Het theehuis
zondag 14 december 2008 om 20:15
quote:Eowynn_ schreef op 13 december 2008 @ 10:25:
Ik wil ook een motto! Zullen we er 1 voor elkaar bedenken Inad?
Voor jou: Pus, de witte motor
Whoehahahah
Ben verder nog niet bijgelezen dus misschien heeft iemand anders er al een voor je bedacht maar:
Voor al uw tunnelvisies
Ik wil ook een motto! Zullen we er 1 voor elkaar bedenken Inad?
Voor jou: Pus, de witte motor
Whoehahahah
Ben verder nog niet bijgelezen dus misschien heeft iemand anders er al een voor je bedacht maar:
Voor al uw tunnelvisies
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 14 december 2008 om 20:18
quote:Star schreef op 13 december 2008 @ 10:54:
WIT LICHT?!?!?!?!??!?!?!
Oeps, zo in shock dat ik het verraden heb
Wij waren naar The day the earth stood still. Keanu Reeves enzo
Ik weet niet eens wat Wit Licht is
Dat van die Keanufilm wist ik weer wel. Is t wat, Star? Plot klonk nogal stompzinnig en ook War of the Worldserig.
WIT LICHT?!?!?!?!??!?!?!
Oeps, zo in shock dat ik het verraden heb
Wij waren naar The day the earth stood still. Keanu Reeves enzo
Ik weet niet eens wat Wit Licht is
Dat van die Keanufilm wist ik weer wel. Is t wat, Star? Plot klonk nogal stompzinnig en ook War of the Worldserig.
zondag 14 december 2008 om 20:20
quote:Star schreef op 14 december 2008 @ 20:18:
Jij bent goed wakker voor de zondagavond Inad
UITGESLAPEN TOT 9.00!!!
Go Chica
Go Chica
Go Chica
Go Chica
Kess, wat super dat kinderarts belde om te vragen hoe t ging. Nog nooit meegemaakt. Voelt wel als heel betrokken en soort van veilig (want goede zorg) ook Fijn dat t stuk beter gaat!
Jij bent goed wakker voor de zondagavond Inad
UITGESLAPEN TOT 9.00!!!
Go Chica
Go Chica
Go Chica
Go Chica
Kess, wat super dat kinderarts belde om te vragen hoe t ging. Nog nooit meegemaakt. Voelt wel als heel betrokken en soort van veilig (want goede zorg) ook Fijn dat t stuk beter gaat!
zondag 14 december 2008 om 20:24
quote:peppie schreef op 13 december 2008 @ 14:27:
Day the earth stood still leuk Star? Sjaf al tijdje ana het speuren of we `m kunnen downloaden. Zo ligt hier ook nog die laatste batmanfilm een Burn after reading, nog steeds niet gezien....Wij downloaden ook heel af en toe vaak. Laatste Batman gezien en vond em wel goed. Gisteren Quantum of Solace gekeken (moaw) en daarvoor keer Iron Man (jeeeeaaa, super. Vind Robert Downey heel leuk en was soort van revolutionaire anti wapenindustrie Marvel-verfilming. En dat in de USA.) Oja en Hancock.
Day the earth stood still leuk Star? Sjaf al tijdje ana het speuren of we `m kunnen downloaden. Zo ligt hier ook nog die laatste batmanfilm een Burn after reading, nog steeds niet gezien....Wij downloaden ook heel af en toe vaak. Laatste Batman gezien en vond em wel goed. Gisteren Quantum of Solace gekeken (moaw) en daarvoor keer Iron Man (jeeeeaaa, super. Vind Robert Downey heel leuk en was soort van revolutionaire anti wapenindustrie Marvel-verfilming. En dat in de USA.) Oja en Hancock.
zondag 14 december 2008 om 20:33
Oja. Kerstboom. Hebben we ook inmiddels. We wilden het eerst niet doen, omdat we toch naar Ierland gaan, maar we zijn hier nog tot de 23e en dan vanaf de 29e weer dus wel de moeite waard nog. Hij ziet er precies zo uit als vorig jaar, want vorig jaar voor t eerst echt flink ballen geshopt (tja, was single, alleen met Chica ) en die zijn nog prima en vind ze ook nog steeds oke qua kleuren: blauw en zilver met ook rieten engeltjes en kartonnen zilveren sterren. Beetje een Alternatieve Geitenwollensokkerige Antroposofen boom met een kitchy twist (want echte gekochte ballen en een paar reliballen (met maria en jezus erop).
Zal vanavond of morgen even foto hierheen mikken
Ier is nu aan t koken. We eten laat want dus laat wakker en toen heeft Chica nog dvd gekeken terwijl wij nog wat meer um uitsliepen dus alles was laat vandaag. Chica wel vroeg gegeten en vroeg naar bed.
Zal vanavond of morgen even foto hierheen mikken
Ier is nu aan t koken. We eten laat want dus laat wakker en toen heeft Chica nog dvd gekeken terwijl wij nog wat meer um uitsliepen dus alles was laat vandaag. Chica wel vroeg gegeten en vroeg naar bed.
zondag 14 december 2008 om 21:00
zondag 14 december 2008 om 21:06
zondag 14 december 2008 om 21:27