Geld & Recht alle pijlers

De Beurs

29-08-2016 11:26 188 berichten
Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen hoe het allemaal in elkaar zit over de beurs ik zit te kijken maar begrijp er niks van. Financiële beurs.
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:25:

[...]





We praten gewoon hoor. Ik doe gewoon mijn ding en geef hem wat meer aandacht. Maar ik ga niet als een pussy hem pleasen zo ben ik niet.Wat goed zeg hij mag wel heel dankbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tas whats ur problem?
l'état c'est moi
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:25:

[...]





We praten gewoon hoor. Ik doe gewoon mijn ding en geef hem wat meer aandacht. Maar ik ga niet als een pussy hem pleasen zo ben ik niet.Je hebt geen interesse in hem, je hebt geen zin in bezoekjes e.d., hij sport veel, jij wil geen seks, tijdens je vakantie (jullie zijn allebei gek op reizen schreef je) zit je alleen maar op het forum. Hoe is dit superverliefd op elkaar zijn Tas? Krijg je hulp bij je burnout?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het huwelijk wat gaat worden tas
l'état c'est moi
quote:LouisXIV schreef op 30 augustus 2016 @ 11:46:

Ik denk niet dat het huwelijk wat gaat worden tas

Tja en toch weet je het soms niet.

Om mij heen zie ik de huwelijken waarvan eigenlijk niemand iets verwachtte langer stand houden dan de huwelijken waarvan iedereen dacht dat het een droompaar was.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 30 augustus 2016 @ 11:50:

[...]



Tja en toch weet je het soms niet.

Om mij heen zie ik de huwelijken waarvan eigenlijk niemand iets verwachtte langer stand houden dan de huwelijken waarvan iedereen dacht dat het een droompaar was.Nou als ik Tasman was (ik lig nog altijd dubbel) dan was ik goed klaar met een zeurende Surinaamse vrouw die altijd zeikt, geen interesse toont, burnout heeft etc.
l'état c'est moi
Alle reacties Link kopieren
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:25:

[...]





We praten gewoon hoor. Ik doe gewoon mijn ding en geef hem wat meer aandacht. Maar ik ga niet als een pussy hem pleasen zo ben ik niet.





Je praat over hem alsof je het over een bokkige peuter hebt, niet alsof hij je gelijke is.

Neem je hem eigenlijk wel au serieux? Want zo klink je in elk geval niet.



Heeft je moeder je geleerd dat je mannen vooral moet laten dénken dat ze wat zijn maar dat in werkelijkheid vrouwen baas in huis zijn?
quote:MonicaG schreef op 30 augustus 2016 @ 17:17:

[...]





Je praat over hem alsof je het over een bokkige peuter hebt, niet alsof hij je gelijke is.

Neem je hem eigenlijk wel au serieux? Want zo klink je in elk geval niet.



Heeft je moeder je geleerd dat je mannen vooral moet laten dénken dat ze wat zijn maar dat in werkelijkheid vrouwen baas in huis zijn?Ze heeft geleerd dat een vrouw de man maakt en je een man onder de duim moet houden.
quote:MonicaG schreef op 30 augustus 2016 @ 17:17:

[...]





Je praat over hem alsof je het over een bokkige peuter hebt, niet alsof hij je gelijke is.

Neem je hem eigenlijk wel au serieux? Want zo klink je in elk geval niet.



Heeft je moeder je geleerd dat je mannen vooral moet laten dénken dat ze wat zijn maar dat in werkelijkheid vrouwen baas in huis zijn?Ik zie meer een puppy voor me
quote:LouisXIV schreef op 30 augustus 2016 @ 11:52:

[...]



Nou als ik Tasman was (ik lig nog altijd dubbel) dan was ik goed klaar met een zeurende Surinaamse vrouw die altijd zeikt, geen interesse toont, burnout heeft etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 30 augustus 2016 @ 17:30:

[...]



Ze heeft geleerd dat een vrouw de man maakt en je een man onder de duim moet houden.



Goh, stel je voor dat je elkaar als gelijke behandelt zeg



En dan zo hard overtuigd zijn dat die man nooit groener gras zal gaan zoeken
Alle reacties Link kopieren
quote:Tas29 schreef op 30 augustus 2016 @ 11:11:

[...]





Ik ken mijn vent heel goed, het gras is niet groener aan de overkant.Gezien jouw (des)interesse voor hem en de manier waarop je hem behandelt, kon je je daar nog wel eens lelijk op verkijken.
Alle reacties Link kopieren
Nou. Volgende topic gaat over de scheiding.



Tas ratelt maar door en door.. die man is zo,'n stille willy die het opeens zat is, geen sex, klagen op vakantie, smetplekken, zeiken dat het te heet is in Israël. Dus gaat hij een pakje sigaretten halen en komt nooit meer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven