December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Tinus; oo wat een moppie

Flodder; lekker dat het allemaal doorloopt, en dat hij weer zijn blije ik is. Balen dat je nu weer met Floor in de weer bent.. Hoe was het bij de vk?

Nurse; worden je ouders pas 50?? Veel plezier iig morgen!

Mainecoon; He gets, nou ja, hopen dat er iets simpels uit je bloed komt..

Hier gaat het niet zo; moest even de stad in, maar autorijden gaat toch lastiger dan dat ik dacht, en ik moest ook nog best een groot rondje in de stad, dus even teveel gedaan. Kan nu niks meer Nou ja, word iig lekker verzorgd door Tris, en ga zo maar naar bed. Weet voor de volgende keer, dat dit dus iets teveel van het goede is..
wat een zieken allemaal, beterschap mette, nova, floortje, brian, merlijn. (tenminste dat dacht ik, ik moest zover bijlezen en nu ziek ik alleen maar het laatste bericht). Erg druk geweest de laatste dagen. elke avond weg, Renske dinsdag op woensdagnacht ziek en nu begint CASper ook.. Hij heeft zich al helemaal leeg gespuugd, nu komt de gal (terwijl hij super vrolijk thuiskwam..). Maar theater (dinsdag) was leuk, en een superfeest van collega (gister) die eindelijk gepromoveerd is.. (sta ik even te kletsen met groepsleiding die ik echt al jaren niet heb gezien, ja zeggen ze, je bent een jaar of 3-4 geleden hier komen werken - uhh, maak er maar 8 van..) tijd vliegt...;-)

oh en de verjaardagen, nog gefeliciteerd Stijn, Yasmine en Brian...

zo, en nu even op zoek naar m'n slagroomtaart recept voor CAsper, als hij tenminste beter wordt (en ik niet ziek..)
Heb een heerlijk middagje gehad! Haren lekker weer gekortwiekt en heerlijk wezen shoppen, vooral cadeautjes, maar dat is toch ook wel leuk! Daarna de kids wezen halen, doe ik natuurlijk normaal nooit omdat ik dan werk, dus dat was ook wel eens leuk!

oef, wat fijn dat het weer een beetje beter gaat! Kan me voorstellen dat je niet lekker slaapt als je een ziekenhuis opname boven het hoofd hangt.

Het is ook wel een lekker boefie dat hij gelijk de snoeptrommel induikt zodra hij weer eetlust krijgt!

Tinus, het is aan te raden hoor, lekker even tijd voor jezelf!

Wij hebben ook de bso bij school, vind het helemaal super! Amber d'r kdv zit er een gebouw naast, maar de kids van 3 gaan regelmatig al wennen op school!

Zo'n stilte moment had ik gisteren ook, was even snel boven een bed aan het verschonen en het was ook verdacht stil beneden, had Amber Justin zijn doosje van de lego te pakken gekregen en zat daar heerlijk met alle kleine friemeldingetjes te rommelen (gelukkig stopt ze niet zo snel iets in haar mond!)

Lekkere boeffies zijn het!

Wat een leuke foto!!!!!!!!!!!!! En die op Hm ook, leuk kamertje!

mette, heb je nog gevonden wat je zocht in de stad? Leuk dat je moeder haar jurk heeft gemaakt! Balen dat je het nu gelijkw eer moet bezuren...laat je maar lekker verwennen!

En wat HM betreft...niet te geloven!

Falcon, gefeliciteerd met je baan!!! Wat was het ook al weer?

Nurse, gezellige dag morgen!

Floddertje, sterkte weer met Floortje!

Fijn dat het met Timo in iedergeval weer wat beter gaat!

Hoe was het bij de vk?

Mainecoon, balen weer, ik hoop dat het mee valt! Slaap lekker vanacht!

Sannie, Casper ook weer ziek..beterschap!

Ga zo lekker mijn bed in!
anoniem_43816 wijzigde dit bericht op 11-12-2008 22:30
Reden: kleurtje!
% gewijzigd
Tinus en Marloes, ik vertel later wel iets over het werk, als ik mijn handtekening heb gezet . Het is iig een nieuw onderzoeksproject.

Haha, die Manu, ja M is ook wel eens stil en dan zit hij in de wc te roeren.. lieve foto trouwens, M's beentjes zijn wat spekkiger dan die van Manu, daar zit dan die anderhalve kilo meer in..

Zal ik je op hyves uitnodigen trouwens? dan kun je ook foto's van ons zien (ik heb een bruin vermoeden wie je bent, gezien je naam).

Marloes, lekker dagje! leuk he als ze zo geconcentreerd bezig zijn.

Mette he jammer dat je winkelen nu niet volhoudt. Dikke knuffel.

Sannie, jij ook beterschap met Casper, wat zielig dat spugen..

(o ja, geen probleem als iemand Ms naam eens voluit schrijft hoor, voor het geval het iemand opviel )

Ik ga ook naar bed.. doei!
kuterdekuterdekut

sorry hoor

Brian heeft weer 39.5 koorts. Getverdamme
Even heel snel want we gaan nu nog de tuin versieren, denk dat ons pa en ma nu wel slapen

Mette; Ons mam is pas 50 geworden, ons pap ziet volgend jaar februari Abraham t feest is morgenavond, zit t tussen de 2 verjaardagen in.

Morgen ook een drukke dag, ga ook ff naar de kapper, wil dat ze mn kop vol met vlechtjes maken.

Sorry dat ik t zo kort hou, wilde nog wel kwijt dat ik het een super lieve foto vind van Manuel !!

Jep, vertrek de tuin in met mn borden en slingers.

Kusssss!
Oef:

Das idd ronduit kut.

Kun je dr eigenlijk niet bijhebben zo met je dikke buik...

Sterkte meis

xx
Oef wat balen zeg!

Tinus leuke foto! En ik bedoelde eigenlijk dat de oorzaak voor mijn snelle hartslag niet extern is zoals bijvoorbeeld medicijnen, maar dus door mijn eigen lichaam zelf veroorzaakt word. De prikkel komt van binnen en niet van buiten zeg maar. Misschien een beetje verkeerd verwoord van mij.
Oef: Heeee getverre! Meteen naar de dokter neem ik aan?!! Dit is echt geen gewoon verkoudheidje lijkt me. Of ben je direct gisteravond naar de hap geweest?

Sannie: Is het mischien de beruchte buikgriep die in jullie gezin rondwaart? Ik hoor veel mensen erover. Nou ff hopen dat jullie gewoon Caspers verjaardag kunnen vieren.

Mainecoon: Misschien moet jij maar op de wachtlijst voor een donor-lijf!

Nurse: Wat leuk dat je de tuin van je ouders bent wezen versieren zeg! Attent wijfie ben je: lief!

Falcon: Leuk, voeg me maar toe hoor! Ik geloof inderdaad dat het geen geheim is wie ik ben, haha.

Mette: Vervelend joh! Is die hernia nu ook erger geworden door je zwangerschap en misschien door je gewichtstoename van je zwangere buik? Kunnen ze zeggen of het na je bevalling beter gaat worden?

Marloes: Jij hebt lekker genoten van een vrije middag zo te lezen. Lekker hoor! Ik vind winkelen met Manuel ook niet zo heel relaxed,. Tegenwoordig (na het mini-supermarktkarretjes-incident) doe ik de weekboodschappen ook even alleen. Het enige nadeel is dat ik dan moet sjouwen en daar ben ik met mijn schouderklachten niet zo goed in.

Ja geweldige foto van Manu hè? Hij zit en ligt heel vaak met zijn armpjes zo onder zijn kin, heel schattig.

Het wegbrengen vandaag ging weer beter. Hij ging lekker spelen en ging pas huilen toen ik de deur uitliep. Ik weet nu dat het op de groep heel goed gaat dus ik heb er stukken minder moeite mee om dan weg te lopen.

Ik heb nog wel een extra tube Bepanten-zalf in zijn tas gestopt. Nu maar hopen dat ze die ook gebruiken!

Ik ben nu nog alleen op kantoor, tis ff rustig maar ik ga mijn mails maar eens beantwoorden.
Nee het lijkt me ook geen gewoon verkoudheidje meer Tinus. Om 10 uur gaan we weer naar de dokter. Ik zit nu te wachten tot Brian uit zn bed wil (wil ie waarschijnlijk niet) maar ik laat m in iig zo lang mogelijk liggen.

Peet en ik hebben echt een tijdje zitten kijken naar die foto van Manu gewoon omdat ie zo lief is! Echt een schatje.

En dan te bedenken dat hij niet zo lang geleden het helemaal niet leuk vond in bad.

Waarom zet je Manu niet in het winkelwagentje? Zo'n grote dan he? ;) Wil hij dat ook niet. Het lijkt me zo onhandig als je steeds moet wachten met boodschappen doen.
Hee Oef: Ligt Brian nu nog lekker te slapen? Heeft hij wel een goede nacht gehad? Ik ben heel benieuwd wat de dokter zegt hoor. Ik hoop echt dat het niet een longontsteking is die je eerder al vreesde.

Haha, ja op de foto's is het altijd een schatje. Het lijkt ook wel of hij tegenwoordig echt gaat poseren. Hij is tegenwoordig echt niet meer bang voor water. Hij wilde bij mijn zus en mijn ouders en in het nieuwe huis ook meteen in bad. We willen zelfs binnenkort weer eens het zwembad proberen. Was gewoon een fase denk ik hoor! (Dat was trouwens ook alweer een jaar geleden hoor, die angst! Tijd vliegt.)

In een winkelwagentje vindt hij maar eventje leuk. Na verloop van tijd wil hij eruit en dan gaat ie rechtop in dat zitje staan. Levensgevaarlijk natuurlijk. Het resulteert er altijd in dat JP de hele tijd met Manu op zij arm loopt en ik snel alle boodschappen bijelkaar zoek en in een karretje kiep. In mijn up kan ik rustig een beetje kijken en zoeken in de winkel.

Een klein boodschapje gaat trouwens wel goed hoor. Dan is hij het niet zo snel zat en blijft ie wel rustig zitten.
tinus1977 wijzigde dit bericht op 12-12-2008 09:04
Reden: wat vergeten
% gewijzigd

Nova van harte gefeliciteerd! en Mette en Tris ook natuurlijk.

Hoe gaat het vandaag? Is ze fit genoeg om cadeautjes uit te pakken?

Oef, wat is Brian toch lang ziek! ik ben benieuwd wat de huisarts vindt.

Wij wilden gister uit eten om mijn baan te vieren, maar M was te zielig (zo ontzettend verkouden), dus hebben we bij het eetcafe naast ons wat gehaald.

M poseert trouwens sinds vorige week ook bewust voor foto's. Is mijn schuld want ik vroeg of hij wilde lachen voor de camera, en dat doet hij dus ook.. heel nep! Volgens mij heb ik zo'n foto op hyves gezet.

Dag!
oeps, zie nu pas dat er een naam op die taart staat, haha.

vond hem zo leuk.
OOooooh sorry sorry! Vergeet ik helemaal Nova te feliciteren!! Tja, dezer dagen moet ik eigenlijk gewoon iedere dag even de tabel checken natuurlijk.

Speciaal voor Nova een prinsessentaart! Hopelijk voel je je goed genoeg om er een hapje van te eten, lieverd...

Mette gefeliciteerd met de verjaardag van Nova!

Verder kan Brian Nova de hand geven (of de high-five wat Brian liever doet) want dus naar de dokter geweest en Brian heeft toch een longontsteking.

Gelukkig ligt hij lekker thuis in zn bedje en hij is nog best levendig vandaag ook. Nieuwe antibiotica gekregen en nu maar hopen dat hij maandag weer een beetje opgeknapt is. Het is ook zo sneu dat hij zo zwak is geworden van een week koorts. Hij zakt echt door zn pootjes maar ja als hij maar weer gaat eten dan knapt hij ook wel weer snel op.
Shit Oef, toch die longontsteking dus. Je gaat zijn feestje zeker wel uitstellen nu?
ja dat lijkt me wel verstandig. We hadden al veel mensen afgebeld hoor maar om nu alle neefjes en nichtjes over de vloer te laten komen met bijbehorende verkoudheidjes en zo lijkt mij niet zo'n goed idee. Peet wil t nog even aanzien maar ik denk dat het voor Brian veel leuker is om t over een week of zo te doen.

Nou ik ga ook maar even slapen
Truste, Oef. Sterkte d'r mee...
He meiden,

bedankt voor de felicitaties, lief!

Oef; he getver, toch ook longontsteking.. Bij Noof slaat de abkuur best goed aan, merk alleen dat als ze weer lekker aan het spelen is dat ze snel benauwd is, en daarna bekaf. Bij Noof piekt de koorts nog af toe nog, maar het lijkt echt de goede kant op te gaan. Vorig jaar heeft Nova het ook 2x gehad, en ze zijn er best lang zoet mee, voordat ze weer al hun energie terug hebben.

Ik hoop dat het snel beter gaat met Brian!

Nova begint nu pas met hoesten, dus het er komt iig beweging in!

Hier voor de rest een rustige dag. We hebben wel samen lekker ontbeten met warme broodjes. Maar we hangen pas zondag de slingers op en geven de kadootjes. Anders snapt ze er helemaal niks van denk ik, als ze nu kado's krijgt.

Ik ben benieuwd hoe ze haar keukentje vindt.

M'n moeder is alweer wat opgeknapt. Ze heeft alleen last van slapende voeten. Lastig lopen dus. Komt door het extra medicijn in de chemo. Nu maar hopen dat het snel wegtrekt.

Volgende maand de scan, ben nu al zenuwachtig. Hangt toch een hoop vanaf hoe de kuren hebben aangeslagen..

Tinus; gelukkig zie je al dat het beter gaat met wegbrengen, er komt ook weer een dag dat hij je vrolijk uitzwaait!

Ik ga een bakkie thee zetten, en lekker languit met een boekje!

*Twee jaar terug om deze tijd had ik rugweeen, en 4cm ontsluiting
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 12-12-2008 14:25
Reden: Woord vergeten te typen
% gewijzigd
Noof deze is voor jou! Ik hoop dat je snel weer fit genoeg bent om je feestje te vieren!

Tinus, met Amber is het juist een verademing te doen met een klein wagentje, leuk om te zien hoeveel dat verschilt per kind!

Oef, getver toch een longontsteking....maar gelukkig is hij thuis, hopelijk slaat de ab snel aan!

Mette, spannend hoor volgende maand weer een scan van je moeder....

Ben net terug van de kaakchirurg.....hij vreest dat ik 2 kiezen kwijt ga raken De ontsteking had echt een flink gebied aangetast waar heel mijn bot was weggevreten.... Hij heeft nu gedaan wat de planning was (punten van de wortels halen) maar hij had er een beetje een hard hoofd in of dat voldiende zou zijn...

Het is nu nog verdoofd en heb al een ibuprofen op op advies van hun en zit met ijs op mijn wang/ lip...hoop dat het verder mee gaat vallen, maar eht leek bob de bouwer wel die aan het werk was
He getver Oef; beterschap voor je mannetje !!!!

Nova; GEFELICITEERD en maak er toch maar stiekum gewoon een fijne dag van !!!

Hier ook kutterdekut. Met Floortje wel goed hoor. Amandelen niet zo erg opgezet dat het gek is enz en vk ook alles goed. Maar ik spring bij die arts van de onderzoekstafel af en kom niet meer overeind. SPIT !!! Kutzooi.

AU AU AU

Lig nu op de bank, moet wat lopen maar o men wat doet dat pijn. Trekt natuurlijk lekker aan mijn buik spieren...... Maarja, t kan altijd erger :-) Tja, en dat we geen lekkere spierontspanners of pijnstillers mogen neem ik ook maar voor lief.

K ga maar weer ff terug naar de bank pfffffffffffff
Ach ah, wat een kommer en kwel hier op het forum. Allemaal zieke kindjes en moeders met pijn in ruggen en kaken...

Hoop maar dat het niet besmettelijk is.

Nova, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

NOVA, Liefie, van harte gefelicitaart meis! ook je papa en mama!!

Heel de dag bij de kapper gezeten, net thuis. ga nu rustig aan t eten beginnen.

Vanavond feessie!!
Nurse: Foto van je vlechies!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven