewoon verstandig om te gaan slapen. Maak mezelf helemaal gek hier.....

Hoezo troubles om intimiteit Vleer?
quote:winkelmandje schreef op 10 december 2008 @ 23:15:

Sorry Indi, lijkt me gewoon verstandig om te gaan slapen. Maak mezelf helemaal gek hier.....

Ik plaag je maar, WM! Lekker gaan slapen! morgen gaat het vast veel beter!

WM : Ik kan heel vertederend kijken naar stelletjes die hand in hand lopen , gearmd lopen of schattig tegen elkaar staan in de kroeg elkaar ff zoenen en dan weer verder gaan dansen bv.

Vind dat super en zelf wil ik dat ook , maar heb ik een vent die dat doet die dat wil en sta ik dat niet toe, duw ik hem weg en zeg dat ie niet zo aan mij moet zitten... Why ? angst voor intimiteit, het wel willen maar niet zo goed durven/kunnen. Angst om mij daar aan over te geven , op afstand houden is t veiligst dan kan hij mij ook geen pijn doen.. Maar daar moet ik doorheen van mijzelf.. Er over praten helpt , stapje voor stapje gaat het beter...
Ja stapje voor stapje dan! Fijn dat buurman dan geduld heeft. Dat helpt ook vast.... Nou hoop dat je het binnenkort allemaal kan toelaten....

Ik ga nu echt in bedje liggen!

Slaap lekker meis
owww, wm zo'n breakdown :( wat naar om te lezen! ik hoop dat je gevoel na het slapen weer wat beter is, soms kan het gewoon zo'n moment (avond) zijn..

de zoenerd was niet bij het concert vanavond. ik vond het erger dan ik zelf had verwacht... dus toen heb ik me volgegoten met een stel collega's, supergezellig. en nu dus net thuis, even water drinken tegen de toekomstige kater. en ik zit ontzettend te twijfelen of ik de betreffende jongeman een mailtje ga sturen via hyves, maar dat is alleen omdat ik zoveel gedronken heb. beter niet he.. nee.. beter van niet..
Møge ladies! (en mannen)

Wat hebben jullie weer veel geschreven! WM Wat vervelend dat je onderbuikgevoel niet fijn zit nu. Denk dat het idd een beetje warrige periode kan zijn voor hem. Niet teveel aan trekken, en straks als alles rustig is op dat front.... komt het goed

Vleer! Leuk dat je er bent! Fijn zo met de buurman! Heb je alleen moeite met verliefd doen in het openbaar? Of durf je m ook als jullie samen zijn niet helemaal toe te laten ivm niet pijn gedaan willen worden? Lekker van genieten zeg ik!

Aspoes, goed dat je geen mailtje hebt gestuurd. Kan altijd nog, en beter op een nuchter moment
Aspoes jammer dat de zoenerd er niet was. Wel fijn dat je het zo gezellig hebt gehad! Heb je uiteindelijk nog een mail via hyves gestuurd?? Ben benieuwd.

Moz hoe is het met jouw vandaag?

Ja sorry mensen, heb een beetje de pagina's naar mij toe getrokken met mijn gevoel

Ik kreeg middernacht wel sms van hem en hebben we even kort over en weer gesmst. De toon van de smsjes waren wel koel en afstandelijk. Alleen de laatste niet zo "Trusten Lieve WM"

Maar goed er staat nog steeds geen nieuwe afspraak en weekend naderd.... Ik ben benieuwd!
Zo ik ben een beetje op

Gisteren gewerkt van 8 tot 1/2 5 daarna gebasketbald en toen vergaderd van 1/2 8 tot 12 en vanochtend weer begonnen met werken...........
Geeft niet WM! Daar is dit topic toch voor!

Met mij... tja, veel contract en planning gedoe vandaag. Had ik voor me uit geschoven de hele tijd, gewoon leuke dingen maken, maar helaas, het zakelijke gezeik moet ook gebeuren.

Verder heb ik nu mijn hele zolder overhoop getrokken en ben nu echt aan het schuiven geslagen. Nog geen ideale opstelling gevonden, en tis toch wel erg om te ontdekken hoeveel troep er in die kasten zat Hoop dat ik mijn bewaarfreakerigheid straks bij het her-inrichten even van me af kan zetten, en straks gewoon hoppekee, alles in de container of naar de kringloop!

Bad jij werkt ook hard zeg! Vergaderen tot 12 uur 's avonds?
@Mozza: Ik heb het ene moment er moeite mee andere moment weer niet. Als ik bv thuis ben denk ik, ooh ga BL (buurmanlover) vragen of hij mee gaat naar de ijsbaan in t dorp. Lopen we daar gearmd of hand in hand en wil ik t liefst dat hij mij loslaat want dan wordt het mij te intiem op de een of andere manier.

Maar hij doet leuk nonchalant op dat moment en kliert even met me door idd zijn hand los te laten of zijn arm weg te halen en 2 sec later het weer te proberen en sta ik het toe en laat hij zijn arm weer weg, waardoor ik weer begin te protesteren dat hij die arm daar moet laten . Lekker wispelturig hihi, maar ben allang blij dat hij mij het vertrouwen geeft dat het wel goed komt.

Voelt erg fijn !

@ WM , zijn de smsjes echt wel koel of interpreteer jij ze nu zo omdat je zelf even onzeker bent ? Dat er nog geen nieuwe date staat gepland is misschien omdat hij het al als iets *vanzelfsprekend* ziet dat jullie elkaar a.s weekend gaan zien ?

(ik weet niet meer wie het laatst vroeg , maar met oma gaat het niet goed!, Vandaag familiegesprek gehad en kwam uit dat alles gestopt wordt , de sondevoeding en de medicatie. Oma mag zelf beslissen wat ze wil eten en drinken en wanneer ze meer pijn krijgt gaat ze over op morfine., Oma is zichzelf er heel goed van bewust dat het einde nadert, oma wil zelf ook niet meer,ze wil haar 3 kinderen weer zien die al zoals ze zelf zegt in de hemel zijn. Ze beseft dat Opa nu ook op een goed plekje terecht is gekomen en dat de katten in goede handen zijn. Volgens haar is ze klaar voor haar laatste bestemming.

Oma heeft haar versjes uitgezocht voor de begrafenis die had ze vorige week al eens door laten schemeren wat ze graag wilde. Vanavond probeer ik met t liefste katje naar t verpleeghuis te gaan zodat zowel oma als opa nog even van t liefste hun favoriete katje kunnen genieten.. Voor oma hoogstwaarschijnlijk de laatste keer . Ik geef haar nl geen 2 weken meer)
Vleer. jeetje wat naar verhaal zeg van je oma! Ik hoop dat het katje meewerkt. Dat zou toch wel iets heel moois zijn. Sterkte vanavond!

BL klinkt als een lieverd. Hoe is dit zo ineens gekomen btw?

Ik weet niet hoe ik de smsjes nu moet zien....ik hoop alleen dat ik hem morgen zie. We zullen zien.....
ja helaas hoort het erbij van tijd tot tijd...
He bah, WM!! Als je hem 'live' ziet zou ik toch even aankaarten. Misschien ligt er een heel simpele reden aan ten grondslag.

Aspoes, jammer dat je zoenerd er niet was. Ik was, toen ik net mn computer opstartte, wel nieuwsgierig naar je verhaal!

Hard werken is niet altijd leuk BM, maar goed, morgen nog en dan is het alweer weekend. (Wat gaat de tijd toch snel!!)
Pop....hoe gaat het met jouw? En je deet?

Wat wordt zijn afkorting? PD2 nog steeds?
Rp2 blijft het nog even... Hij komt vanavond langs! Spannend!! Eerst ga ik ff douchen, dan eten maken, ondertussen opruimen en m huis gezellig maken (kaarsjes aan en zo)
Veel plezier Pop!!!! Geniet ervan!
Oe, spannend Pop! Ga je voor 'm koken? Of komt 'ie na het eten pas? Is dit de 2e date met hem?

Veeeeel plezierrrr!!!!

Vleer: dus het wisselt een beetje met BL? Ben je echt in luvv, of zit je beetje in zelfde schuitje als ik? Ook op de WOW/BAH wipwap?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven