Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic

12-10-2015 14:55 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.

Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:

je de pil bent vergeten?

je menstruatie uitblijft?

het condoom is gescheurd?

Etc.

Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:21m12 schreef op 02 september 2016 @ 20:27:

Hier is het te zien [img]http://tinypic.com/r/2jf0r37/9[/img]Ja met veel fantasie zie ik daar wel iets. Maar als je je test zo raar moet kleuren om een lijntje te zien zou ik hem niet als positief beschouwen. En als het lijntje grijs is dan is het een indrooglijntje. Na hoe lang zag je het lijntje verschijnen?
quote:bam1984 schreef op 02 september 2016 @ 16:40:

Haha wow Lux.. Kans op een 2ling? Of is dat onmogelijk bij een terugplaatsing? Ben er totaal niet in thuis Haha nee, ik heb er maar een terug laten plaatsen! Dat moet dan een eeneiige tweeling zijn!
quote:lux. schreef op 02 september 2016 @ 20:41:

[...]

Haha nee, ik heb er maar een terug laten plaatsen! Dat moet dan een eeneiige tweeling zijn!Oo okee haha, ja geen idee. Vroeg het me af omdat je nu al 2-3 op de test zag. Maar beter teveel hcg dan te weinig, zullen we maar zeggen
Ik zie wel iets op die gewone foto, 21M12. Het is idd wel heel weinig voor de termijn, maar misschien was je eisprong een week later? Heb je deze test met je eerste ochtendurine gedaan?
Ik zie helaas niets 21m12, ik ben ook benieuwd of je zeker weet wanneer je eisprong was? Dat is soms gewoon heel lastig.
Ik zie helaas niets 21m12, ik ben ook benieuwd of je zeker weet wanneer je eisprong was? Dat is soms gewoon heel lastig.
quote:21m12 schreef op 02 september 2016 @ 20:28:

[...]

Tot deze test had ik er helemaal geen moed in. Maar k heb bij deze test ook nooit eerder geen grijze lijn/ schaduw of niks gezien. Ok die cb daarmee ben k mee opgehouden. Daar was altijd een blauwe lijntje te zien ook wanneer het negatief was.

K denk dat het innestelen wat later is gebeurt of kweetnie. K heb een ziekte ofzo. Maar die lijntje is daar wel.wat voor ziekte zou je hebben dan???
quote:lux. schreef op 02 september 2016 @ 20:39:

[...]

Ja met veel fantasie zie ik daar wel iets. Maar als je je test zo raar moet kleuren om een lijntje te zien zou ik hem niet als positief beschouwen. En als het lijntje grijs is dan is het een indrooglijntje. Na hoe lang zag je het lijntje verschijnen?Binnen 5 minuten. Zoals k al zei. Ik en mijn man zien daar wel een streep. Maar ik heb het extra negatief gemaakt zodat dat lijntje kleurt en iedereen jet ook beter kan zien. Maar deze test was niet met ochtendurine. Heb het net paar uurtjes geleden gedaan.
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 02 september 2016 @ 20:49:

Ik zie wel iets op die gewone foto, 21M12. Het is idd wel heel weinig voor de termijn, maar misschien was je eisprong een week later? Heb je deze test met je eerste ochtendurine gedaan?Nee deze was geen ochtendurine. Morgen ochtend ga k deze test herhalden en kijken wat er dan gebeurt.
[img]http://tinypic.com/r/i2qadl/9[/img]
quote:21m12 schreef op 02 september 2016 @ 21:27:

[img]http://tinypic.com/r/i2qadl/9[/img]Ja, hierop zie ik wat!
quote:lionlily schreef op 02 september 2016 @ 21:28:

[...]

Ja, hierop zie ik wat!K hoop dat het morgen nog donkerder zichtbaar wordt
quote:21m12 schreef op 02 september 2016 @ 21:33:

[...]

K hoop dat het morgen nog donkerder zichtbaar wordt

Zeker! Ik zet het hier even als link, is wat makkelijker. Je moet die link gewoon plakken zonder img erbij:

http://tinypic.com/r/i2qadl/9
En: niet meer drinken nu en goed plassen voor het slapen! Ik duim voor je!
quote:lionlily schreef op 02 september 2016 @ 21:36:

[...]

Zeker! Ik zet het hier even als link, is wat makkelijker. Je moet die link gewoon plakken zonder img erbij:

http://tinypic.com/r/i2qadl/9Dankjee!!!
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 02 september 2016 @ 21:39:

En: niet meer drinken nu en goed plassen voor het slapen! Ik duim voor je!Dat wist ik niet heel erg bedankt ga ik doen!!!
.
quote:21m12 schreef op 02 september 2016 @ 21:25:

[...]

Binnen 5 minuten. Zoals k al zei. Ik en mijn man zien daar wel een streep. Maar ik heb het extra negatief gemaakt zodat dat lijntje kleurt en iedereen jet ook beter kan zien. Maar deze test was niet met ochtendurine. Heb het net paar uurtjes geleden gedaan.

Mijn test was om 16u 's middags ofzo hoor na je NOD heb je als het goed is geen ochtendurine nodig.

Als je zwanger bent zal je eisprong wel later zijn geweest. Ik zal voor je duimen!
Ik zie wel heel licht iets maar om eerlijk te zijn heb ikzelf ook wel eens een heel licht steepje gezien maar werd gewoon ongesteld.

Morgen nog een keer testen met ochtendurine. Ik hoop het voor je!
.
quote:isa__88 schreef op 02 september 2016 @ 22:07:

Ik zie wel heel licht iets maar om eerlijk te zijn heb ikzelf ook wel eens een heel licht steepje gezien maar werd gewoon ongesteld.

Morgen nog een keer testen met ochtendurine. Ik hoop het voor je!Ik werd gewoon altijd op mijn dag ongesteld maar deze keer duurde het gewoon te lang. K dacht laat k snel mogelijk ongesteld worden en weer ermee beginnen om zwanger te kunnen raken. Maar nee niets. K denk dat het in de familie ofzo zit. Heb nog net gehoord dat me moeder pas na 10 dagen positief had gezien.
Zolang je niet ongesteld bent zou ik om de dag of om de twee dagen een test doen. Mocht je zwanger zijn word het streepje vanzelf donkerder.
.
Ik had afgelopen woensdag ongesteld moeten worden en ben het nog steeds niet. Vriend en ik zijn nu zo'n 2/3 maanden zonder anticonceptie bezig. Gisteravond en vanmorgen tests gedaan, allebei negatief. Vanmiddag witte afscheiding, zoals ik wel eens vaker heb, dus vrij normaal. Nog geen menstruatie kramp gehad oid. Stiekem wel een beetje sip, dat de test niet positief was, maar aan de andere kant, we zijn nog maar net bezig om proberen zwanger te worden! En des te meer tijd om te sparen vinden we ook. Maar toch.
quote:21m12 schreef op 02 september 2016 @ 22:19:

[...]

Ik werd gewoon altijd op mijn dag ongesteld maar deze keer duurde het gewoon te lang. K dacht laat k snel mogelijk ongesteld worden en weer ermee beginnen om zwanger te kunnen raken. Maar nee niets. K denk dat het in de familie ofzo zit. Heb nog net gehoord dat me moeder pas na 10 dagen positief had gezien.

En, lopen je strepen al op?

@kattenvrouwtje: spannend voor jullie!
Hoii,

Ik ben even helemaal in de stress. Ik lees zoveel verhalen op internet dat ik niet meer weet wat ik moet geloven. Het begon allemaal vijf weken geleden. Ik slik de pil maar was in mijn derde week op de dagen 15-18 drie pillen vergeten. Ik heb de pillen die ik daarna nog had tot 21 netjes ingenomen. Daarna de pillen die ik vergeten had ook ingenomen per dag omdat ze toch immers hetzelfde zijn. Vervolgens meteen.begonnen met nieuwe strip. Op de vijfde dag van die strip heb ik met mijn vriend orale seks gehad en hebben wij elkaar dus bevredigd. We hadden geen condooms in huis vandaar dat ik het niet met hem gedaan heb omdat ik dacht dat ik niet veilig was door die pil. Ik weet achteraf nier of dat zo is ? Maar we waren allebei best wel aangeschoten naar een feestje en ik heb t ook gevraagd maar hij is niet klaar gekomen en hij is niet in me geweest miss wel tegen me aan. Twee dagen later kreeg ik last van me eierstokken en me.liezen ook kreeg ik donkerdere tepels en meer bultjes. Ik schrok heel erg, maar kan je dan wel al zeangerschapssymptomen krijgen nee toch? Ik ben gestopt met de pil om te kijken of ik ongesteld werd. Dat werd ik en het waren.bedt wat maandverbanden vol. Dus dacht niet aan innestelling. Toxh bleven dr klachten nu vijf weken verder heb ik iedere week een test gedaan en.blijft negatief en ben weer voor de tweede keer ongesteld geworden in de stopweek. Toch ben ik bamg omdat ik zoveel dingen op internet lees van ja ik werd ook gewoon ongesteld of ja ik heb nooit een positieve test gehad. Misschien omdat ik zo bang ben ben ik schijnzwanger of denken jullie dat er nog een kans is dat ik echt zwanger ben ?

Xx
om zwanger te raken moet je neuken, dus nee je bent niet zwanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven