Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik moet eigenlijk ook grote schoonmaak en gigantische opruiming houden. Maar ik zit te lezen. In een boek dat ik mag recenseren. Reuze spannend boek, maar het laatste hoofdstuk is even wat minder, dus kom ik even forummen tussendoor (mijn eerste recensie ever staat trouwens online nu, vind ik best wel stoer ).

Heerlijk Kjong, dat je af kunt tellen. Kan me voorstellen dat die oude foto's leuk zijn om door heen te struinen (behalve dan als je gaat bedenken dat je er vroeguh nog beter uitzag ).

Jullie verhalen over consuminderen, gecombineerd met het vandaag ontstane plan van de kinderen en Lie en ik om te gaan sparen voor een bijzondere reis moet er voor gaan zorgen dat ik nu echt zorgvuldiger om ga met ons geld (heb weliswaar contractverlenging binnen, maar is ook maar tot oktober, als het daarna ophoudt is hier meteen ook financiële stress die erger is dan het nu soms al is....). We gaan een plan de campagne maken om meer geld dan maand over te houden!! Zie je, jullie blijven inspireren!

Volgende spaaractie doen we gewoon met zijn allen en dan vlak voor een meeting halen we de gratis spullen op die we dan verdelen?!
http://consuminderen.startpagina.nl
~Lanter~

.

.

.

,

,

,

,

,

~Fanter~
Oei, wat slim zeg, samen sparen en dan consumeren bij meeting

Ik vind al jullie verhalen altijd zo gezellig klinken

hier staat de kerstboom en ik vraag mij af waar je kerstspullen heen kan doen, die je over hebt? Volgens mij heb ik een doos (onbreekbaar/hout) over, dat ik al jaren niet gebruik. Ook nog een streng lampjes voor buiten. Iets waar ik al helemaal niet aan doe.

Leuk trouwns, boek recenseren hoe kom je daaraan Toet? Kun je op de bank zitten lezen en iedereen tot stilte manen, want jij bent aan 't werk
Later is nu
Er is hier niks gezelligs te verhalen driem.

It´s a bloody War zone.

Ik heb hier in huis tegenstrijdige kerstboomverlangens.

Kongen wil een coole boom (breekbaar)

Chip wil er een die omvallen kan (hout)

Ik wil een gratis, met schoonstofzuigdwerg erbij...

Dusseuh

Hoe zien ze eruit, die onbreekbare?
Ja, maar ik moet ook nog echt werk doen. Dat doe ik vanavond dan maar. Ontspanning is ook belangrijk, toch?

Recenseren doe ik voor die andere site Dream. Is inderdaad een leuk vrijwilligersbaantje!

Leuke naam voor een weblog Kjong; Lanterfanter.nl!

Kerstspullen die over zijn kunnen naar de kringloop Dream. Daar organiseren ze elk jaar weer kerstmarktverkopen!
Eh, dit is zeker geen onbreekbare Kjong:

Ik ben ondertussen ook nog het eten voor vandaag en morgen aan het voorbereiden. Multitasking he?
of naar school??

Lief van je dream, ik denk ook dat je gelijk hebt....

Kinderen net terug van logeerpartijtje en bezoek aan kerstmarkt, zitten hier met hoogrode wangen voor de buis te hangen, terwijl ik aan het koken ben (duh!).

Wat voor reis heb je het over toet?
Hmm. eten voor morgen heb ik dan weer niet klaar. Heb wel ée'n maaltijd in de oven (voor de heren) en één in bereiding (voor de dames) We zouden allemaal lasagna eten, maar .. er waren geen bladen genoeg... helaas. Niet handig, een keertje geen boodschappen doen, zo blijkt.

Leuke boom!
Later is nu
Blegh. Ik heb me gisteren nogal geergerd aan een heel dwarse Dot, en vandaag is ze opeens echt Heel Erg Ziek geworden. Patsboem superhoge koorts (ze trilt er helemaal van), slap, naar. Arm, arm meisje. Ze wil alleen maar op schoot, en dan alleen maar bij mij. Nu ligt ze in bed, maar ik geloof niet dat ze dat zo'n goed idee vindt. Net paracetamol ingestopt, hoop dat ze dan beetje in slaap komt, maar dit geeft me zo'n rotgevoel (zit in gedachten meteen weer in dat Griekse ziekenhuis, ik weet dat het nergens op slaat, maar ja). Ga haar straks maar bij ons op de kamer zetten, dat geeft mij iig een geruster gevoel (en haar wellicht ook, ze is me nualweer aan het roepen, wichtje).

Ging nieuwe werkideeen bedenken vanavond, maar het zit er evej niet zo in geloof ik
Oooh Lil... succes/beterschap met Dotteke. Bah; ziek kindje is zooooo sneu. Ik ben helemaal geen ubermoeder, maar zolang (een van de) kiddo('s) ziek is, heb ik een steen in mijn maag. Ook al is het een griepje; ik voel me pas weer beter als 't kind weer beter is.

Wow, Toet! Sparen voor een mooie reis.... helemaal geweldig! Dat zou voor mij echt een goeie stok achter de deur zijn om ook te consuminderen. Leuk, man! Ben gewoon jaloers .
ach ;lil wat naar...kan me ook helemaal voorstellen dat je terug bent in Griekenland....dat soort dingen werkt lang na. Ik ondervind het aan den lijve momenteel: 2 jaar geleden lag ik momenteel op de IC. Hoewel minder dan vorig jaar ben ik er toch wel weer bezig...nare dromen etc. Verwerking noemen ze dat geloof ik.

Hopelijk knapt ze gauw op en ik denk dat het voor beide partijen een prima plan is om haar bij jou op de kamer te laten slapen.
Jeetje Bentetje, is dat al weer twee jaar terug?

Zoen voor iedereen met zorgen!
Hoewel ik graag wil, ben ik gewoon niet goed in consuminderen, vrees ik

Bam, ik moest erg lachen om je zegeltjesverhaal en ik kan me goed voorstellen dat Bambiman erg moest lachen toen het uiteindelijk bij het oud papier belandde

Lil, beterschap voor Dotje!

Bentetje, wees trots dat je juist wat vaker nee kan zeggen. Ik vind jou een uitermate sociaal persoon, dus ik denk echt dat jouw omgeving niks tekort komt hoor en dat een kaartje minder geen vriendschap schaadt.
Waarschijnlijk (zo het plan nu is) gaan we dan over vier jaar ofzo met het hele gezin naar Egypte. Daar zijn de kinderen al sinds ze kunnen praten gefascineerd door. Lief en ik zouden er ooit naar toe (pre-kids), maar toen kreeg ik fietsongeluk en ging het allemaal niet door. Voor sommige mensen is dat misschien geen hele reis. Maar tot nu toe gaan onze familievakanties niet veel verder dan de veluwe ofzo, en een paar weken Noord-Afrika met zijn vieren kost wel veel meer!
Klinkt goed Toet!!

Mensen,wat voel ik me brak. Pim had al verteld hoe laat we er in lagen. Tel hierbij een Zen op die vanmiddag/vanavond ziek werd, pffffffffffff.

Maar....wat een heerlijk weekend hebben we gehad bij de Pimpels! Superrelaxed, het is zo fijn dat alles zo vanzelf gaat, als we met zijn allen zijn.

Dus Pim, ook nog even hier dank voor een heerlijke zaterdag en zondag. Kus!
Kijk, een blije Ely, zo zien we het graag!
dat klinkt echt fijn zeg, nu maar hopen dat zen gauw opknapt!

Leuk zeg toet, hoe kom je er nou bij dat dat geen echte reis zou zijn? Ik vind het een geweldige reis, bentos en ik zouden er vroegah ook heen gaan, alleen is destijds ook niet doorgegaan.

Yep, is alweer 2 jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel he!!! Gek dat ik er toch wel weer aan terugdenk, ondanks dat het in mijn verdere leven nauwelijks meer een rol speelt. Koester en geniet was het toch?
Is niet gek, Bent, het was een hele heftige maand voor je toen, door oog van de naald. Dat zal nog wel ff door blijven spelen.

Maar dat dat inderdaad alweer 2 jaar geleden is! Is het dan ook al een jaar geleden dat je hier een hele mooie doch heftige posting schreef, als terugblik op die periode? Kan me dat nog herinneren alsof het gisteren was. Gaat echt bizar snel, de tijd.

Goeiemorgen verder ladies, hebben jullie het leuk gehad van 't weekend? Ely en Pimp wel, zo te lezen. Heeeeeeeeerlijk, zo'n logeerpartij met z'n allen!

Leuk plan, Toet, zo'n reis.

Verder hier een zieke Levi, braken, buikpijn en lamlendig. En verder bijzonder weinig boeiends. Bambi-man was gisteren wel een dagje thuis, voor het eerst sinds maanden dus dat was leuk voor de kinders. In het kader 'wie is die man die het vlees komt snijden'.
. Och, en een zieke Levi. Griep (zowel de luchtwegen -variant als de buik-variant) gaat hier in het hoge noorden erg rond....

In het kader daarvan; hoe is het met Dot en Zen?

Egypte geen echte reis??? Joh, echt wel!!

Ben er erg lang geleden (pre-kids ) geweest met Xoplief, en ik vond het geweldig! Al die oudheden die ik alleen van de geschiedenis-lessen kende (en toen fascineerde me het al, net als de Griekse Oudheid en de Inca-cultuur) enzo... super. En ook die hele andere cultuur waar je in terecht komt. Enige minpunt was de "vloek van de farao's". Mens, wat zijn we ziek geweest! In het vliegtuig terug stonden we in de rij voor de toiletten ruzie te maken wie het meest recht had om voor te dringen .

Jippie; nog een superdrukke werkweek en dan .... RUST! Bijna twee weken vakantie. Uit ervaring weet ik dat ie omvliegt vanwege de feestdagen, maar we hebben ons voorgenomen gewoon erg weinig te ondernemen. Beetje omlummelen, alvast wat dozen inpakken enz....

See you!
quote:bentetje73 schreef op 14 december 2008 @ 21:46:

Yep, is alweer 2 jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel he!!! Gek dat ik er toch wel weer aan terugdenk, ondanks dat het in mijn verdere leven nauwelijks meer een rol speelt. Koester en geniet was het toch?

Psies, dat was um. En Later is Nu.

Alweer 2 jaar geleden, inderdaad. Ik dacht er vanmorgen nog aan, toen ik mijn tanden poetste. Weet ook niet waarom maar ineens dacht ik aan Bentetje zo ziek in het ziekenhuis, nog onduidelijk of het blijvend was, door het oog van de naald gegaan en met kerst niet thuis, kinders niet vaak op bezoek en man hard werken, terwijl die ook liever bij zijn vrouw had willen zijn. heftig was dat....

Hier ook rare dromen; ik droomde dat ik weeën had. En MM was niet in de buurt even, die zag ik buiten staan toen ik overvallen werd door een heftige wee. Belachelijk; dat doet maar.....

~zet koffie op de bar en gaat onbijgelezen weer aan het werk~

Ben weer verkouden en niet zo'n beetje ook... Dus als ik tijd heb om bij te lezen in de Kroeg, zitten mijn lenzen vol vettigheid en kan ik niet stoppen met niezen en snotteren. Grom. Zou droplikeur helpen?
quote:Bambi schreef op 15 december 2008 @ 08:47:

door oog van de naald.

Twee zielen, één gedachte.

Kus voor zielige kindjes hier. x
Wat een hoop zieke kindjes! Dot loopt inmiddels wel weer rond, met zo'n koortsig schetterstemmetje. Die stort nog wel in voor vanavond, maar voor nu wel handig dat ze niet te ziek is om mee te nemen diverse andere kindjes halen (kan ze moeilijk laten staan...). Vannacht was wel drama, ik mis mijn slaap nou wel heel erg. Nahja, misschien brengt vakantie wat extra uurtjes, wie weet!

En opruimen, sja. Ik zou erg graag een dag (of 2) de tijd hebben (en de vrije hand krijgen van hij die mijn geliefde is) om al zijn zooi uit al zijn kasten te trekken, driekwart weg te gooien, een kwart weg te geven of op te ruimen en dan wat er nu allemaal los rondslingert op te ruimen in de dan ontstane lege kastruimte. Maar waarschijnlijk gebeurt dat niet, althans niet zo rigoreus, en kennelijk vind ik het niet erg genoeg om er echt stennis om te maken.

Ja Xop: alvast wat inpakken Straks breekt het jaar aan waarin jullie je Droomhuis gaan betrekken! En Mado ook al verkassen, spannend hoor.
Jemig Bentetje, alweer 2 jaar....
Hihi, Ely en Zorro waren gisteren inderdaad zichtbaar brak - vooral Zorro. Arme Zen was gistermiddag erg lamlendig, ik had enorm met 'm te doen. Arm menneke. Ik hoop dat -ie snel opknapt, Ely! En Levi en Bloes zo te lezen ook!

En gelukkig alweer twee jaar geleden, Bent! En -nog gelukkiger- sindsdien geen soortgelijke dingen meer aan de hand gehad. Gadver, wat was dat eng toen. Ben heel blij dat je ons nog met je aanwezigheid kunt verblijden, zeg maar.

Pfff, hier gisteren verjaardag gehad. Meeste stress nu achter de rug - hopelijk voor Zoon ook, want die was bij vlagen werkelijk niet te genieten zo klierig; het ware achter-het-behang-plak materiaal. Vandaag nog even kerstboom optuigen en dan zijn we klaar voor de laatste feestelijkheden. Bring on 2009!

Toet, reis klinkt vet! Lijkt me ook zo geweldig, om binnen nu en een paar jaar een leuke reis te maken.

Hoe is het met Meave? Mis 'r al een tijdje alhier?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven