De Beurs
maandag 29 augustus 2016 om 19:34
quote:MonicaG schreef op 29 augustus 2016 @ 19:15:
[...]
Ja dit dus.
Mijn man programmeert, dat is zo vreselijk abstract voor mij, dat ik met geen mogelijkheid 'zijn taal' kan begrijpen en vroeger vond ik dat het me moést interesseren, ook al snapte ik er dus niks van.
In het begin dat we samen waren probeerde ik dat toch, en dat leverde alleen maar frustraties op.
Maar achter die codes die hij schrijft, zit wel meer: klanten, collega's time management,...
Met die onderwerpen heb ik veel meer voeling en daar kunnen we het dan wel prima over hebben, blijft het voor mij boeiend, hij kan z'n passie delen.
En de technische details of de schoonheid van een code, daar kan ie met z'n collega's of geekvrienden over praten
Eensch!
Vind het bijvoorbeeld zelfs wel opwindend als hij zoals hij het zelf noemt even aan politiek moet doen en dan aan de telefoon met diverse mensen allerlei zaken aan het bekokstoven is om bepaqlde opdrachten binnen te halen of gewoon zijn eigen agenda naar voren te drukken. Weet bijv ook allerlei dingen van collegas en directie wat zich achter de schermen afspeelt. Is voor mij een soort soap waar ik regelmatig zelf naar een update vraag.
[...]
Ja dit dus.
Mijn man programmeert, dat is zo vreselijk abstract voor mij, dat ik met geen mogelijkheid 'zijn taal' kan begrijpen en vroeger vond ik dat het me moést interesseren, ook al snapte ik er dus niks van.
In het begin dat we samen waren probeerde ik dat toch, en dat leverde alleen maar frustraties op.
Maar achter die codes die hij schrijft, zit wel meer: klanten, collega's time management,...
Met die onderwerpen heb ik veel meer voeling en daar kunnen we het dan wel prima over hebben, blijft het voor mij boeiend, hij kan z'n passie delen.
En de technische details of de schoonheid van een code, daar kan ie met z'n collega's of geekvrienden over praten
Eensch!
Vind het bijvoorbeeld zelfs wel opwindend als hij zoals hij het zelf noemt even aan politiek moet doen en dan aan de telefoon met diverse mensen allerlei zaken aan het bekokstoven is om bepaqlde opdrachten binnen te halen of gewoon zijn eigen agenda naar voren te drukken. Weet bijv ook allerlei dingen van collegas en directie wat zich achter de schermen afspeelt. Is voor mij een soort soap waar ik regelmatig zelf naar een update vraag.
maandag 29 augustus 2016 om 19:36
quote:khemam schreef op 29 augustus 2016 @ 19:34:
[...]
Eensch!
Vind het bijvoorbeeld zelfs wel opwindend als hij zoals hij het zelf noemt even aan politiek moet doen en dan aan de telefoon met diverse mensen allerlei zaken aan het bekokstoven is om bepaqlde opdrachten binnen te halen of gewoon zijn eigen agenda naar voren te drukken. Weet bijv ook allerlei dingen van collegas en directie wat zich achter de schermen afspeelt. Is voor mij een soort soap waar ik regelmatig zelf naar een update vraag.Helaas is mijn vent niet zo er is weinig drama op zn werk.
[...]
Eensch!
Vind het bijvoorbeeld zelfs wel opwindend als hij zoals hij het zelf noemt even aan politiek moet doen en dan aan de telefoon met diverse mensen allerlei zaken aan het bekokstoven is om bepaqlde opdrachten binnen te halen of gewoon zijn eigen agenda naar voren te drukken. Weet bijv ook allerlei dingen van collegas en directie wat zich achter de schermen afspeelt. Is voor mij een soort soap waar ik regelmatig zelf naar een update vraag.Helaas is mijn vent niet zo er is weinig drama op zn werk.
maandag 29 augustus 2016 om 19:44
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 19:31:
[...]
Jij zegt precies hoe het zit. Het is idd dat wij elkaar aanvullen ik breng sensatie in zijn leven anders heeft hij een saai leven. Hij staat nu op de rem. Ik breng ook sensatie in de familie (schoonouders) ze komen elke week langs en z'n moeder vind mij geweldig. Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren ook seks want dat staat op een enorm laag pitje.Weer eigen interpretatie?
[...]
Jij zegt precies hoe het zit. Het is idd dat wij elkaar aanvullen ik breng sensatie in zijn leven anders heeft hij een saai leven. Hij staat nu op de rem. Ik breng ook sensatie in de familie (schoonouders) ze komen elke week langs en z'n moeder vind mij geweldig. Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren ook seks want dat staat op een enorm laag pitje.Weer eigen interpretatie?
maandag 29 augustus 2016 om 19:45
maandag 29 augustus 2016 om 19:50
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 19:31:
[...]
Jij zegt precies hoe het zit. Het is idd dat wij elkaar aanvullen ik breng sensatie in zijn leven anders heeft hij een saai leven. Hij staat nu op de rem. Ik breng ook sensatie in de familie (schoonouders) ze komen elke week langs en z'n moeder vind mij geweldig. Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren ook seks want dat staat op een enorm laag pitje.
Als je dat weet dan moet je niet ineens een droge zeikerd worden natuurlijk want dan zal hij heel snel zien wat er eigenlijk mist tussen jullie. Neem zijn klachten serieus en verdiep je gewoon wat meer in die man ipv dat jij altokd maar van hem verwacht dat hij bezig is met jouw dingen. Dat houd niemand een leven lang vol.
Ik weet dondersgoed dat hij de dingen waar ik hem mee naartoe sleep best leuk vind maar uit zichzelf niet snel zou doen. Andersom zie en beleef ik ook nieuwe dingen waar ik mijzelf voor openstel. En zo groei je samen en maak je van een odd couple een compleet paar.
[...]
Jij zegt precies hoe het zit. Het is idd dat wij elkaar aanvullen ik breng sensatie in zijn leven anders heeft hij een saai leven. Hij staat nu op de rem. Ik breng ook sensatie in de familie (schoonouders) ze komen elke week langs en z'n moeder vind mij geweldig. Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren ook seks want dat staat op een enorm laag pitje.
Als je dat weet dan moet je niet ineens een droge zeikerd worden natuurlijk want dan zal hij heel snel zien wat er eigenlijk mist tussen jullie. Neem zijn klachten serieus en verdiep je gewoon wat meer in die man ipv dat jij altokd maar van hem verwacht dat hij bezig is met jouw dingen. Dat houd niemand een leven lang vol.
Ik weet dondersgoed dat hij de dingen waar ik hem mee naartoe sleep best leuk vind maar uit zichzelf niet snel zou doen. Andersom zie en beleef ik ook nieuwe dingen waar ik mijzelf voor openstel. En zo groei je samen en maak je van een odd couple een compleet paar.
maandag 29 augustus 2016 om 19:51
quote:Tr0tter schreef op 29 augustus 2016 @ 19:47:
[...]
In ieder geval een behoorlijk (negatief) waardeoordeel. Leuk, als je eigen vriendin impliciet zegt dat je eigenlijk maar een saaie zak bent.Waarom leg je woorden in mijn mond heb ik mijn vriend uitgemaakt dat hij een saaie zak is? Ik heb gezegd dat hij een saaie stille leven heeft ik breng leven in de brouwerij. Waarom doe je dat altijd? Je verzint dingen erbij om je punt maar te bewijzen terwijl je in dit topic twee keer aangesproken bent. Ik vind het een hele nare manier van je en dit is niet de eerste keer. Hou daar mee op want ik ben het spuug en spuugzat. Reageer niet op mijn topics ik weet dondersgoed hoe je over mij denkt je hoeft het niet 1000x te herhalen dat je mij dom en achterlijk vindt.
[...]
In ieder geval een behoorlijk (negatief) waardeoordeel. Leuk, als je eigen vriendin impliciet zegt dat je eigenlijk maar een saaie zak bent.Waarom leg je woorden in mijn mond heb ik mijn vriend uitgemaakt dat hij een saaie zak is? Ik heb gezegd dat hij een saaie stille leven heeft ik breng leven in de brouwerij. Waarom doe je dat altijd? Je verzint dingen erbij om je punt maar te bewijzen terwijl je in dit topic twee keer aangesproken bent. Ik vind het een hele nare manier van je en dit is niet de eerste keer. Hou daar mee op want ik ben het spuug en spuugzat. Reageer niet op mijn topics ik weet dondersgoed hoe je over mij denkt je hoeft het niet 1000x te herhalen dat je mij dom en achterlijk vindt.
maandag 29 augustus 2016 om 19:56
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 19:51:
[...]
Waarom leg je woorden in mijn mond heb ik mijn vriend uitgemaakt dat hij een saaie zak is? Ik heb gezegd dat hij een saaie stille leven heeft ik breng leven in de brouwerij. Waarom doe je dat altijd? Je verzint dingen erbij om je punt maar te bewijzen terwijl je in dit topic twee keer aangesproken bent. Ik vind het een hele nare manier van je en dit is niet de eerste keer. Hou daar mee op want ik ben het spuug en spuugzat. Reageer niet op mijn topics ik weet dondersgoed hoe je over mij denkt je hoeft het niet 1000x te herhalen dat je mij dom en achterlijk vindt.Wie legt er nu wie woorden in de mond?
[...]
Waarom leg je woorden in mijn mond heb ik mijn vriend uitgemaakt dat hij een saaie zak is? Ik heb gezegd dat hij een saaie stille leven heeft ik breng leven in de brouwerij. Waarom doe je dat altijd? Je verzint dingen erbij om je punt maar te bewijzen terwijl je in dit topic twee keer aangesproken bent. Ik vind het een hele nare manier van je en dit is niet de eerste keer. Hou daar mee op want ik ben het spuug en spuugzat. Reageer niet op mijn topics ik weet dondersgoed hoe je over mij denkt je hoeft het niet 1000x te herhalen dat je mij dom en achterlijk vindt.Wie legt er nu wie woorden in de mond?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 29 augustus 2016 om 19:59
quote:Tas29 schreef op 29 augustus 2016 @ 19:45:
[...]
We zijn gekoppeld door vrienden en ik ken hem al jaren. We houden allebei van reizen gezelligheid. En we zijn enorm verliefd op elkaar.Is de ruzie wel opgelost Tass? Want ik heb het idee dat je meer met ons praat dan met hem. Probeer eens uit te vinden hoe het met hem gaat. Volgens mij komt een heleboel van jouw kant en minder van zijn kant.
[...]
We zijn gekoppeld door vrienden en ik ken hem al jaren. We houden allebei van reizen gezelligheid. En we zijn enorm verliefd op elkaar.Is de ruzie wel opgelost Tass? Want ik heb het idee dat je meer met ons praat dan met hem. Probeer eens uit te vinden hoe het met hem gaat. Volgens mij komt een heleboel van jouw kant en minder van zijn kant.
maandag 29 augustus 2016 om 20:02
quote:Star schreef op 29 augustus 2016 @ 19:59:
[...]
Is de ruzie wel opgelost Tass? Want ik heb het idee dat je meer met ons praat dan met hem. Probeer eens uit te vinden hoe het met hem gaat. Volgens mij komt een heleboel van jouw kant en minder van zijn kant.Ja hij is niet thuis hij is aan het sporten.
[...]
Is de ruzie wel opgelost Tass? Want ik heb het idee dat je meer met ons praat dan met hem. Probeer eens uit te vinden hoe het met hem gaat. Volgens mij komt een heleboel van jouw kant en minder van zijn kant.Ja hij is niet thuis hij is aan het sporten.
maandag 29 augustus 2016 om 20:11
maandag 29 augustus 2016 om 20:20
quote:khemam schreef op 29 augustus 2016 @ 19:50:
[...]
Als je dat weet dan moet je niet ineens een droge zeikerd worden natuurlijk want dan zal hij heel snel zien wat er eigenlijk mist tussen jullie. Neem zijn klachten serieus en verdiep je gewoon wat meer in die man ipv dat jij altokd maar van hem verwacht dat hij bezig is met jouw dingen. Dat houd niemand een leven lang vol.
Ik weet dondersgoed dat hij de dingen waar ik hem mee naartoe sleep best leuk vind maar uit zichzelf niet snel zou doen. Andersom zie en beleef ik ook nieuwe dingen waar ik mijzelf voor openstel. En zo groei je samen en maak je van een odd couple een compleet paar.
Dit inderdaad!
Man en ik leven qua werk in een totaal andere wereld, maar verder vullen we elkaar erg goed aan.
Onze tegenstellingen zijn juist onze kracht: hij is de extravert die ervoor zorgt dat ik niet helemaal een kluizenaar word, ik ben de introvert die rust in zijn leven brengt.
En we raken niet uitgepraat met elkaar, die quote hier eerder over ideeën/gebeurtenissen/mensen bespreken, dat typeert ons wel een beetje: we kunnen heelder avonden babbelen over grote en kleine wereldproblemen, maar we delen ook een heel eigen humor...
Dan is het feit dat ik niks snap van zijn werk een detail.
En eerlijk TO, ik lees nergens in jouw posts een band tussen jullie, dan snap ik wel dat 'geen interesse' in zijn werk ruzie kan veroorzaken.
" Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren"
=> Dat je hierbij moet nadenken, dat dat niet vanzelf gebeurt vind ik ook wel zorgelijk.
O ja en 'rustig' en 'saai' zijn geen synoniemen.
Al dat leven in de brouwerij is zwaar overrated.
[...]
Als je dat weet dan moet je niet ineens een droge zeikerd worden natuurlijk want dan zal hij heel snel zien wat er eigenlijk mist tussen jullie. Neem zijn klachten serieus en verdiep je gewoon wat meer in die man ipv dat jij altokd maar van hem verwacht dat hij bezig is met jouw dingen. Dat houd niemand een leven lang vol.
Ik weet dondersgoed dat hij de dingen waar ik hem mee naartoe sleep best leuk vind maar uit zichzelf niet snel zou doen. Andersom zie en beleef ik ook nieuwe dingen waar ik mijzelf voor openstel. En zo groei je samen en maak je van een odd couple een compleet paar.
Dit inderdaad!
Man en ik leven qua werk in een totaal andere wereld, maar verder vullen we elkaar erg goed aan.
Onze tegenstellingen zijn juist onze kracht: hij is de extravert die ervoor zorgt dat ik niet helemaal een kluizenaar word, ik ben de introvert die rust in zijn leven brengt.
En we raken niet uitgepraat met elkaar, die quote hier eerder over ideeën/gebeurtenissen/mensen bespreken, dat typeert ons wel een beetje: we kunnen heelder avonden babbelen over grote en kleine wereldproblemen, maar we delen ook een heel eigen humor...
Dan is het feit dat ik niks snap van zijn werk een detail.
En eerlijk TO, ik lees nergens in jouw posts een band tussen jullie, dan snap ik wel dat 'geen interesse' in zijn werk ruzie kan veroorzaken.
" Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren"
=> Dat je hierbij moet nadenken, dat dat niet vanzelf gebeurt vind ik ook wel zorgelijk.
O ja en 'rustig' en 'saai' zijn geen synoniemen.
Al dat leven in de brouwerij is zwaar overrated.
maandag 29 augustus 2016 om 20:46
maandag 29 augustus 2016 om 22:33
quote:MonicaG schreef op 29 augustus 2016 @ 20:20:
[...]
Dit inderdaad!
Man en ik leven qua werk in een totaal andere wereld, maar verder vullen we elkaar erg goed aan.
Onze tegenstellingen zijn juist onze kracht: hij is de extravert die ervoor zorgt dat ik niet helemaal een kluizenaar word, ik ben de introvert die rust in zijn leven brengt.
En we raken niet uitgepraat met elkaar, die quote hier eerder over ideeën/gebeurtenissen/mensen bespreken, dat typeert ons wel een beetje: we kunnen heelder avonden babbelen over grote en kleine wereldproblemen, maar we delen ook een heel eigen humor...
Dan is het feit dat ik niks snap van zijn werk een detail.
En eerlijk TO, ik lees nergens in jouw posts een band tussen jullie, dan snap ik wel dat 'geen interesse' in zijn werk ruzie kan veroorzaken.
" Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren"
=> Dat je hierbij moet nadenken, dat dat niet vanzelf gebeurt vind ik ook wel zorgelijk.
O ja en 'rustig' en 'saai' zijn geen synoniemen.
Al dat leven in de brouwerij is zwaar overrated.Is niet zorgelijk hoor. Anders zou hij niet met me trouwen.
[...]
Dit inderdaad!
Man en ik leven qua werk in een totaal andere wereld, maar verder vullen we elkaar erg goed aan.
Onze tegenstellingen zijn juist onze kracht: hij is de extravert die ervoor zorgt dat ik niet helemaal een kluizenaar word, ik ben de introvert die rust in zijn leven brengt.
En we raken niet uitgepraat met elkaar, die quote hier eerder over ideeën/gebeurtenissen/mensen bespreken, dat typeert ons wel een beetje: we kunnen heelder avonden babbelen over grote en kleine wereldproblemen, maar we delen ook een heel eigen humor...
Dan is het feit dat ik niks snap van zijn werk een detail.
En eerlijk TO, ik lees nergens in jouw posts een band tussen jullie, dan snap ik wel dat 'geen interesse' in zijn werk ruzie kan veroorzaken.
" Ik heb hem een beetje verwaarloosd te weinig aandacht gegeven dus ik ga dat weer doen. En proberen naar zijn behoeftes te luisteren"
=> Dat je hierbij moet nadenken, dat dat niet vanzelf gebeurt vind ik ook wel zorgelijk.
O ja en 'rustig' en 'saai' zijn geen synoniemen.
Al dat leven in de brouwerij is zwaar overrated.Is niet zorgelijk hoor. Anders zou hij niet met me trouwen.