Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Haha nee je moet de timer instellen!

Ik woog vanmorgen 66.3kg. Sta echt behoorlijk stil maar heb dat maar even naast me neer gelegd. Met het shedden elke dag merk ik wel verschil in kleding enzo.
Goedemorgen!

Ik woog vanmorgen ook hetzelfde als vorige week dus 61,6.

Deze week er weer flink en gezond tegenaan!

Succes allemaal!
Goedemorgen. Ik schrijf niet zo fanatiek mee, maar doe wel fanatiek mee. Afgelopen week ging voor het eerst wat moeizaam. Mac-donalds, magnum, dubbele lunch, bbq.......kon het niet weerstaan allemaal. Toch 0,2 eraf. Ik was 70,7 nu 70,5. Ik hoop snel de 69 aan te tikken.
Vanmorgen gewogen 58.2!

Ben benieuwd naar donderdag. Nog 3 dagen goed volhouden!!

Wat zeg ik, eigenlijk gewoon zo blijven doorgaan. Alleen hoeft er dan niets meer af.

Jongens, ik heb de pepernoten al gespot in hef krantje van het kruidvat! Gewone en chocopepernoten... Aaargh. Zakken gaan er elk jaar weer doorheen...
vandaag 76,1 na een heerlijke BBQ gisteren, afwachten wat de stand woensdag de 31e is

@Fresiaatje boven de tabel staat laatste weegdag 31-8
Ook ik heb niet echt een hele goede week gehad. Maar toch wel 0.5 afgevallen.

Weeg nu 76.2

Nog steeds geen 75 in zicht

Maar we gaan gewoon door.

Zit totaal nu op 3.8 kilo..nog 11.2 kilo te gaan pfff

Wil iemand het voor me invullen

Dank je wellll
Hier ging het voor mijn gevoel wel lekker. Gisteren 66,2 (dat is OK) en vanmorgen weer 66,7 (minder )Ik schommel dus behoorlijk. Nou ja, ik voel me in ieder geval goed en het is al lang geleden dat ik het zo lang heb volgehouden. Ik geef donderdag de eindstand door

Iedereen succes met de laatste loodjes van deze maand
Oeioei een forse uitglijder vanmiddag. Het ging goed maar bij boodschappen doen zag ik pepernoten liggen. Ik zou mezelf belonen met een klein handje. Wat er toen gebeurde weet ik niet maar toen ik buiten stond had ik milka koekjes en een klein zakje schepsnoep ook gekocht. Onderweg naar de auto was het snoep, de koekjes (3) en 3 handjes pepernoten op. Thuis een korst brood met chocopasta, een bakje chips en 2 matze crackers met zuivelspread.

Echt een vreetbui dus. Hoe het kwam weet ik niet, leek wel een vlaag van verstandsverbijstering. Tsja... Morgen maar weer oppakken...
Ohh dat is niet zo best Fresiaatje! Kun je achteraf misschien bedenken waar het door kwam? Ik neem aan dat je toch ergens door getriggerd wordt? Je hebt t toch bewust in je winkelwagentje gelegd en afgerekend bij de kassa

En het thuis eten,ging je dat doen omdat je je schuldig voelde over het snoepen van de pepernoten/snoep en koekjes?

Misschien als je dat herkent, die drang om het te kopen en/of te eten, dat je er dan beter 'nee' tegen kunt zeggen.
Ik denk omdat ik moe ben, even pittig met baby en dan is eten een soort teoost. Als in ' ik mag nou ff iets leuks'

Thuis was het toch al verpest dus dan maar alles eten... Slaat nergens op maar lijkt alsof ik dan niet meer normaal kan denken.
En het stomme is ik ging naar kruidvat voor iets heel anders wat ik ook nog vergeet mee te nemen ooj
Ok. Ik zat nog even te googlen op triggers eetbuien,misschien dat je daar tips kunt vinden hoe het tegen te gaan.

Eet je bijvoorbeeld ook voordat je gaat winkelen zodat je geen lege maag hebt?

En voor nu zou ik t,als ik jou was,gewoon achter je laten. Het is gebeurd nu. Niks meer aan te doen
Ja, ik had net geluncht met 4 biterhammen. Velachelijk gewoon. Maaf inderdaad whats done is done. Morgen weer een dag.
quote:eefje677 schreef op 29 augustus 2016 @ 07:00:

Haha nee je moet de timer instellen!

Ja die kan ik dus nergens vinden? Snap er niks van! Je hebt onderaan al die pijltjes, dan kan ik kiezen naar ander geluidje enzo. maar zie geen timer?

Hier blijf ik ook stilstaan trouwens :( vanaf morgen ga ik weer even wat strikter lijnen!
Jempo, onderaan staat een rijtje met symbooltjes, van links naar rechts: pijltje naar links om ander muziekje te kiezen, klokje (=timer ), pijltje voor start/pauze, sterretje voor upraded betaalde versie ofzo, pijltje naar rechts om ander muziekje te kiezen. Maar het klokje moet je dus hebben!
Vandaag na een goede start wederom uit de bocht gevlogen net als gister. Ik ben erg moe en een beetje down... Ik heb het goed volgehouden maar de wilskracht is even op lijkt wel. Ik ben boos op mezelf en verdrietig.

Morgen weer opnieuw beginnen maar wat als het weer misgaat?

Zo zonde van de afgelopen periode.
quote:Fresiaatje schreef op 30 augustus 2016 @ 18:25:

Vandaag na een goede start wederom uit de bocht gevlogen net als gister. Ik ben erg moe en een beetje down... Ik heb het goed volgehouden maar de wilskracht is even op lijkt wel. Ik ben boos op mezelf en verdrietig.

Morgen weer opnieuw beginnen maar wat als het weer misgaat?

Zo zonde van de afgelopen periode.

dat is niet fijn. Gebeurde het weer tijdens het boodschappen doen of thuis? Misschien kun je iemand bellen of appen als je de drang voelt om te gaan snoepen?

Rondje gaan lopen? Iets gaan schoonmaken?

Misschien eet je over de dag te weinig?
Niet morgen opnieuw beginnen, maar nu opnieuw beginnen? Dat is natuurlijk heel makkelijk gezegd. Eetbuien zijn helemaal niet makkelijk, ik heb ze ook soms, alhoewel het nu alweer een tijd goed gaat. Afleiding helpt inderdaad het beste meestal. Rondje lopen, tandenpoetsen, muziek luisteren en in de kamer dansen, schoonmaken, viva forummen...En als het dan toch niet lukt om helemaal te voorkomen probeer ik vaak iets te eten waar je dan ook wel meteen vol van wordt, zoals crackers met hagelslag en dan komkommer tussendoor ofzo, beter dan alleen maar chocolade want dan kan je veel meer op.

Hier net dag 5 van level 3 van shredden afgerond. Ging vandaag zwaar. Dat helpt trouwens ook goed tegen eetbuiten. Meestal gaat het bij mij zo: thuiskomen uit werk, koken, eten, en dan stoppen met eten is nogal moeilijk. Maar dan toch vrij snel erna shredden. Dat is zo inspannend dat ik er eigenlijk een beetje misselijk van wordt achteraf, dus dan is die trek ook meteen weg.
Joehoe! Ik heb alleen de laatste berichten gelezen, want ik ben op vakantie in de zon. Heb me dus ook niet gewogen.

Ik had goede voornemens, maar ik maak er echt een potje van! Elke dag wel meerdere lekkere en ongezonde dingen als ijsjes of chips En ook niet echt veel beweging. Had me voorgenomen elke dag baantjes te trekken. Nou, daar komt niks van terecht. Na de vakantie wil ik het wel echt weer oppakken, want van mijn lijf in bikini word ik ook niet vrolijk. En toch vind ik het dus erg moeilijk om me in te houden. Die ruggengraat he.......

Knap van iedereen die zijn streefdoel van deze maand (bijna) bereikt heeft. Daar kan ik nog wat van leren.

Fresiaatje, herkenbaar hoor dus kop op meid!
Bedankt voor jullie opbeurende woorden.

Morgen een drukke dag met veel afleiding en savonds sporten dus hopelijk brengt dat me weer in het ritme.
Zet 'm op Fresiaatje.

Van mij even een berichtje om te laten weten dat nog mee doe hoor Sinds vorige week weer aan het werk en heb echt geen tijd om te forummen. Nu het zo mooi weer is ga ik 's avonds liever naar buiten dan nog meer achter de computer. Morgen de laatste dag! Ben heel benieuwd. De 3,1 kilo is er bij mij in ieder geval niet af, maar ik hoop toch bijna.
Vandaag een goede dag. Door drukte wat onregelmatig gegeten maar wel genoeg.

O: skyr

T: kleine spelt boterham met chocoladepasta

L: 3 spelt crackers met filet amerika

T: appel

D: rijst, garnalen, chinese wokgroenten en oestersaus

T: donut (oeps )

Fresiaatje: gewoon weer oppakken en doorgaan.
quote:eefje677 schreef op 29 augustus 2016 @ 21:37:

Jempo, onderaan staat een rijtje met symbooltjes, van links naar rechts: pijltje naar links om ander muziekje te kiezen, klokje (=timer ), pijltje voor start/pauze, sterretje voor upraded betaalde versie ofzo, pijltje naar rechts om ander muziekje te kiezen. Maar het klokje moet je dus hebben!Nou ik snap er helemaal niets van, maar ik zie dus echt nergens een klokje. Heb jij wel een IPhone? Misschien is de app van de IPhone anders ofzo. https://itunes.apple.com/ ... or-relax/id944137819?mt=8 is het niet deze?

En zo ziet her eruit bij mij: http://media.148apps.com/ ... p-a-mind-therapy-app.jpeg

Bij jou niet?? Ben ik nou gek?
Ik ga morgen denk ik niet wegen, ben ziek.... dus het gewicht dat ik nu heb 'telt' niet echt. Of ik hou veel vocht vast en ben veel zwaarder of ik ben een stuk slanker doordat m'n darmen en maag leeg zijn hoe dan ook heeft het vrij weinig zin om te wegen nu.

Vanaf september doe ik uiteraard weer enthousiast mee!
Beterschap Jempo!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven