Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Eow, je had een borrel vandaag! Hoe was het?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb ooit eens geroepen dat ik iemand m`n kasboek zou mailen en krijg ineens ook allemaal vriendenverzoeken enzo met noodkreten om mijn kasboek. Eigenllijk istie hasske Copyright by Vish maar niet verder vertellen, ssssttt

Ik vin de ker-stal van Vish beheurlijk cewl. Hoewel ik die action man wijdbeens achter de engel een tikkie verdacht vind

Ooooowoooooo the bonbons are calling me
Mooi motto Bridges, Thuisblijfmama??

Moest erg gniffelen om Erwtenmeuk & Xanmeuk en om Kesskerstkesskerstkesskerstkesskerstkesskerstkessmeuk

*dacht: ik geef jullie eens écht iets moeilijks om te lezen. Henkerstal wel grappig trouwens *

Chili-ontwijkendgedrag

Ik ben alleen thuus. Nouja Chica slaapt. Ier is naar Martial Art examen gebeuren. Moeten de mindere Martiale Goden laten zien wat ze kunnen om een andere kleur broek te krijgen. Ier heeft die allang overigens. Ik zeg: boring

Maar goed, dus lekker forummen, bankhangen. Twijfel tussen verder met Zweedse-ieren-detectiveserie Wallander en Hollywoodiaanse Shakespeare verfilming. (Ier heeft tijd in Zweden gewoont toen ie Zweeds chickie had en Merchant of Venice. Jaja. Dilemma. Waar is die TV kabel *
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 12-12-2008 21:01
Reden: vraagtekens erbij voor de duudelijkheid
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oja, Eow, hoe was t op de borrel?
quote:Inad schreef op 12 december 2008 @ 20:59:

Moeten de mindere Martiale Goden laten zien wat ze kunnen om een andere kleur broek te krijgen. Ier heeft die allang overigens. Ik zeg: boring

Als in: 7 kleuren stront schijten?
Sjonge Inad, dilemma *tvkabel tvkabel tvkabel tvkabel tvkabel*

Hoe voel je je nu trouwens?
quote:peppie schreef op 12 december 2008 @ 21:00:

[...]

Als in: 7 kleuren stront schijten?

* Fluister zachtjes zodat Ierenhuis t niet hoort: Martial Art snokt!*

Alleen voor nerds mén, ik zweer ut je Gelukkig is die van mij verder leuk en ehm meer
Oh dat was echt bij verre t coolste bericht van mijn hand ooooit
By far Inad, by far

Ow heej, goed nieuws! De Wehkamp heeft de scheerapparaat-zaak onderzocht en hebben geconcludeerd dat we waarschijnlijk een gebruikt product hebben ontvangen. Duh Maar excuus enzo. Cewl!
Und auch je flus weer zurick gestuurd enzo??
Je doekoe wiederom gereetzourneerd?
Ik wil een motto denk ik..

hmm..
quote:Inad schreef op 12 december 2008 @ 21:08:

Ik wil een motto denk ik

Nou, daar heb je hem al!
Loretta is De Mol. Punt.
Sjaf komt net van z`n ouders vandaan en duwt een kerststukje onder m`n neus. Onder het mom van "kerstmeuk hadden we nog niet genoeg"

quote:Inad schreef op 12 december 2008 @ 21:07:

Je doekoe wiederom gereetzourneerd? Nog niet betaald he
Oh, die was om Kess, maar nu ook een om Kerststuk.

Erger kan denk ik (maar je weet t nooooit ) echt niet!

Snel vermoorden, in stukken hakken en bij Schreeuw om leven door de brievenbus mikken, Peppa
Sjaf is gekwetst door je opmerking Inad
Ík ben gekwetst door die Kerstman. Daar gaat mijn heilige geloof in de goede smaak van de mensheid. Of, in elk geval, dat de wansmaak van de mensheid ergens nog zijn grenzen had

En, t doet ook gewoon pijn aan mijn ogen én aan mijn hoofd, omdat ik er om moet lachen
quote:Inad schreef op 12 december 2008 @ 21:23:

Ík ben gekwetst door die Kerstman. Daar gaat mijn heilige geloof in de goede smaak van de mensheid. Of, in elk geval, dat de wansmaak van de mensheid ergens nog zijn grenzen had

En, t doet ook gewoon pijn aan mijn ogen én aan mijn hoofd, omdat ik er om moet lachen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:bridges6 schreef op 12 december 2008 @ 20:49:

Psssttt... Vish: net GTST gekeken? Onze vriend uit het kroegje voor Derek was er! (maar dan weer wat beter goodlooking geverfd en zo )Ooohhhhhhh ik moet weer wat gaan volgen dus!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Boom staat met LP kerststal.

Heb dit jaar door hele ziekzijngedoe 0,0 % zin in kersttoestanden, maar Raketje had het gisteren de hele dag over 'mama, wij gaan vanavond een dikke kerstboom kopen en samen versieren', dat ik overstag ben gegaan.

Magnum gisteren op pad voor boom. Komt thuis met megaboom voor Luun, boompje voor jongens (waar hilarische kerstmeuk in hangt nu ) en...een vreselijk afzichtelijk walgelijk verlicht kerstdorp.

Al 7 jaar is het me gelukt om te voorkomen dat hij met zo' kitschding thuis komt maar nu moet ik er aan geloven. De jongesn vinden het helemaal geweldig. Papa is hun held!

(Volgende plan van Magnum is verlicht rendier voor in tuin. Vanaf nu komt hij de deur niet meer uit zonder mij. Ik zweer het je.)

Jongens knappen met de dag op. Alleen Ben hoest nog heel erg. Soms lijkt het of hij gaat stikken. Voor gemoedsrust maandag toch maar even naar ha.

Weet iemand trouwens of er een begrenzer op peuters zit wat snotproductie betreft? Das nu al sinds september dat ze rondlopenm et snottebellen tot op hun kin. Ben er eigenlijk wel klaar mee.

Kess, toen ik je beschrijving van Vito las, dacht ik meteen aan RS, want identiek aan jongens hier.

Hoop dat Vito er met ab vanaf is. Beterschap.

Eow, borrel!

Ben en Jerry zijn ook in de ban van plakband. Stickers vinden ze niks, ze wil 'plek'.

Inad, denk dat het idd verstandig is om maandag alsnog naar ha te gaan. Zwart voor ogenis meestal geen goed teken. Jij kwakkelt ook al een tijdje met gezondheid he?

Pep,prachtig kerststuk. Vraag es of schoonmoeders er 1 voor mij regelt? ;)

Vishkerststal is wederom erg koel.

Erwt, morgen dus kerstboom. Kan je er vannacht nog even over nadenken hoe je 'm gaat versieren zodat je morgen de ultiemste stylishverantwoordste boom van ons allemaal hebt.

Star, hier ook 1 die regelmatig meldt dat zijn buik honger heeft. Zei zelfs een keer : mijn buikje praat tegen mij.

En nu moet wil ik online shoppen.
Kess, ik kan nu motto kennelijk niet aanpassen, maar houd em erin

Luun, Nee, snot is werkelijk grens ende eindeloos. Snot, dat kun je blijven produceren. Ik was altijd verbaasd over de hoeveelheden van Chica, maar nu ben ik zelf aan de beurt en geloof me, het houdt echt NIET op

Fijn dat het beter lijkt te gaan, en ja, gewoon langs HA voor zekerheid hoor

Goed dta jullie gewoon voor versierde kerst gaan. Moet ook, want, vanaf nu gaat alles beter en blijven de jongens gezond en jij en Magnum ook, hebben we hier in t theehuus besloten dus

ik leer nu tweede (na Thank You) Dido liedje maar allekersstallenbijelkaar, wat gaat die gitaar snel

Lukt wel, maar arm is nu lam en hoofd ook, dus ga op de bank stomme-leuke en ook spannende Zweedse detective kijken. Echt stom, in dat kleine stadje vinden net zoveel moorden plaats als in Agatha Cristie's Murder She Wrote Angela Lancebury's familie en vriendenkring. toevallig toch?
Jullie zijn grappig. En ik heb hoofdpijn

Fijn Luun, dat ze weer wat opknappen. En ik zou Magnum inderdaad níet zonder begeleiding laten vertrekken. Als Eowman met verlichte rendieren aan zou komen zou ik overwegen te scheiden In geval van kerststukje Pep zou ik scheiden van mijn schoonouders

Ik wil ook een motto! Zullen we er 1 voor elkaar bedenken Inad?

Voor jou: Pus, de witte motor
Snotbegrenzer zou gat in de markt zijn, als we er één kunnen verzinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven